گزیده خبر های 4 مهر90

پاسخ یک دانش‌آموز به پرسش مهر رئیس‌جمهور/آقا اجازه! رئيس دفترمان را بركنار مي‌كرديم.خبرگزاری فارس: یکی از دانش‌آموزان مدرسه "فرهنگ" با ارسال نامه‌ای به پرسش مهر امسال رئیس‌جمهور پاسخ داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900703000464

با یک تیر چندهدف زده شده است . چون هم پاسدار گماشته احمدی احمدی نژاد رئیس جمهور به ریشخند گرفته شده است . هم پاسخ تمسخر آمیز به سئوال وی از دانش آموزان داده است . هم اینکه به مسأله اصلی جنگ قدرت و ثروت و رقابت و اختلاف اشاره شده و انگشت اتهامی بسوی رحیم مشایی نشانه روی شده است که چرا هنوز از رئیس دفتر ریاست جمهوری کنار گذاشته نشده است؟

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، امیرعلی ثقفی‌فر دانش‌آموز مقطع سوم راهنمایی با ارسال نسخه‌ای از نامه‌اش برای خبرگزاری فارس به سؤال امسال رئیس جمهور از دانش‌آموزان، که هر ساله در قالب پرسش مهر مطرح می‌شود، پاسخ داد.احمدی‌نژاد در پیام ضبط شده‌اش که امروز از شبکه‌های سیما و بلندگوی مدارس پخش شد، از دانش‌آموزان پرسیده بود، اگر جای رئیس جمهور بودید، برای اعتلای ایران اسلامی چه می‌کردید؟ا میرعلی ثقفی‌فر در بخشی از نامه‌اش آورده: آقا اجازه، ما اگر جای شما باشیم، وقتی می‌بینیم که اعتلای ایران و اقتدار ایران با حضور یک جریان در دفتر خودم به خطر افتاده و وقتی می‌دیدم که رهبرم در نامه‌ای این خطر را از قبل به من گوشزد کرده، آن رئیس دفتر را فوری برکنار می‌کنم.در ادامه نامه آمده: وقتی می‌دیدیم که این جریان تمام نقاط مثبت و دولتی را به نقطه ضعف تبدیل کرده و در هر فساد اقتصادی و رسانه‌ای ردپایی از او وجود داشته و اسنادش هم در رسانه‌ها موجود است و جایی برای انکار نمانده وقتی می‌دیدم که مثلا امثال بابای ما که سال 84 با آمدن شما کلی ذوق داشتند که انقلابی‌ها دوباره روی کار آمده‌اند و امروز اما خبرها را با آه و حسرت دنبال می‌کنند وحال شان گرفته شده از دولت فعلی و مدام می‌گویند کاش قدر دولت قبل را شما می‌دانستید و ریش و قیچی را دست همان آقایی که من اگر جای شما بیایم بر کنارش می‌کنم، نمی‌دادید".به گزارش فارس، در پایان نامه این دانش‌آموز آمده است: آقا اجازه، ما که جای شما نمی شود باشیم اما تو را به خدا حال افرادی امثال بابای ما را بیشتر از این نگیرید

پيامکی که اين روزها دست به دست می‌شود

طنز نویسان باید بدانند که نه طنز که واقعیت دارد و معما نه لاینحل که حل شده است چونکه خلاء زمانی کورش تا کنون که 2500 سال با ضرب حقوقی ماهی 100 میلیون تومان از سوی جانشینان کورش بخواب ما بیداریم پر و جبران شده است . برای این که مدافعان مکتب ایرانیت به جای مکتب اسلامیت این مبلغ دریافت کرده اند. چونکه مبلغ 3 هزار میلیارد تومان به حساب این پیروان کورش واریز شده است.

ماجرای اختلاس 3 هزار میلیاردی باعث شده تا برخی سر ذوق بیایند و با طنز عمق ماجرا را نشان دهند.به گزارش جهان، در یکی از پیامک‌های طنزگونه‌ای که این روزها برای اختلاس هزاران میلیاردی دست به دست می‌شود می‌خوانیم: اگر کوروش کبیر ماهی ۱۰۰ میلیون تومان پس انداز کرده بود، امروز بعد از ۲۵۰۰ سال، هنوز ۳ هزار میلیارد تومان پول نداشت!!

