گزیده خبر های 8 مهر 90

صحنه ای که رادان را به گریه انداخت

http://www.fardanews.com/fa/news/163547

اگر نمی دانید که تمساح چگونه موقع بلعیدن طعمه بر زیر دندان هایش اشک می ریزد به این صحنه ی تصویری نگاه کنید که به مناسبت سالگرد جنگ ضد ملی و میهی 8 ساله ی ایران و عراق برخی از جانبازان و قربانیان باقی مانده جنگ را به دیدار ولی وقیح منفور و نا مشروع بردند تا نشان داده شود که حاصل این جنگ خانمان سوز 8 ساله ی ایران و عراق چه بوده است و جانبازان باز مانده یا مردگان متحرک به چه روزی افتاده اند و چگونه این قربانیان بازمانده از جنگ نعمت الهی نامیده شده با اعمال شاقه به زندگی یا مرگ تدریجی خود ادامه می دهند؟. ضمن اینکه آن جانیانی که قبلاً اینان را بعنوان یکبار مصرفان مین پاک کن یا جاد ه صاف میادین جبهه های جنگ اعزام می کردند . اکنون از موضع تا کتیکی تبلیغاتی برای شان دسوزی می کنند و اش تمساح می ریزند؟

در حاشیه دیدار رهبر معظم انقلاب با جانبازان قطع نخاعی صحنه ای بوجود امد که اشک های احمدرضا رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی را جاری کرد

نماينده ولي‌فقيه: سپاه بالاتر از آن است که خود را برای گروه ها هزینه کند

http://www.fardanews.com/fa/news/163566

به این آخوند پالان ساییده و و ارونه گوی نماینده ی ولی وقیح در ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران باید گفت که تلاش مذبوحانه برای پاک کردن صورت سأله و سفید کردن پاسداران فاشیست کودتایی غارتگر سپری شده است . چون گذشته از اینکه این ارگان فاشیستی از پادگان ها به سمت قدرت حرکت نمود که با اجرای دو طرح کودتای چراغ خاموش و خزنده 3 تیر 84 و کودتای علنی تقبلبای 22 خرداد 88 که منتهی به حذف رقبا و رئیس جمهور کردن پاسدار گماشته احمدی نژادشد. البته با پشتیبانی کامل ملی وقیح منفور ونا مشروع همراه بود . به خصوص اینکه به دلیل دست داشتن در سرکوب وحشیانه ضد انسانی تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای 22 خرداد 88 که مرتکب شد ومنجر به جان با ختن ده ها تظاهر کنند گان ناراضی گردید کارنانه ی خونین و ننگینی دارد . بدتر اینکه در شکنجه و اعتراف گیری باز داشت شدگان درون بازداشتگاه ها هم نقش مستقیم داشته است . البته مسئول حصر خانگی کروبی و موسوی هم می باشد . مهمتر اینکه پست های کلیدی وزارت کشور و دفاع ونفت را در اختیار خود دارد و یک پاسدار نفوذی هم در پست معاونت دستگاه فاسد قضاییه دارد . بنابراین نه اینکه مسئول شرایط کنونی است ، بلکه دستش به خون بی گنا هان تظاهرات آلوده است که محال است با اینگونه ادعای رذیلانه وو ارونه و آدرس غلط دادن پرونده ی سیاه وننگین وخونین این ارگان فاشیستی کودتایی غارتگر سفید شود.

