دروغ نامه ی کیهان شنبه 26 شهریور ماه سال 1390

نقد وبررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " با نصف نظر شما موافقيم ! "

"افشاگری اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی که این پرونده تبدیل به شمشیر داموکلس یا پیراهن عثمان علیه ی رئیس جمهور و جریان انحرافی درون دولت شده است ارتباط به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم دارد..."

در این یادداشت روز سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری قبرستان کهنه شکافته است که حالت تف و تاق و ریش دارد . چونکه اشاره به گذشته کردن ونبش قبر نمودن و شیون وزاری بر پا کردن بر سر گوری که مرده ای در آن نیست برای اینکه نه اثری از رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلب در قدرت نیست ، بلکه بیش از 6 سال است که از صحنه نه حذف شده است ، بلکه زیر شدیدترین فشار همه جانبه همراه باتهدید و بد ترین اتهامات قرار دارد و نمی توان همچون ترفندهای گذشته دراز شود و همه ی کاسه و کوزه ها بر سرش شکسته شود . زیراکه با حذف اینان از طریق کودتا، رژیم ضد بشری و قرون وسطایی کودتایی یک دست شد .ولی اکنون دچار جنگ قدرت و ثروت و شکاف و اختلاف شده ودر حال نبرد ورقابت بس فشرده هستند. بنابراین بطور دربست باند های مافیایی حاکم مسئول شرایط کنونی و مقدمه سازی 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی هستند و پاسکاری کردن در بازی کی بد کی بود من نبودم که تلاش شود سیبل هدف برای شلیک گیر آورد و نقش سیبل را جریان انحرافی درون دولت اجرا می کند چونکه مقصر قلمداد شده اند . ولی این توطئه طراحی شده موجب نمی شود که از نقش ولی وقیح منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر وشرکای غارتگران شان کاسته شود . از سوی دیگر سئوال است که چرا پس از حذف دوم خردادی ها از صحنه در سوم تیر 84 تا کنون سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز در دروغ نامه ی کیهان نه دیگر از رشد نرخ و تورم وگرانی و شکاف عمیق طبقاتی و امور سخت معیشتی و اقتصادی محرومان وتهی دستان سخنی نگفته است و همچون دوران خاتمی که انتقاد شدید به سیاست توسعه سیاسی می کرد و مدافع سینه چاکانه توسعه اقتصادی بود. اکنون نه خبری از آنگونه موضع گیری ها نیست جز اینکه برای نمایش قمپز تو خالی و افتخار به گذشته کردن که نوعی فرافکنی ومتهم کردن خودش می باشد مجبور شده برای زیر سئوال بردن دولت و رئیس آن این چنین نقل قول پس از دوم خرداد 76 کند:

"مهرماه سال 1376 بود. تقريبا 2 ماه قبل از اجلاس سازمان كنفرانس اسلامي كه قرار بود 16 آذرماه همان سال و براي اولين بار در كشورمان برگزار شود، آقاي دكتر حسن روحاني دبير وقت شوراي عالي امنيت ملي از مسئولان رسانه ها براي رايزني و تبادل نظر پيرامون ابعاد رسانه اي و تبليغاتي اجلاس دعوت كرده بود. آن روزها، كيهان سلسله گزارش هاي مستندي را درباره «ثروت هاي بادآورده» منتشر مي كرد. در اين گزارش ها به چگونگي غارت بيت المال از سوي مفسدان اقتصادي اشاره مي شد و ضمن ارائه اسناد اين غارتگري ها، اسم و مشخصات غارتگران نيز به اختصار و با حروف اول نام آنها درج مي گرديد. ؛ پيشنهاد مي كنم روزنامه كيهان در فاصله اين دو ماهي كه به برپايي اجلاس باقي مانده است، سلسله گزارش هاي خود درباره «ثروت هاي بادآورده» را متوقف كند و به اين «دله دزدي»ها نپردازد تا آبروي نظام نزد ميهمانان شركت كننده در اجلاس كه از سران كشورهاي اسلامي هستند، حفظ شود! رئيس جلسه نظر نگارنده را در باره اين پيشنهاد پرسيد كه به ايشان گفتم؛ ضمن تقدير! از «همت بلند»! آقاي... كه غارتگران كلان بيت المال مسلمين را «دله دزد»! مي نامند، پيشنهاد بنده اين است كه به اين «دله دزدها» بگوئيد در اين 2 ماه باقيمانده تا برپايي اجلاس سران، دست از دله دزدي بردارند و با آبروي نظام بازي نكنند. چرا آقاي... به جاي آن كه عليه غارتگران بيت المال خروش بردارند، به كيهان كه نسبت به اين غارتگري ها هشدار مي دهد، اعتراض مي فرمايند؟! در كجاي دنيا دزد را به حال خود وامي گذارند و كسي را كه از آمدن دزد خبر داده است، به سكوت دعوت مي كنند؟"

