گزیده خبر 11 آذر 90 قسمت- 3

تمدن در گفت‌وگو با فارس:حرکت دیپلمات‌های خارجی در تهران مشکوک و سئوال برانگیز بود.خبرگزاری فارس: رئیس شورای تامین استان تهران تحرکات امروز برخی از سفرا و دیپلمات‌های خارجی در تهران را مشکوک و سئوال برانگیز عنوان کرد.

اگر دیپلمات ها مشکوک هستند. پس چرا با استوار نامه های شان موافق وپذیرفته شده ند؟ معلوم است که در رژیم غیر متعارف قرون وسطایی عرف شناخته شده ی بین المللی معنی ومفهوم وارزشی ندارد . بعلاوه یک رهبر ولی وقیح منفور همکاره دارد که ماورای همه قوانین داخلی و بین المللی قدرت و اختیار دارد وبه هیچکس هم پاسخگو نیست . از سوی دیگر در این رژیم بطور مرتب فرافکنی می شود .یعنی از موضع کافر همه را به کیش خود می پندارد تصور می شود همان کاری که کارکنان سفارت ترور وجاسوسی اش در برون مرز انجام می دهد . بقیه سفرا وکارکنان سفارت کشور های دیگر در تهران ن هم مشغول همینگونه اقدامات هستند که اکنون استاندار تهران پیرامون تجمع و بازدید سفرای کشورهای دیگر از سفارت انگلیس و باغ قلهک که از سوی اراذل اوباش زیر فرمان سپاه پاسداران مورد تهاجم و تخریب واقع شد این حرکت شان مشکوک نامیده شده است . زیرا که وحشت از گزارش اینان پس از بازدیدشان ازاین مکان ها می باشد.

مرتض تمدن استاندار تهران و رئیس شورای تامین استان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس و در پاسخ به سؤالی درخصوص تحرکات مشکوک سفرای برخی از کشورهای اروپایی، گفت: بعداز ظهر امروز شاهد تحرک سؤال‌برانگیز و مشکوک برخی دیپلمات‌های خارجی در اطراف باغ قلهک و سفارت انگلیس بودیم.وی تصریح کرد: به دلیل غیر عادی بودن تحرک برخی دیپلمات‌های خارجی بلافاصله این موضوع را به مسئولان ذیربط و وزیر خارجه اطلاع دادیم.رئیس شورای تامین استان در پایان خاطرنشان کرد که اطلاعات تکمیلی توسط مسئولان مربوطه متعاقبا بیان می‌شود.

خط و نشان بسیج دانشجویی برای کشور‌های غربی،سفرایی که از تهران خارج شده‌اند «به راحتی» اجازه بازگشت نخواهند داشت

سیاست متناقض آمیز همراه با سیاست با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن . زیرا از یک سو تهدید شده است که سفرایی که از تهران خارج شده اند به راحتی بازگشت نخواهند داشد . از طرف دیگر در جای دیگر گفته شده است ارال اوباش چماقدار بسیج دانشجویی نا میده شده که در حمله به سفارت بریتانیا نقش اصلی را ایفا کردند دست به انشعاب از سایر گروه‌های مهاجم به سفارت زده و خود را تنها مرجع رسمی در بیان مواضع اشغال کنندگان معرفی کرده است. یعنی اینکه تلاش می شود تا طوری وانمود شود که این جریان خود سر بی ترمز و دنده عقب کنده شدگان مهاجم ارذل اوباشان سازمان دهی شده از سوی پاسداران کودتا گر نمی باشند بلکه چون طرح با شکست مواجه شد ومورد استقبال واقع نشد پس یک جریان خودسر است که بطور خود جوش دست به این اقدام زد.