ایسنا: وي در ادامه سخنان خود با اشاره به مواضع سپاه، عنوان کرد: اين نهاد طرفدار گفتمان علوي و رهبري بوده و نهادي مستقل مي‌باشد و بالاتر از آن است که خود را هزينه گروه‌ها نمايد.نماينده ولي‌فقيه در سپاه، ولي فقيه را حافظ و نگهبان گفتمان پيامبر (ص) و نظام اسلامي دانسته و گفت: اگر ولايت فقيه نبود، استخوان‌هاي نظام پوسيده شده بود.وي با اشاره به جنگ 8ساله عراق عليه ايران افزود: مستکبرين که از شکل‌گيري انقلاب نگران بودند جنگي عليه ايران به راه‌ انداختند که يک‌ونيم برابر جنگ جهاني اول، 2برابر جنگ جهاني دوم و 3برابر جنگ کره و آمريکا، ‌در شرايطي نابرابر زمان برد.نماينده ولي ففيه در سپاه تبيين، ايجاد بستر اجرايي و پاسداري از ميراث و گفتمان پيامبر (ص) و ائمه (ع) را سه وظيفه مهم ولي فقيه برشمرده و اذعان داشت: فلسفه ايستادگي رهبري در برابر جريان انحرافات با توجه به اين مطلب به خوبي قابل تفسير است.وي در ادامه برخي از اصول گفتمان الهي و اسلامي را برشمرد و يادآور شد: در مکتب و گفتمان ما تفسير به رأي منطقي نبوده و هر کس شرايط اجتهاد را داشته باشد، قابل قبول است؛ به طوري که در راستاي تبيين مباني اسلامي ائمه (ع) و علما زحمات زيادي در طول تاريخ متقبل شده‌اند که در اين ميان تلاش‌هاي امام صادق (ع) و امام باقر (ع) بسيار چشم‌گير است.سعيدي با تبيين برخي از اعتقادات امام خميني (ره)، اذعان داشت: امام (ره) معتعد است درگيري ما با صهيونيست اعتقادي است، اما برخي چنين نظري را ندارند و اين مهم‌ترين اختلاف در اين عقيده است مردم نيز بعد از انقلاب فهميدند که اگر رهبري را تنها بگذارند، حادثه عاشورا تکرار خواهد شد، لذا با پيروي از رهبري توانستند هوشيار باقي مانده و منحرف نشوند.وي در ادامه سخنان خود با اشاره به مواضع سپاه، عنوان کرد: اين نهاد طرفدار گفتمان علوي و رهبري بوده و نهادي مستقل مي‌باشد و بالاتر از آن است که خود را هزينه گروه‌ها نمايد. سعيدي با بيان اين مطلب که سپاه پرچمدار هيچ‌ گروهي نيست و نخواهد بود، تأکيد کرد: سپاه به دنبال تئوريزه و نهادينه‌کردن گفتمان امام است و تنها رهبري را فصل‌الخطاب مي‌داند؛ چرا که هر کسي نمي‌تواند حرف اسلام را بيان کند.

مرگ دلخراش مادر و پسر ایرانی در دوبی

سایه ی شوم رژیم ضد بشری قرون وسطایی مرگ آفرین و مرگ زی همه جا حتی در برون مرز گسترده شده است و ترکش مرگ به نگون بختان اصابت می کند . اگر شرایط امنیت و آسایش و آرامش و آزادی در کشور حاکم بود چه دلیل داشت جوان با کودک 5 ساله ی خود به وبی و هتل برود تا سرنوشت هردوتای شان به مرگ ختم منتهی شود.

مادر پس از آن که متوجه عدم حضور پسر خود در آپارتمان شد به پایین آمد و او را در ورودی ساختمان، غرق در خون یافت. سپس به خانه خود رفت و از پنجره به پایین پرید. مادر در همان لحظه جان داد یک مادر۳۳ و پسر ۵ ساله وی در صبح سه شنبه از طبقه هشتم برج های دریاچه الجمیرا پایین افتادند. به گزارش «فردا» به نقل از سایت البوابه امارات متحده عربی بنا بر اعلام پلیس، مادر منتظر دختر ۱۵ ساله خود در طبقه همکف بود و پسر خود را بدون مراقبت در آپارتمان رها کرد. در همین حین پسر خود را در لبه پنجره منزل خود دید.بعد از دیدن این صحنه مادر با نگرانی به آپارتمان برگشت اما پسر وی سقوط کرده بود. به گزارش پلیس، حراست ساختمان سعی در گرفتن پسر داشت اما موفق نبوده و در این حین مجروح شده است. پسر بعد از سقوط زنده مانده اما چند ساعت بعد جان داده است.به گزارش پلیس، مادر پس از آن که متوجه عدم حضور پسر خود در آپارتمان شد به پایین آمد و او را در ورودی ساختمان، غرق در خون یافت. سپس به خانه خود رفت و از پنجره به پایین پرید. مادر در همان لحظه جان داد.در لحظه اتفاق این رخداد هیچ خدمتکاری در خانه نبود. دختر نوجوان شاهد مرگ این دو نفر در شکو شدید به سر می‌برد و نزد عموی خود است.به گفته کریما خمیس، یکی از همسایگان، این خانواده اصالتا ایرانی بودند و تقریبا یک ماه از انتقالشان به خانه می‌گذشت.

