گزیده خبر های 27 شهریور 90

محمدجواد لاریجانی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد:حضور دو كشيش آمريكايي در ايران براي آزادي جاسوس‌هاخبرگزاری فارس: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه از حضور دو کشیش آمریکایی در ایران برای رایزنی در زمینه آزادی دو جاسوس آمریکایی خبر داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900627000690

مهره ی مرموز انگلیسی محمد جواد لاریجانی در دفاع از اخوی شیخ محمد صادق رئیس انتصابی دستگاه آلوده به فساد قضایی همچنین به نفع پاسداران کودتاگر و علیه پاسدار گماشته احمدی نژاد برای آزادی دو کوهنورد گرو گان زندانی آمریکایی موش دوانیدن است . چونکه دو کشیش آمریکایی در تهران را متهم به جاسوسی کرده است و دلسوزی برای جاسوس های زندانی رژیم ضد بشری قرون وسطایی کرده است که گفته آمریکا باید آنان را آزاد کند.

محمدجواد لاریجانی رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در بخشی از گفت‌وگوی تفصیلی خود با خبرگزاری فارس با اشاره به اخبار منتشره پیرامون آزادی دو جاسوس آمریکایی گفت: سوابق و اقدامات این افراد گویای این است که آنها جاسوس هستند اما اینکه توانسته‌اند از کشور ما نیز جاسوسی بکنند یا خیر بحث دیگریست.وی تأکید کرد: جرم این افراد فقط عبور از مرزهای ما نبود و جرم سنگینی مرتکب شده‌اند.وی افزود: در عین حال ایرانی‌های زیادی هم وجود دارند که در آمریکا گرفتارند و ما بهتر است غصه آنها را بخوریم.لاریجانی گفت: آمریکا که این همه نشان می‌دهد راجع به دو نیروی جاسوس خود حساس است و برای آزادی آنها تلاش می‌کند باید به خودش هم نگاهی بیندازد که با سایر ملیت‌ها چگونه رفتار می‌کند.لاریجانی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی مسیر قانونی برای جاسوسان دستگیر شده آمریکایی به روشنی طی شد، تصریح کرد: این در حالیستکه در آمریکا افرادی به دلایل نامعلوم دستگیر و سال‌ها زندانی می‌شوند.وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما به جاسوس‌ها جایزه نمی‌دهیم و قوه قضائیه نیز با دقت مسیر خود را طی خواهد کرد.لاریجانی همچنین با اشاره به اینکه مباحث مربوط به آزادی دو جاسوس ربطی به سفر آتی رئیس جمهور به آمریکا ندارد به برخی واسطه‌گری‌ها نیز در این رابطه اشاره کرد و گفت: هم اکنون دو کشیش آمریکایی در این رابطه به ایران آمده‌اند و مشغول رایزنی برای آزادی این دو هستند.

ابراهیم جعفری در گفت‌و‌گو با فارس:اجلاس تهران راهبردي براي حمايت از بيداري اسلامي است.خبرگزاری فارس: نخست وزیر سابق عراق با اشاره به موفقیت نشست بیداری اسلامی در تهران تاکید کرد که این نشست دارای برنامه‌های راهبردی برای حمایت از بیداری اسلامی بوده است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900627000331

خوب اگر مهره ی دست آموز رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که عراق را از طریق سپاه قدس و نوری مالکی مزدور وخائن باتلاق و حیات خلوت خود کرده است اینگونه از اجلاس بیداری اسلامی در تهران تعریف و تمجید نکند پس چه کند؟

ابراهیم جعفری نخست وزیر سابق عراق در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس در حاشیه نشست بیداری اسلامی در تهران با اشاره به اینکه این اجلاس دارای اهمیت سیاسی و رسانه‌ای است، تاکید کرد که اهداف استراتژیک و متعددی در ورای اجلاس بیداری اسلامی تهران وجود دارد. جعفری سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ابتدای این نشست را دربردارنده مسائل کلی دانست که افق‌های راهبردی را برای حاضران گشود.

