گزیده خبر های 4 مهر 90 قسمت - 3

از لج كيهان ادعا مي كنيم هنوز زنده ايم! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900704/2.htm#other206

اشتباه مشابه و کپی برداری دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری از روی سایت وزارت بد نام اطلاعاتی که زیر نام سايت خبرگزاري دانشجو انجام وظیفه و مأموریت می کند . زیرا که صحنه ی تصویری یک آکسیون هواداران مقاومت در سیدنی استرالیا را به تظاهرات هواداران مجاهدین موقع سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به نیویورک نسبت داده است تا وانمود کند تعداد شرکت کنندگان محدود بوده است. اکنون سربازجوی کودن با پرسه زنی و پیام نویسی علیه ی مجاهدین در سایت بالاترین ضمن ابراز خوشحالی از فراموش شدن جنبش سبز و ناراحتی و خشم از حضور اعتراضی مجاهدین علیه ی حضور پاسدار گماشته احمدی نژا د در نیویورک جلوی آینه رفته و دست به فرافکنی زده است تا که اشتباه مشابه ی سایت خبرگزاری دانشجو را در دروغ نامه یا دخمه ی کیهان این سربازجو پاسدار منفور این چنین کپی و تکرار کرده باشد.

لودگي امسال منافقين در جريان سفر رئيس جمهور به نيويورك و عدم همراهي آنان حتي از سوي ساير گروهك هاي اپوزيسيون اسباب انگشت نمايي بيشتر اين جماعت را فراهم كرد.چند نفر از وابستگان و اجيرشدگان گروهك منافقين امسال سعي كردند با خودنمايي در نيويورك، عليه سفر رئيس جمهور كشورمان حاشيه سازي (!؟) كنند و جالب اينكه يكي از اين حضرات، پرچم رژيم صهيونيستي را به دست داشت. دليل به چشم آمدن نمايش امسال منافقين اين بود كه طي يكي دو سال گذشته، فتنه گران موسوم به سبز، تحركات بيشتري عليه حضور دكتر احمدي نژاد در مجمع عمومي سازمان ملل نشان داده بودند اما امسال با وجود دعوت هاي انجام شده، جز گروهك تروريستي منافقين، كسي از اين سياه بازي استقبال نكرد.شبكه بالاترين با اشاره به عقبگرد تازه اپوزيسيون نوشت: امسال در نيويورك، از آندسته از «سبز»ها كه دو سال پيش براي بدست گيري رهبري جنبش و حذف رقيبان سر از پا نمي شناختند، هيچ نشاني نبود. نه در مقابل سازمان ملل اعتصاب غذائي برگزار شد و نه «اتحاد براي ايران» يا «راي من كجاست» حضور يافتند. شوربختانه، هزاران نفر -دروغ كه كنتور نمي اندازد!- از جوانان ايراني- آمريكائي نيز كه زير بيرق اين گروهها دو سال پيش خيابان مقابل سازمان ملل را پر كرده بودند، امسال از دور خارج شده و انگيزه اي براي حضور مجدد نداشتند. شوربختانه اولين نتيجه نگرش فرصت طلبانه اصلاح طلبان، ضربه زدن به كل جنبش در داخل كشور و يأس و سرخوردگي هزاران نفر از مخالفان در آمريكاست كه به اين سران خيالي دل خوش كرده بودند.يكي از كاربران نزديك به گروهك منافقين نيز با اشاره به انگشت نما شدن سازمان مذكور نوشت:ننگ بر سبزهاي اصلاح طلب كه امسال در تجمع نيويورك شركت نكردند.اما يكي از همين فعالان ضدانقلاب با نگاهي عميق تر به فتنه سبز و تحركات آنها پرداخته و تأكيد مي كند: گروه هاي اپوزيسيون نبايد با رويكردي واكنشي نسبت به رسانه هاي داخلي همچون كيهان، سرسختانه از زنده بودن جنبش سبز دفاع كنند بي آن كه به قدر كافي در اين مورد تأمل كرده باشندوي تأكيد مي كند: آن اوايل مي گفتيم جنبش سبز كودكي است كه راه درازي براي بالغ شدن و تبديل به جنبش واقعي در پيش دارد اما امروز پس از گذشت 2 سال، اگر ديدي واقع بينانه داشته باشيم، اثري از بلوغ و تكامل گفته شده ديده نمي شود. پرداخت بهاي سنگين براي گفتن اين كه جنبش زنده است، نه مطلوب است و نه مفيد. مطلوب نيست چون نيروهاي ما در تقابل با سيستم ناتوان است و مفيد نيست زيرا، باعث نااميدي بيشتر مي شود.

