گزیده خبر های 5 مهر90 قسمت - 2

وقتي مشنگ ها به پست هم مي خورند (خبر ويژه)

گفته می شود عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد . مشخص است که دستگاه تبلیغات همراه با وزارت بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری و قرون وسطایی برای ضربه زدن به اپوزیسیون بر انداز و منحرف کردن اذهان عمومی و نومیدی و یأس جایگزین کردن به جای ضریب بالای نارضایتی بهر ترفندی آویزان می شود . از جمله تحریک و تشویق کردن به اجرای نمایش مخالف خوانی و فراخوان دادن و سپس به تمسخر گرفتن شیوه ای که در مورد تیمسار سر لشکر خلبان نیروی هوایی زمان شاه مهدی روحانی موسوم به عقاب که فرا خوان حضور میلیونی اعتراضی برای رستاخیز دوم مهر داده بود. ولی چون کسی گوش نکرد و این فراخوان را جدی نگرفت و کت و شلوار پوشیده و سوت زنان از خانه بیرون نیامد تا که توی خیابان و پیاده رو رژه ی قدم زنی اعتراضی کند. بنابراین اکنون تبدیل به بهانه ی مانور تبلیغاتی پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان شده است.

لودگي رئيس گروهك تك نفره موسوم به عقاب كه روز اول مهر را روز رستاخيز و براندازي نهايي در ايران خوانده بود، محل بحث گروهك هاي تك نفره ديگر قرار گرفته و آنها اين ماجراي هيچ و پوچ را «كالبدشكافي»!؟ مي كنندع-ف» كه خود را رئيس گروه موسوم به «كانون همبستگي براي رسيدن به دموكراسي مي نامد» در وبگاه خود مي نويسد: همه ما از تلاش هاي گروه عقاب و پيشگامي جناب آقاي سرلشكر روحاني در برپايي يك تظاهرات براندازانه و شكست سنگين آن آگاهيم. در ابتدا به سهم خود به غيرت و شرف او درود مي فرستم كه بين بي تفاوتي و يا تلاش دومي را انتخاب كرد هرچند موفق نشد. شكي ندارم كه منورالفكرهاي خودخوانده با توسل به تنها شيوه هميشگي خود يعني تئوري توطئه دست به كار خواهند شد و آقاي روحاني را عامل اطلاعات و كل ماجرا را سناريوي از پيش طراحي شده رژيم ولايت فقيه خواهند خواند و با ساده كردن قضايا خود را از دشواري هاي تجزيه و تحليل علمي مسائل سياسي و اجتماعي مي رهانند. بدون شك رژيم ولايت فقيه همواره در پي نااميد ساختن و بي اعتمادسازي اپوزيسيون به مبارزان داخل كشور يا تخريب اپوزيسيون خارج بوده و هست كه از آخرين نمونه هاي آن قضيه سردار مدحي قابل ذكر است. اما مبارزان جان بركف[!؟] اپوزيسيون اكنون در كمال ناباوري شاهد توهين به شعور خود و تخطئه سران مبارزه با رژيم هستند. اكنون نسخه هاي پيچيده شده از سوي اپوزيسيون با دهن كجي مواجه مي شود و اين باعث خشم و ناراحتي است. وي همچنين مي نويسد: نزديك يك سال صرف زمان و استفاده از شبكه هاي تلويزيوني براي يك راهپيمايي كوچك در روز رستاخيز (اول مهر) كوچكترين اثري در مردم نداشت. 8 ماه از بازداشت موسوي و كروبي به عنوان سران مبارزه سبز مي گذرد اما اپوزيسيون متأسفانه از ترتيب دادن حتي يك راهپيمايي كوچك درمانده است.يادآور مي شود سرلشكر خل مشنگ مورد بحث كه خود را رئيس گروه عقاب مي خواند از طريق شبكه هاي ماهواره اي از مخالفان خواسته بود فقط با پوشيدن كت و شلوار در روز اول مهر به خيابان بيايند و بقيه پروژه براندازي را به عهده وي كه مي خواهد با طياره در ايران فرود بيايد، بگذارند.

روايت خواندني از علت ديپورت پناهنده هاي ايراني در غرب (خبر ويژه)

این خبر ویژه هم مکمل خبر ویژه ی قبلی می باشد . زیرا که هدف از اینگونه نقل قول کردن ها از سوی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بی اعتبر کردن اپوزیسیون است . مشروط بر اینکه نوعی خود زنی کردن اعتراف به فاش کردن ترفند مهره های اعزامی و نفوذی زیر چتر پناهنده ی سیاسی و سپس تردد شان به ایران استت تا مرز ها آنگونه مخدوش شود تا در فضای خرت و خر شده شرایط آنگونه سخت و پیچیده شود که حق قانونی پناهنده سیاسی پایمال شود.

