دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 5 مهر ماه سال 1390

نقد و بررسی : دروغ نامه ی کیهان " درباره يك شرط بندي ! " (يادداشت روز)

"دیگر ابهامی وجود ندارد که چگونه دستگاه تبلیغاتی دروغ پرداز کوک شده ی رژیم ضد بشری قرون وسطایی دین فروش و عوامفریب موتورش 33 سال است که در همین بستر فعال بوده و تعمیر و روغن کاری شده است . آنچنانکه نه محال است که اعتیاد مزمن ترک شود ، بلکه هر چه از عمر ننگین این رژیم مروج جهل وجنگ و جنایت ومبلغ خرافه می گذرد بر ضریب این اعتیاد افزوده می گردد . "

تا کنون رسم بر این بوده است که یاد کردن از نام برخی اسامی خارجی با کشف بعضی از اصطلاحات اتهامی که نثار رقبا می شود مختص سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری بوده است و جزو اعتبار و سرقفلی های وی به شمار می آید . بطور مثال نام بردن از جرج سوروس که همراه با مدعیان اصلاح طلب بوده که متهم به جریان فتنه شده اند . زیرا که تاریخچه یا سابقه ی کار بردش به توطئه گری دوران خاتمی و مدعیان اصلاح طلبان بر می گردد . اما اکنون یکی از همکاران قلم بر دست یادداشت روز نویس دروغ نامه کیهان گو یا از روی دست وی کپی یا تقلب کرده است. یا شاید هم سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری با جا خالی دادن مرتکب تقلب شده است و یادداشت تنظیم شده اش یا پاراگراف هایی از آن را با امضای همکارش بازتاب داده است تا عواقب آن به نام وی تمام شود . بهر صورت هدف از بردن نام جورج سوروس متهم کردن جریان فتنه از یک سو و ذوق زده شدن از طرف دیگر می باشد . چونکه مژده داده شده که تحلیل و پیش بینی جورج سوروس اشتباه از آب در آمده است. زیرا که از موضع سیاست توبره و آخور خوری کردن و با نقل قول متضاد نظر جورج سوروس چاشنی کردن نشان داده که هنوز نه رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ساقط نشده است که پیش بینی سقوط به زودی وی و شرط بندی برروی بر روی این سقوط کرده بود ، بلکه شرایط هم این چنین بدلیل تغییر وتحولات منطقه به ضرر اروپا و آمریکا و نفع رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ایران تمام شده است:

"«من متقاعد شده ام كه رژيم [جمهوري اسلامي] ادامه حيات پيدا نخواهد كرد و بعيد مي دانم موفقيتي كسب كند: «من حاضرم شرط ببندم كه رژيم جمهوري اسلامي ايران تا يك سال ديگر بيشتر سر كار نخواهد بود».به فاصله چند روز بعد از اين رجزخواني توخالي سوروس، فارين پاليسي در ارزيابي ادعاي وي و طرح «شرط بندي» براي سقوط ايران نوشت: «ادعاي جرج سوروس كه هفته گذشته در سي ان ان مدعي شد حاضر است شرط ببندد ايران تا يك سال آينده سقوط خواهد كرد در حالي است كه تا يك سال ديگر توازن قوا در خاورميانه به شكل قطعي تري حتي بيش از پيش به نفع ايران رقم خواهد خورد.» اكنون تحولات منطقه اي و فرامنطقه اي شتاب گرفته اند و از يكسو موج مواج بيداري اسلامي با حضور آگاهانه ملت ها به قوت و باقدرت در پيش است و از سوي ديگر؛ آمريكا و كشورهاي اروپايي با بحران مالي گسترده و فراگير دست و پنجه نرم مي كنند. "

در دنباله از موضع ضد اسراییلی و آمریکایی تحلیل داده است که وقایع منطقه به زیان اینان و به نفع جنبش بیداری اسلامی تمام شده است برای اینکه الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران است . یا در حقیقت به نفع سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه منتهی شده است. بنابراین مدعی شده که اینگونه موجب فاش شدن بلوف جرج سوروس و جریان فتنه یا رقیب مغلوب و اپوزیسیون شده است:

"اكنون رسانه هاي غربي و صهيونيستي از واشنگتن تايمز، تايم، فارين پاليسي گرفته تا جروزالم پست و هاآرتص كه نمونه هاي آن فراوان است اعتراف دارند مختصات خاورميانه بسوي اسلامي شدن با الهام از انقلاب اسلامي ايران در حال شكل گيري است.نچه كه در ميانه اين اتفاقات نمايان گرديده است وضعيت دولت اوباما است كه علي رغم مانور بر راهبرد «قدرت هوشمند» كاركرد آن تنها به يك تماشاچي تبديل شده است و هر چند مي كوشد با مصادره انقلاب ها و انحراف در حركت خودجوش و پرخروش ملت ها موقعيتي دگرگون ايجاد كند اما به تعبير مجله آمريكايي فارين پاليسي با تحليل غلط شرايط و مديريت نادرست و ناپخته در حال كمك به ايران اسلامي است.آيا كسي چون جرج سوروس راهي جز بلوف زدن و «شرط بندي براي سقوط ايران اسلامي»! دارد؟اينجاست كه اقتدار روزافزون جمهوري اسلامي و ناكارآمدي دسيسه ها و كارشكني ها حتي در پهنه اي چون فتنه 88 باعث شده است تا رسانه هاي ضد انقلاب و اپوزيسيون كه نوچه هاي جرج سوروس به حساب مي آيند به هر بهانه اي هجمه اي رسانه اي عليه ايران اسلامي تدارك نمايند"

در ادامه نقل قول کردن هاوکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان لو داده است که هدف از رجز ولغز خوانی کردنش گذشته از دراز کردن رقیب مغلوب متهم به فتنه گر تلاش مذبوحانه برای ماستمالی کردن ریشه های نارضایتی عمومی است که این نارضایتی ها ناشی از مشکلات اقتصادی و خشک شدن در یاچه ی ارومیه و نا امنی اجتماعی و افزایش اعدام و دار زدن های خیابانی نیست ، بلکه عامل این چنین تبلیغات سیاسی کاری از سوی رقیب مغلوب و دشمن بیگانه شکست خورده در فتنه 88 می باشد:

"در همين راستا، سياسي سازي موضوعات اجتماعي به ويژه پس از فتنه 88 در دستور كار ضدانقلاب قرار گرفته است.تمام تلاش دشمنان جمهوري اسلامي اين است كه القاء نمايند و به لطايف الحيل جا بيندازند كه مشكلات مردم ناشي از نظام سياسي است.! به عنوان مثال در قضيه درياچه اروميه و خطرخشكي اين درياچه، ضد انقلاب تلاش كرد تا از اين مسئله يك بهره برداري كاملاً سياسي بكند. از همين روي اين خط را پي گرفتند كه نظام به دنبال خشك كردن درياچه اروميه است چون مي خواهد از كف آن اورانيوم استخراج كند و بمب اتم بسازد.!يا نمونه بارز ديگر پيرامون بحث «ناامني هاي اجتماعي» است كه رسانه هاي ضد انقلاب و محافل اپوزيسيون در اقدامي هماهنگ شده و سازماني و در يك مكانيسم طراحي شده برخورد با مجرمان خطرناك اجتماعي را سياسي جلوه مي دهند.با اعدام قانوني چند مجرم از جمله در پرونده هاي پل مديريت، قتل يك ورزشكار و قتل يك پزشك بلافاصله رسانه هاي ضدانقلاب از يكسو مباحث به اصطلاح حقوق بشري را پيش مي كشند و از سوي ديگر اعدام آنها در ملأ عام كه دست شان به خون انسان هاي بي گناه آغشته است را ترويج خشونت القاء كرده و در فضاي مجازي اين خط را پمپاژ مي كنند.چرا؟ چون از يكسو ايران اسلامي را به نقض قانون و حقوق بشر و مفاهيمي از اين دست متهم مي كنند و از سوي ديگر در مجرا و بزنگاه قانون، تغيير فاز مي دهند كه اقدام جمهوري اسلامي، سياسي است.!"

وکیل تسخیری از موضع فرار به جلو و طلبکارانه بدون آنکه بگوید که ریشه نا امنی و قتل در جامعه چیست و عامل اصلی مقتول شدن داداشی و سپس در ملاء قاتل 17 ساله ی وی را بر دار کشیدن و مدعی سن شرعی 18 ساله شدن ملاک سن زمان اعدام وی بوده است . پس وی به خودش حق داده است تا رسانه های خارجی و منتقدان ومعترضان ناا منی اجتماعی و اعدام ها به خصوص دار زدن نوجوانان را از موضع بازجویی مورد پرسش انتقادی قرار دهد و متهم شان کند که مشکل فهم دارند که رابطه ی میان ملت و رژیم ضد بشری و قرون وسطایی را درک نمی کنند. بنابراین این چنین برای شان کیفر خواست تنظیم و حکم محکومیت صادر نموده است:

