دو گزیره خبرگزاری دروغ پرداز فارس 2 مهر 90

تشییع پیکر شهدای دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام صادق‌(ع)؛26 كبوتر خونين‌بال امروز بالي دوباره به آسمان مي‌گشايند.خبرگزاری فارس: در سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) 26 کبوتر خونین‌بال دفاع مقدس که 19 کبوتر از دیار گمنامان هستند، بر فراز 13 استان کشور بالی دوباره به آسمان می‌گشایند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900701000450

در آستانه هفته ی دولت و نامیده شده به نام هفته ی دفاع مقدس یا همانجنگ خانمان براندازانه ی 8 ساله ی ایران وعراق است که از سوی خمینی شیاد نعمت الهی نامیده شد که هم حداقل 1000 میلیارد دلار خسارات اقتصادی در بر داشت . البته به سرکشی جام زهر ناشی از شکست خمینی یاد منتهی شد . اکنون در راستای تحمیل و تبلیغ سایه ی شوم جنگ یا نعمت الهی که نقش کلیدی در بقای حاکمیت رژیم فاشیستی مذهبی جنگ افروز ودین فروش داشته است . بنابراین در شرایطی که جنگ قدرت و ثروت واختلاف و شکاف و رقابت میان باندهای مافیایی اصول گر اوج گرفته است . به خصوص که فاش شدن پرونده ی 3 هزار میلیارد تومان اختلاس نه اعتباری برای مدعیان اصول گرایی باقی نگذاشته است تا که بتوانند با پاک کردن صورت مسأله و آدرس غلط دادن باز هم از موضع فرار به جلو ادعای مضحک مبارزه با مفسدان اقتصادی کنند، بلکه موجب رو در رویی باندهای مافیایی غارتگر مدعی اصول گرایی مقابل هم شده است . لذا برای کنترل فضای انفجاری جامعه و مکمل اعدام های خیابانی و درون سیاه چال ها که مثل همیشه هدف افزایش رعب و وحشت و اختناق در جامعه است به ویژه در آستانه ی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها روی به ترفند لو رفته و نخ نما شده ی گرد آوری استخوان های پوسیده ی جنگی ومعرکه گیری با آنان آورده شده تا همچنان نیاز به نعمت الهی بودن جنگ نمایان شود . آنهم در شرایطی که با برپایی چوبه های جان زندگان به خصوص نو جوانان گرفته می شود . اما از سوی دیگر از سوی پاسداران مدافع رژیم مرگ زی و مرگ پرست منادی مرگ بر زندگان درود بر مردگان بطور مضحک ادعای تفحص استخوان های مرده شناسانه ی جنگ ضد ملی و میهنی شده است

به گزارش خبرنگار ایثار و شهادت باشگاه خبری فارس «توانا»، امروز شنبه دوم مهر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکرهای طیب و نورانی 26 شهید دوران دفاع مقدس،20 نقطه کشورمان در استان‌های تهران، ایلام، چهارمحال و بختیاری، سمنان، فارس، کرمان، لرستان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، مرکزی و یزد را عطرآگین می‌کنند.دانشکده صدا و سیمای جمهوری اسلامی تهران، دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و دانشگاه سراسری سمنان از جمله نقاطی است که میزبان شهدای گمنام خواهند شد.تپه چغاسبز و شهرستان سرابله (شیروان چرداول) استان ایلام، شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری، شهرستان «بوانات» استان فارس و مرکز باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی با حضور نامداران آسمانی عطرآگین می‌شود.شهرستان‌های الشتر، نورآباد دلفان و پلدختر استان لرستان از دیگر نقاط میهن پهناور و مقدسمان است شهدای گمنام با حضورشان فضایی عطرآگین و معنوی را به نقاط خواهند بخشید.همچنین 7 شهید تازه تفحص شده که شناسایی شده‌اند، در این ایام، بر شانه‌های امت شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده می‌شوند. شهید «علی‌محمد ترابنده» از شهدای لشکر 27 محمد رسول الله (ص) شهر تهران، شهید «جلال رئیسی» از شهدای نیروی انتظامی جمهوری اسلامی شهرستان جیرفت استان تهران و شهید «احمد قدردان توماج» از شهدای لشکر 88 زاهدان بندر ترکمن استان گلستان شهدای تازه تفحص شده‌ای هستند که بعد از سال‌ها به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند.شهدای تازه تفحص شده، شهید «محمدحسین کریمی‌نسب» از شهدای لشکر 88 زاهدان، شهرستان بابلسر استان مازندران، شهید «محرم‌علی منتهایی» از شهدای لشکر 88 زاهدان، شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان، شهید «محمدرحیم علی پناه» از شهدای لشکر 88 زاهدان، شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی و شهید «حسین منصورآبادی» از شهدای لشکر 88 زاهدان، شهرستان مهریز استان یزد پس از سال‌ها هجرت در سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع) بر شانه‌های امت شهید پرور تشییع و در زادگاهشان به خاک سپرده می‌شوند.

