دو گزیده خبر 26 شهریور 90

حاشیه اجلاس بین‌المللی بیداری اسلامی/ابراز احساسات صميمانه انديشمندان و شخصيتهاي اسلامي به ولي امر مسلمين.خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب در هنگام خروج از سالن همایش‌ها با ابراز احساسات صمیمانه شخصیت‌ها و اندیشمندان کشورهای اسلامی مواجه و پس از پاسخگویی به آنها سالن اجلاس را ترک کردند.

گذشته از اینکه چند سال است که اینگونه تریبون ها همچون جراحی شدن از رأس سیرک مجمع خبرگان آخوندی از رفسنجانی گرفته شده است . در عوض ولی وقیح منفور و نامشروع رقیب وی گرفته است . مشخص نیست که در این اجلاس فرمایشی وخواهشی چه تعداد شرکت کرده و کیستند و چه میزان به اینان باج داده شده تا که به تهران کشانیده شده اندتا در اجلاسی حضور داشته و گوش به روضه ی خامنه ای رهبر ولی وقیح منفور و نامشروع دهند که همزمانی با سفر محمود عباس به آمریکا و حضور در سازمان ملل دارد که برای تشکیل کشور مستقل فلسطین پیشنهاد به دبیر کل سازمان ملل داده است تا که در شورای امنیت سازمان ملل این پیشنهاد پیگیری شود . آنهم پیشنهادی که بیش از مقامات اسراییل موجب مخالفت حاکمان ایران می باشد . برای همین عجولانه این اجلاس هم در تهران بر گزار شده است تا رهبر خود خوانده ی ا القرای جهان اسلامی پیرامون ادعای بیداری اسلامی که مترادف بهار عرب و حکومت های دمکراتیک سولار است از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی روضه ی همراه رجز خوانی کند و ضمن ادعای رهبریت آن داشتن از موضع دایه مهربانتر از مادر برای ملت فلسطین اشک تمساح بریزد . البته بدون کوچکترین اشاره داشتن که این بیداری اسلامی ادعایی نه شامل سوریه و معترضان ناراضی این کشور وحیات خلوت عراق نمی شود ، بلکه از دیکتاتور بشار اسد که مرتکب جنایت علیه بشریت شده است و هرروز هم کارنامه ی جنایتکارانه ی آدم کشی اش سنگین تر می شد پشتیبانی نماید .زیرا که بشار اسد تنها هم پیمانش در منطقه می باشد و ولی وقیح منفور و نامشروع اشراف دارد که اگر چنانچه بشار اسد دیکتاتور به سرنوشت مشابه بن علی و مبار ک و معمر الذافی دچار شود. آنگاه مسیر سقوط وی و رژیمضد بشری و قرون وسطایی شتاب می گیرد . بنابراین گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بدون هیچگونه گزارش نوشتاری و تصویری از این اجلاس خبر کوتاه از ابراز احساسات انبوه وهورا کشی اندیشمندان جهان اسلام در این اجلاس بازتاب داده است که پس از روضه ی مخ زنی وتکراری ادعاهای گذشته ولی وقیح نا مشروع و منفور شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پس از اتمام سخنان رهبر معظم انقلاب، ایشان با حضور در میان انبوه جمعیت اندیشمندان کشورهای جهان اسلام، در یک فضای صمیمی با آنها دیدار و گفت‌وگو کردند.بر اساس این گزارش، ولی امر مسلمین جهان پس از عبور از میان انبوه جمعیت مدعوین در هنگام خروج از سالن همایش‌ با ابراز احساسات بسیار صمیمانه شخصیت‌ها و اندیشمندان کشورهای اسلامی مواجه شدند و بعد از آن ضمن پاسخگویی به ابراز احساسات آنها سالن اجلاس را ترک کردند

رئیس‌جمهور دوشنبه به آمریکا می رود؛برنامه سفر احمدي‌نژاد به نيويورك، ونزوئلا و سودانوخبرگزاری فارس: رئیس جمهور در راس هیاتی بلند پایه دوشنبه این هفته به نیویورک می‌رود و پس از شرکت در اجلاس سازمان ملل از آمریکا راهی سه کشور دیگر می‌شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900626000292

