گزارشات خبری تصویری و نوشتاری مرتبط بهم 6 مهر 90

این 3 گزینه خبری ضمیمه شده هم مرتبط بهمدیگر می باشد . برای اینکه چنین مچ گیری های سئوال بر انگیز پیرامون آزاد کردن دو گرو گان آمریکایی کردن و اشاره نمودن به زد و بند های پشت پرده که بر گردان همان سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه غربب به خصوص آمریکا می باشد که زیر شعار پوششی عوامفریبانه ی ضد آمریکایی پیگیری شده است . صد البته که جدا از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت با ندهای مافیایی مدعی اصول گرا و بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم نمی باشد . برای اینکه هر باند و دسته ای تلاش برای قبضه ی چند صندلی بازار مکاره ی نهم می کند. بنابراین این چنین است که تصاویر 40-50 نفری به استقبال پاسدار گماشته احمدی نژاد در فرودگاه بازتاب داده شده است البته رحیم مشایی همراه هیأت بازگشتی در کنار رئیس جمهور نبوده است. از سوی دیگر گزارش از زد وبند های پشت پرده با آمریکا پیرامون پروژه ی هسته هم چاشنی شده است . به ویژه از سایت چماقداران رجا نیوز دنبال شده است که وابسته به پاسدار میلیاردری محمد صادق محصولی است که نقش اساسی در وزارت کشور دوره ی نهم برای رئیس جمهور کردن پاسدار احمدی نژاد داشت . اماا کنون از سوی سایت رجا نیوز اینگونه زیرآب شعار عوامفریبانه ی ضد آمریکایی ولی وقیح منفور ونا مشروع و واسطه گری روسیه در مورد پروژه ی هسته ای را زده است.

نقش بده بستان‌های پشت پرده در آزادی دو تبعه آمریکایی

سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مقالهای نوشت: برای چندمین بار رفتاری از سوی دستگاه دیپلماسی کشور به رهبری محمود احمدینژاد صورت پذیرفته که نه با نظریه رئالیسم تهاجمی و نه با ذهنیت تاریخی ملت ایران همخوانی ندارد. امسال نیز به مانند سالهای قبل جاسوسانی این بار از نوع آمریکایی و نه انگلیسی با گذاردن وثیقه آزاد شده اند

شاید این رفتار دولت را بسیاری بر اساس نظریان گوناگون ازجمله نظریه رئالیسم تدافعی تبیین کنند اما نکته ای که نباید مورد غفلت قرار گیرد آنست که بهره مندی از نظریه تنها با داشتن شناختی تاریخی می تواند مثمر ثمر واقع گردد که در این نمونه شناخت تاریخی ملت ایران حکم به رفتاری تدافعی در برابر دولت ایالات متحده را صادر نمی کند. باتوجه به صحبتهایی که جاسوسان آزاد شده به محض ورود به خاک کشورشان انجام داده اند می توان گفت که؛ تکرار رفتارهای اینچنینی که شاید تحت تاثیر بده بستانهای پشت پرده است در بلند مدت به نفع ملت و منافع ملی نخواهد بود و تنها سنتی که باقی خواهد گذاشت آنستکه وثیقه برای جاسوس آنهم از نوع آمریکایی و انگلیسی آب رفته زجوی را هیچگاه باز نخواهد گرداند و تنها جمهوری اسلامی را به موضع ضعف خواهد کشاند.نظرات بازديدکنندگان"به نظر شما سفر نيويورك اينقدر ارزش داره كه پارسال براي صدور ويزا ساراشورد آزاد شد و امسال دو نفر باقيمانده؟ سالهاي بعد چيكار مي كنن؟حتماً لب مرزها كشيك مي دن ببينن كي پاشو يك وجب ميذاره اينطرف تا سريع بگيرنش واسه ويزاي سفر بعدي. در سال چند تا جاسوس بگیریم و با وثیقه دلاری آزاد کنیم خرجمون در میاد ؟؟الان بعد از 33 سال از انقلاب هموز شعار مرگ بر آمريكا و اسرائيل سر ميدهيم اما جرات نگه داشتن دو تا جاسوس را ندارم مهم مرگ بر گفتن نيست مهم جرات عملي كردن آن است كه متاسفانه هيچ دولتمردي جرات آن را ندارد . جرات يعني اردوغان با اينكه با اسرائيل رابطه داشت اما پرز را سكه يك پول كرد چون جرات داشت . مثل احمدي نژاد فقط شعار نميداد

چه کسانی به استقبال احمدی‌نژاد رفتند؟

فرارو- محمود احمدي‌نژاد كه براي شركت در شصت و ششمين مجمع عمومي سازمان ملل به نيويورك سفر كرده بود، شب گذشته وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال رحيمي معاون اول رييس جمهور، ولايتي مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل، تعدادي از وزرا و معاونين خود قرار گرفت. رييس‌جمهور در جريان سفر به نيويورك علاوه بر سخنراني در شصت و ششمين مجمع عمومي سازمان ملل متحد با تعدادي از رسانه‌هاي آمريكايي و خارجي، روساي جمهور كشورهاي حاضر در اين مجمع، مديران و سردبيران رسانه‌هاي آمريكايي، دبير كل سازمان ملل، نخبگان آمريكايي، فعالان و رهبران گروه‌هاي ضدجنگ آمريكايي، ايرانيان مقيم آمريكا و... ديدار و گفتگو كرد. همچنین به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری جمعی از مردم با حضور در فرودگاه مهرآباد تهران از رئیس جمهور استقبال کردند.

رجانیوز:تلاش‌هاي «غيراعلامي» برای رابطه با امریکا

به گزارش شفاف، سایت رجانیوز از برخی مواضع رییس جمهور برای بهبود رابطه با امریکا انتقاد کرد. این سایت در گزارشی نوشتتلاش‌هاي غيراعلامي و توهم امكان بهبود رابطه با امريكا از سوي هر طيف و جرياني كه القا شود، يك بازي كاملاً باخت براي كشورمان محسوب مي‌شود و تنها طرف مقابل را نسبت به مؤثر واقع شدن فشارهايش در فضاي انتخابات و فروختن اين امتياز به صهيونيست‌ها اميدوارتر مي‌كندارگان صادق محصولی بدون اشاره به این «تلاش‌های غیراعلامی» گفت: «روسیه برای بالا بردن نرخ و قدرت لابي‌گري‌هايش در مناسبات جهانی یادداشتی جهت اجلاس سه‌جانبه ایران، روسیه، امريكا ارائه کرد. این وقایع وقتی با اظهارات احمدی نژاد مبنی بر آزادی دو جاسوسآمریکایی پیش از سفر به نیویورک جمع می شد،ٰ به نظر می رسید که پشت پرده اتفاق‌هايی در حال رخ دادن استپیش از این یکی از نمایندگان از خروج دو ممنوع الخروج از کشور برای ارتباط با امریکا خبر داده بود..