در ديدار عمار حكيم با آيت الله آملي لاريجاني مطرح شد.تاكيد بر گسترش مراودات قضايي ايران و عراق
http://www.kayhannews.ir/900926/2.htm#other204
پس از دیدار مزدور دست نشانده نوری مالکی با اوباما در آمریکا ونزدیک شدن به روز های پایان ترک نظامیان آمریکا از عراق وضرب العجل تعیین شده همزمان بر ترک یا جا به جایی مجاهدین اشرف جنب وجوش حاکمان ایران  وعوامل شان در عراق برای پر کردخن این خلا شروع شده است.  چون  آخوند شاهرودی عراقی غارتگر  به نجف می رود . تا از طرف دیگر عمار حکیم به قم وتهران آید  تا که دیدار با آخوند آملی وسایر مهره ها  همچون رئیس انتصابی  دستگاه فاسد قضایی  شیخ محمد صادق لاریجانی عراقی و پاسدار ترکشی سعید جلیلی و رفسنجانی  داشته باشد . از سوی دیگر بطور همزمان ساندیس خوران اعزامی وابسته به وزارت بد نام اطلاعات به بغداد و ملحق شدن شان  به ساندیس  خوران عراقی در میدان التحریر  بغداد حضور می یابند ودست به شوی نمایشی فرمایشی علیه مجاهدین اشرف می  زنند. در صورتی اوباما از سوی رقبای خود در آمریکا مورد انتقاد قرار دارد که چرا نظامیان  آمریکا را از عراق خارج کرده و این کشور را تحویل یک دیکتاتور داده است؟ بالاخره عراق باید امن باشد تا کمپانی های نفتی  آمریکایی بتوانند هم نفت عراق را ببرند هم در عراق سرمایه گذاری کنند و حضور داشته باشند. مشروط بر اینکه کاهش موقتی بمب گذاری وانفجارات در عراق ثابت می کند اقدام مشترک نوری مالکی وعوامل حاکمان تهران برای فشار وتهدید  اخراج نیروهای نظامی آمریکا از عراق بوده است .
رئيس قوه قضائيه كشورمان در ديدار با رئيس مجلس اعلاي عراق بر گسترش روابط دو جانبه ايران و عراق و همكاري هاي بيشتر در زمينه هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي و نيز گسترش مراودات حقوقي- قضايي تاكيد كرد. آيت الله صادق آملي لاريجاني در اين ديدار تلاش مسئولان و مردم عراق در ايجاد ثبات و امنيت در اين كشور را بسيار مطلوب دانست و گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته و توافق در خروج نيروهاي اشغالگر از عراق، مردم و مسئولان عراقي بايد بيش از پيش با حفظ وحدت و انسجام و در زير پرچم عراق يكپارچه، آينده خوبي را براي خود ترسيم كنند. تقدير از مواضع اصولي ايران.در تحولات عراق.همچنين عمار حكيم در ديدار با رئيس مجمع تشخيص مصلحت كشورمان از مواضع اصولي جمهوري اسلامي ايران در قبال تحولات عراق تقدير و تشكر كرد. رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام نيز در اين ديدار با اشاره به توسعه روزافزون موج بيداري اسلامي در منطقه، سرنوشت همه ديكتاتورها را مشابه يكديگر توصيف كرد و گفت: جهان اسلام بيدار شده است و اميدواريم در آينده، عراق آزاد و مستقل بتواند در كنار ساير كشورهاي اسلامي، نقش موثري در جهان اسلام ايفا كند. در اين ديدار همچنين آخرين اخبار از خروج نيروهاي اشغالگر آمريكايي از عراق، تحولات منطقه ويژه بيداري اسلامي و مسايل كشور سوريه و نهضت منطقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت
صدها عراقي در تظاهراتي در بغداد اخراج منافقين راخواستار شدند
سئول است که عراق چه تعداد جمعیت دارد و دولت عراق در کنترل چه جریانی است وچه را بطه ای با حاکمان ایران دارد و بطور مشترک چه خواست ها یاتوطئه های علیه ی مجاهدین اشرف دنبال می کنند؟ همچنین چه تعداد اسامی با نام ونشان سنی وشیعی عراق از مجاهدین حمایت وپشتیبانی کرده اند؟ چگونه صدها ساندیس خور اجیره شده  از سوی سپاه قدس وپاسدار تروریست  سفیر حسن دانایی فرد  در بغداد آزادانه در میدان التحریر بغداد تجمع می کنند .در حالی که اجازه حضور به مخالفان نوری مالکی مزدور خائن در این میدان داده نمی شود . بهر حال این اراذل اوباشان اجاره ای که القاعده را با مجاهدین اشتباه گرفته اند.  اینان می توانند  جزوو نمایندگان ملت عراق باشند . آیا حضور همین تعداد نشان از عدم مشروعیت دولت نوری مالکی و مخالفت وتنفر ملت عراق از وی وسیاست مداخله گری حاکمان ایران درامور داخلی عراق وتهدید مجاهدین اشرف نمی باشد؟ 
صدها معترض در تظاهراتي در بغداد از دولت اين كشور خواستند به برنامه‌‌اش براي تعطيلي اردوگاه اشرف تا پايان سال جاري ميلادي پايبند باشد. به گزارش ايسنا، خبرگزاري آسوشيتدپرس, با اعلام اين خبر افزود: شركت‌كنندگان در تظاهرات روز جمعه از دولت خواستند منافقين را از كشورشان اخراج كند زيرا اين گروه توسط چندين سازمان، گروهي ترورستي در نظر گرفته مي‌شودتصميم دولت عراق براي تعطيلي اردوگاه اشرف برگشت‌ناپذير است نخست‌وزير عراق تاكيد كرد كه تصميم دولتش براي بستن اردوگاه اشرف تا پايان سال جاري ميلادي "برگشت‌ناپذير" است. به گزارش ايسنا، نوري المالكي ـ نخست‌وزير عراق در گفت‌وگو با خبرگزاري فرانسه ضمن رد درخواست‌هاي سازمان ملل مبني بر خودداري از بستن اردگاه اشرف اظهار كرد: تصميمي كه ما اتخاذ كرده‌ايم برگشت‌ناپذير است به ويژه به اين دليل كه اين سازمان (گروهك تروريستي منافقين) از بازديد نماينده سازمان ملل از اردوگاه اشرف سرباز زد. اردوگاه اشرف كه در شمال بغداد واقع شده است حدود 3400 تن از اعضاي گروهك تروريستي منافقين را در خود جاي داده است.