مهدی خزعلی از ایران خارج شد

اگر خبر واقعیت داشته باشد . سئوال است که مگر وی با قید ضمانت بطور موقت از بازداشت موقت آزد نشده بود . چگونه شد که فرار نمود؟ نکند آقا زاده مهدی هم با اختلاس گران در رابطه بوده است که همچون خاوری رئیس بانک ملی که به کا نادا فرار کرد وی هم از ایران گریخته است تا بزودی سر از شبکه ی خبر رسانی بی بی سی دولت فخیمه یا رادیو فردای دشمن شیطان بزرگ در آورد ؟ یا شاید هم اوضاع رژیم قرون وسطایی ضد بشری خطری شده است که باید فرار بر قرار ترجیح داده شود. به خصوص اینکه خبر هم از سوی سایت مشرق سر بازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری بازتاب داده شده است.

مشرق: مهدی خزعلی در سایت خود نوشته است: مهدی خزعلی در وبگاه شخصی خود اعلام کرد از ایران خارج شده است.باید شما را از دل نگرانی درآورم، راستش همه چیز طوفانی درست شد و غیر منتظره! فرصت کم بود و یک سر داشتم و هزار سودا! اولاً: با شرح بالا فرصت نداشتم پای نت بنشینم و قصه دیروز و امروز را بگویم. ثانیاً: باور نداشتم که آنچه می‌بینم و می‌شنوم، حقیقت دارد! پس باید صبر می‌کردم تا واقعیت را لمس کنم و سپس به اطلاع شما برسانم، اینک در ارتفاع سی هزار پایی (هیج ارتباطی با سی هزار میلیارد ریال اختلاس ندارد!) هستم و مرزهای بهشت (ایران عزیز) خارج شده‌ام، باور کردم که خواب نمی‌دیدم!

اسفندیار رحیم مشائی سفیر فرهنگی رژیم جمهوری اسلامی در سازمان ملل؟

چرا که نه؟ چونکه وی دارای پشتوانه ی قوی از لابی های ایرانی مقیم آمریکایی بر خوردار است. برای اینکه اینان را به برگزاری همایش ایرانیان در تهران چند بار دعوت کرده است . به خصوص که در بین شان دلال و جاسوس دو طرفه همچون امیر هوشنگ امیر احمدی وجود دارد . بنابراین می بایست که بعنوان سفیر فرهنگی در سازمان ملل پذیرفته شود . تا از احتمال خطر باز داشت و محاکمه وی بر طرف شود .هم فشار برروی دولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد اهش یابد. مهمتر اینکه سیاست زد وبند پشت پرده با شیطان بزرگ هم ادامه یابد .

گزارش دریافتی : بر اساس گزارش منابع نزدیک به دفتر رژیم در نیویورک در سفر اخیر احمدی نژاد به آمریکا از محمد خزاعی سفیر جمهوری اسلامی خواسته تا برای اسفند رحیم مشائی بعنوان سفیر فرهنگی رژیم جمهوری اسلامی نسبت به اخذ پذیرش و موافقت سازمان ملل ونیز صدور ویزای دیپلماتیکی ورود به آمریکا از وزارت امور خارجه این کشور اقدام کند. این درحالیست که در تهران شایعات زیادی در مورد عدم حضور مشائی در کنار احمدی نژاد در ملاقات رسمی بگوش میرسد. در سالهای دور صادق خرازی و مهدی فرید زاده سفیران فرهنگی رژیم در سازمان ملل بودند احمدی نژاد با فرستادن مشائی به نیویورک هم وی را از تیر رس مخالفین در تهران دور کرده وهم نماینده رسمی خود را در آمریکا مستقر میکند و قدرت خود را برخ ولایت فقیه میکشد

تجمع كارگران بازنشسته نساجي مازندران در خانه كارگر قائمشهر

این هم بخشی از دستآورد چادر حجاب بر تر که بدلیل واردات پارچه های چادری و پول های هنگفت و باد آورده به جیب زدن موجب ورشکست شدن کارخانه تولیدی چیت ری و نساجی مازنداران و اخراج و بیکار کردن بمرور کار گران یا اعتصاب و اعتراضات شان شده است.

