گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 30 شهریور90

آشغال(گفت و شنود)

گفتم : چرا سوپر ابله سربازجو ، سور زده است به آن یارو

با آشغال درون چشم رفت جلوی آینه ، با نگاه به تصویر چشم کرد معاینه

شروع کرد به فوت کردن این چموش ، رفیقش که مدعی بود هست با هوش

بهش گفت ای احمق جان شوت ، باید تصویر درون آینه کنه فوت

گفت: يادت هست كه چند ماه قبل ماجراي تجاوز مدير شبكه تلويزيون فارسي زبان آمريكا VOA به مجريان اين شبكه چه رسوايي بزرگي پديد آورد؟
گفتم: البته كه يادم هست. كارشان در آمريكا به دادگاه كشيد و جنجال بزرگي برپا شد.
گفت: يادت هست كه همين ماجراي زشت و نفرت انگيز در چند شبكه تلويزيوني ماهواره اي ضدانقلاب در لس آنجلس و هلند هم اتفاق افتاده بود.
گفتم: كار آنها هم به دادگاه و زد و خورد كشيد و همه متوجه شدند.
گفت: حالا همان اتفاق در شبكه بي بي سي فارسي هم اتفاق افتاده و مدير اين شبكه به تعدادي از مجريان تجاوز كرده و با شكايت آنها روبرو شد.
گفتم: حالا خودت قضاوت كن كه گروه هاي اپوزيسيون و مخالفان نظام چه اجق وجق هايي هستند؟!
گفت: دلم براي موسوي و كروبي و خاتمي مي سوزد كه براي اتهام تجاوز به زندانيان در ايران چقدر زور الكي زدند و حالا معلوم شده آب در كوزه خودشان بوده و...
گفتم: يارو آشغال رفته بود توي چشمش، رفت جلوي آينه ايستاد و به تصوير خودش فوت كرد. رفيقش كه ادعا مي كرد خيلي باهوش تر از اوست بهش گفت؛ احمق جون! چرا تو فوت مي كني؟ بايد تصويرت از اون طرف فوت كنه!

گفت: سربازجو با آه و سوز وسازی ، دست زده با سناریو سازی

گفتم : باز سربازجو باعشوه خرکی وطنازی، علیه ی کی کوک کرده این مطرب سازی؟

گفت: شاکی شده این نعش ، مجبور شده اجرا کند نقش

برای انتقام از برنامه شده پخش ، این پالان ساییده تبدیل شده رخش

گفت : میشه بگی داستان چیست؟ مخاطب مورد نظر سربازجو کیست؟

گفت : مقابل پخش برنامه بی بی سی ، مستندی که رهبر انداخته به پیسی

برای اینکه گیردی سربازجو انتقام ، با اتهام علیه بی بی سی کرده قیام

البته توهین کرده به موسوی و کروبی و خاتمی ، تا به بی بی سی و صدا آمریکا داده باشه پیامی

گفتم : چرا سوپر ابله سربازجو ، سور زده است به آن یارو

با آشغال درون چشم رفت جلوی آینه ، با نگاه به تصویر چشم کرد معاینه

شروع کرد به فوت کردن این چموش ، رفیقش که مدعی بود هست با هوش

بهش گفت ای احمق جان شوت ، باید تصویر درون آینه کنه فوت