دیگربان : بسیج دانشجویی در قالب «شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد سفرایی که از تهران خارج شده‌اند «به راحتی» اجازه بازگشت نخواهند داشت.سفرای بریتانیا٬ فرانسه٬ آلمان٬ ایتالیا و هلند در اعتراض به حمله روز سه‌شنبه نیرو‌های بسیج دانشجویی به سفارت بریتانیا در تهران٬ به کشور‌های خود فراخوانده شده‌اند.بسیج دانشجویی که در حمله به سفارت بریتانیا نقش اصلی را ایفا کرده٬ روز پنجشنبه (۱۰ آذر) با انشعاب از سایر گروه‌های مهاجم به سفارت٬ خود را تنها مرجع رسمی در بیان مواضع اشغال کنندگان معرفی کرده است.هفت تن از اعضای ارشد بسیج دانشجویی که «شورای متحصنین لانه فتنه‌گری روباه پیر» را تشکیل داده‌اند٬ بعد‌از ظهر نجشنبه در پنجمین اطلاعیه خود اعلام کرده قصد دارد به استقبال کارکنان اخراج شده ایران از لندن برود.روابط ایران با غرب بر سر حمله گروهی از «بسیجیان دانشجو» به سفارت بریتانیا به شدت تیره شده است.روز پنجشنبه (۱۰ آذر) شماری از دیپلمات‌های کشور‌های غربی از «باغ قلهک» که روز سه‌شنبه مورد حمله واقع شده بود٬ بازدید کردند.در واکنش به این اقدام٬ خبرگزاری مهر از تجمع گروهی از دانشجویان در ساعات آینده در برابر «باغ قلهک» خبر داده است.مرتضی تمدن٬ رئیس شورای تامین استان تهران نیز اقدام برخی از سفرا و دیپلمات‌های خارجی در بازدید از «باغ «قلهک» را مشکوک و سئوال برانگیز خوانده است.بسیج دانشجویی و گروهی از محافظه‌کاران طی دو روز گذشته حملات تندی متوجه بریتانیا و سایر کشور‌های غربی کرده و مواضع تندی علیه این کشور‌ها اتخاذ کرده‌اند.اسپانیا سفیر ایران را فراخواند.دولت اسپانیا به دنبال تعطیل شدن سفارت انگلیس در تهران، سفیر ایران در مادرید را به وزارت خارجه این کشور را فراخواند.به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وزارت خارجه اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت اسپانیا سفیر ایران در مادرید را به وزارت خارجه فراخواند تا حمله صورت گرفته به سفارت انگلیس در تهران را محکوم کند.به گزلرش فازس در این بیانیه آمده است: وزارت خارجه اسپانیا در دیدار با سفیر ایران از این کشور خواسته است تا تحقیقاتی را در خصوص خشونت صورت گرفته علیه سفارت انگلیس و مجموعه‌های دیپلماتیک این سفارت انجام دهد و به انگلیس برای خسارات وارد شده غرامت پرداخت کند و علاوه بر این تمهیداتی را علیه خاطیان این جریان اجرا کند.یکی از مقامات اسپانیایی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس از اشاره به اینکه آیا اسپانیا نیز در نظر دارد در اعلام همبستگی با انگلیس به دیگر کشورهای اروپایی ملحق شود و سفرای خود را از تهران فراخواند، خودداری کرد.

بازداشت یک دروازه‌بان لیگ برتری

در رژیم بربرمنش قرون وسطایی زن ستیز وقتی که سابقه اعدام کاپیتان تیم ملی فوتبال دارد . همچنین به مجوز حضور زنان در میادین ورزشی فوتبال در کنار همسران شان نمی دهدد . همینطور وقتی تماشاچیان و بازیکنان در جلوی دور بین فیلم برداری گزارشگر به داور مسابقه ی فوتبال حمله می کنند و وی را تا بیرون راندن از زمین ورخت کنی دنبال می کنند . چرا نمی بایست که دروازه بان تیم فوتبال زندانی نباشد؟ در زمین بازی

این دروازه‌بان یک‌هفته‌ای است که بر سر تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود و دلیلش هم این است که به خاطر یک مساله اخلاقی در زندان به سر می‌برد.گل: دروازه‌بان یک تیم لیگ‌برتری شهرستانی که یک هفته‌ای هست بر سر تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود به خاطر مسایل اخلاقی منشوری می‌شود. این دروازه‌بان یک‌هفته‌ای است که بر سر تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود و دلیلش هم این است که به خاطر یک مساله اخلاقی در زندان به سر می‌برد. سازمان لیگ برتر این دروازه‌بان را منشوری خواهد کرد و باید او تاوان کار غیراخلاقی‌اش را هم در مراجع قضایی بدهد و هم در مراجع فوتبالی. البته این اولین بار نیست که چنین اتفاقی برای یک بازیکن فوتبال می‌افتد اما حضور یک‌هفته‌ای این بازیکن در زندان و اینکه هنوز نوانسته‌اند او را از زندان آزاد کنند می‌تواند جالب توجه باشد.