ابراهيم جعفري: توافقنامه امنيتي عراق و آمريكا هرگز تمديد نمي شود
http://www.kayhannews.ir/900704/3.HTM#other308

فاش ساختن یکی از دلایل و اهداف پشت پرده ی کشانیدن اینگونه مهره ها یا کفتر های پر قیچی حاکمان ایران در عراق به اجلاس فرمایشی و نمایشی و سفارسی بیداری اسلامی منطقه در تهران تا که با رهنمود دیکته کردن و وادار کردن شان به طوطی حاکمان ایران علیه ی آمریکا و بلندگوی وزارت بد نام علیه ی مجاهدین شوند . بنابراین بی جهت نیست که برای فعال کردن چنین مهره ای از بغداد به تهران درر استای اجرای اینگونه مأموریت های ضد آمریکایی و مجاهدین بوده است .

نخست وزير سابق عراق با بيان اينكه توافقنامه امنيتي بغداد و واشنگتن هرگز تمديد نخواهد شد، گفت: مردم عراق خواهان خروج نيروهاي بيگانه از عراق هستند.ابراهم جعفري در گفتگو با مهر درباره توافقنامه امنيتي بغداد و واشنگتن اظهار داشت: هيچ توجيه و بهانه اي براي باقي ماندن نيروهاي آمريكايي در عراق پس از سال 2011 وجود ندارد و توافقنامه امنيتي هرگز تمديد نخواهد شد.نظاميان آمريكايي حاضر در عراق بالغ بر 46 هزار نفر هستند كه بايد طبق جدول زماني مندرج در توافقنامه امنيتي بغداد و واشنگتن تا 31 دسامبر سال جاري ميلادي خاك عراق را ترك كنند، اما مقامات كاخ سفيد به شدت در تكاپو هستند تا با وجود مخالفت افكار عمومي و بيشتر گروههاي عراقي، همچنان به حضور نظاميان خود در عراق ادامه دهند.وضعيت منافقين بدتر مي شود.نخست وزير سابق عراق همچنين درباره تعداد واقعي اعضاي گروهك تروريستي منافقين در عراق و وضعيت خروج آنها از عراق گفت: آمار دقيقي از تعداد اين افراد در عراق وجود ندارد براي اينكه تعداد آنها و عناوين و درجات آنها دائما در حال تغيير است. شماري از اعضاي سازمان مجاهدين خلق ناگزير به همكاري با اين سازمان هستند حتي برخي از اين افراد پس از جدايي و قطع همكاري توسط اين سازمان كشته شده اند.وي با بيان اين مطلب افزود: اما آنچه به دولت عراق مربوط مي شود اين است كه ما اجازه نمي دهيم اعضاي سازمان مجاهدين خلق عليه هر كشوري به ويژه كشورهاي همسايه همچون جمهوري اسلامي ايران و تركيه سلاح به دست بگيرند.جعفري اظهار داشت: عليه برخي از اعضاي گروهك تروريستي منافقين شكايت و براي آنها حكم قضايي صادر شده و تاكيد شده كه حضور آنها در عراق غيرقانوني است

شورای علمای شیعه افغانستان:ایجاد پایگاه دائمی آمریکا در افغانستان خلاف منافع ملی این کشور است.خبرگزاری فارس: شورای علمای شیعه افغانستان ایجاد پایگاه‌های دائمی آمریکا در این کشور را خلاف منافع ملی این کشور دانست و ایجاد این پایگاه‌ها را نقض حاکمیت ملی در افغانستان دانست.