"باز هم به عنوان نمونه- و تنها نمونه- مي توان به اجراي حكم قصاص قاتل روح الله داداشي از ورزشكاران كشورمان اشاره كرد.قبل از اجراي حكم، رسانه هاي ضدانقلاب فرياد ناامني سر مي دادند و اين كه مجرمان و قاتلان جولان مي دهند و پس از اجراي حكم قانوني قصاص اين ادعاي واهي و پوچ را پيش كشيدند كه قاتل «نوجوان» بوده است تا موضوع رنگ سياسي و حقوق بشري بگيرد!اين در حالي است كه ملاك قانون است و طبق قانون، قاتل از نظر بلوغ شرعي به سن 18 سال نيز رسيده بود. حال سؤال اين است كه مدعيان قانون و حقوق شهروندي بر چه مبنايي حكمي كه - به گفته نماينده دادستان و مدعي العموم- توسط 15 قاضي ارشد تاييد و در نهايت توسط رياست دستگاه قضايي نيز تاييد گرديده است برنمي تابند؟اشكال عمده و استراتژيك رسانه هاي خارجي و ضدانقلاب كه با هدف تحريك مردم و توليد ناامني به دنبال سياسي سازي موضوعات اجتماعي هستند اين است كه نمي توانند بفهمند ميان ملت و حكومت اسلامي فاصله اي نيست"

بالاخره مضحک و کمدی تر اینکه با نا دیده گرفتن سانسور نهادینه شده و مطبوعات زیر تیغ توقیف و تعطیل در ایران تاکه از خط و خطوط ترسیم شده قرمز عبور نکنند یا اینکه بگوید که برای چه شبکه خبر رسانی اینترنتی در ایران فیلتر گزاری می شود و سرعت آم مدام کم می شود . همچنین چرا وبلاگ نویسان در کنار روز نامه و خبر نگاران زندانی می شوند و برروی شبکه ی ماهواره ای پارا زیت ارسال می شود؟ یا اینکه چرا نیروی انتظامی بسیج شده واز در ودیوار خانه های مردم بدون مجوز قانونی بالا می روند تا که بشقاب های ماهواره ای راجمع آوری کنند ؟ اما با کمال پر رویی و وارونه گویی اینگونه منتقدان خارجی و مخالفان ر ا متهم به عدم درک ما هیت حقوق بشر و فهم ملت ها در عصر بیداری اسلامی کرده است:

"آنچه كه در تحليل و فهم آنها مغفول مانده است اين نكته واضح و آشكار است كه امروز در عصر ملت ها و در بستر بيداري اسلامي هيچ جاي ترديدي براي افكار عمومي و عموم مردم باقي نمانده است كه نداي «حقوق بشر» اسم مستعاري است براي عملياتي كردن جاه طلبي ها و غرض ورزي ها و در همين راستا، سياسي سازي مسايل اجتماعي تحركاتي است كه مبتني بر دستورات محافل خارجي و ضدانقلاب صورت مي پذيرد و هيچ سنخيتي با مطلوب هاي جامعه ايران اسلامي ندارد."

در خاتمه اینکه دیگر ابهامی وجود ندارد که چگونه دستگاه تبلیغاتی دروغ پرداز کوک شده ی رژیم ضد بشری قرون وسطایی دین فروش و عوامفریب موتورش 33 سال است که در همین بستر فعال بوده و تعمیر و روغن کاری شده است . آنچنانکه نه محال است که اعتیاد مزمن ترک شود ، بلکه هر چه از عمر ننگین این رژیم مروج جهل وجنگ و جنایت ومبلغ خرافه می گذرد بر ضریب این اعتیاد افزوده می گردد . بهمین دلیل است که مسئولان نه آشکارا توهین به فهم و شعور و تجربه ی مردم ایران می کنند . چونکه از یک سو ادعا می کنند ایران آزاد و امن ترین کشور جهان است و طرح برای تسخیر فضا و تغییر اصلاح مدیریت جهان دارد . از طرف دیگر بر خلاف آنچه ادعا می شود در 33 سال گذشته در ایران دولت مردان مرتکب شده اند . آنچنانکه اکنون دو تا از رهبران رقیب مغلوب در حصر خانگی قرار دارند. و لی پاسدار گماشته احمدی نژاد در آمریکا مدعی آزاد بدون اینان می شود و در سخنرانی خود در سازمان سراسر وارونه و تناقض آمیز با آنچه می کند که در ایران رخ داده و جریان دارد . بنابراین دور از انتظار نیست که وکیل تسخیری دروغ نامه ی کیهان و قلم زن یادداشت روز می بایست که از موضع طلبکارانه وارونه گویی همراه با گنده نمایی نماید.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900705/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 5 مهر ماه سال 1390

درباره يك شرط بندي ! (يادداشت روز)