این سفر که به نظر می رسد پایه ی ثابت همراه سفر های برون مرزی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور رحیم مشایی حضور ندارد و غایب این سفر است تا که دیدار با کانال های ارتباطی در سرزمین شیطان بزرگ داشته باشد. اگر چنانچه حمید مولانا شهروند آمریکایی و مشاور روابط امور بین المللی رئیس جمهور در این سفر حضور داشته باشد باید جای خالی رحیم مشایی در این مورد را پر نماید . بهر صورت گویا ضربه ی مضاعف وارد یا دوگل دریافتی از سوی رقبا کودتاگر به جریان متهم انحرافی درون دولت ورئیس آن زده شده است. چون یک گل بدلیل عدم آزادی دو گروگان کوهورد آمریکایی قبل از این سفر است و گل دیگر هم عدم همراهی رحیم مشایی در این سفر می باشد. در عوض قرار است که پاسدار گماشته احمدی نژاد بازی باا رائه ی اسناد اشغال ایران از سوی متفقین در جنگ جهانی دوم را پیگیری کند یعنی مار در سازما ن ملل رها کند تابا این ترفند یا مار رها سازی مار و بر پا کردن بساط مار گیری ل جایگرین دروغ بودن هلاکاست و اسراییل نابود باید گردد شود که هدف باج گیری از متفقین می باشد .چون ایران پل پیروزی برای متفقین در جنگ جهانی دوم بود. فراموش نشود که پیگیری این سناریو ادامه همان داستان مکتب ایرانیت به جای مکتب اسلام رحیم مشایی می باشد .چون همان اهداف پیگیری می شود و ارتباط به جنگ قدرت و ثلروت ورقابت و بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره دارد. از سوی دیگر ادامه ی سفر به ونزوئلا و سودان نمایان منزوی بودن رژیم قرون وسطایی و ضد بشری در منطقه و جهان است .چون پاسدار گماشته احمدی نژاد به کشور هایی سفر می کند که رهبرانش همچون رهبران رژیم قرون وسطایی و ضد بشری در انزوا هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان صبح دوشنبه به همراه هیات بلند پایه سیاسی- اقتصادی عازم نیویورک مقر دائمی سازمان ملل متحد می‌شود.در این سفر 3 الی 4 روزه، علی اکبر صالحی، سید مجتبی ثمره هاشمی، مهدی غضنفری، علی سعیدلو، و شماری دیگر از معاونین و مقامات دولتی و پارلمانی رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.محمود احمدی‌نژاد قرار است ضمن شرکت و سخنرانی در شصت و ششمین اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، در جمع اقشار مختلف ایرانیان مقیم آمریکا سخنرانی کند.شرکت و سخنرانی در کنفرانس‌های مطبوعاتی و همایش‌های تخصصی سازمان ملل متحد و دیدار با شماری از روسای جمهور و سران کشورها از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور کشورمان در سفر به نیویورک خواهد بود.به گفته مدیر عامل خانه کتاب، رئیس جمهور در این سفر به هیات‌های سیاسی حاضر در نیویورک کتاب "اسناد اشغال ایران توسط متفقین در جنگ‌جهانی دوم" را هدیه خواهد کرد.رئیس‌جمهور و هیأت همراه پس از ترک نیویوک، توقف کوتاهی در ونزوئلا خواهند داشت تا ضمن دیدار و گفتگوی احمدی‌نژاد با هوگو چاوز، اسناد تهیه شده کمیسیون مشترک دو کشور که ریاست آن به عهده عضنفری است به امضا برسد.هیات‌ ایرانی پس از ترک ونزوئلا توقف کوتاهی در موریتانی و سودان خواهند داشت تا رئیس‌جمهور با همتایان خود در این دو کشور دیدار و گفتگو داشته باشد.به گزارش فارس، محمود احمدی‌نژاد یک شنبه پیش از عزیمت به آمریکا در گفتگوی زنده تلویزیونی به تشریح آخرین مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین المللی می‌پردازد.