گزیده خبر های 26 شهریور90 قسمت -4

عامل‌اختلاس۱۲۳میلیاردیکه‌اعدام شد

اولاً سئوال است که برای چه این خبر مربوط به 17 سال پیش اکنون با تصویر بازتاب داده شده است؟ دوماً سئوال است برای چه دستگاه فاسد و آلوده به رشوه و رانت خواری و اختلاس و تبعیض قضایی در پرونده ی اختلاس 123 میلیارد تومانی بانک صادرات متهم ردیف 2 چون پشتیبان گردن کلفت نداشت اعدام نمود.ولی متهم ردیف یک مرتضی رفیقدوست که برادرش نفوذ در بیت رهبری داشت زندانی و سپس آزاد شد؟ این تبعیض آشکار ناشی از چیست؟ سوماً : اینکه آیا در 33 سال گذشته فقط همین دو اختلاس کلان 123 و 3 هزار میلیارد تومانی وجود داشته است که روشنگری در هر دو مورد ناشی از اختلاف و جنگ قدرت و ثروت بوده است؟ اگر نه پس چرا سایر پرونده های و رشوه و رانت خواری و غارتگری همچون پرونده ی آفتابه دزدان پیگیری نشده و احکام مشابه صادر نشده است؟ بالاخره اینکه بازتاب این خبر تصویری 17 سال پیش در سایت شفاف متعلق به شهردار تهران برای تفهیم کردن دستگاه فاسد قضایی است که همانگونه که برای فاضل خدا داد حکم اعدام صادر شد. باید برای متهمان اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی هم حکم اعدام صادر شود.

یادآوری تاریخ: عامل اختلاس ۱۲۳میلیاردی از بانک صادرات اعدام شد مشرق: فاضل خداداد به اتهام ۱۲۳ میلیارد تومان اختلاس از بانک صادرات ايران در سال ۱۳۷۴ محاكمه و به جرم افساد في الارض توسط حجه الاسلام محسني اژه اي به اعدام محکوم شد. حكم اعدام وي پس از تاييد ديوان عالي كشور در پاييز۱۳۷۴ اجرا شد.متهم رديف دوم اين پرونده نیز مرتضي رفيق دوست (برادر محسن رفیق دوست) بود که به حبس ابد محكوم شد و اكنون هفده سال است كه در زندان بسر مي برد.

علم‌الهدی به احمدی نژاد: جای فاعل ومفعول را اشتباه گرفتی

http://www.fararu.com/vdcgxw97.ak9yn4prra.html

خودخواهی وخودبزرگ بینی آخوندهای گردن کلفت ومتحجر ومفت خور غیر مولد وانگل های حوزوی حکومتی حد ومرز ندارد از جمله آخوند فرصت طلب و دستمال ابریشم یزدی بر دست و متملق و ستایشگر ولی وقیح منفور ونا مشروع پشمالو علم الهدا امام جمعه ز ستیز مشهد است که گفتمانش توهین و تهدید آمیز و تحقیر کننده است. بطور مثال اکنون خطاب به پاسدار گماشته احمدی نژاد و رحیم مشایی است که مدعی شده هر که مسلمان نیست فطرت بیدارشونده ندارد.

امام جمعه مشهد گفت: آن مسوول و آقایی كه با ژستی خاص در مقابل اصطلاحات حكیمانه مقام معظم رهبری از بیداری فطرت اسلامی در مقابل بیداری اسلامی نام می‌برد، بداند فطرت‌ها با اسلام بیدار می‌شود؛ شما جای فاعل و مفعول را عوضی گرفته‌اید. به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: جامعه ما در مسائل و ارزش‌های انقلاب آرمان‌خواه است نه حداقل‌خواه، بنابراین رهنمودهای مقام معظم رهبری اصول ماست و وقتی ایشان از یك موضوع خاص، تعبیر خاص دارند در مقام یك صحبت لفظی نیست چراكه ایشان شرایط و اوضاع را به خوبی آگاهند و استنباط حكیمانه‌ای از اوضاع دارند. وی اظهار كرد: فطرت‌ها بیدار كننده نیستند، بلكه اسلام فطرت‌ها را بیدار می‌كند؛ به جز اسلام چه عاملی می‌تواند فطرت انسان را بیدار كند؟ مسوولی در مقابل احساس خطر مقام معظم رهبری كه می‌فرمایند امروز درگیر جنگ فرهنگی و ناتوی فرهنگی هستیم، موضعگیری میكند و می‌گوید جنگ كدام است؛ این آقا با چه منطقی در مقابل استنباط مقام معظم رهبری ایستاده است؟ وی تصریح كرد: این مردم دنباله‌رو رهبرند و در شئون سیاسی از رهبر خود تابعیت می‌كنند؛ آن‌ها در امور شخصی و دینی از هر مرجع تقلیدی، تقلید می‌كنند، اما در مسائل اجتماعی و سیاسی تابع مقام معظم رهبری هستند. علم‌الهدی تصریح كرد: آن‌هایی كه تصور می‌كنند اجرای مدیریت در توسعه و ارتقای اقتصادی و سیاسی واقعا با حفظ ارزش‌ها تعارض دارد، تصور اشتباهی دارند، چراكه ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های مترقی اسلامی در این نظام برگرفته از احكام كتاب آسمانی ما قرآن است و قرآن به عنوان مترقی‌ترین برنامه برای بشر نازل شده است.

