گزیده خبرهای کوتاه 29 شهریور 90

یک تیم در صدد حذف ولایت فقیه»

پاسداران دست اندر کار کودتای 22 خرداد 88 وحذف کنندگان رقیب مغلوب که در کنار ولی وقیح نا مشروع و منفور می باشند اکنون توطئه برای حذف پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاورانش می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین همدانی، یکی از فرماندهان سپاه در خصوص تنش میان احمدی نژاد و خامنه ای گفت : ” تیم محمود احمدی‌نژاد از چرخه «ولایت» خارج شده است و بازماندگان جنگ نباید بگذارند این تیم به «اهداف پلید» خود دست یابد. فریب و انحراف» تیم احمدی‌نژاد بسیار پیجیده‌تر از «جریان‌های انحرافی» سال‌های اول انقلاب است.”این فرمانده سپاه با اشاره به انحرافی بودن جریان طرفدار احمدی نژاد از جوانان خواست تا درگیر جریان موسوم به انحرافی نشوند.

نزدیکان شریعتمداری مجرم اند

پاسخ افشاگری سایت های حامی دولت علیه پاسدار سرباز جو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز آنهم به سبک و شیوه ی خودش پیگیری می شود

به نوشته سایت “دولت ما”، منظور احمدی نژاد از “مجرمان دارای لباس مقدس”، همان نزدیکان حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان است. این سایت می افزاید : ” صاحبان آن لباس‌های مقدس که در هر جایی و هر قوه‌ای ممکن است باشند٬ چه کسانی هستند که قرار است کیهان و شرکا آن‌ها را فراری دهند و رد گم کنند؟ برخی چهره‌های ذی‌نفوذ که از دوستان مدیر مسئول کیهان هستند، تماس‌های متعددی برای آزادسازی متهم اختلاس بانک صادرات و لاپوشانی ماجرا انجام داده‌اند.”این در حالی است که رسانه های وابسته به دو جناح اصول گرایان طرفدار رهبری و طرفداران احمدی نژاد هر کدام سعی در محکوم کردن یکدیگر داشته و اصرار دارند که طرف مقابل در این خصوص مقصر و ذینفع بوده است.

«نزدیکان احمدی‌نژاد فساد اخلاقی و مالی دارند»

با استفاده شیوه ی برج مقابل بارو از پاسدار حاج داود احمدی نژاد که دارای پرونده های اختلاس و زمین خواری با پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی می باشد با حمایت پاسداران کودتاگر علیه ی اخوی و دولت وی افشاگری می کند

به گزارش خبرگزاری فارس، داود احمدی‌نژاد برادر رئیس دولت دهم، نزدیکان برادرش را جریانی آلوده به “فساد مالی، سیاسی و اخلاقی” دانست که “در صدد انحراف افکار عمومی و چالش در نظام‌ ولایی است. به نوشته این سایت هفته گذشته برخی از رسانه‌های محافظه‌کار از برگزاری نخستین جلسه محاکمه هشت تن از اعضای تیم احمدی‌نژاد به اتهام فساد اخلاقی و مالی خبر داده و اعلام کردند این افراد اتهام خود را پذیرفته‌اند.در بخش دیگری از این گزارش آمده است :” ید‌الله جوانی رئیس دفتر سیاسی سپاه پاسداران نخستین کسی بود که به صراحت اعلام کرد گروهی از نزدیکان احمدی‌نژاد «فساد اخلاقی و مالی» دارند.”

آفت خانواده ی طلبه ها

وقتی حوزه و به ویژه امثال آخوند هایی همچون تمساح یزدی خود آفتی هستند که تبدیل به مروج فساد و رشوه و مفت خوری و تملق و چاپلوسی و وارونه گویی و ابزاری کردن در راستای اهداف خاص شده اند چه توقعی از تولیدات اینان طلبه ها می باشد تاکه آفت زده نباشند؟

به نوشته خبرگزاری مهر، چندی پیش آیت الله مصباح یزدی” رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در مراسم آغاز سال تحصیلی موسسه امام خمینی با اشاره به نفوذ اینترنت و برخی مظاهر غربی در زندگی طلبه ها و خانواده های مذهبی گفت : ” طلبه‌ای که تا پاسی از شب پای اینترنت می‌نشیند و مشغول برنامه‌های غیرعلمی آن است و یا مشغول دیدن فیلمهای تلویزیون است و نماز صبحش قضا می‌شود کجا مورد توجه امام زمان است و نور چشم او محسوب می‌شود. مهم‌ترین عامل بروز این اختلافات تماشای فیلمهای غیراخلاقی است که باعث می‌شود محبت زن و شوهر از بین برود و اهتمام به مسایل شرعی کم شود زیرا وقتی هرزگی زیاد شد توفیق نیز از انسان صلب می‌شود.”