آيا مي دانيد علت اصلي ديپورت شدن پناهندگان ايراني در غرب چيست؟يكي از عناصر ضدانقلاب مقيم خارج ضمن طرح اين پرسش، در «بالاترين»نوشت: پس از مدتي پرس و جو از ايرانيان خارج كشور و پرسيدن اينكه علت اين همه سخت گيري غرب براي پناهندگان چه هست و چرا در گذشته بسيار راحت تر بود ولي اكنون اين همه سخت گيري صورت ميگيرد به نتايج شگفت انگيز زير رسيدم.وي مي افزايد: بعضي از كساني كه به اسم سياسي در اين 33 سال به خارج آمدند به محض گرفتن پاسپورت آن كشوري كه درونش پناهنده شده بودند به ايران رفت و آمد كردند. دولت هاي غربي تمام اين موارد را زير نظر ميگيرند و خر نيستند كه اين موارد را نفهمند.براي آنها اين سوال بين خودشان و حتي مردمانشان پيش مي آيد كه پناهنده سياسي كسي است كه بخاطر اينكه جانش در خطر بوده به كشور ما پناهنده شده اما چطور به محض گرفتن پاسپورت به ايران مي رود. حتي من بسيار كساني را مي شناسم كه يك روز هم كار سياسي نكردند و رفتند و پناهندگي سياسي گرفتند و از اين حربه براي خود پاسپورتي جور كردند و باز به ايران برگشتند!!! حتي عده اي به بهانه همجنسگرا بودن به غرب رفتند و بعد از تحقيق فهميدند طرف دوست دختر دارد و اين كاره نيست[!]نويسنده ادامه مي دهد: خوب آيا غربي ها احمق هستند؟ بنابراين، از دولتهاي غربي گله نكنيد كه دارد دسته دسته ايراني ها را ديپورت ميكند و به ايران بازميگرداند از خودگله كنيد كه وجهه آنها را خراب كرديد.همزمان با انتشار اين گزارش در بالاترين، پايگاه ضدانقلابي راديو كوچه در تحليلي مدعي شد رفتن مجتبي واحدي و اردشير اميرارجمند و طرح پيشنهادهايي نظير كنگره ملي و شوراي هماهنگي تلاش براي نفوذ در ميان اپوزيسيون خارج كشور است.در حالي كه اين دو تن در آمريكا و فرانسه پناهندگي گرفته اند، راديو كوچه مدعي شده آنها نفوذي سيستم امنيتي هستند و به اسم پناهندگي و مخالف خواني ماموريت دارند پروژه براندازي را تبديل به مضحكه كنند

قابل شما را ندارد! بعداً جبران مي كنيم (خبر ويژه)

مگر آنانی که برای شبکه خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس کار می کنند افتخاری و صلواتی است که قرار باشد سند سازن داخلی تبدیل به مین پاک کن های یکبار مصرفان بسیجی باشند که به آرزوی بهشت عمودی بر روی مین های جنگی می رفتند که اگر چنانچه اجساد شان یافت می شد استخوان های شان افقی بر گردند . چون هیچ گربه ای برای رضایت خدا موش نمی گیرد؟
شنيده ها حاكي از آن است كه برخي از متهمان پرونده همكاري با شبكه پنهان بي بي سي در تهران مقادير فراواني پول از اين شبكه دريافت كرده اند.بنابرگزارش هاي دريافتي در يك مورد و بابت سفارش يك مستند مبلغي حدود 100 هزار دلار به يكي از متهمان پرداخت شده است. جالب است كه نحوه پرداخت اين مبلغ به روش هاي كاملاً مخفيانه بوده و به هيچ وجه از كانال هاي عادي براي آن استفاده نمي شده كه همين خود نشان دهنده فراتر بودن روابط اعضاي اين شبكه با لندن از حد همكاري صرف رسانه اي است.علاوه بر اين اطلاعات موجود نشان مي دهد رابط لندن به برخي از اين متهمان گفته است پولي كه در اختيار آنها قرار مي گيرد در واقع نوعي «كمك مالي» است نه «دستمزد» چرا كه ارزش كار انجام شده توسط اين افراد از چند صدم اين مبلغ هم پايين تر بوده است.گفتني است بيانيه غيرمنتظره و تعجب آور «خانه سينما» كه با دستپاچگي در حمايت از بازداشت شدگان مورد اشاره صادر شده بود، در راستاي همين خبر قابل ارزيابي و علت يابي است!