صبح امروز(پنجشنبه) تعدای از کارگران بازنشسته کارخانه‌های شماره۲ و۳طبرستان، تجن وگونی بافی با مراجعه به خانه کارگر از این تشکیلات خواستند که پیگیرمطالبات آنان در خصوص نگرفتن سنوات بازنشستگی خود از سال ۸۷ تاکنون شدندبه گزارش ایلنا در این تجمع تعدای از این بازنشستگان در گفتگویی با ایلنا از بی‌توجهی مسئولین وسرگردانی چند ساله خود انتقادکردند.در این گفتگو بازنشستگان معترض ابراز داشتند با توافقی که با مدیران وقت نساجی مازندران داشتیم بعضا کسری بیمه خود را به تامین اجتماعی از جیب خود پرداخت نمودیم وعلیرغم تعهد کارفرما که سنوات بمرور زمان با توجه به مشکل کارخانه نساجی پرداخت خواهد شد تا کنون وعد‌ها عملی نگردیده است.این بازنشستگان معترض ابراز داشتند که بار‌ها به مراجع ذیصلاح واستانداری مراجعه نمودند ولی متاسفانه تاکنون بغیر از وعده و وعید چیز دیگری عاید ما نگردیده است.کارگران بازنشسته خانه کارگر را تنها متولی خود دانسته و خواستار پیگیری صنفی خود از مسئولین ارشد استان وکشورتوسط این تشکیلات شدند.قابل ذکر است تعداد۸۰ نفر ازکارگران کارخانجات نساجی مازندران از سال ۸۷ بازنشست گردیده‌اند.

مشاور وزیر نیرو محل تولد فتنه 88 را اعلام کرد : طراحی فتنه 88 در مصر انجام شد

جالب است زیرا که مسئولان سابق رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ایران که در ایام کریسمس به اتفاق خانوادگی و غیرو به قاهره سفر نمودند که با حسنی مبارک و محمد البرادعی که رئیس آژانس بین المللی بو دیدار و ملاقات داشتند . سپس با شکبه ی خبر پراکنی بی بی سی دولت فخیمه که اکنون متهم به بر انداز شده است گفتگو داشتند و خبرش از این شبکه خبر پراکنی پخش شد شامل پاسدار انگلیسی علی لاریجانی با اعضای خانواده و غلامعلی حداد هم منقلی ولی وقیح منفور و نا مشروع و آخوند علی اکبر ولایتی مشاورش یودند.

فارس: مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران گفت: وقتی توطئه‌های آمریکا برای تحمیل جنگ بر ایران نقش بر‌آب شد در جلساتی که مسئولان سابق ایران در مصر داشتند فتنه سال 88 طراحی شد.ابراهیم راحمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از از جانبازان و ایثارگران شرکت آب و فاضلاب کاشان اظهار داشت: قائله 88 که آمریکا در آن به طور مستقیم وارده شده بود با رهنمودهای مقام معظم رهبری خنثی شد و نقشه دشمن در شکست جمهوری اسلامی به وسیله جنگ نرم با نظام نقش بر آب شد.وی اضافه كرد: رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی عراق، غنایمی از ۳۹ كشور جهان و اسیرانی از ۱۱ كشور دنیا به اسارت گرفتند كه نشان‌دهنده قرار گرفتن همه دنیا در مقابل انقلاب اسلامی بود.مشاور وزیر نیرو در امور جانبازان و ایثارگران خاطرنشان كرد: بعد از جنگ عراق با ایران تحركات زیادی از سوی آمریكا انجام شد تا جنگ دیگری به ایران تحمیل شود اما هیچ كشوری جرأت حمله به ایران را پیدا نكرد.راحمی در بخش دیگری از سخنان خود ایده امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی را در حال تحقق دانست و گفت: این تئوری امام راحل امروز از سوی مسلمانان كشورهای اسلامی پذیرفته شده است و در اكثر كشورهای منطقه حركت‌های اسلام‌گرایانه خوبی آغاز شده كه در حال به چالش كشیدن نظام سلطه آمریكاست