گزیده خبرهای 13 آذر90 قسمت -8

اعلام رسمي حضور حزب مردم سالاري در انتخابات اختلاف در جبهه اصلاحات بالا گرفت

http://www.kayhannews.ir/900913/2.htm#other205

د ر زمان قدرت مدعیان اصلاح طلبان مصطفی کواکبیان کفتر پر قیچی دروغ نامه ی کیهان شریعتمداری علیه ی مدعیان اصلاح طلبان بود . برای اینکه موضعی شبیه ابراهیم اصغرزاده داشت وهم رقیب وی بود . اصغر زاده چون بدنبال تجارت وغارتگری رفت . بنابراین بار مسئولیت نقش وی کواکبیان دنبال می کند و همیشه برای حفظ موقعیت خود زیر پوشش اصلاح طلبی خنجر از پشت زده به اینان زده ونقش غضنفر گل زن تیم خودی را ایفا کرده است .

همزمان با اعلام حضور فعال در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي از سوي دبيركل حزب مردم سالاري، اختلافات در جبهه اصلاحات بالا گرفته استمصطفي كواكبيان» دبير كل حزب مردم سالاري گفت: اين حزب براي شركت فعال و ارائه ليست در انتخابات مجلس شوراي اسلامي آماده است.كواكبيان در نشست خبري در محل روزنامه مردم سالاري با بيان اينكه احزاب نمي توانند در نظام مردم سالار در مسئله انتخابات بي تفاوت باشند، افزود: حزب مردم سالاري با رصد اوضاع سياسي، اجتماعي كشور در طول يك سال گذشته به اين نتيجه رسيد كه بايد در آزمون بزرگ انتخابات شركت كند.وي گفت: در صورت امكان براي كسب 150 كرسي مجلس در سراسر كشور ليست ارائه خواهيم كرد.كواكبيان با بيان اينكه در طول 6 ماه گذشته در موضوع انتخابات با افراد موثر در نظام، احزاب فعال كشور و مسئولان اجرايي رايزني هاي گسترده اي صورت داديم، افزود: اين رايزني ها با هدف برگزاري انتخابات پرشور، قانونمند، رقابتي، سالم، آزاد، عادلانه و با هدف مشاركت حداكثري و كمترين چالش و حاشيه در انتخابات صورت گرفته است.وي انتخابات مجلس نهم را آزموني بزرگ براي حكومت، احزاب، فعالان سياسي و نامزدهاي انتخاباتي دانست و گفت: حزب مردم سالاري با تحليل واقع بينانه از رويدادهاي كشور به اين نتيجه رسيده است كه انتخابات آينده را بعنوان يك فرصت بنگرد و از آن نهايت استفاده را ببرد.

گزارش خبري كيهان.موج درخواست قطع رابطه با انگليس در كشور فراگير شد
http://www.kayhannews.ir/900913/3.HTM#other305

اگر این چنین است که تأیید کننده ی اقدام تهاجم به سفارت انگلیس و اشغال آن از سوی اراذل اوباشان دانشجویان بسیجی در 8 آذر درت هران می باشد .اولاً چرا از سوی مردم نه حمایت نشد ، بلکه از سوی بادهای مافیایی اصول گرایس حتی جریات چماقدار دانشجویان حزب اللهی شرکت کننده در این تهاجم مورد انتقاد واقع شده است؟ سوماٌ : پس برای چه پس از اینکه این اقدام مورد انتقاد ومحکومیت جهانی واقع شده است وموج تحریم های بیشتری را بهمراه داشته است .ولی از سوی آخمود گردن کلفت شکم گنده احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران وپاسدار دخیم وقاتل احمد رضا رادان معاون فرمانده ناجا به اعتراف شکر زیاد خوردن افتاده اند وصحبت از مخالفت از اشغال سفارت وتحریک شدن وگول خوردن واحساساتی شدن اراذل اوباشان می شود؟

