گزیده خبرهای 4 مهر90 قسمت - 2

لاریجانی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس-2 و پایانی علي لاريجاني فتنه را دعواي احمدي‌نژاد-موسوي مي‌ديد/تشكيل جبهه پايداري اقدام بزرگي بود.خبرگزاری فارس: محمدجواد لاریجانی می‌گوید: آقای علی لاریجانی ابتدا فتنه را دعوای احمدی‌نژاد-موسوی می‌دید اما بعد از سخنان رهبری و مشخص شدن موضوع، مواضع صریح و شفافی علیه فتنه اتخاذ کرد. لاریجانی از مدیران لایق نظام و فدائی رهبر انقلاب است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900701000264

محمد جواد لاریجانی همانگونه که در بخش اول گفتگوی خود با خبر نگار خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس فاش ساخت که درر استای دفاع از موقعیت دو اخوی اش که رئیس دو نهاد حکومتی می باشد از هیچگونه خوشرقصی برای کودتا گران و علیه ی رقیب مغلوب کردن دریغ نمی ورزد . اکنون نیز در ادامه ی این سیاست با دستمال یزدی ابریشمی بر دست همچنان چاپلوسی و تملق گویی بیشاز ولی وقیح نا مشروع کرده و بازهم بیشتر به رقیب مغلوب تاخته است . چونکه تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 راا نه پیش زمینه عملکرد رژیم ضد بشری و قرون وسطایی به خصوص نقش ولی وقح منفور و نامشروع که ناشی از رقابت پاسدار گماشته احمدی نژاد و موسوی دانسته است که مدعی شده منتهی به فتنه 88 شد . در ادامه از موضع فرصت طلبی همراه با سیاه بازی دست به دفاع از جبهه ی پایداری زده است . در حقیقت ازآخوند مفت خور و متحجر ومجیز گوی ولی وقیح منفو و نا مشروع تمساح یزدی دلجویی کرده است .

فارس: شما وضعیت امروز اصلاح طلبان را تشریح کردید. وضعیت اصولگرایان را چطور می‌بینید؟لاریجانی: در جریان اصولگرایی یکی از نکات مثبت این است که این جریان باندی نیست؛ یعنی همه دعواهای اصولگرایان آشکار است و ما به صورت قبیله‌ای عمل نمی‌کنیم که مثلاً با هم ضد و بند داشته و یا به هر دلیل پشت هم بایستیم؛ در وقع ما یک چارچوب داشته و در درون آن رقابت می‌کنیم. البته اصولگرایی باید در این انتخابات تمام ظرفیت‌هایش را وارد میدان کند.* تشکیل جبهه پایداری یک حرکت معقول است* باید اقداماتی انجام دهیم که تبلیغات انتخاباتیمان پرخرج نباشد* باید نگران خودمان باشیم نه رأی مردم* جبهه پایداری نقش خوبی در انتخابات برای پیشبرد اصولگرایی ایفا خواهد کرد.لاریجانی مواضع خوبی نداشت و نباید در مرکزیت تصمیم‌گیری اصولگرایان نباشد.* علی لاریجانی در ابتدا فتنه را دعوای بین احمدی‌نژاد و موسوی می‌دید.لاریجانی: در جریان فتنه دکتر علی لاریجانی و حتی افراد دیگری تلقی‌شان از فتنه عمدتا این بود که مسئله یک دعوای انتخاباتی بین مهندس موسوی و آقای احمدی‌نژاد است و براین اساس دلیلی نمی‌دیدند که مثلاً به طرف مقابل اعتراضی کنند.خط روشن خطی است که فتنه را خوب تشخیص دهد و محکم جلوی آن بایستد و انحراف را خوب تشخیص داده و در مقابل آن ایستادگی کند و ملاک تشخیص هم معیارهای تشریح شده از سوی رهبر معظم انقلاب است؛ در واقع خدا نعمت بزرگی همچون آیت‌الله خامنه‌ای که یک رهبر تیزهوش و متدین است به ما عطا کرده که این ثروت بسیار بزرگی محسوب می‌شود بنابراین بایستی شکر این نعمت را بجا آوریم و پشت سر ایشان باشیم.* جبهه پایداری نباید بر شخص متوسل باشد؛ پایداری یک حرف اصولی دارد* باید تلاش کنیم تا تفکرات منحرف در مجلس حداقلی شود.مجلس آینده اگر با فاکتورهای ذکر شده تشکیل شود تابع رهبری بوده و پایبندی‌اش به نظام مستحکم‌تر می‌شود. البته باید تلاش کنیم تا تفکرات منحرف در مجلس حداقلی شود. در واقع وظیفه همه ما این است که در انتخابات شرکت فعال برای پیشبرد اهداف همراه با روشنگری داشته باشیم که رسانه‌ها نقش عمده‌ای در این خصوص دارند؛ به همین دلیل بایستی فعالانه عمل کنند. همچنان باید از پرداختن به اموری که ایجاد شبهه می‌کند دوری کرده و مسائل فرعی را نباید اصلی کنیم چون خط سیاسی اصلاح‌طلبان دوست دارند ما مشغول دعواهای خودمان شویم تا آنها بتوانند در این دعواها فضایی را پیدا کرده و وارد شوند. اما همانطور که قبلا نیز بیان کردم آنها را لایق نمی‌دانم که در پروسه دموکراسی با این فضاحتی که بالا آورده‌اند شرکت کنند.