این خبر هم مکمل گزارش خبری قبلی می باشد . زیرا که مشابه ی سیاستی که در عراق از سوی کفتر های پر قیچی دنبال می شود .اکنون پس از ترور برهان الدین ربانی ز سوی این مهره دعوت شده به اجلاس بیداری تهران دنبال می شود که باید جایگزین شده باشد تا خط و خطوط حاکمان تهران در افغانستان علیه ی آمریکا را پیگیری نماید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، شورای علمای افغانستان در نهمین نشست خود با انتشار اطلاعیهای مخالفت خود را با ایجاد پایگاه‌های نظامی در افغانستان اعلام کرد. این شورا با تصویب قطعنامه‌ای حفظ استقلال و تمامیت ارضی افغانستان را از وظایف دولت و مردم این کشور دانست و افزود: ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکا در شرایط کنونی، نقض حاکمیت ملی و خلاف مصالح این کشور است. در نهمین نشست این شورا که به ریاست "آیت الله محمد آصف محسنی" برگزار شد، وضعیت فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و وحدت ملی افغانستان نیز مورد بحث و بررسی قرار داد.همچنین در این نشست شورای علمای شیعه افغانستان به تبلیغات دینی با تکیه بر اندیشه‌های‌ اسلامی در شرایط کنونی افغانستان تأکیید شد و آن را از ضروریات اساسی امروز این کشور خواندند. شورای علمای شیعه افغانستان در گذشته نیز با طرح ایجاد پایگاه‌های دایمی آمریکا در افغانستان مخالفت کرده بودند. هم اکنون حدود 150هزار نظامی خارجی از 50 کشور جهان در افغانستان حضور دارند که نیروهای آمریکایی بشترین تعداد این نظامیان را تشکیل می‌دهند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت‌وگو با فارس:پزشكاني كه به بشار اسد نامه نوشتند، در زمين آمريكا بازي كردندخبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: پزشکان ایرانی که به بشار اسد نامه نوشتند با این کار خود قطعاً در زمین آمریکا و سیاستمدارانشان بازی می‌کنند و به جرئت اعلام می‌کنیم جامعه پزشکی از این حرکات دوگانه کاملا مبری است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900704001044

چقدر زمین آمریکای دشمن فراخ است و چه میزان بازیگر در ا ین زمین دشمن وجود دارد؟ طوریکه که یک بسیجی کف بر دهان آورده و عنان از کف بداده و ادا و اطواری مدل رهبر ام القرای جهان اسلامی ولی وقیح نا مشروع و منفور اجرا نموده است . برای اینکه اکنون این بسیجی دکتر جا زده شده انتقاد به دکتر های ایرانی نویسند گان نامه به دیکتاتور بشار آدمکش کرده است که چرا اعتراض کرده اند بر خلاف سوگند نامه ی پزشکی به جای نجات جان انسان ها جان شان را می گیرد و علیه شان فتوا ی اتهامی صادر کرده است که چرا اینان به جای اینکه بسیجیان که زائده ی ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران است ونقش چماقداری و سرکوب معترضان به خصو ص در دانشگاه ها را اجرا می کنند اما شما دکترها با نامه ی ی اعتراضی به دیکتاتور قاتل متزلزل شده بشار اسد نوشتنن مرتکب اشتباه بازی کردن در زمین دشمن آمریکا شد ید چرا نمی دانید سقوط و سرنگون شدن بشار اسد موجب شتاب گرفتن وهموار شدن مسیر سقوط ولی وقیح منفور و نا مشروع می شود؟