دانشجويان در ادامه تصريح كردند: از آنجايي كه خباثت و شيطنت روباه پير پايان پذير نيست، اين احتمال جدي است كه عليرغم ترك خفت بار سفارت، از ساختمان و تجهيزات آن براي تداوم جاسوسي استفاده نمايند، لذا در ادامه اين جنبش مردمي، مي بايست وزارت خارجه با هماهنگي با دستگاه قضايي در اسرع وقت نسبت به بازپس گيري باغ قلهك و ساختمان لانه جاسوسي از چنگال انگليسي ها اقدام عاجل نمايد.اين بيانيه در پايان اضافه كرد: جنبش دانشجويي ايران از تمامي دولتمردان كشور در قواي سه گانه درخواست مي نمايد كه با تمامي توان و بدون ذره اي مماشات در برابر گردن كشي هاي دول غربي از منافع ملي دفاع كنند. در اين راستا گشودن پرونده هاي سياه رژيم انگلستان و حاميان اروپايي و آمريكايي اش در مورد ايران، منطقه و جهان به منظور بي اعتبار كردن آنان در سطح افكار عمومي بايد به گونه اي ضربتي مورد عنايت جدي قرار گيرد. در اين مسير مي توان در اولين گام پرونده شهادت دو ديپلمات ايراني در سال 1359 در سفارت كشورمان در لندن و به محاكمه كشاندن شركت هاي اسلحه سازي انگلستان و مقامات اين كشور را به جرم كشتار بي گناهان در ايران، عراق و افغانستان را در دستور كار قرار داد.در اين ميان و با وجود اين خيل وسيع از مطالبات مردمي براي قطع كامل رابطه با روباه پير نايب رئيس كميسيون امنيت مجلس، اقدام اخير انگليس در اخراج كاركنان سفارت ايران را عجولانه و غيرمنطقي دانست و گفت: دولت و مجلس حتما اين موضوع را بررسي و در مورد آن اتخاذ تصميم خواهند كرد. به گفته وي، با توجه به تصميمات نابخردانه و گستاخانه مسئولان انگليسي حتما ما نيز در روابط خود با اين كشور تجديدنظر خواهيم كرد.

افزايش 35 تا 100 درصدي قيمت مصالح ساختماني
http://www.kayhannews.ir/900913/3.HTM#other309

وقتی این چنین اعتراف به چنین افزایش قیمت مصالح ساختمانی شده است که ناشی از رشد واردات کالا ها ونرخ رشد تورم ورانی جام گسیخته با رشد فقر وبیکاری می باشد که در همه سطوح و همه موارد کالاهای مصرفی و غیرو می شود وفقط مختص مصالح ساختمانی نیست.

نايب رئيس هيئت مديره انجمن شركت هاي ساختماني گفت: رشد قيمت مصالح ساختماني كه از 4ماه پاياني سال گذشته آغاز شد، تاكنون تداوم يافته و در برخي اقلام دامنه افزايش 35 تا بيش از 100 درصد بوده كه به زيان مصرف كنندگان است.جواد خوانساري درگفت وگو با ايرنا اظهارداشت:«قيمت آهن (ميلگرد و ورق) در مقايسه با پيش از اجراي طرح هدفمند سازي يارانه ها رشد 35 تا 40 درصدي داشته است، درحالي كه واحدهاي فولاد سازي تحت پوشش دولت هستند.وي افزود: بررسي قيمت آجر و گچ، از ديگر اقلام پرمصرف ساختماني، نشان مي دهد كه در مقايسه با دوره مذكور اين اقلام شاهد رشد 80 درصدي بودند و اين وضعيت همچنان تداوم دارد.خوانساري رشد نرخ حمل و نقل را از ديگر هزينه هاي شاخص دربخش ساختمان و مسكن عنوان كرد و افزود: در دوره ياد شده قيمتها در اين بخش بيش از 100 درصد افزايش داشته كه به زيان اجراي طرح هاي عمراني است.وي با بيان اينكه قيمت گازوئيل دركارگاه هاي ساختماني رشد 20 برابري را در مقايسه با پيش از اجراي هدفمندسازي يارانه ها تجربه كرده است،گفت: پيمانكاران بخش خصوصي فشار زيادي را براي اجراي تعهدات خود در ارتباط با افزايش قيمت ها تحمل مي كنند.به گفته خوانساري معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري نيز وعده داده بود تا اول آذر ماه جاري فهرست تعديل بهاي مصالح ساختماني مربوط به شش ماهه نخست سال جاري را اعلام كند، اما دهه نخست آذر سپري شد و اقدامي به عمل نيامد.