بازداشت چند هنرمند همکار با بی بی سی

پس از چند فیلم واقعی یا مستند آماتوری که در ایران تهیه شده و ازشبکه ی ماهواره ای تلویزیونی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه انگلیس پخش شد . سپس از سوی دستگاه اطلاعاتی و امنیتی تهدید به شناسای هنرمندان سر شناس داخلی با این شبکه شد . بالاخره پس از این مقدمه چینی و توطئه برای فشار برروی و تحمیل سانسور منتهی به بازداشت چند هنرمند سر شناس شده است

باشگاه خبرنگاران: شبكه گسترده اي از عناصري كه تامين كننده اطلاعات، فيلم، خبر، سوژه يابي و تهيه گزارش از محيط هاي مختلف براي بي بي سي فارسي بودند شناسايي شدند و طي روزهاي آينده اقدام مقتضي در مورد آنان به عمل خواهد آمد.وي افزود: در ميان اين افراد چهره هاي مشهور به اصطلاح هنري اعم از مرد و زن نيز ديده مي شود.اين منبع آگاه با تاكيد بر اينكه اين افراد از حمايت محافل پنهان و آشكار برخي محافل و بعضي شبكه هاي اطلاعاتي خارجي نيز بهره مند بودند گفت: عمده همكاري ضد ايراني اين افراد با بي بي سي فارسي به ماه‌هاي اخير بر مي گردد كه اين فعاليت نيز سهم عمده اي از فعاليت تبليغاتي ضد ايراني شبكه دولتي انگليس را طي ماه‌هاي اخير شامل مي شود.وي اضافه كرد براي اقدامات ضد ايراني اين شبكه كه در پوشش همكاري با بي بي سي عملا نيازمندي هاي سرويس جاسوسي انگليس را تامين مي كرد پول هاي كلاني به عنوان دستمزد و... به افراد پرداخت شده است و انگيزه ضد ملي و ايراني سر شبكه ها و همكاران اين شبكه نيز مشهود است

.سفر اژه‌اي به اهواز براي پرونده اختلاس بزرگ

عنصر جانی گوش و آدمخوار وآمر اصلی قتل های زنجیره ای که پرونده ی جنایت آمیز صدور احکام اعدام 33 ساله دارد اکنون برای تلافی کردن وانتقام گرفتن از پاسدار گماشته احمدی نژاد که وی از پست وزارت بد نام اطلاعات معزول و از دولت نهم اخراج نمود عازم اهواز شده است تا که پرونده ی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی را پیگیری کرد

.دادستان کل کشور عصر امروز برای رسیدگی بیشتر به پرونده اختلاس حدود 3 هزار میلیارد تومانی به اهواز می‌رود.به گزارش فارس، غلامحسین محسنی‌اژه‌ای دادستان کل کشور که از سوی رئیس قوه‌قضاییه به عنوان ناظر بر روند رسیدگی به پرونده اختلاس حدود 3 هزار میلیارد تومانی منتصب شده است، امروز برای رسیدگی و بررسی بیشتر روی این پرونده به اهواز سفر می‌کند. آملی لاریجانی، رئیس قوه‌قضاییه روز پنجشنبه با ابلاغ حکمی، غلامحسین محسنی اژه‌ای، دادستان کل کشور را به عنوان ناظر رسیدگی به این پرونده منصوب کرد.

اعدام يک شهروند در اروميه به اتهام محاربه

حال مشخص می شود که ریشه ی تظاهرات اعتراضی مردم ارومیه چیست که زیر پوشش دفاع از دریاچه ارومیه بازتاب داده شد که چرا دارد خشک می شود . بدون شک بخشی از نارضایتی واکنش مرتبط به اعدام هایی می باشد که همیشه در سیاه چال این شهر انجام می شود وخبرش مخابره می گردد.

