گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 31 شهریور 90

حقوق ! (گفت و شنود)

گفت : کشف کرده سربازجوی اوین ، در ایران کورش دارد جانشین

به این نتیجه رسیده این مجنون ، از دوران پادشاهی کوروش تا کنون

سرجمع میشه دوهزار پانصد سال ، گر حقوقش 100 میلیون بود هر سال

میشه معادل اختلاس 3000میلیاردتومان ، که دولت اختلاس گران را کرده مهمان

گفت: از اختلاس 3هزار ميليارد تومني چه خبر؟!
گفتم: عجب آدم نديد بديدي هستي ها؟ آخه 3هزار ميليارد تومن ناقابل كه جاي اينهمه سر و صدا نداره!
گفت: مرد حسابي! اصلاً مي دوني 3هزار ميليارد تومن يعني چي؟
گفتم: تو ميدوني از زمان كوروش تا حالا چند سال گذشته؟!
گفت: 2500 سال ولي اين چه ربطي به موضوع داره؟!
گفتم: وقتي رضاخان قزاق بي سواد و پسرش ميلياردها ميليارد پول مردم اين مرز و بوم رو غارت كرده اند، كوروش نبايد به عنوان يك پادشاه حقوق مي گرفت؟!
گفت: خب! كه چي؟!
گفتم: اگر حقوق ماهيانه كوروش 100 ميليون تومن باشه، حقوق ساليانه اش ميشه يك ميليارد و 200 تومن و جمع حقوق كوروش براي 2500 سال، دقيقا ميشه 3هزار ميليارد تومن. قبول نداري؟ خودت حساب كن!

گفت : سرباز جوی منفور نسناس ، با گوش های دراز ششده حساس

پیگیری کرده 3 میلیارد دلار اختلاس ، گفته چرا مشتی بی جل و پلاس؟

در رژیم آشفته و دزد بازار ِ ملا ، این مبلغ به آسانی کشیدند بالا

گفتم : چرا سرباز جو با خود زنی، داده گرا؟ ،فراموش کرده مقصرهست دولت اصول گرا؟

گفت : آخه این مبلغ نا چیز نداره سر و صدا ، تا قرار باشه اصول گرایان از هم شوند جدا

گفتم : چرا ادعاشده ناچیز است این پول؟ تا با توجیه گری پاسخگو نباشه هیچ مسئول

گفت : کشف کرده سربازجوی اوین ، در ایران کورش دارد جانشین

به این نتیجه رسیده این مجنون ، از دوران پادشاهی کوروش تا کنون

سرجمع میشه دوهزار پانصد سال ، گر حقوقش 100 میلیون بود هر سال

میشه معادل اختلاس 3000میلیاردتومان ، که دولت اختلاس گران را کرده مهمان