سید محسن یحیوی در گفت و گو با شفاف مطرح کرد..اعضای جبهه پایداری تا پیش از رسانه ای شدن انحراف، از حامیان جریان انحرافی بودند! / اعلام برائت نمایشی برای تفرقه افکنی بین اصولگرایان است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=75741

جالب است که بر خلاف محمد جواد لاریجانی انگلیسی که مدافع جبهه پایداری است و آن را معقول می داند . اما این اصول گرای عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه این جبهه را جزو حامیان سابق جریان انحرافی درون دولت می داند که اکنون فرصت طلبانه و تا کتیکی برای حذف نشدن از صحنه و محروم نشدن از سهم خواهی در قدرت تغییر موضع داده اند

موضع گیریهای جبهه پایداری یک مقداری شبهه آفرین است چرا که اکثریت اعضای جبهه از حامیان جریان انحرافی بودند قبل از اینکه انحراف آشکار شود. این افراد بعد از آشکار شدن انحراف، نسبت به جریان انحرافی اعلام برائت کردند اما همواره در راه اتحاد اصولگرایان سنگ اندازی می‌کنندشفاف: این روز‌ها با نزدیک‌تر شدن انتخابات مجلس، بازار حرف و حدیث‌ها درباره وحدت اصولگرایان داغ داغ است. در این میان سهم خواهی‌های برخی جبهه‌های نو پای سیاسی مانند جبهه پایداری، اما و اگر‌هایی در مسیر ایجاد وحدت بین اصولگرایان به محوریت آیت الله مهدوی کنی به وجود آورده است. کمیته ۱۵ نفره وحدت اصولگرایان این روز‌ها با بهانه جویی‌های جبهه پایداری مواجه است. جبهه‌ای که اعضای آن از اخراجیهای دولت نهم و دهم و از حامیان دولت منهای جریان انحرافی هستند و با وجود داشتن اعضای شاخصی در مجلس که همواره به نطق‌های آتشین و موضع گیریهای تند معروفند، درباره اختلاس ۳ هزار میلیاردی سکوت کرده‌اند و به ساکتین اختلاس شهرت یافته‌اند. در همین زمینه شفاف، گفت وگویی با سید محسن یحیوی، عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انجام داده است که به شرح زیر است: - آقای یحیوی، نظر شما درباره سکوت اعضای جبهه پایداری نسبت به وقوع اختلاس ۳ هزار میلیاردی در کشور چیست و چرا اعضای این جبهه نسبت به اختلاس واکنش نشان نداده‌اند؟ - یعنی اعضای جبهه پایداری نباید درباره وقوع اختلاس سکوت می‌کردند؟ - آقای روح الله حسینیان در یکی از همایش های اخیر جبهه پایداری که آقای محصولی هم از سخنرانانش بود نسبت به اشرافی‌گری موضع گیری کردند، همانطور که می‌دانید افکار عمومی نسبت به دارایی‌های آقای محصولی نظر مطلوبی ندارد و همچنین با توجه به پرونده ایشان در مجلس، چرا جبهه پایداری مواضع دو پهلو در این زمینه در پیش گرفته است؟ - از نظر شما چرا جبهه پایداری برای حضور محصولی در کمیته ۱۵ نفره اصولگرایان تلاش می‌کند و اصلا آیا با مواضع این جبهه موافق هستید؟

"رویانیان، خواهر زاده ی ناطق نوری است"

این خبر موضوع جدیدی نیست چونکه گردش قدرت میان باند های انگلی حکومتی آخوندی و پاسداری و شرکای شان 33 سال است که ادامه داشته است.

یک سایت اینترنتی از مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس به عنوان خواهرزاده حجت الاسلام و المسلیمن علی اکبر ناطق نوری یاد کرده است.به گزارش انتخاب؛ اوج نیوز نوشت سردار محمد رویانیان که از جانبازان جنگ است اهل نور و خواهرزاده ناطق نوری است.

هشدار آملی لاريجاني به قضات محصل در خارج از کشور

بی جهت آخوند انتصابی رئیس دستگاه فاسد و آلوده ی قضایی هشدار نداده است چون تجربه ی عملکرد اخوی محمد جواد انگلیسی را دارد که تحصیل کرده ی آمریکا می باشد وخط دهنده ی این رئیس انتصابی وی و اخوی دیگر رئیس بازار مکاره و دو اخوی دیگر می باشد.

