طرح سناریوی مشابه ی خذف رقیب برای دولت دهم و مشاوران و یاران رئیس جمهور 28 شهریور 90

این 4 گزیده خبر زنجیره ای ضمیمه شده مرتبط بهم می باشد . زیرا گذشته از اینکه تلاش می شود تاریخچه ی 33 ساله اختلاس و رشوه و رانت خواری و دزدی و غارتگری های کلان و نجومی در رژیم ضد بشری و قرون وسطایی عوامفریب و دین فروش حاکم بر ایران خلاصه در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی شود تا وانمود گردد که نه ساختار آلوده در همه سطوح حکومتی فرا گستر شده وهمه تار وپودش آلوده است،بلکه متهمان اصلی فقط جریان متهم درون دولت مدعی اصول گرا ساده زیست عدالت محور عاشق خدمت به مردم ایران و شبکه اش است . از سوی دیگر پیگیری پرونده 3 هزارمیلیارد تومانی یک سناریوی طراحی شده از سوی کودتاگران و دستگاه آلوده به فساد قضایییه و بازار مکاره هشتم علیه ی رقبایش درون دولت می باشد . چونکه قرار است که اهداف خاصی دنبال شود که یکی سر کار گذاشتن مردم یا منحرف کردن اذهان عمومی از سایر وقایع مهم روز می باشد. از جمله شامل داستان آزادی 2 گروگان آمریکای و سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به آمریکا و افزایش احکام اعدام ها و نزدیک شدن باز گشایی دانشگاه ها ومدارس در اول مهر و نارضایتی از رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و فاصله عمیق تبلیغاتی می شود تا با اینگونه سناریو سازی جدید پیگیری پرونده ی اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و سفر آخوند جنایتکار محسنی اژه ای به اهواز و اجرای نقش مشابه سفرهای مرگ آفرین خلخلی اینگونه بشود فضای انفجاری کنترل شود. از سوی دیگر چون ارتباط به جنگ قدرت و ثروت و رقابت و اختلاف دارد که ادامه اش پیوند به رقابت بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره دارد. بنابراین برای حذف رقیب یاران و مشاوران نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد از صحنه ی رقابت و مسدود کردن کانال و امکانات مالی تبلیغاتی شان مشابه سناریوی تهدید وفشار وتوطئه و پرونده سازی و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بی داگاه نمایش تلویزیونی تدارک دیده شده پس از کودتای 22 خرداد 88 است که از سوی سر دژخیم صلواتی بصورت فله ای 100 نفره متهمان را محاکمه و محکوم نمود و احکام کیلویی علیه شان صادر کرد. اکنون نقش سر دژخیم صلواتی را آخوند آدمکش حرفه ای گوش وگوشت و آدم خوار محسنی اژه ای بر عهده گرفته است که دارای سابقه ی صدور احکام مرگ ضد انسانی 33 ساله دارد وجزو آمران قتل های زنجیره ای بوده است که وارد صحنه شوی مشابه شده است ومسئولیت پیگیری و بازجویی و محاکمه کردن متهمان اختلاس گران 3 هزار میلیارد تومانی را بر دوش می کشد که قرار است نتایج این شو یا توطئه طراحی شده از سوی کودتا گران منتهی بهموجب حذف حامیان دولت از صحنه ی نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی نهم شود.

رئیس کل بانک مرکزی:اموال 47 هزار ميليارد ريالي اختلاس گران بلوكه شدکخبرگزاری فارس: رئیس کل بانک مرکزی گفت: کل اموال اختلاس گران به ارزش 47 هزار میلیارد ریال توسط بانک مرکزی بلوکه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی در اخبار سراسری 21 سیما گفت: کل اموال اختلاس گران به ارزش 47 هزار میلیارد ریال توسط بانک مرکزی بلوکه و توقیف شد.رئیس کل بانک مرکزی با بیان این که ارزش اموال بلوکه شده اختلاس گران بیش از رقم اختلاس است، مردم نسبت به برگشت اموال اختلاس شده نگران نباشند.غلامحسین محسنی اژیه دادستان کشور نیز در این برنامه گفت: در رسیدگی به اختلاس نباید ضعیف کشی شود و سعی بر برخورد با عوامل اصلی اختلاس خواهد بود.دادستان کشور خبرداد: در این زمینه تا کنون 19 نفر بازداشت و دستگیر، عده‌ای ممنوع‌الخروج و تعدادی ممنوع‌المعامله شده‌اند، تا مبادا متهمان اموال اختلاس شده از مردم را جابجا کنند.وی با بیان لزوم اطلاع رسانی شفاف به مردم، گفت: نباید ذهن مردم جامعه با اطلاعات غلط خراب شود،بنابراین خودم سعی می‌کنم به موقع اطلاعات مفید و لازم را در اختیار مردم قرار دهم.