«رجز خوانی مداح عورتی در دفاع از مداح آدمکش»

مشخص است که جواب کلوخ انداز سنگ می باشد . از سوی دیگر مگر مدافعان ولایت وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر و غارتگر در 33 سال گذشته غیر از اینگونه لمپن های لات مداح و بسیجیان چماقدار و لباس شخصی های دژخیم آدم کش حرفه ای می تواند باشد.

سایت دولت ما در واکنش به سخنان سعید حدادیان و حمایت وی از حاج منصور ارضی یکی دیگر از مداحان که برای سر رحیم مشایی طی سخنرانی خود در یکی از شب های ماه مبارک رمضان جایزه تعیین کرده بود با درج تیتری با عنوان “رجز خوانی مداح عورتی در دفاع از مداح آدمکش” نوشت : ” مداح عورتی ، در واکنش به خبر درخواست وکیل اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور، از دادستان تهران برای تعقیب قضایی منصور ارضی با این مطلع که “المنصور مالمنصور و ما ادریک مالمنصور؟” گفته است؛ منصور، منصور است به نصرت الهی و به همین دلیل تن جریان انحرافی از طنز سیاسی او چنان می‌لرزد که آن را با دستور عملیاتی برابر می‌داند؛ وای به روزی که حاج منصور حماسه‌سرایی کند.به فضل الهی آخرین نفس‌های جریان انحرافی در پیشگاه بصیرت ملت شمرده می‌شود و فرافکنی‌ها و دسیسه‌چینی‌های آنها، راه به جایی نمی‌برد.”

دستور سانسور خبر دیدار احمدی نژآد با اطلاعاتی ها

این خبر ادامه ی همان سناریوی اختلاف عزل و نصب آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی وزیر بدنام اطلاعات می باشد که دامنه ی آن به سازمان پشم و شیشه کشیده شده است.

بر اساس خبری که در برخی از سایت های جمهوری اسلامی منتشر شده است، طی نامه ای از سوی دفتر نهاد ریاست جمهوری، خطاب به صدا و سیما خواسته شده است تا از درج خبر دیدار احمدی نژآد با کارمندان وزارت اطلاعات خودداری کرده و سایت هایی هم که این خبر را پیش از این کار کرده بودند مطلب را حذف کرده و کوچکترین اشاره ای نیز به آن نکنند.البته از سوی دفتر نهاد ریاست جمهوری در خصوص صدور این دستور به سازمان صدا و سیما توضیحی داده نشد. نکته قابل توجه این که سازمان صدا وسیما هم پس از دریافت این دستورالعمل اقدام به سانسور خبر فوق کرده و آن را از صدر خبرهای خود حذف کرده است.

«هم قاچاق، هم فساد و هم اسکله های غیر مجاز داریم»

مشخص است که اینگونه است . چون اگر اسلکه های غیر مجاز در بنادر جنوب کشور نبود اثری از اینهمه فراوانی وارزانی انواع و اقسام مواد مخدر نبود . طوریکه بدرون سلول زندان ها هم برده می شود ، بلکه از راه زمینی و هوایی ودر یایی به برون مرز هم انجام می گیرد . از سوی دیگر فاش شدن مبلغ 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی دیگر جای سئوال باقی نمی ماند.

به گزارش مهر در هفته ای که گذشت ؛ “عباس معمارنژاد” رییس کل گمرک ایران با اذعان به اینکه در گمرک ایران فساد وجود دارد متذکر شد که حجم فساد موجود بالا نیست. وی درخصوص ادعای رییس دولت مبنی بر وجود اسکله های غیر‌مجاز گفت:” قطعا اسکله غیر‌مجاز وجود دارد، همچنین خورهایی داریم که گمرک در آنها مستقر نیست ولی کالا از آنها وارد کشور می‌شود که ساماندهی خواهند شد.”پیش از این احمدی نژاد مدعی شده بود که قاچاق کالا در کشور ایران با حجم گسترده ای صورت می گیرد و بیشترین بخش آن مربوط به اسکله های غیرمجاز می باشد. به گفته وی : “فلان سازمان، فلان نهاد، فلان دستگاه، هر کس یک جا را سوراخ کرده و برای خودش می‌برد، می آورد.”

كشف رابطه كوروش كبیر با اختلاس3هزار میلیاردی!