رسانه دولت تهدید کرد: انتشار 140 هزار سند محرمانه علیه 314 مقام کشور!چند نکته درباره تهدید جدید دولت به افشاگری های سیاسی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=74877

وقتی گفته می شود که رژیم ضد بشری و قرون وسطایی از رأس تا ذیل آلوده به فساد می باشد . به این دلیل است که دولت هم مقابل افشاگری هایی که علیه اش می شود تهدید کرده است که 140 هزار اختلاس و دزدی و رشوه مربوط به 314 مقام کشور در اختیار دارد که صد در صد شامل 44 مفسدان دانه درشت هایی می شود که چند سال پیش از سوی عباس پالیز دار در دانشگاه بو علی سنا همدان فاش شد ولی منتهی به ندانی شدن خودش شد. گرچه تلاش شده است که از سوی رقبا داستان لوث شود . ولی از سوی دیگر از موضع فرار به جلو وحشت از فاش شدن زیر پوشش توهین به نظام بیان شده است.

ارگان رسمی دولت خبر از ۱۴۰ هزار سندی داده است که محمود احمدی‌نژاد از ۳۱۴ مقام در کشور دارد و در زمان مقتضی نسبه انتشار آن اقدام خواهد کرد به گزارش «شفاف»؛ روزنامه ایران دیروز (25 شهریور) مطلب فوق را قالب شعری کوتاه منتشر کرده و سایت رسمی موسسه ایران نیز‌‌ همان شهر را بازنشر نموده است. در شعر منتشره ارگان مطبوعاتی دولت به صراحت آمده که اسناد مذکور «به وقت قریب» منتشر خواهد شد و تیم احمدی‌نژاد برای «روز مبادا» گفتنی‌های زیادی دارد. روزنامه ایران به منتقدان و مخالفان دولت هشدار داده است در صورتی که معنای این «نهیب» را نفهمند٬ صبر احمدی‌نژاد روزی به پایان خواهد رسید.ارگان رسمی دولت خبر از ۱۴۰ هزار سندی داده است که محمود احمدی‌نژاد از ۳۱۴ مقام در کشور دارد و در زمان مقتضی نسبه انتشار آن اقدام خواهد کردبه گزارش «شفاف»؛ روزنامه ایران دیروز (25 شهریور) مطلب فوق را قالب شعری کوتاه منتشر کرده و سایت رسمی موسسه ایران نیز‌‌ همان شهر را بازنشر نموده است.در شعر منتشره ارگان مطبوعاتی دولت به صراحت آمده که اسناد مذکور «به وقت قریب» منتشر خواهد شد و تیم احمدی‌نژاد برای «روز مبادا» گفتنی‌های زیادی دارد.روزنامه ایران به منتقدان و مخالفان دولت هشدار داده است در صورتی که معنای این «نهیب» را نفهمند٬ صبر احمدی‌نژاد روزی به پایان خواهد رسید.

بعد از چند روز غوغای قریب.که شده این روز‌ها رسمی عجیب
دکتر از بابت تبیین، اشارتی بکرد.که لباس‌های خاص داشته‌اند فریب
گرچه این حرف از قیچی سانسور رد نشد.گفته گردد تا شنیده شود بی‌بیب
دست این دولت پاک‌تر از نفس برخی‌ست.گر داشته باشید کمی انصاف و حسیب
گر سکوت رمز وحدت ماست.در پی فرافکنی‌ست جریان رقیب
۳۱۴ اسم داده‌ایم به دوستانمان.تا نگویند این صراحت ندارد ضریبها
۱۴۰ هزار سند مکتوب منتشر می‌شود به وقت قریب
بعد از آن تحول در بورس.می‌کند شاخص‌اش رشد مهیب.
گفتنی‌ها داریم از بحر روز مباد.امر حق است که کشیده‌ایم این زیپ.
صبرمان روزی به سر برسد.گر حریفان نگیرند معنای این نهیب