جهت اطلاع
آین روز ها آنگونه گند سیاست شتر گاو پلنگی وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه  رژیم فاشیستی مذهبی در آمده است وپیام های ضد ونقیض  همراه با سفر ودیدار های مسأله دار  رد وبدل وانجام می شود که مرتبط با جنگ قدرت وثروت می باشد که موجب اعتراض اعضای بازار مکاره شده است.
 تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي ايران در نظر دارند از وزير امورخارجه درخصوص اقدامات انجام شده در مقابل رويكردهاي ضد ايراني جمهوري آذربايجان و علت برخورد انفعالي سفارت و سرپرست كنسولي ايران در باكو با اخراج مدير نمايندگي صدا و سيما سؤال كنند و از وزارت امور خارجه بخواهند در اين زمينه واكنش قاطع نشان دهد. مأموران فرودگاه باكو عصر روز جمعه 18 آذر مانع ورود احمد كاظمي مدير دفتر نمايندگي صدا و سيما به باكو شدند. در واكنش به اعتراضات رسانه‌هاي ايران به اين اقدام، سخنگوي وزارت امور خارجه جمهوري آذربايجان گفت درصورت درخواست مكتوب ايران درباره علت ممانعت از ورود مدير دفتر نمايندگي صدا و سيما به اين كشور، پاسخ لازم بطور رسمي داده خواهد شد
 در رژیم ام القرای جهان اسلام ورهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه بستنی عشق وعاشقی یا عاشقانه آنهم بدون رعایت حجاب ودست بر گردن هم تولید و وارد بازار شده که مورد اعتراض واقع شده است .. 
* بستني هم، ابزاري براي ترويج بي‌بند و باري شد! اخيراً بعضي از پايگاه‌هاي خبري، عكسي را از يك نوع بستني منتشر كرده‌اند كه روي پوشش آن، عكسي از يك مرد و زن درحالي كه دست‌هاي زن بي‌حجاب دور گردن مرد گره خورده است، به چشم مي‌خورد. اين پايگاه خبري اظهار اميدواري كرده مسئولان مربوطه با اين نوع جديد از تهاجم فرهنگي برخورد مناسبي داشته باشند.
عجب جامعه امنی کشور مدعی امن و آزادترین کشور جان ساخته است که آدمکشی آنگونه رایج شده ورسمیت یافته است که یک پیزن 84 ساله وسوسه می شود قاتل دو زن دیگر شود؟
فرمانده انتظامي شيروان از وقوع 2 فقره قتل و دستگيري قاتل 84 ساله در اين شهرستان خبر داد.به گزارش فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومي پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان شمالي، قاسمعلي يوسفخاني اظهار داشت: در پي اعلام فوت دو زن در خانه سالمندان، ماموران دايره جنايي و بازپرس ويژه قتل در محل حضور يافتند.وي اضافه كرد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد دو پيرزن 81 ساله و 79 ساله به دليل اينكه مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند براي مداوا به بيمارستان انتقال يافته اما به علت شدت جراحات وارده، هر دو نفر فوت كرده اند.يوسفخاني تصريح كرد: پس از ا نجام تحقيقات وسيع مشخص شد هر دو خانم فوت شده توسط پيرزني 84 ساله كه در همان مركز نگهداري مي شود به وسيله شيئي سنگين مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.وي خاطرنشان كرد: با دستور مقام قضايي متهمه دستگير و پس از تشكيل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد
دروغ هاي BBC و راديو فردا به روايت كنتورچي كلافه! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/900926/2.htm#other207
به نظر می رسد که سربازجو شریعتمداری زیادی ذوق زده شده است . چون اوباما با مصوبه نمایندگان آمریکا در مورد تحریم بانک مرکزی رژیم فاشیستی مذهبی ایران  موافقت کرده است و با افزیش تولید نفت عربستان تحریم نفت هم امکان پذیر می شود مگر اینکه دست ها بالا رود و در زمینه پرونده هسته ای واهداف آن عقب نشینی صورت پذیرد.
تناقض فاحش بلوف هاي دولتمردان غربي عملكرد بي رمق آنها در زمينه اعمال فشار و تحريم عليه ايران، صداي اعتراض گروه هاي معارض فراري را درآورده است. اين گروه ها طي 2 ماه گذشته، اميد زيادي روي تبليغات آمريكا و برخي متحدان اروپايي بسته و هياهوي آنها را باور كرده بودند...