چه کشف جالبی شده است . زیرا که نهضت فرا گیر اختلاس و فساددر سراسر کشور ثابت کرده است که برای چه مکتب اسلامیت به مکتب ایرانیت یا کشف اختلاس با کوروش پیشنهاد داده شد؟

آینده : اخیرا پیامكی به صورت گسترده در بین شهروندان مبادله می شود كه در آن اشاره شده است:آیا می دانید، اگر كوروش كبیر ماهیانه 100میلیون تومان پس انداز می كرد، الان پس از 2500 سال صاحب 3 هزار میلیارد تومان می شد؟ شاهكاره!!با وجود آن كه در نگاه اول این محاسبه نادرست به نظر می رسد، یك محاسبه ساده درستی آن را نشان می دهد:3,000,000,000,000= 100,000,000* 2500(سال)* 12(ماه)

انتقال 5 زندانی دیگر به سلولها انفرادی جهت اجرای حکم اعدام

نهضت شتابند ه ی دار زدن های درون سیاه چال ها و در ملأ عام به وضوح نشان از اوج بحرانی و خطری بودن اوضاع رژیم ضد بشری قرون وسطایی در بن بست قرار گرفته شده دارد که بدلیل وحشت از قیام عمومی و مهار آن روی به این چنین نهضت ضد انسانی افزایش اعدام ها آورده شده است .

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران " روز دوشنبه 28 شهریورماه سری چهارم زندانیان که تعداد آنها 5 نفر بودند از زندان قزل حصار به سلولهای انفرادی زندان اوین و زندان خورین ورامین جهت اجرای حکم اعدام منتقل شدند. از روز پنجشنبه تا روز دوشنبه به ترتیب 4 سری زندانی از زندان قزل حصار به زندانهای اوین، گوهردشت و ورامین منتقل شدند. سری اول روز پنجشنبه 24 شهریورماه 22 زندانی،سری دوم روز شنبه 26 شهریورماه 5 زندانی ،سری سوم روز یکشنبه 10 زندانی و سری چهارم روز دوشنبه 5 زندانی بودند.در طی چند روز گذشته حداقل 42 نفر فقط از زندانیان زندان قزل حصار اعدام شدند.ولی رسانه های رژیم ولی فقیه علی خامنه ای خبر از اعدام 22 نفر را داده اند.اعدام های مخفیانه و گروهی روزهای گذشته حاکی از آن است که ابعاد اعدام ها در زندانهای ولی فقیه بسیار گسترده تر از آن است که از طریق رسانه های دولتی اعلام می گردد. در میان اعدام شدگان تعدادی از شهروندان افغانی وجود دارند.تائید اعدام 22 نفر در روز یکشنبه.دادگاه انقلاب پس از محاکمه ۲۲ قاچاقچی که از آن‌ها به عنوان «سابقه‌دار و حرفه‌ای» یاد شده است، به استناد دلایل و مستندات پرونده آنان را مجرم شناخت و به اعدام محکوم کرد.به گزارش روزنامه دولتی ایران حکم محکومان نیز با تأیید دادستانی کل کشور سحرگاه دیروز – یکشنبه ۲۷ شهریور – در محوطه زندان‌های اوین و رجایی شهر اجرا شد. روز گذشته خبر اعدام تنها ۷ تن از ایشان در زندان رجایی شهر منتشر شده بود. امروز سه شنبه قاتل دکتر سرابی اعدام ‌شد فردا فاتل روح‌الله داداشی در ملاء عام اعدام خواهند شد

.تظاهرات آرام دراویش در مقابل زندان اوین منجر به بازداشت تعداد زیادی از آنان شد.

این اقدام وحشیانه هم ناشی از ادامه ی سیاست فوق است که هدف تلاش برای تحمیل کردن فضای خفقان و سرکوب می باشد که رسوا کننده ی اهداف تناقض آمیز بر گزاری اجلاس دو روزه ی بیداری اسلامی در تهران می باشد. زیرا که وقتی در داخل کشور این چنین بر خورد جنایت آمیز دارد اما اشک تمساح برای ملت های منطقه ریخته می شود

بنابه گزارش ارسالی به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران " صبح دوشنبه 28 شهریور 90 دراویش گنابادی در اقدامی خودجوش و مسالمت آمیز در اعتراض به بازداشتها و سرکوبهای اخیر اقدام به برگزاری تجمع در مقابل زندان اوین نمودند که با حضور گسترده لباس شخصیها و نیروی انتظامی به بازداشت گسترده تعداد زیادی از دراویش گنابادی انجامیداسامی برخی از دراویش بازداشت شده در مقابل زندان اوین: 1- مجید رشیدی2- اسماعیل صنعت پرست 3- بهزاد صنعت پرست 4- رضا قهرمانی 5-سعید رحمت پناه 6- نعمت کاظمی نیا 7- مهرداد فرید نیا 8- قادر فرمودی 9- محمود تقی پور 10- مهدی مزبوری11- منوچهر مزبوری12- محمد صادقی13- تقی صابری14- ابراهیم مختار خروجی 15- هادی شاه رضا16- مهران نجار17- علی بابایی18- رامین اشکوه19- مهدی رحمتی20- آرش شلتوکی21- نعمت کاظمی22- تیمور همایونی23- داوود مهراد