دادستان کل کشور خبر داد:بازداشت 19 عامل اختلاس نجومي.خبرگزاری فارس: دادستان کل کشور گفت: تا امروز 19 نفر در ارتباط با پرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات، دستگیر شده‌اند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900627001121

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای که به منظور رسیدگی به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی، به شهرستان اهواز سفر کرده بود، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قوه قضاییه مصمم است تا با هرگونه فساد، بدون اغماض برخورد کند و تلاش می‌کنیم تا تحت تاثیر فشارها و شانتاژهای تبلیغاتی و غوغاسالاری‌ها قرار نگیریم.وی تصریح کرد: متاسفانه برخی دلال‌ها و کسانی که در مظان اتهام قرار دارند و هنوز دستگیر نشده‌اند، به دنبال زد و بندهای مجدد با برخی بانک‌ها هستند که از همین جا به آنان هشدار می‌دهم که هر اقدامی علیه این پرونده انجام دهند، تخلف است و تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.محسنی‌اژه‌ای با قدردانی از زحمات صورت گرفته در دادگستری استان خوزستان برای پیگیری پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی، اظهار کرد: از آنجا که آغاز این پرونده در استان خوزستان بوده است و برخی شعب متخلف در این استان هستند، به اهواز سفر کردیم تا از نزدیک روند کار را مشاهده کنیم.مسئول ویژه رسیدگی به پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی از بانک صادرات گفت: تعدادی از متهمان ممنوع‌الخروج شده‌اند و برخی نیز که احتمال می‌رفت با جابه‌جا کردن اموال، قصد فرار از پرداخت پول اختلاس شده را دارند، ممنوع‌المعامله شده‌اند و نسبت به بلوکه کردن حساب‌هایشان اقدام شده است. همچنین با هماهنگی با بانک مرکزی، موجودی این افراد محاسبه شده است.وی تصریح کرد: در این مدت اقدامات بسیار موثری برای عدم فرار متهمان و نیز قرارهای مالی آنان انجام شده و تحقیقات جامعی از افراد بازداشت شده صورت گرفته است. این مقام مسئول ادامه داد: یکی از اقدامات موثر دستگاه قضایی استان، تلاش آنان برای شناسایی مسیر پول‌های اختلاس شده بوده تا جلوی خروج آن از کشور گرفته شود.وی از نشریات و رسانه‌ها خواست تا اطلاع‌‌رسانی صحیحی از پرونده اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی داشته باشند و با اعلام اخبار غیر دقیق، موجب آشفتگی اذهان مردم و اخلال در کار دستگاه قضایی نشوند.دادستان کل کشور برای حمایت همه جانبه از دستگاه قضایی استان خوزستان در راستای پیگیری این پرونده، قول مساعد داد و عنوان کرد: این پرونده به تهران احاله شده است اما این به آن معنا نیست که کار دادگستری استان خوزستان تمام شده است. چرا که استان‌های دیگری نیز از جمله کیش و تهران در این پرونده درگیر هستند و احتمال دارد افرادی در این پرونده باشند که صلاحیت رسیدگی به اتهامات آنان از عهده دادگستری خوزستان خارج باشد اما دادگستری استان خوزستان بیشترین زحمات و بهترین اقدامات را در این خصوص داشته است و امیدواریم با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

بیش از 100 نامه در مورد قانون‌شکنی بانکها به احمدی‌نژاد دادیم/پورمحمدي: دفتر رئيس جمهور از اختلاس‌گران 3 هزار ميلياردي حمايت كرده است.خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جلسه غیر علنی امروز مجلس گفته است که بیش از 100 نامه در مورد قانون‌شکنی بانکها به رئیس‌جمهور داده‌ایم و مجموعه عملکرد اختلاس‌گران در سه بانک تات، گردشگری و آریا نشانگر حمایت دفتر رئیس جمهور از آنها است.