جهت اطلاع

این چه ادعای مزخرف وارونه شده انتقال ورله کردن می باشد که نه از اقدام تهاجم به سفارت انگلیس در تهران حمایت نشد حتی موجبب یشتر شکاف و اختلاف میان باندهای مافیایی کودتایی اصول گرایی در گیر جنگ قدرت وثروت شده است آنگونه که اکنون شعار اشغال سفار ترور و جاسوسی خارجه رژیم فاشیستی مذهبی داده می شود.؟

سفير انگليس در تهران اعتراف كرد دولت متبوعش نزد مردم ايران چنان منفور است كه اقدام عليه آن موجب تحكيم مخالفت كنندگان مي‌شود. دامينيك چيلكات، سفير انگليس در تهران پس از بازگشت به لندن گفت: "علي لاريجاني، رئيس مجلس ايران، تمايل دارد روابط بين ايران و بريتانيا پرتنش باشد." وي در مصاحبه با شبكه اسكاي نيوز گفت: لاريجاني با اين كار مي‌خواهد موقعيت خود را در حكومت ايران محكم كند و لذا درباره حمله به سفارت انگليس در تهران گفته "اين آغاز راه است".

فيس‌بوك اسلامي راه اندازي مي‌شود

اگر چنانچه این اقدام قرار است که الگویی برای حاکمان ایران شود چرا گفته نشده است که چادر سیاه رعایت حجاب از کجا باید وارد کشورشود؟ همچنین طرح تفکیک جنسیتی دانشگاه چگونه قرار است در فیس بوک اجرا شود؟

گروهي از مسلمانان تركيه قصد دارند فيس‌بوك اسلامي راه‌اندازي كنند. به گزارش ايسنا هدف از راه‌اندازي اين شبكه اجتماعي مشابه فيس‌بوك ارائه ارزش‌هاي سالم به جوانان مسلمان اعلام شده است. اين شبكه اجتماعي با آدرس اينترنتي salamworld.com سال آينده آغاز به كار خواهد كرد و به گفته احمد عظيمف ـ معاون اجرايي آن ـ قصد دارد محيط مناسبي براي جوانان مسلمان ايجاد كرده و با ارائه ارزش‌هاي سالم آن‌ها را متحد كند. .

ترور يك مقام امنيتي سوريه و همسرش

عجیب است که هرچ روزانه از مردم ناراضی سوریه جان می بازند جاسوس بیگانه ومزدور وخرابکار می باشند . ولی اگر نانچه متقابل به مثل شود وانتقام از آدم کشان حرفه ای بشار اسد جنایتکار گرفته شود این اقدام تروریستی نامیده می شود؟