مشایی در نیویورک چه می‌کرد؟

اکنون سئوال است وقتی رحیم مشایی در این سفر علنی نشده و جایی دیده نشده است پس برای چه در این سفر گله ای – فله ای 100 نفره همراه پاسدار گماشته احمدی نژاد به نیویورک بوده است که تداعی کننده ی آن روی سکه ی محاکمه کردن فله ای 100 نفره ی بازداشتی های رقیب مغلوب پس از کودتای 22 خرداد 88 است که در یک بیداد گاه نمایشی فرمایشی تلویزیونی از سوی سر دژخیم صلواتی محاکمه و محکوم به زندان شدند؟ مگر جواب جز در مرید ومرشدی این دو نفر یا نقش امام زمانی در هاله ای از نور پشت پرده برای پاسدار گماشته احمدی اجرا کردن باشد؟.

به گزارش شفاف، سایت خبرآنلاین نوشت که جستجو در عکس های برنامه های رئیس جمهور از روی پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نشان می‌دهد که در هیچ یک از عکس‌های این دیدارها خبری از تصاویر رئیس دفتر رئیس جمهور نیست.این سایت با مقایسه جدول برنامه‌های رسمی رئیس جمهور و عکس‌های آنها افزود:مشایی که در همه سفرهای خارجی و داخلی از همراهان رئیس جمهور بوده و در گفت و گو ها و دیدارهای وی یکی از چهره های اصلی در کنار احمدی نژاد است تا زمان تنظیم این گزارش در هیچ یک از 21 دیدار و گفت و گوی رئیس جمهور با رسانه های خارجی دیده نشده است.

رئیس دیوان عدالت اداری در گفت‌‌وگو با فارس:5 قاضي ديوان، پرونده بقائي را بررسي مي‌كنند/ آقايان در مرحله اول از بند "پ" استفاده كردند.خبرگزاری فارس: رئیس دیوان عدالت اداری گفت: 5 قاضی دیوان عدالت اداری در مرحله تجدید‌نظر به پرونده حمید بقائی رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رسیدگی می‌کنند.

این موضع گیری ادامه ی سناریوی جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف ورقابت میان باندهای ماقیایی کودتایی اصول گرا می باشد . ضمن اینکه دراز کردن حمید بقایی پس از سفر به آمریکا و حضور در سازمان ملل موقع سخنرانی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد تا ثابت شود این سفر چیزی را به نفع جریان متهمین انحرافی درون دولت تغییر نداده است.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری درباره سرنوشت پرونده حمید بقائی گفت: این پرونده در مرحله تجدید نظر قرار دارد.وی خاطرنشان کرد: 5 قاضی دیوان عدالت بر روی این پرونده رسیدگی ویژه‌ای دارند و طی جلساتی که با آنها داشتیم تاکید کردم رسیدگی و نظارتشان دقیق باشد.رئیس دیوان عدالت اداری در باره این پرسش فارس که چرا در مرحله اول حکم به سرعت نقض شد اما در مرحله تجدیدنظرخواهی به این میزان به طول انجامیده است، گفت: آقایان در این مرحله از بند "پ" استفاده کردند.

طرح استيضاح وزير اقتصاد امضا شد.خبرگزاری فارس: بیش از 10 نماینده مجلس در اعتراض به "دخالت جریان انحرافی در اختلاس چند هزار میلیاردی"، طرح استیضاح وزیر اقتصاد را تهیه کردند.

این خبر هم مکمل خبر قبلی است . زیرا که مرتبط به جنگ قدرت و ثروت و پرونده ی اختلاس 3 هزار یلیارد تومان بانکی میباشد . البته در مجموع ار تباط به رقابت نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره ی نهم دارد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی به حد نصاب لازم برای ارائه به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی رسید.بر اساس این گزارش، نمایندگان طراح طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی نسبت به آنچه "دخالت جریان انحرافی در اختلاس چندهزار میلیاردی" می‌خوانند خواستار استیضاح سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و دارایی شده‌اند.

معاون سیاسی دفتر احمدی نژاد: احمدی‌نژاد در آینده نزدیک افشاگری خواهد کرد

تنها راه مبارزه با تهاجم رقیب کردن اقدام متقابل به مثل کردن است . یعنی همین نقل قولی که همکار سابق پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان کرده است که می بایست همچون افشاگری سایت مشرق پاسدار سربازجو شریعتمداری دست به افشاگری زد . چون گفته می شود شغال بیشه مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی. م