خراسان :شنيده شده آيت ا... آملي لاريجاني رييس دستگاه قضا اخيرا با ابلاغ يک دستورالعمل به دادسراي انتظامي قضات و حفاظت و اطلاعات قوه قضائيه از آنها خواسته نسبت به تحصيل برخي از قضات و کارمندان اين قوه در دانشگاه ‌هاي خارج از کشور به ويژه کشورهاي همسايه در شمال و جنوب ايران حساسيت لازم را داشته باشند. وي همچنين از اين کارمندان محصل خواسته فقط با موافقت کميته مسافرت‌هاي خارجي قوه قضائيه، عازم کشورهاي محل تحصيل شوند.

سعيدلو و ساخت اجلاس سران غيرمتعهد در اصفهان

مشخص است که سایت مشرق پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری مشاوران و یاران پاسدار گماشته احمدی نژاد را با اتهام جریان انحرافی درون دولت سایه به سایه از موضع سرباز گمنام وزارت بد نام اطلااتی دنبال می کند تا برای شان پرونده سازی کند . چونکه مرتبط با جنگ قدرت و ثروت و بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره می باشد.

مشرق : سعيدلو معاون امور بين‌الملل رييس‌جمهور مسووليت ساخت اجلاس سران غيرمتعهد‌ها در اصفهان را برعهده گرفته است. پيش از انتصاب سعيدلو به معاونت بين‌الملل، محمدرضا رحيمي امور بين‌الملل رياست‌جمهوري را انجام مي‌داد كه با انتصاب بقايي به عنوان معاون اجرايي و سعيدلو در معاونت بين‌الملل، رحيمي به نيروي كم‌كار دولت تبديل شده است.

بلاروس، ایستگاه بعدی انحرافی‌ها

این گزارش خبری که در سایت تابناک پاسدار محسن رضایی بازتاب داده شده مکمل خبر قبلی می باشد . چونکه هدف مشابه ی علیه پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور و جریان متهم انحرافی درون دولت دنبال می شود.

تابناک : یکی از عناصر اصلی مالی گروه انحرافی با سفر به بلاروس به دنبال ایجاد یک محمل اقتصادی برای انتقال پول‌های اختلاس شده این گروه به این کشور بوده است. این شخص در این سفر برای ایجاد پوشش مناسب، خانواده خود را نیز به همراه برده است.

جهت اطلاع

چگونه است که اگر چنانچه کشوری همچون ترکیه که همسایه سوریه می باشد . اگر جنایات سرکوبگرانه روزانه که علیه ی معترضان سوری مرتکب می شود را محکوم کند و خواان تغییر این شرایط شود اگر چه دارای قرار داد های کلان اقتصادی و گازی با حاکمان ایران باشد . ولی متهم به دشمنی داشتن با رئیس جمهور دیکتاتور و آدمکش سوریه می شود؟

دشمني دولت تركيه با بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه وارد مرحله جديدي شده است. نخست‌وزير تركيه مي‌گويد ملت سوريه به زودي يا در آينده‌اي دورتر نظام بشار اسد را براندازي خواهند كرد، چرا كه زمان حكومت ديكتاتوري در سراسر دنيا به پايان رسيده است. به گزارش الجزيره، رجب طيب اردوغان در مصاحبه با شبكه تلويزيوني "سي ان ان" خطاب به بشار اسد رئيس‌جمهور سوريه گفت: "هرگز نمي‌تواني با زور به حكومت خود ادامه بدهي و هرگز نمي‌تواني در برابر خواسته ملت بايستي". نخست‌وزير تركيه گفت: "مردم سوريه همانند مردم مصر و تونس و ليبي خواهان آزادي هستند". وي در اين مصاحبه تلويزيوني همچنين در پيامي به بشار اسد گفت: "اگر در تصميمات اتخاذ شده حقوق اساسي، آزادي‌ها و قانون ناديده گرفته شود، ديگر برادر و دوست تو نيستم

بازهم تجمع معلمان شركتي مقابل مجلس

معلمان شرکتی دیگر چه صیغه ای می باشد؟ اگر منظور معلمان موقت یا پیمانی هستند . خوب چرا همین اصطلاح بکار برده نمی شود؟ از سوی دیگر چرا وقتی آموزش و پرورش نیاز به معلمان جدید برای استخدام دارد . از این معلمان پیمانی استفاده نمی شود . تا که مجبور به تجمع اعتراضی شان نباشد . همچنانکه چرا به مطالبات شان پاسخ داده نمی شود که ناچار به تجمع ده ها بار اعتراضی تکراری جلوی بازار مکاره اینان نباشد؟

جمعي معلمان شركتي وزارت آموزش و پرورش صبح ديروز در اعتراض به مشكلات خود در مقابل ساختمان بهارستان تجمع كردند. به گزارش فارس معلمان شركتي كه پيش از اين ده‌ها بار در مقابل خانه ملت تجمع كرده بودند، با تجمع مجدد حل مشكلات خود را خواستار شدند. معلمان شركتي نسبت به عدم استخدامشان در آموزش و پرورش معترضند و خواستار رسيدگي به حق و حقوق خود هستند. يكي از معلمان شركتي معترض به خبرنگار فارس گفت كه قرار بود امروز (يكشنبه) حدود هزار نفر از معلمان مقابل مجلس تجمع كنند كه اجازه برگزاري اين تجمع را نداد