بامداد امروز شنبه بیست و ششم شهریورماه، یک شهروند اهل ارومیه به دستور مراجع قضایی در محوطه زندان مرکزی این شهر به دار آویخته شد. به گزارش موکریان، این شهروند که خداداد رشیدی نام داشت حدود ۵ سال پیش توسط نیروهای حکومتی بازداشت و به اتهام محاربه از سوی مراجع قضایی به اعدام محکوم شده بود که این حکم سحرگاه امروز در زندان مرکزی ارومیه به اجرا درآمد. گفته می‌شود جنازه رشیدی پس از اجرای حکم به خانواده‌اش تحویل داده شده است. لازم به ذکر است احسان مجتوی وکیل این شهروند در گفتگو با آژانس خبری موکریان خبر اعدام موکلش را تأیید نمود

ذوالنور: چه اشکالی دارد که برخی قضات رشوه بگیر اعدام شوند؟

http://www.fararu.com/vdcevx8v.jh8ofi9bbj.html

این طلبه پاسدار جنایتکار که فتوای مرگ برای قضات رشوه بگیر وخواص صادر کرده است. وی که دمخور مجتبی خامنه ای است اگر به آنچه می گوید باور دارد این شامل مجتبی خامنه ای و پدر همسرش غلامعلی حداد عادل و امثال خودش می شود که بس فراوان هستند که می بایست بر دار کشیده شوند . چونکه در رژیم ضد بشری و قرون وسطایی دین فروش و عوامفریب از رأس تا ذیل آن در همه سطوح آلوده به فساد رشوه ورانت خواری و اختلاس گری و دزدی های کلان است و 33 سال است که ادامه داشته است .
حجت ‌الاسلام مجتبی ذوالنور، گفت: امروز خاک مرگ بر سر برخی خواص ریخته شده است و آن‌ها فضای جامعه را به درستی نمی‌‌بینند و در حالی که اختلاس‌ ۳ هزار میلیارد تومانی در کشور صورت می‌ گیرد این مسئله به هیچ‌ کس برنمی‌خورد. به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ذوالنور، جمعه شب در یادواره یکصد شهید مسجد جامع قم، با بیان اینکه در برخی کشور‌ها مجازات اعدام برای مفسدان اقتصادی صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: باید ببینیم مشکل از کجاست و آیا وقت آن نرسیده که برخی قوانین در کشور تغییر یابد؟ جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: اگر مشکل یا تنگناهای قانونی وجود دارد باید اصلاح شود و قوانینی متناسب جرم و جزا وضع شود و چنانچه مشکل نظارتی وجود دارد مجلس باید از ابزار تفحص استفاده کند. برخورد با این جرایم نیاز به قاطعیت دارد و چه اشکالی دارد که برخی قضات رشوه‌ بگیر اعدام شوند؟ حجت الاسلام ذوالنور با تاکید بر اینکه اقدام رسانه‌هایی که اختلاس را افشا کردند تشویق لازم دارد، عنوان کرد: اما به جای اینکه آن‌ها را تشویق کنند بر سر آن‌ها می‌کوبند، در این شرایط بعضی افراد اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی می‌ کنند و زمانی که برخی سایت‌ها دست به افشاگری می‌‌زنند با آن‌ها برخورد شده و سایت بسته می‌ شود.
دولت باید مواظب اطرافیان خود باشد، گفت: اگر دولت مشکلی دارد باید آن را حل کند زیرا به تعبیر رهبر انقلاب، برخورد و مقابله با اژدهای هفت ‌سر فساد اقتصادی، عزم جدی لازم دارد. مردم ایران هیچ‌گاه از کمبود‌ها ناله نکردند و خواسته آن‌ها این بوده که اگر نیست برای هیچکس نباشد و اگر هست برای همه باشد، بنابر این باید برخورد قاطعی با اختلاس‌ گران صورت گیرد تا مردم راضی شده و عدالت علوی را احساس کنند.