اگر درباره مسئولان رده بالای نظام است، آیا اعلام این حجم از تخلف از مسئولان رده بالای نظام توهین به ارکان نظام جمهوری اسلامی نیست؟ در واقع تعداد مسئولان رده بالای «غیر دولتی» چه تعداد است که آقای احمدی نژاد 314 نفر از ایشان را هدف قرار داده است؟اولین شعار تبلیغاتی دولت آقای احمدی‌نژاد، معرفی مفسدین اقتصادی بود اما هنوز بعد از گذشت ۶ سال حتی یک نفر هم معرفی نشده است و حتی در اختلاس‌ها و تخلفات بزرگ اقتصادی که این روز‌ها رسانه‌ای می‌شود، دولت هیچ حضور موثری در معرفی و دستگیری افراد مجرم نداشته است. شبکه و روزنامه ایران مدعی شدند به وقتش اسناد که در اختیار رئیس جمهور است رسانه‌ای می‌شود اما این وقت کی می‌رسد؟ پس از شش سال از این وعده، حال دولت در پاسخ به مشخص شدن فساد درونی خود اقدام به تهدید دیگر سیاسیون می کند؟

به دار آویختن 7 زندانی در زندان گوهردشت کرج

شتاب دادن به اعدام ها آنهم بصورت جمعی و پنهانی درون سیاه چال ها نشان از بیش از حد بحرانی و خطری بودن اوضاع رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ووحشت از قیام عمومی می باشد . برای همین چنین عجله وار روی به سیاست ایجاد رعب و وحشت از طریق فعال کردن ماشین کشتار دستگاه فاسد قضاییه آورده شده است

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" هفت زندانی زندان قزل حصار که در سلولها انفرادی بند 1 زندان گوهردشت بسر می بردند صبح امروز به دار آویخته شدند.روز یکشنبه 27 شهریور ماه 7 زندانی که از روز پنجشنبه 25 شهریورماه از واحد 2 زندان قزل حصار به سلولها انفرادی بند 1 زندان گوهردشت کرج منتقل شده بودند و در انتظار به دار کشیده شدن بسر می بردند.صبح امروز در زندان گوهردشت کرج اعدام شدند.از سرنوشت 20 زندانی دیگر که از واحد 2 زندان قزل حصار به سلولها انفرادی زندان اوین منتقل شده بودند و در انتظار اجرای حکم اعدام بسر می برند هنوز خبری در دست نیست. روز گذشته خانواده ها آخرین ملاقات با عزیزانشان را در زندان اوین انجام دادند.علیرغم گذشت چند ساعت از اعدام 7 نفر در زندان گوهردشت کرج قویه قضاییه حکومت اسلامی در مقابل اعدام های امروز تا این لحظه سکوت پیشه کرده است و به نظر می آید ابعاد اعدام ها در روزهای گذشته فراتر از آن است که در رسانه های دولتی اعلام می شود

کشته شدن مدیر عامل شرکت کاچیران در عراق

بالاخره ترکش جنایات و اقدامات تروریستی و انتحاری و انفجاری سپاه قدس و شبه نظامیان حامی رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که موجب ناامنی و بی ثباتی عراق شده است . ترکش آن به نیروای خودش هم اصابت کرده است.

بنا بر یک گزارش دریافتی، روز جمعه 25 شهریور، برهان سبزواري مدير عامل شركت كاچيران (سازنده ماشینهای چرخ خیاطی) به همراه يكي ديگر از مديران اين شركت كه براي زيارت با خانواده خود به عراق رفته بود به ضرب گلوله كشته شد.سایت کاچیران با انتشار یک پیام کوتاه خبر کشته شدن مدير عامل شركت را منتشر کرده است ولی اشاره ای به چگونگی کشته شدن وی نکرده است.تصویر پیام سایت کاچیران :

سایت «ابصار‌نیوز» : شریعتمداری از خوارج پیشانی پینه بسته است.دیگربان : سایت «ابصار‌نیوز» نزدیک به دولت محمود احمدی‌نژاد در یادداشتی حسین شریعتمداری را از «خوارج پیشانی پینه بسته» دانست و روزنامه کیهان را «مرکز اسناد محرمانه و سری» معرفی کرد.

