تصاویر چگونگی سوء استفاده از دین یاا بزار قدرت وثروت کردن دین از سوی حاکمان دین فروش 12 آذر - 90
تصاویر گوناگون ضمیمه شده مرتبط بهم دیگر هستند . زیرا که محصول بخشی کوچکاز عملکرد وکار نامه ی ننگین وخونین وفقر وبیاری و... 33 سال حکومت فاشیستی مذهبی حاکمان دین فروش و عوامریب می باشد که زیر پرده ی دین ابزار قدرت و ثروت وتوجیه گر همه جنایات وخیانات شان شده است. البته عجیب موجب رشد خرافات و صنعت مداحی گری و پدیده ی شوم کودکان کار خیانان و اعتیاد وفحشا شده است.

عکس/داغ اصغر تا قیامت زنده است.

عکس / ترویج مراسم : آیین شیرخوارگان حسینی

وقتی دین ابزار قدت وثروت شده باشد که نه در همه امور کشوری مداخله گری می کند که مسایل فردی و رفتار افراد و روابط اعضای خانواده ها هم نترلی ودخالت می کند تا جایی که جنگ خانمان سوز جنایت علیه ی بشریت را نعمت الهی قالب کرده است. همچنین در طول ننگین چنین حکومتی حاکمانش نه مرتکب سنگسار کردن نگون بختان در ملاء عمومی همراه با شلاق ودار زدن ها شده اند، بلکه اکنون که حاکمان دین فروش عوامفریب در بن بست قرار گرفته ودر بحران فرو رفته اند به خصوص که دامنه ی جنگ قدرت وثروت باندها منتهی به تهاجم واشغال سفارت انگلیس در تهران شد. امابر خلاف تصور باطل کیسه ی گشاد دوخته شده برای بهره بر داری از پیآمد آن ولی نتیجه درست نقش منفی ووارونه بر جای گذاشته است . بنابراین اکنون در ماه محرم روضه خوانان دو زاری منبری امام حسین کش سابق که زندگی انگلی غیر مولدشان اینگونه با روضه خوانی سپری می شد . اکنون که 33 سال است بقدرت خزیده اند ولی در شرایط کنونی درمانده ومستأصل شده اند از روی ناچاری ، فرصت طلبانه روی به سوء استفاده کردن از کودکان ونو زادگان آورده اند و مادران دارای کودک ونوزاد را مجبور نموده اند با نوزادن شان در صحنه شوی نمایش تنظیم شده حضور داشته باشند تا شاهد چاشنی تئاتر روحوضی وحوزوی در محیط پر التهاب و مملو از سر وصد او فریاد وهوار وشیون وزاری وگریه ونوحه خوانی باشند و نقش علی اصغر برای شمرهای حاکم بر ایران به خصوص در جماران اجرا نمایند . بهر حال نیاز به گفتن نیست در حکومتی فاشیستی مذهبی که هدف وسیله را توجیه می کند نوزادان و کودکانی که در چنین محیطی پرورش می یابند سپس در محیط پیرامونی خود شاهد آن صحنه های جنایت آمیز و ضد بشری می باشند که به آن اشاره شد. این روند از نظر روانی وشکل گیری شخصیت شان چه تأثیری دارد و اینان در آینده دچار چگونه روان پریشی می شوند یا با حالات عصبی و سکوت و پرخاش گری وتهاجمی و... مواجه خواهند شد؟

آیین شیرخوارگان حسینی در کرمانشاه و کرجدر سالهای اخیر در اولین جمعه ماه محرم به منظور به اصطلاح گرامیداشت مقام طفل شش ماهه امام حسین مراسمی به نام آیین شیرخوارگان حسینی توسط سازمانهای وابسته به حکومت اسلامی در شهرهای ایران برگزار میشود.عکس.ها از ایرنا و مهر

عکس/گلزار در هیئت مداح مشهور

در این تصویر بازیگر شناخته شده کشورمان در هیئت عزاداری عبدالرضا هلالی در تهران حضور یافته است.

اینهم تصاویر نوحه خوانان مجیز گوی ومتملق و چاپلوس ولی وقیح منفور ونا مشروع است که به نمایش گذاشته شده است .البته یک هنرپیشه ی مکتبی اصول گرا از قماش اینان هم در این جمع حضور دارند . فراموش نشود که اینان همان هایی هستند که در تظاهرات های ضد حکومتی فعالانه حضور دارند و گاهی هم نقش رهبری لباس شخصی های دژخیم در کنار سایر نیروهای امنیتی واطلاعاتی وبسیجی و ساندیس خوران را بر عهده دارند . تازگی هم در اشغال سفارت انگلیس هم مشغول مداحی بودند.

عکس / کودکان کار

یزد - خبرگزاری مهر : کودکان کار علاوه بر این که در شرایط بسیار نامطلوب از نظر تغذیه و انجام کارهای خطرناک و حاد به سر می برند در معرض بزهکاران حرفه ای اعم از سارقین یا باندهای توزیع مواد مخدر، عوامل ایجاد خانه های فساد و ... نیز قرار می گیرند. در عین حال رفتار عموم شهروندان نیز در سرنوشت آنها بی تاثیر نیست.