گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 مهر 90

كاربري (گفت و شنود)

گفتم : چرا سربازجو با روش بازجویی این پخ؟ عمل و رفتار میکنه بد تر از شعبان بی مخ

گفت : گر قبر رضاخان نکرده بودند کار بری ، نیاز نبود وی از رضاپهلوی وارونه کنه دلبری

گفت: آقا رضا ربع پهلوي گفته كه «همه فكر و ذكر من باز گرداندن آزادي و استقلال به ايران است و به همين علت از جنبش سبز(!) حمايت كردم»!
گفتم: نه اين كه پدر و پدربزرگش خيلي اهل آزادي و استقلال بودند!
گفت: تقصير خودش نيست! حيوونكي ها اين ضدانقلابيون فراري مدتي است كه بدجوري پشت سرهم ديوونه ميشن و هر روز كه ميگذره، مخ چندتاشون تكون ميخوره!
گفتم: حالا چي شده كه به فكر آزادي و استقلال افتاده!؟
گفت: مي گويد «روح پدربزرگم رضا شاه از طرف مردم در جسم من حلول كرده»!
گفتم: چه عرض كنم؟! اگر قبر رضاخان را تغيير كاربري نداده بودند، الان اين حيوون زبون بسته چنين احساسي نداشت!!

گفت: سربازجوبا ادا و اطور طنز ، با جوک وهجو گویی به حساب نغز

کشف کرده کلید حلمعما و رمز ، چرا شاهزاده رضا شده حامی سبز؟

گفتم : چرا به ته دیگ خورده کف گیر؟ که سر بازجو به رضا پهلوی داده گیر

گفت : چون سربازجو شده است نگران ، چرا رضا پهلوی گفته همه فکرم هست ایران؟

نقل کرده از وی که تحلیل داده با استدلال ، میخوام به ایران باز گردانم آزادی و استقلال

خلاصه سر بازجوی منفور زندان اوین ، به پدر وپدربزرگ وی بامخالفین کرده توهین

گفتم : چرا سربازجو با روش بازجویی این پخ؟ عمل و رفتار میکنه بد تر از شعبان بی مخ

گفت : گر قبر رضاخان نکرده بودند کار بری ، نیاز نبود وی از رضاپهلوی وارونه کنه دلبری