محمد رئیس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس و در واکنش به بیانیه چند نفر از پزشکان که با نام جامعه پزشکی به انتشار بیانیه‌ای پرداختند اظهار داشت: برخورد دوگانه افرادی که در حال حاضر وجدان پزشکی‌شان گل کرده و بعد از مدت‌ها از خواب خرگوشی در حوزه بیداری اسلامی مردم منطقه بیدار شده، در حمایت از وقایع سوریه بیانیه صادر می‌کنند جای تأمل دارد.وی افزود: انتشار این بیانیه جای این سؤال را باقی می‌گذارد افرادی که امروز نگران سوگند نامه پزشکی آقای بشار اسد هستند، چرا زمانی که رژیم آل خلیفه با اقدامات وحشیانه، پزشکان و کادر پرستاری بحرین را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند و زمانی که بیمارستان سلمانیه آن کشور را با حضور تانک‌ها و گارد نظامی به منطقه کاملاً نظامی تبدیل کردند و اجازه مداوای بیماران را به پزشکان نمی‌دادند یا زمانی که پزشکان کشور را به صورت فله‌ای اخراج می‌کردند وجدان پزشکی این افراد در خواب بود؟رئیس‌زاده تصریح کرد: این برخورد دوگانه آنها ما را به این تأمل وا می‌دارد که آنها از سر دغدغه‌مندی دست به انتشار این بیانیه نزدند و الا مردم سوریه فرقی با مردم دیگر کشورهای مسلمان ندارند.وی تصریح کرد: آنها با این کار خود قطعاً در زمین آمریکا و سیاستمدارانشان بازی می‌کنند و به جرئت اعلام می‌کنیم جامعه پزشکی از این حرکات دوگانه کاملاً مبری است. رئیس زاده خاطرنشان کرد: تبعیت محض از سیاست‌های آمریکایی و عدم صداقت در گفتار و قول که خود را جامعه پزشکی نامیدند از مواردی است که با وجود قرار گرفتن در هفته دفاع مقدس واقعاً جای تامل را برای ما باقی می‌گذارد و در آینده‌ای نزدیک حتماً شاهد تحرکات بیشتر جامعه فهیم پزشکی در اعتراض به این نامه خواهیم بود.

نوزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ 4عامل اختلاس اخير در صورت اثبات فساد فی‌الارض اعدام مي‌شود.خبرگزاری فارس: ناظر ویژه دستگاه قضایی در پرونده اختلاس بزرگ گفت: هر یک از اعمال مذکور چنانچه ‌به‌قصد ضربه زدن به نظام یا مقابله با نظام یا اینکه با علم مؤثر‌بودن اقدام در مقابله با نظام صورت گیرد، اگر در حد فساد فی‌الارض باشد به اعدام و در غیر این صورت به 5 تا 20 سال حبس محکوم خواهد شد.

به نظر می رسد برای بهم آوردن شوی 3 میلیارد دلاری اختلاس که تبدیل به داستان تف و تاق و ریش برای سناریو سازان شده است . بنا براین با تکرار توطئه قربانی کردن فاضل خداد در اختلاس 123 میلیارد تومانی مرتضی رفیقدوست اکنون نیز مشابه آن توطئه اعمال شود تا که هر چه زود تر پرونده بسته و فراموش شود .