عناصر تروريستي فعال در سوريه يك مقام امنيتي را به همراه همسر، برادر و دو كودك او ترور كردند. به گزارش فارس، يك مقام رسمي سوريه اعلام كرد كه افراد مسلح تروريست در شمال شرق سوريه يك نيروي امنيتي را به همراه همسر، برادر و دو كودك برادر وي را ترور كردند. اين مقام رسمي به خبرگزاري يونايتدپرس آمريكا اعلام كرد: گروهكي تروريستي مسلحي ديروز يك نيروي امنيتي را به همراه همسر، برادر و كودكان 5 و 15 ساله او را در شهر القامشلي در شمال شرق سوريه ترور كردند. وي اعلام كرد: اين نيروي امنيتي كه هدف اصابت 35 گلوله قرار گرفت به بيمارستان منتقل شد. كودك 5 ساله هم از ناحيه سر مورد اصابت قرار گرفت كه بخش‌هايي از سر و مغز وي متلاشي شد. افراد تروريست تاكنون شخصيت‌هاي ديگري از جمله اساتيد دانشگاه و يك دانشمند هسته‌اي سوريه و فرزند مفتي ارشد سوريه را پيش از اين ترور كرده بودند.

تحويل موشك هاي پيشرفته ضد كشتي به سوريه

به نظر می رسد روسیه هم نیاز به تبلیغات برای رئیس جمهور کردن پوتین اینگونه اقدامات می شود . همچنین روس ها همچون حاکمان ایران علاقمند به بقای بشار اسد و ادامه ی جنایات بیشتر مرتکب شدن و وادار کردن ناتو به اقدام نظامی و راه اندازی جنگ داخلی در سوریه هستند

العالم نوشت: روسيه سامانه موشكهاي پيشرفته ضد كشتي به سوريه تحويل داد. خبرگزاري "انترفكس" روسيه به نقل از منابع نظامي اعلام كرد كه به سوريه براي دفاع از سواحل خود، سامانه‌هاي موشكي پيشرفته‌اي تحويل داده است. براساس اين گزارش، اين سامانه به 35 موشك مجهز است كه سواحل سوريه را از هرگونه حمله احتمالي دريايي حفظ مي‌كند. تحويل اين سامانه پيشرفته موشكي ضد كشتي، در حالي صورت مي‌گيرد كه چند روز قبل آمريكا از اعزام ناو هواپيمابر هسته‌اي خود به سوي سواحل سوريه خبر داده بود. با اين حال روسيه پس از وتوي قطعنامه غرب عليه سوريه در سازمان ملل، آواخر آبان ماه گذشته در حمايت از دمشق در برابر تهديدات غرب، ناوهاي خود را به سوي آبهاي منطقه‌اي سوريه گسيل كرده بود.

نامه محرمانه قذافي در مورد شيعه‌كٌشي

پس با این حساب سرهنگ قذافی زیاد ز هم بد نبود چونکه مدافع شیعیان عراقی حامیان رژیم فاشیستی مذهبی ایران بودند . چونکه پس از اشغال نظامی عراق تبدیل به عوامل نفوذی وحیاط خلوت کردن عراق برای حاکمان ایران شدند.

چند ماه پيش از كشته شدن "معمر قذافي" رهبر سابق ليبي، او در نامه‌اي محرمانه خطاب به "عزت الدوري" عضو ارشد حزب بعث منحله عراق كه اكنون رياست اين حزب را بر عهده دارد، از او خواست كه دست از شيعه كشي بردارند. به گزارش مشرق به نقل از شيعه، اين نامه در پاسخ به نامه "الدوري" به "قذافي" منتشر شد كه در آن حكومت سوريه را "علوي" خواند و با تشبيه آنان به شيعيان، آنها را "رافضي" ناميد و از او خواست كه از عمليات‌هاي حزب بعث در عراق حمايت كند. قذافي نيز در پاسخ به اين نامه نوشت: شيعيان و علوي‌ها امتداد خط مقاومت هستند و دولت فاطميون بايد يك بار ديگر در قاره آفريقا بر پا شود زيرا حكومت بني اميه كه پيش از آن بود، تنها در راستاي منافع خلفا بوده است. رهبر سابق ليبي در ادامه نامه خود افزود: من از شما مي‌خواهم كه با اشغالگران مبارزه كنيد و براي اخراج آنان از عراق تلاش كنيد و نه اينكه به شيعه كشي بپردازيد.