به گزارش فارس، مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در جلسه‌ای غیرعلنی به بررسی پرونده اختلاس سه هزار میلیاردی پرداخت، جلسه‌ای که در آن مسئولان ذی‌ربط گزارشاتی پیرامون چگونگی وقوع این اختلاس به نمایندگان ارائه کردند.خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از منابع پارلمانی کسب اطلاع کرد که حجت‌الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این جلسه بیش از 1 ساعت سخنرانی و موارد متعددی را مطرح کرده است.پورمحمدی در جلسه غیرعلنی مجلس گفته بود که سه سال است که مشغول مکاتبه با رئیس جمهور و وزرا هستیم و بیش از 100 نامه به رئیس جمهور در مورد بی‌انضباطی‌ها و قانون‌شکنی‌ها در بانک‌ها فرستاده‌ایم.وی همچنین تأکید کرده است که موضوعات این قانون شکنی‌ها و تخلفات مالی را افشا نکردیم چون نمی‌خواستیم به نظام لطمه وارد کنیم.رئیس سازمان بازرسی همچنین به موضوع معرفی اختلاس‌گران توسط مشایی اشاره کرده بود و اعلام کرد که پس از دریافت نامه معرفی، تأکید کردیم که سیر قانونی اصل 44 باید در مورد واگذاری شرکت فولاد رعایت شود.پورمحمدی اینچنین ادامه داده است که مجموعه عملکرد اختلاس‌گران در سه بانک تات، گردشگری و آریا نشانگر این است که آنها مورد حمایت دفتر رئیس جمهور بوده‌اند.

دهقانی خبر داد:‌توصیه‌های یک مقام ارشد اجرایی به نفع اختلاس‌کنندگان 3 هزار میلیاردی.خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه این فساد گسترده بدون پشتیبانی یک‌سری افراد برجسته اجرایی میسر نبوده است، گفت: توصیه‌هایی به نفع این جریان فساد از سوی یک مقام ارشد اجرایی وجود داشته است‌.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900627001085

محمد دهقانی نماینده مردم طرقبه و چناران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از زمان ریاست پورمحمدی بر سازمان بازرسی، امروز نخستین بار بود که وی گزارش جامعی در خصوص فساد اقتصادی در سیستم دولتی به ویژه سیستم بانکی کشور ارائه داد. وی افزود: این گزارش نشان می‌دهد که نوعی فساد اقتصادی به صورت شبکه‌ای و سیستمی در سیستم اجرایی و بانکی کشور وجود دارد که این فساد به صورت شبکه‌ای و سیستمی هم در اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و هم در احداث چند بانک خصوصی وجود داشته است. این عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: یک فساد سیستمی و شبکه‌ای در درون سیستم بانکی و نظام اقتصادی کشور شکل گرفته و در چند سال اخیر نیز تقویت شده و متاسفانه گزارشات و مدارکی که رئیس بازرسی کل کشور به نمایندگان ارائه داد، نشان دهنده این موضوع بود که درون بانک مرکزی نیز که مرجع نظارت بر سایر بانک‌ها است این فساد شکل گرفته و به شکل گسترده‌ای وجود دارد. : این افراد حامیان اصلی این فساد بودند و از اختلاس‌کنندگان پشتیبانی‌های اداری و دیوانی می‌کردند. متاسفانه این یکی از مسائل تاسف‌برانگیز بود که در جلسه امروز مطرح شد. "گزارشات پورمحمدی نشان می‌داد که برخی از توصیه‌ها از سوی برخی مقامات ارشد دولتی برای تیم امیرمنصور آریا وجود داشته است".توصیه‌هایی به نفع این جریان فساد از سوی یک مقام ارشد اجرایی وجود داشته است البته این توصیه‌ها نه برای فساد بلکه برای کمک به این جریان بوده است که نشان دهنده نوعی کمک و ارتباط بین این افراد است.وی با تاکید بر اینکه این فساد گسترده بدون پشتیبانی یکسری افراد برجسته اجرایی میسر نبوده است، تصریح کرد: این پشتیبانی که از بانک مرکزی، ملی و صادرات می‌شود و اینکه این افراد توانستند در 7، 8 بانک کشور این فساد را رواج دهند، بدون پشتیبانی قوی مقامات اجرایی نمی‌توانسته جرات چنین کاری را داشته باشد.این موضوع رسوایی بی‌سابقه است و کمترین کاری که تمام کسانی که در این اختلاس دست داشته‌اند، باید انجام دهند این است، استعفا دهند. دهقانی با بیان اینکه اختلاس کنندگان این وجه را به دبی برده‌اند و در آنجا به ریال تبدیل کرده‌اند، گفت: مسئولین بانکی در جلسه امروز هرگونه خروج پول از کشور را نفی می‌کردند اما این مبالغ در دبی به ریال تبدیل شده است