لاريجاني در جمع خبرنگاران: فلسطين موضوع مشترك همه مسلمانان و آزاديخواهان جهان است

اینگونه فرصت طلبانه موضع گیری کردن تلاش همگام با آمریکا ونخست وزیر اسراییل علیه ی پیشنهاد کشور مستقل از سوی محمود عباس است که به دبیر کل سازمان ملل داده است تا که این پیشنهاد در شورای امنیت سازمن ملل مورد بررسی و رأی گیری واقع شود.

رئيس مجلس، مسئله فلسطين را موضوع مشترك همه مسلمانان و آزاديخواهان دانست. علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي عصر دوشنبه در حاشيه بازديد از نمايشگاه بين المللي فرش تهران در جمع خبرنگاران درباره پنجمين همايش بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين كه قرار است نهم و دهم مهر ماه در تهران برگزار شود،گفت: مسئله فلسطين موضوع مهمي است و در انقلاب هاي اخير منطقه و خيزش هاي مردمي نيز تاثيرگذار بوده است.لاريجاني مسئله فلسطين را موضوع مشترك مسلمانان و تمام آزاديخواهان جهان توصيف كرد و افزود: در كنفرانسي كه قرار است در تهران برگزار شود، مسئولان پارلمان هاي كشورهاي اسلامي و برخي از كشورهاي غيراسلامي و صاحب نظران سياسي حضور خواهند يافت و نيازاست كه صاحب نظران و انديشمندان اين موضوع با يكديگر همفكري داشته باشند

هيلاري رقاص!

نوع فرهنگ گفتمان حوزوی – پاسداری – اصول گرایی سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که بر گرفته از نوع تعامل بازجویی و شکنجه گری زندان اوینی می باشد که اکنون در مورد وزیر امور خارجه ی آمریکا این نماینده ی ویژه ی ولی وقیح منفور ونا مشروع در دروغ نامه ی کیهان بکار برده است .

وزير خارجه آمريكا پس از بازنشستگي از وزارت خارجه قصد رقاصه شدن دارد.به نوشته روزنامه «كلوزير» فرانسه، بيل كلينتون رئيس جمهور سابق آمريكا گفت: همسرش هيلاري پيشنهاد ياد گرفتن رقص را به وي داده است تا پس از بازنشستگي از پست وزارت خارجه به رقاصي بپردازد.رئيس جمهور سابق آمريكا كه يد طولايي در مسائل غيراخلاقي دارد، علت اين پيشنهاد را اين طور مطرح كرد كه هيلاري به دليل اينكه ممكن است روزي مجبور شود در مقابل ديدگان مردم برقصد بايد خوب رقاصي را بلد باشد. بيل كلينتون يادآور شد: هيلاري قصد دارد در اولين مرحله از فرا گرفتن رقص، از «تانگو» شروع كند و بعد به رقاصه اي تمام عيار تبديل شود.

شرور مسلح در سيستان و بلوچستان به هلاكت رسيد

مرکتب جنایت شدن و کشتن افرار بلوچ زیر پوشش اصطلاح لو رفته ونخ نما شده ی شرور که پوششی برای ماستمالی یا توجیه کرن جنایت آدم کشان حرفه ای می باشد.

زاهدان- خبرنگاركيهان:اشراري كه قصد ورود به كشور داشتند با ماموران نيروي انتظامي درگير شدند كه در اثر آن يك شرور مسلح به هلاكت رسيد. فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان در تشريح اين خبر گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده مبني بر اينكه اشرار مسلح قصد دارند از طريق ارتفاعات منطقه لار به داخل كشور نفوذ كنند ماموران هنگ مرزي ميرجاوه مستقر در گردان تكاوري 116 لار به منطقه اعزام شدند.سرتيپ غلام نبي كوهكن افزود: اشرار مسلح با مشاهده ماموران با آنان درگير شدند وقتي كه عرصه را بر خود تنگ ديدند به داخل ارتفاعات و دهانه داروغه متواري شدند.وي تصريح كرد: واكنش سريع مرزبانان باعث شد اشرار مسلح در چنگ مرزبانان قرار بگيرند كه طي اين اقدام سريع يك نفر شرور مسلح به هلاكت رسيد و مقاديري سلاح و مهمات به همراه دوربين دوچشمي از محل كشف و ضبط شد