به گزارش خبرنگار قضایی فارس؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نوزدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: در قانون اخلال در نظام اقتصادی مصوب 19 آذر 69 اخلال در نظام اقتصادی تعریف نشده اما در ماده یک این قانون مصادیق آن مشخص شده است که ما را به معنای آن نزدیک می‌کند.وی افزود: ارتکاب هر یک از اعمال مذکور در بندهای زیر جرم است و مرتکب مجازات خواهد شد.الف ـ اخلال در نظام پولی و ارزی از طریق قاچاق ارز یا جعل اسکانس و سکه ب ـ اخلال در نظام پولی از طریق گرانفروشی و احتکار و پیش‌خرید محصولات کشاورزی به منظور ایجاد انحصار و کمبود محصول در بازار.ج ـ اخلال در نظام پولی .د ـ هر گونه اقدامی به منظور خارج کردن آثار میراث فرهنگی به وصول وجوه کلان به صورت قبول پول اشخاص حقیقی و حقوقی به عنوان مضاربه و ـ اقدام باندی برای اخلال در نظام صادراتی کشور محسنی‌اژه‌ای در توضیح این ماده و مجازات در نظر گرفته شده برای این افراد گفت: هر یک از اعمال مذکور چنانچه به قصد ضربه زدن به نظام یا مقابله با نظام یا اینکه با علم مؤثر‌بودن اقدام در مقابله با نظام صورت گیرد، اگر در حد فساد فی‌الارض باشد به اعدام و در غیر این صورت به 5 تا 20 سال حبس محکوم خواهد شد.دادگاه می‌تواند علاوه بر حبس و جریمه مالی متهم را به تحمل 20 تا 74 ضربه شلاق هم محکوم کند.وی ادامه داد: در تبصره ماده 2 این قانون آمده است اگر کسانی مطلع باشند که جرمی در زیر مجموعه آنها اتفاق افتاده یا در حال اتفاق افتادن است و موضوع را خبر ندهند به عنوان معاون همین جرم مجازات خواهند شد.سخنگوی دستگاه قضایی ادامه داد: طی روزهای گذشته بانک مرکزی اعلام کرد ما از موضوع اطلاع پیدا کرده‌بودیم، حال این سؤال مطرح است که چرا بانک مرکزی رسماً برای جلوگیری از این اقدام کاری نکرد و چرا موضوع را به دستگاه قضایی اطلاع نداد؟ناظر ویژه دستگاه قضایی در پرونده اختلاس بزرگ گفت: تبصره 4 ماده 2 این قانون محرومیت از خدمات دولتی و انفصال مادام‌العمر را برای متهمان در نظر گرفته است. همچنین تبصره 5 این قانون می‌گوید هیچ یک از مجازات‌های مقرر قابل تعلیق نبوده و اعدام، جریمه‌های مالی و انفصال از خدمت از سوی دادگاه و قاضی قابل تخفیف نیست.

تجمع اعتراض آميز مردم اليگودرز در مقابل اداره امور آب

سیاست 33 ساله ی چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و کشور را ویران کردن و دست به غارتگری زدن همراه با سیاست تخریب و محروم سازی با سر عت به پیش برده می شود که هرروزی در کنج یک شهری حد اقل یک اعتراضی پیرامون نیاز های اولیه ی گرانی قبوض آب و برق و تلفن گاز و آب وکمبود آب و قطع و خاموشی برق و گرانی و بیکاری بر پا می شود.

اليگودرز- خبرنگار كيهان:در اعتراض به قطع آب شهر جمع كثيري از مردم اليگودرز در مقابل اداره امور آب و فاضلاب اليگودرز تجمع كردند.اين عده اظهار داشتند: چند روزي است كه آب لوله كشي شهر حتي 16 ساعت در شبانه روز قطع مي شود و بعضي محله ها نيز به طور كامل از آب آشاميدني محروم شده اند.در اين تجمع كه عصر روز شنبه دوم مهرماه صورت گرفت، يكي از تجمع كنندگان گفت: با وجود اينكه اليگودرز يكي از مناطق تأمين كننده آب شهرهاي مركزي ايران است، اما دو روز است كه آب شهر قطع شده است.در پي عدم پاسخگويي تلفن همراه مسئولين شهرستان، عده اي از تجمع كنندگان شكايت خود را به دفتر امام جمعه اليگودرز بردند. حجت الاسلام والمسلمين حقيان ضمن تاكيد بر لزوم رفع مشكل قطعي آب اين شهر علت اصلي آن را كاهش ميزان آب سراب كمندان عنوان كرد و افزود: تاكنون پيگيري هاي فراواني جهت رفع اين معضل شده است و در اين هفته نيز با همكاري مسئولان ذي ربط براي رفع اساسي مشكل مذكور از طريق استان و حتي مركز اقدام خواهد شد.شايان ذكر است آب آشاميدني شهرهاي اليگودرز و ازنا از سراب كمندان تأمين مي شود اما دو واحد پرورش ماهي نيز از آب اين سراب استفاده مي كنند كه ميزان مصرف آنها دو برابر آب مصرفي شهرهاي اليگودرز و ازنا است كه لازم است مسئولان امور آب لرستان با توجه به ضوابط و شروط اوليه صدور پروانه بهره برداري واحدهاي مذكور نسبت به تعطيلي آنها اقدام و مشكل آب شهرهاي اليگودرز و ازنا را رفع كنند.