چه با مسما گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی . چون دوران عسل خوران تما شده و به موم خوری رسیده است . برای اینکه اکنون دست به رسوا کردن سرباز جوی منفور شکنجه گر و پرونده ساز پاسدار حسین شریعتمداری از سوی سایت حامیان دولت زده شده است. چون که از طریق رابطه ی نزدیک داشتن با سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران است که وی دسترسی به اسناد و مدارک دولتی دارد و این روز ها برای باج گیری کردن آنها را فاش می کند.

بادداشت این سایت روز شنبه (۲۶ شهریور) در واکنش به سرمقاله شریعتمداری در روزنامه کیهان که گروهی از نزدیکان احمدی‌نژاد را به دست داشتن در اختلاس سه هزار میلیارد تومانی متهم کرده٬ نوشته شده است.پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات به تازه‌ترین محور تنش‌ها میان حامیان علی خامنه‌ای و نزدیکان محمود احمدی‌نژاد تبدیل شده است.سایت «ابصار‌نیوز» در یادداشت خود با انتقاد از مواضع شریعتمداری و روزنامه کیهان در خصوص این پرونده نوشته که وی «این روز‌ها پرده از چهره افکنده و رگه‌های نفاق و دورویی را در خود ظاهر» کرده است.به نوشته این سایت محافظه‌کار از آنجا که «روزنامه کیهان علاوه بر اتهام زنی، تهمت، دروغ و غیبت، در تحریف سخنان بزرگان نیز دستی بر آتش دارد» ٬ احمدی‌نژاد حاضر نیست این روزنامه را بخواندابصارنیوز» افزوده است: «خواندن کیهان موجب ناراحتی سلامت روان و ایجاد فضای شک و تردید در جامعه خواهد شد و توصیه می‌شود دیگران نیز از خواندن این روزنامه یا بولتن محرمانه و سری اجتناب کنندحسین شریعتمداری که پیش‌تر به عنوان منتقد نمونه دولت از دست احمدی‌نژاد جایزه دریافت کرده بود٬ مدت‌هاست به یکی از برجسته‌ترین مخالفان تیم احمدی‌نژاد تبدیل شده است.در ماه‌های اخیر روزنامه کیهان حملات گسترده‌ای علیه برخی نزدیکان احمدی‌نژاد صورت داده و یادداشت‌ها و گزارش‌هایی نیز در مورد «فساد» اخلاقی٬ مالی و سیاسی آن‌ها منتشر کرده است

نامه قذافي به اوباما
http://www.kayhannews.ir/900627/14.HTM#other1401

فراموش نشود سبک نگارش این نامه مدل گفتمان هنری روحوض و حوزوی و پاسدارای و اصول گرایی سرباز جوپ اسدار شکنجه گر وپرونده ساز در سلول و اتاق های شکنجه و اعتراف گیری زندان اوین است که شلاق بردست اطلاعات کسب می شود این نامه با چاشنی دلقکی و لمپنی در دخمه دروغ نامه ی کیهان تهیه و تنظیم شده است.