بازهم سئوال است اگر چنانچه پاسدار گماشته احمدی نژاد اقدام به بر کناری منوچهر متکی وزیر آدم ربای امور خارجه ی ترور وجاسوسی از دولت نمی کرد . سپس در خیز بعدی مرتکب عزل آخوند طوطی صفت حیدر مصلحی در وزارت بد نام اطلاعات نمی کرد تا موجب شد ولی وقیح منفور و نامشروع وی را نصب مجدد کند. به خصوص اگر رحیم مشایی داستان پیشنهادی مکتب ایرانیت به جای مکتب اسلامیت را در همایش بزرگ ایرانیان در تهران نمی داد که موجب احساس خطر شل یا کساد یا پایین کشیده شدن کرکره عوامفریبان دین فروش نمی شد . آیا امکان داشت که ادامه ی داستان به اینجا کشانیده شود که دست به روشنگری مبلغ 3 هزار میلیارد تومانی علیه ی دولت زده شود؟ به ویژه اینکه فراموش نشده است که پرونده ی 350 میلیارد تومان اختلاس پاسدار گماشته احمدی نژاد در دوران شهر دار تهران بودنش بفرمان ولی وقیح منفور ونا مشروع همراه با پرونده ی رانت خواری و زمین خواری و اختلاس مشترک برادرش داو احمدی نژاد و پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی در کمسیون 90 بازار مکاره ی دوره هفتم پیگیری نشود و پرونده ازروی میز جمع و پیگیری آن متوقف شد . آری اگر جنگ قدرت و ثروت آشکار و مهار نا پذیر نمی شد امکان داشت که باز هم سر بازجو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز حسین شریعتمداری چنین ادعا ی پیشگامی در افشاگری پرونده ی اختلاس 3 هزار میلیارد تومان همراه با هشدار دو ماه جلوتر کند و طلبکارانه مدعی شود که اخطار وی توجه رئیس دولت واقع نشد:

" چند ماه قبل روزنامه كيهان، اسناد و شواهدي ارائه كرد كه از وقوع يك سوءاستفاده كلان در سيستم پولي كشور و در چرخه تعدادي از بانك هاي تازه تاسيس و خصوصي نظير «تات»، «آريا»، «گردشگري» و... خبر مي داد. در گزارش كيهان به دست هاي پيدا و پنهان جريان انحرافي در اين سوءاستفاده كلان نيز اشاره شده بود، و اما، از آنجا كه جريان انحرافي متاسفانه در برخي از حساس ترين كانون هاي تصميم ساز دولت نفوذ كرده است، انتظار آن بود كه مسئولان محترم دولتي و دست اندركاران امور پولي و اقتصادي كشور، مخصوصا روساي محترم بانك ها كه گزارش ياد شده به حوزه مسئوليت آنها مربوط مي شد، گزارش كيهان را تكذيب كنند و يا در پي پيشگيري از سوءاستفاده كلاني برآيند كه در حال وقوع بود. ولي مسئولان و دست اندركاران محترم نه فقط گزارش كيهان را تكذيب و انكار نكردند- كه قابل انكار نبود- بلكه دست روي دست گذاشته و كوتاهي ورزيدند تا آن حادثه شوم به وقوع پيوست و ماجراي غارت 3هزار ميلياردتوماني بيت المال مسلمين از پرده بيرون افتاد و تازه پس از آن بود كه برخي از مسئولان محترم به ميدان آمده و هر كدام افتخار كشف و پي گيري اين سوءاستفاده كلان و بي سابقه را به خود اختصاص دادند كه به قول آيت الله سيداحمد خاتمي در خطبه هاي نمازجمعه ديروز تهران، دستشان درد نكند!... ولي چرا با اينهمه تاخير؟!3- روز چهارشنبه هفته گذشته، آقاي دكتر احمدي نژاد، رئيس جمهور محترم كشورمان در ديدار با مردم شريف اردبيل، بخشي از سخنان خود را به اين ماجرا اختصاص داده و گفت «برخي در تلاش هستند پاكترين دولت تاريخ كشور را با جنگ رسانه اي، سياسي و با دروغ و تهمت متهم كنند»! و با اشاره به اختلاس نجومي صورت گرفته در سيستم بانكي كشور اظهار داشت «مسئولين وزارت اقتصاد و بانك مركزي هوشمندانه عوامل اين تخلف را شناسايي كردند... بنده شخصا نسبت به تلاش جريان سوئي براي تاسيس بانك و تخلفات اقتصادي هشدار داده بودم».ساعاتي بعد از سخنراني رئيس جمهور محترم، آقاي مشايي، رئيس دفتر ايشان با صدور يك بيانيه و توسل ناشيانه به شگرد نخ نماي «فرار به جلو» كوشيد تا ضمن رفع اتهام دخالت خود در ماجراي اخير، «ضمير مبهم» در سخنراني آقاي دكتر احمدي نژاد را نيز «گويا» كرده و توضيح بدهد منظور رئيس جمهور از رسانه هايي كه «پاك ترين دولت تاريخ كشور» را در اين ماجرا متهم كرده اند، «روزنامه كيهان» و سايت هاي مشرق و خبرگزاري فارس بوده است!گزارش كيهان نزديك به 2ماه قبل از آن تاريخ بوده است و مسئولان محترم دولت علي رغم اطلاع از ماجرا تا برملا شدن آن دست روي دست گذاشته بودند!، كشف ماجرا - بخوانيد علني شدن آن- در پي يك اتفاق كه براي غارتگران غيرمنتظره بود، صورت گرفته است. توضيح آن كه اميرمنصور آريا (ا-خ) براي فروش يكي از اسناد پولي كلان و جعل شده به يك بانك خصوصي مراجعه مي كند و مسئول بانك مورد اشاره از بانك صادرات-غير از شعبه شركت فولاد كه تحت نفوذ اميرمنصور آريا بوده است- درباره صحت سند پولي ياد شده پرسش مي كند و... ماجرا لو مي رود."