بررسی رد پای جریان انحرافی در اختلاس بزرگ

http://www.fararu.com/vdciwpav.t1a352bcct.html

سه نظر بازدید کننده سایت پیرامون رد یابی جریان انحرافی درون دولت یا مشاوران و یاران نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد در مورد اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی ضمیمه شده خواندی می باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی رد پای جریان انحرافی در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بانکی خبر داد.فرهاد دلقپوش با توجه به اینکه مجلس تعطیل است، نمایندگان مجلس در حوزه های انتخابی حضور دارند؛ فردا با آغاز به کار مجلس، کمیسیون اقتصادی این موضوع را به طور ویژه پیگیری می کند. وی بیان کرد: بانک مرکزی در این زمینه یک سری وظایفی بر عهده دارد اما به طورقطع یکسری از اتفاقات باید تحت نظارت دستگاه‌های نظارتی باشد؛ بنابراین در سال جهاد اقتصادی شناسایی حلقه فساد وخیانت در کشور با جدیت دنبال می شود. این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیرعامل بانک نیز موظف است نظارت کافی در مجموعه خودش داشته باشد. وی افزود: افراد فرصت طلب در یک حرکت سازماندهی شده با استفاده از اطلاعات در سیستم مالی و نفوذ در برخی جریانات دست به چنین اقدامی زده اند. برنامه‌ریزی جریان انحرافی برای سوء استفاده از اطلاعات اقتصادی .صاحبان قدرت از فرصتهای اقتصادی استفاده غیرقانونی می‌کنند .نظرات بازديدکنندگان"اگر طبق گفته های اخیر این جریان انحرافی که وابسته به دولت معرفی میشوند در این اختلاس که از سال 86 شکل گرفته دست داشتند پس چرا نهاد نظارتی مجلی(دیوان محاسبات)و قوه قضاییه(سازمان بازرسی کل کشور)که همه ساله به طور مرتب تمام قراردادهای دولتی را موشکافانه مورد بررسی و نظارت قرار میدهند از این اختلاس بی خبر بودند یا کارشون خوب بلد نبودند که اینطور نیست و یا میدانستند و بر ملا نکردند که باید بررسی کرد که چرا؟ آنهم الان یاید خودشون یک اشتباه کنند که دزدیشون بر ملا بشه.پس متوجه میشیم که این همه پول بیزبون بیت المال صرف نهادهای نظارتی میشه که هیچ نتیجه ای هم در برنداره بالاخره نتیجه میگیریم که هیچ قوه ای کار خودشو خوب انجام نمیده من که اینطور نتیجه میگیرم و قطعا" مردم هم به این نتیجه رسیده اند لذا باید یک خونه تکونی شدید در همه قوا صورت بگیره تا بستر از این به مشکل بر نخوردیم واز همه مهمتر اینقدر توپ را در زمین همدیگر نیندازید که میخواهیند ابریش را درست کنید اما چشمش را هم کور میکنید ،شهامت داشته باشید وقتی توان اداره کردن مجموعه خودتون را ندارید استعفا بدهید یا شما مدیران بالاتر این مدیران نالایق را بردارید بگذاریند اشخاص توانای دیگری جایگزین شوند اینکه هیچکس عوض نمیشود خوب آنهایی که دزدی میکنند جری تر شده چرا که میدانند از این اتفاق ها تو این مملکت نمی افته پس اگر وضع به این منوال باشه مطمئن باشید در آینده باید شاهد وقایع بدتر از این باشیم یک زمان اختلاس 123 میلیاردی در این کشور اتفاق افتاد و نفر دوم محکوم شد و کسی چیزی نگفت حالا شد این باید دید در آینده چه میشود،میگم خوبه تو این کشور هرساله یک انتخابات برگزار بشه تا طرفهای درگیر بیشتر پته همدیگر را روی آب بریزند شاید آنوقت دیگه نیازی به نهادهای نظارتی با این هزینه نگخداری سازمانشون هم نباشه.آقای دلقپوش عزیز زمانی که طرح شکست خورده بنگاه های زود بازده مدیر عامل فعلی بانک صادرات با شکست مواجه گردید و کلیه بانکهای کشور را به ورطه ورشکستگی انداخت بایستی اعلام خطر می کردید و آن زمان ایشان را استیضاح می نمودید. چطور می شود باور کرد اطلاعات یک چک برگشتی 250000 ریالی در سوء سابقه صادر کننده چک در سیستم بانک مرکزی ایجاد شود لیکن اختلاس 3 میلیارد دلاری ( چون گشایش اعتبار ارزی بوده ) در سیستم بانک مرکزی کشف نگردد.ترا بخدا جمع كنيد بساط فتنه و فتنه گري و جريانات انحرافي را،مگر كشور ايران اسلامي نيست مگر دزدي نشده است مگر مجوزهاي اختلاس توسط مقامات مافوق داده نشده است؟ پس چرا خودتون را زديد كوچه علي چپ!!! بابا مملكت ازدست رفته فقر، فساد،فحشا تورم و گراني همه چيز را نابود كرده وقتي در سطوح مقامات بالا دزدي در اين سطح انجام ميشه به نظر شما مردم عادي كه توان سير كردن شكم خود و بچه هاشون ندارن چيكار كنند مطمئن باشيد اينا هم ميرن سرقت مسلحانه ميكنند و خيلي بزه كاري كه مجال نوشتن آن نيست به خودمان بياييم اگه جريان انحرافي يا رئيس و رؤسا مقصرند زود محاكمه اش كنيد، مثل محاكمه قاتل داداشي و پل مديريت و ... يا مثل مبارزه با مفاسد اقتصادي در كشورهايي همچون ژاپن و كشورهاي اروپايي مثل رئيس صندوق بين المللي پول كه داعيه اسلام و پيامبر و امام زمان را ندارند. در نهايت انقدر ايندست اوندست ميكنن تا قضيه تكراري شده و عادي بشه تا مردم نيز بيخيال بشن،ما به چنين شاهكارهاي قوه قضا عادت ديرينه داريم