چند روز پيش معمر قذافي، ديكتاتور مفلوك ليبي، به باراك اوباما، ديكتاتور مفلوك آمريكا، نامه اي نوشت كه در زير متن كامل آن را مي خوانيد. گفتني است ستون «خبرگزاري چيزنا» مجهز به دوربين مداربسته مي باشد. از اينكه هنگام خواندن اين نامه، سيگار نمي كشيد، ممنون! اين شما و اين هم نامه قذافي به اوباما يا همان اوبي!سلام اوبي! خيلي نامردي! از مرام و مردانگي، حرف نزن كه حالم بهم مي خورد! بويي اگر بنويسم از رفاقت برده اي، به جان خودم نبرده اي! خيلي قرومساخي! خيلي گوسفندي! چه شبها كه در «سبها» تنها بودم و تو نبودي! چه روزها كه در «بن غازي»، توي از خودراضي، ما را چيز هم فرض نكردي! اگر «سرت» بودم، اما هر چه زرت و پرت كردم، تو نيامدي! در «طرابلس»، هر سايه اي روي ديوار، گمانم تو بودي، اما تو نبودي! باب العزيزيه به فنا رفت، ولي تو! . ر انگار نه انگار! اگر اين است معرفت، ما بي معرفت، تو با معرفت! تو با مرام، ما گاگول!اوبي! من آن زمان كه برايت سود داشتم،چطور ما را تحويل مي گرفتي، اما الان برايت مهم نيست كه من در كدام سوراخ، مخفي شده ام؟! تو اين همه پول از ليبي بلوكه كرده اي، نه به ما مي دهي، نه به انقلابيون! لااقل به انقلابيون نمي دهي، بده خود ما! نكند بيت المال ملت ليبي را هم خرج فتنه 88 كردي؟! خب اگر به سبز بودن است، من هم سبز بودم ديگر! اصلاً من مانده ام كه چرا تو از هر رنگ سبزي، حمايت مي كني، همچين مي شود آخر و عاقبتش؟! يعني در گند زدن به هر رنگ سبزي، استادي! با اين همه پول كه تو از اين همه ملت بلوكه كرده اي، من مانده ام كه چرا آمريكا اين همه بدهي دارد بالا مي آورد! هيچ معلوم هست چي كار داري مي كني تو؟! ذي حسابي وزارت خارجه آمريكا معلوم هست دارد چي كار مي كند؟! دخل و خرجت را چرا تنظيم نمي كني؟! كم پول تيغ مي زني كه همه را مي زني به شاخ گاو؟!اوبي! پسران من با كارلابروني بد تا كردند؛ كارلا به تو چه ربطي دارد؟! كارلا مال نيكلاست و ميشل، مال تو! هر چند كه كلا عقد ديكتاتورها را در كاخ سفيد مي خوانند. سلام مرا به نيكلا ساركوزي برسان و به اون مرتيكه بي غيرت بگو؛ ناموس، آيا جايي در قاموسش دارد يا نه؟!!اوبي! لعنت به هر چي رفاقت، اگر تو اسمت را رفيق گذاشته اي! از بس مرام نداري، اتوبان رفاقت ديكتاتورها با آمريكا، يكطرفه است! اون از مبارك، اين هم از من! خاك بر سر من كه به تو اعتماد كردم! مبارك به شماها قول داد كه انقلاب اسلامي در ليبي تكرار نمي شود، اما شد! من هم به خود تو قول داده بودم كه انقلاب اسلامي در ليبي تكرار نشود، اما شد! سران فتنه در ايران هم به تو قول داده بودند كه انقلاب مخملي در جمهوري اسلامي تكرار شود، اما نشد!! يعني اونكه بايد نمي شد، شد، اما ايني كه بايد مي شد، نشد!! اصلاً فهميدي چي شد يا نه؟! بدبخت شديم رفت! تو الان داغي حالي ات نيست!اوبي! اينجا دارد حلقه محاصره هر لحظه تنگ تر مي شود! اگر همديگر را نديديم، كه مرا حلال كن! من هم براي تو رفيق خوبي نبودم. يك بار در چيز العزيزيه، توي غذايت سوسك ريختم، و يك بار هم كه آمده بودم آمريكا، شير آبي و قرمز مستراح كاخ سفيد را عوض كردم كه تو خيال كردي تقصير اين هيلاري كلينتون بود، اما نه! كار من بود كه تو سوختي!! از طرف من مراقب ضعيفه اون يارو بيل كلينتون باش! تصميم داشتم جزو محافظين خودم استخدامش كنم كه نشد! اصلاً اين ورپريده اگر عرضه داشت و از محافظت چيزي سرش مي شد جلوي اون زنيكه مونيكارو مي گرفت كه با بيل يعني همون بيل كلينتون رابطه برقرار نكند.اوبي! ما فعلاً كه داريم مقاومت مي كنيم تا ببينيم چي پيش مي آيد. اگر آمريكا بخواهد بندبازي اي را كه سر صدام و بن لادن درآورد، بر سر من هم بياورد، ديگه قاتي مي كنم ها! راستي! هيچي! زياده نه عرضي هست و نه ارزيآرمليا- خبرنگار چيزنا»