دیگربان : محمدجعفر بهداد٬ معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری از افشاگری محمود احمدی‌نژاد علیه گروهی از محافظه‌کاران «کینه‌توز» در آینده‌ای نزدیک خبر داد.آقای بهداد روز یکشنبه (سوم شهریور) در روزنامه ایران (ارگان دولت) نوشته که افشاگری احمدی‌نژاد زمانی خواهد بود که «مصالح نظام، پرده‌برداری از پشت صحنه اتفاقات اخیر را اجازه می‌دهدبه نوشته بهداد با افشاگری احمدی‌نژاد «عده‌ای را به تماشا خواهیم نشست که از ترس انتقام جامعه، در پناهگاه‌های امن خود نیز جایی نخواهند داشت. فعلاً زمان سکوت هوشمندانه و هدفمند استمعاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری در بخش دیگری از یادداشت خود٬ منتقدان و مخالفان محافظه‌کار احمدی‌نژاد را «عده‌ای» معرفی کرده که «مطالبات نفسانی» دارند.این یادداشت یک هفته پس از آنکه روزنامه ایران مخالفان دولت را تهدید کرد احمدی‌نژاد ۱۴۰ هزار سند علیه ۳۱۴ مقام جمهوری اسلامی را منتشر خواهد کرد٬ نوشته شده است.این تهدید روزنامه ایران بازتاب‌های گسترده‌ای داشته است به طوری که گروهی از سایت‌های محافظه‌کار نوشته‌اند مردم به این افشاگری‌ها اعتنایی نخواهند کرد.دور تازه تنش‌ها میان حامیان علی خامنه‌ای و نزدیکان احمدی‌نژاد با افشای اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات از هفته گذشته آغاز شده است.محافظه‌کاران منتقد دولت دهم می‌گویند اختلاسی سه هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات ایران کشف کرده‌اند که نزدیکان احمدی‌نژاد در آن دست دارند.احمدی‌نژاد و نزدیکان وی نیز با رد این گفته‌ها٬ تهدید کرده‌اند چنانچه حملات به آن‌ها ادامه یابد٬ دست به افشاگری علیه ۳۱۴ مقام در جمهوری اسلامی خواهند زد.

سخنگوی جریان‌ صدر در گفت‌وگو با فارس:هدف انفجارهای کربلا تداوم حضور نظامیان آمریکایی در عراق است. خبرگزاری فارس: سخنگوی جریان صدر هدف اصلی عوامل انفجارهای امروز کربلای معلی را "تشدید اختلافهای مذهبی" و "فراهم سازی زمینه‌ ابقاء نظامیان آمریکایی در خاک عراق" دانست.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900703001193

همچون گذشته وارونه گویی و آدرس غلط داده شده است تا با صورت مسأله پاک کردن جای سپاه قدس و شبه نظامیان حامی حاکمان ایران در عراق که مرتکب چنین جنایاتی می شوند با آمریکا یا القاعده که همکار سپاه قدس است عوض شود.

شیخ "صالح العبیدی" سخنگوی جریان‌ صدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد هدف از انفجارهای امروز کربلای معلی را "تشدید اختلافهای مذهبی" و "فراهم سازی زمینه‌ ابقاء نظامیان آمریکایی در خاک عراق" دانست.وی افزود: هدف اصلی این انفجارها تشدید اختلافات و تنش های قومی میان شیعیان و اهل تسنن عراق و همچنین فراهم سازی زمینه‌ تمدید توافقنامه‌ امنیتی و پس از آن ابقاء نظامیان آمریکایی در خاک عراق است.سخنگوی جریان صدر با تاکید بر لزوم تجدید نظر کلی و جدی درباره‌ مسائل امنیتی شهرهای زیارتی تصریح کرد: دولت باید سریعا با تشکیل کمیته‌ای مستقل ، به‌ طور جدی با کسانی وظایف خود را در حفظ امنیت شهر به‌ طور احسن انجام نداده‌اند ، برخورد کند.العبیدی همچنین خواستار تعیین فوری وزراء امنیتی کابینه‌ دولت آقای مالکی شد و گفت: به‌ طور یقین عدم معرفی وزراء وزارتخانه‌های امنیتی عراق ، تاثیر بسزایی در این انفجارها دارد ، گروههای سیاسی باید هر چه‌ سریعتر اختلافات خود را کنار بگذارند و وزراء امنیتی را به‌ پارلمان معرفی کنند.صبح امروز بر اثر انفجار سه‌ خودروی بمب گذاری شده‌ و یک بمب کنترل شده‌ در شهر کربلا ، دست کم 115 شهروند عراقی شهید و زخمی شدند.فرمانده‌ اداره‌ پلیس استان کربلا گروه القاعده‌ را مسئول انفجارهای امروز شهر کربلا دانست و اعلام کرد پیش از این از ورود چند دستگاه‌ خودروی بمب گذاری شده‌ به‌ داخل شهر اطلاع داشته‌اند