از دقیقه چهارم انتقادات را تحمل نکردند.خروج غربی ها هنگام سخنراني احمدي‌نژاد در سازمان ملل + فیلم.خبرگزاری فارس: هیات نمایندگی آمریکا و 27 کشور اروپایی که خود را حامیان حقوق بشر و آزادی بیان می دانند، در حین سخنرانی رئیس جمهور کشورمان نشست را ترک کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900701000457

مشخص است که این چنین تیتر زدن و بازتاب دادن این گزارش خبری که از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس دنبال شده است از موضع حمایت از سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل وتبلیغ کردنش نمی باشد .یا اینکه از موضع بیطرفانه ی خبررسانی هم نیست، بلکه جانبدارانه و انتقادی و هدفمندانه است . زیرا که اقدام اعتراضی ترک اجلاس از سوی نمایندگان سایر کشور های جهان نسبت به سخنرانی پاسداران گماشته احمدی نژاد د ر سازمان ملل دارای بار مثبت نمی باشد که نیاز به حلوا حلوا کردنش باشد . چونکه این سخنرانی تهدید و تحقیر آمیز اتهامی موجب نه فاش شدن ماهیت فریبکار و شیاد ووارونه گویان حاکم بر ایران است . چون که مخالف و متضاد آنچه در بیرون از خانه در اینگونه مراسم ومجامع ادعا و مطرح می شود با آنچه در داخل با شهروندان و رقبا و منتقدان و دگر اندیشان و ناراضیان اعمال می گردد . از سوی دیگر موجب فشار و تنش بیشتر با غرب به خصوص آمریکا می شود تا بازده ی آن در مذاکرات هسته ای و سفت و سخت تر کردن اقدامات تحریم ها نمایان می شود . به ویژه اینکه تحولات منطقه شتاب گرفته است وموقعیت بشار اسد رئیس جمهور دیکتاتور سوریه هم پیمان حاکمان ایران خطری شده است. از سوی دیگر مقامات نظامی آمریکا تهدید کرده اند که دیگر در عراق ساکت نمی نشینند و بدون و اکنش نشان دادن نسبت به اقدامات شبه نظامیان حامی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ایران بی تفاوت باشند که در عراق سربازان آمریکایی را می کشند.

به گزارش فارس،‌ "محمود احمدی‌نژاد" در سخنرانی شب گذشته خود در شصت و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل، با اشاره به وضعیت عدالت موجود در جهان، نوع رفتار‌ و عملکرد دوگانه آمریکا و کشور‌های غربی در مسائل بین‌المللی را به چالش کشید.وی با اشاره به ادعاهای کشورهای حامی حقوق بشر و مدیریت جهانی، خطاب به رئیس مجمع عمومی پرسید: آقای رئیس! اینان آیا صلاحیت مدیریت جهان را دارند.از دقیقه چهارم نطق رئیس جمهور کشورمان خروج برخی از هیات های حاضر در مجمع عمومی آغاز شد و پس از وقفه ای یک دقیقه ای با خروج برخی کشورهای اروپایی ادامه یافت. این در حالی است که این کشور‌ها بار‌ها مدعی حمایت از ارزش‌های حقوق بشر و آزادی بیان شده‌اند. سخنرانی محمود احمدی‌نژاد در شصت‌وششمین مجمع عمومی سازمان ملل با تشویق حضار به پایان رسید.برای مشاهده فیلم مربوطه اینجا کلیک کنید