سربازجو پاسدار سربازجو شریعتمداری بدون اشاره به دفاع بی چون وچرا از پاسدار گماشته احمدی نژاد که کرده است چونکه وام دار و سهامدار دولت وی می باشد . زیرا که در دولت نهم معاونش پسدار محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ تفتیش عقاید وسانسور ارشاد شد که در پایان دوره ی 4 ساله دولت نهم همراه با آخوند دژخیم گوش و آدم خوار و آمر اصلی قتل های زنجیره ای محسنی اژه که وزیر بد نام اطلاعات بود اخراج شدند .همچنین اکنون درون دولت دهم همسرش زیر بهداشت ودر مان می باشد . ولی با این وجود چون نماینده ی ویژه ی ولی وقیح نا مشروع ومنفورد ر درون نامه ی کیهان است و از وی و پاسداران کودتا گر در جنگ قدرت وثروت از اینان پشتیبانی می کند. برای همین پیرامون اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی ودر دفاع از خود وپرونده سفید کردن این چنین سربازجو شریعتمداری پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور را از موضع نیشدار و ریشخند کردن مورد سئوال یا بازجویی قرار داده است:

"اكنون رئيس دفتر آقاي احمدي نژاد بايد توضيح بدهد چگونه ادعا مي كند كه اختلاس بانكي اخير توسط دولت شناسايي و مورد رسيدگي قرار گرفته بود و چرا اين دروغ بزرگ را به رياست محترم جمهوري انتقال داده و ايشان نيز در سخنراني خود با قاطعيت آن را تكرار كرده اند. رئيس جمهور محترم كه به گفته خودشان روزنامه نمي خوانند! بنابراين، دروغ ياد شده به يقين- يا به احتمال زياد- بايستي از سوي رئيس دفتر آقاي احمدي نژاد به ايشان القاء شده باشد! 5- در اين بخش از سخنان رئيس جمهور محترم كه مي فرمايند «عده اي به بهانه هاي گوناگون در پي متهم كردن پاك ترين دولت تاريخ كشور هستند» با ايشان اتفاق نظر كامل داريم و تنها تفاوت نظر ما و ايشان درباره «هويت» اين عده است كه بايد از جناب احمدي نژاد پرسيد؛ اين عده چه كساني هستند؟ روزنامه اي مانند كيهان كه براي اولين بار خطر حضور حلقه انحرافي در كنار حضرتعالي را با ارائه اسناد و شواهد غيرقابل انكار گوشزد كرد؟ يا حلقه انحرافي ياد شده كه هر از چند گاه براي دولت شما حاشيه مي آفريند؟! اكنون يكي از اصلي ترين ويژگي هاي ديگر دولت حضرتعالي را كه مقابله با مفاسد اقتصادي بود، به زير سوال كشيده است؟! جناب احمدي نژاد، يكي از بزرگترين خيانت هاي جريان انحرافي در حق شما اين است كه جنابعالي را وادار به دفاع از برخي پليدي ها كرده است و... بنابراين، چرا هنوز هم...راستي جناب رئيس جمهور! جنابعالي كه به حمايت از محرومان و مستضعفان شهرت داريد و بارها اعلام كرده ايد كه از ويژه خواران و مفسدان اقتصادي بيزاريد، لطفا از رئيس دفتر خود بپرسيد كه اگر يكي از مردم عادي براي دريافت يك وام كوچك به ايشان مراجعه مي كرد نيز مي توانست چنين سفارش غليظ و پررنگي دريافت كند؟! از همان توصيه هاي رسمي! كه فلان مفسد اقتصادي به آساني دريافت كرده است؟!7- و بالاخره، جناب آقاي احمدي نژاد، خود را از محاصره حلقه انحرافي خارج كنيد تا به جاي فريادهاي به حق مبارزه با مفاسد اقتصادي كه بر زبان داشتيد، مجبور به حمايت از فساد اقتصادي كلان اين و آن نشويد؟!برادر عزيز! نيروهاي مومن و انقلابي كه در تمامي مراكز و كانون هاي نظام حضور دارند با ارائه اسنادي به كيهان خبر داده اند يكي از معاونان رئيس سازمان ميراث فرهنگي، كه از اعضاي حلقه انحرافي نيز هست، تعداد قابل توجهي از اشياء عتيقه و گرانبها را از موزه ملي خارج كرده و با واسطه چند دلال، به فروش رسانده- يا در حال فروش بوده- است"

در خاتمه اینکه اگر سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری همچون ولی وقیح منفور ونا مشروع و سایرحامیان کودتاگران شان تصور کرده اند چنانچه اینان بدلایل مصلحت گرایانه مجبور به تغییر موضع وچرخش علیه ی رئیس جمهور ودولت مدعی ساده زیست و اصول گر ناشی از اذعان خمینی شیاد است که پس از اینکه اعتراف و گفت که قطب زاده وبنی صدر و ابراهیم یزدی را بیش از 20 سال است که می شناسد . ولی بعداً گفت که هر گز عقد اخوت با کسی بسته ام. و اینان را به تیغ سپرد .یا عزل فراری داد .یا بد نام شان کرد . البته این اقدام خمینی شیاد مترادف این اعترافش بود که گفتهر زمان احساس خطر کنم فرمان می دهم نماز وحج و روزه تعطیل شود . چون دین برایش ابزار حفظ قدرت بود . بعلاوه فراموش نشده است که با جانشین 10 ساله ی خود منتظری بدلیل انتقاد به جنایت علیه ی بشریت قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان 67 چگونه بر خورد کرد و وی را تا دم موت خانه نشین نمود . اکنون جانشین وپیروانش که سخت در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشند با همان سبک و سیاق خمینی شیاد رفتار می کنند و چشمان خودشان را بر روی عملکرد خود و واقعیات می بندند و آن را وارونه بیان وبازتاب می دهند. آنگونه که گویا امر بهشان مشتبه شده است که بقیه هم همچون اینان می باشند و دچار فراموشی تاریخی شدند وبه یاد نمی آورند که چگونه در دفاع از رئیس جمهور مدعی اصول گرا و ساده زیست و دولت های نهم ودهم دفاع کرده اند و منتقدان دولت و رقبا را متهم به عدم درک دشمن شناسی و عبور از خط قرمز ترسیم شده و بازی کردن درون زمین دشمن نموده اند که چرا به دولت یا بازار مکاره و دستگاه فاسد قضاییه انتقاد کردند و یا کارشکنی در امور اقدامات دولت می کنند؟ اما اکنون که بدلیل ادامه جنگ قدرت و ثروت ورقابت میان ولی وقیح نامشروع و منفور ونا مشروع و پاسداران کودتا گر و دولت و رئیس جمهور پاسدار گماشته که سخت بالا زده وکنترل ناپذیر شده است. بنابراین دست به افشاگری اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی زده شده و این پرونده تبدیل به شمشیر داموکلس یا پیراهن عثمان علیه ی رئیس جمهور و جریان انحرافی درون دولت شده است. چون ارتباط به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم دارد که سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری مجبور از موضع خود زنی شده است وشیپور ر ا از در گشادش نواخته و صدای نا هنجار ونا موزون آزار دهنده از درون آن آورده است که تفسیر وضعیت بحرانی ومتزلزل شده ی ولی وقیح نامشروع و منفور و رژیم کودتایی و قرون وسطایی و ضد بشری می باشد.

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900626/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان شنبه 26 شهریور ماه سال 1390

با نصف نظر شما موافقيم ! (يادداشت روز)