گزیده خبرهای24 آذر90

شناسایی رابط سران فتنه با پسر شاه معدوم

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=89570

چون مجتبی واحدی مدیر مسئول سابق روزنامه ی آفتاب یزد که مشاور کروبی هم می باشد موضعی رادیکال تر نسبت به سایر مهره های مدعی اصلاح طلب در برون مرز دارد. یعنی خیلی از توهمات خود محور رژیم فاشیستی مذهبی را بر طرف کرده است .بنابراین وی از دو سو زیر فشار تهدید و اتهام وتحقیر قرار دارد . یک سو مدعیان دوم خردادی های سازشکار برون مرز است و دیگر سو از داخل کشور است که شامل وزارت بد نام اطلاعات و مطبوعات ورسانه های خبری وابسته همچون دروغ نامه ی کیهان وخبر گزاری دروغ پرداز فارس و شفاف شهردار می شود . البته هر گز نباید که نام بردن سازمان مجاهدین وتوهین ومتهم کردن به اینان فراموش نشود.

ارتباط نماینده و سخنگوی یکی از سران فتنه با پسر شاه معدوم برملا شد.به گزارش شفاف به نقل از فارس؛ بدنبال انتشار خبر ارتباط رضا ربع پهلوی با یکی از سران فتنه ۸۸ در برخی منابع داخلی خبر موثق واصله حاکی است که واسطه ارتباط فتنه گر مورد نظر با رضا پهلوی «مجتبی واحدی» بوده است! واحدی که مشاور یکی از لیدرهای فتنه بود با برنامه‌ریزی فرزندان آن فتنه‌گر، نقش فراری از ایران را ایفا نمود در حالیکه تا تاریخ عزیمتش از کشور، اساسا تحت تعقیب هیچ دستگاهی نبود و نیروهای امنیتی کشور نیز بدلیل بی‌اهمیت بودن این فرد، حتی حاضر به تلف کردن یک نگاه معمولی نیز به او نبودند، چه رسد به تعقیب و یا قصد بازداشت این عنصر بی‌مایه. نامبرده پس از خروج قانونی و راحت از کشور، بعنوان نماینده و سخنگوی یکی از سران فتنه با حلقه معروف به اتاق فکر جنبش سبز در خارج از کشور و در کنار افرادی همچون محسن کدیور، عطاءالله مهاجرانی، عبدالکریم سروش و اکبر گنجی قرار گرفت. اما نخوت و تکبر جماعت فوق‌الذکر از طرفی و بی‌سوادی و بی‌مایگی و مصاحبه‌های نحیف مجتبی واحدی با رسانه‌های مختلف ضد انقلاب و بیگانه از طرف دیگر، موجب طرد تدریجی واحدی از جمع موصوف شد. پس از آن رسانه‌های ضد انقلاب نیز بدلیل بی‌اطلاعی واحدی از اوضاع ایران و جهان و سخنان سبک و تحلیل‌های مضحک او به تدریج وی را طرد کردند. اما سیر نزولی و فلاکت بار مجتبی واحدی بلافاصله مورد توجه «اردشیر امیر ارجمند» مشاور و سخنگوی یکی دیگر از سران فتنه (در خارج) قرار گرفت. امیر ارجمند که چندی پیش اسناد ارتباطاتش با گروهک تروریستی منافقین منتشر گردید و برادرش عضو شورای فرماندهی منافقین می‌باشد از بیچارگی و مطرود بودن واحدی ‌‌نهایت سوء استفاده را بعمل آورد و عملا او را بعنوان گمارده خود بکار گرفت. ابتدا نامبرده را همراه با رجب علی مزروعی (از اعضای فراری حزب منحله مشارکت) بعنوان اعضای تشکل به اصطلاح پنهان و موسوم به «شورای هماهنگی راه سبز امید» بکار گرفت. اما روحیه عقده‌ای و خود نمایانه واحدی و لودادن عضویتش در آن تشکل به اصطلاح پنهان و نیز اعتراض افرادی همچون محسن کدیور و عبدالکریم سروش (در خارج) و شیخ عبدا... ن، عباس ع و سعید ح (در داخل) به عضویت افراد بی‌سواد و بی‌کلاس در شورایی که قرار بود نقش شورای فرماندهی فتنه‌گران در خارج را ایفا کند، مجددا موجب کنار گذاشتن مجتبی واحدی گردید . اکنون افشای خبر ارتباط واحدی با رضا پهلوی می‌تواند نشان دهنده عمق منجلابی باشد که سران فتنه بطور آگاه یا ناآگاه گرفتار آن شده‌اند. این ارتباط عملا کامل‌کننده حلقه خیانت و تباهی فتنه‌گران است. ارتباط نماینده و سخنگوی یکی از سران فتنه با رضا پهلوی (نماد سلطنت) و ارتباط نماینده و سخنگوی یکی دیگر از سران فتنه (اردشیر امیر ارجمند) با سازمان جاسوسی فرانسه و گروهک تروریستی منافقین و ارتباط جمگلی فتنه‌گران فراری با کانون اصلی صهیونیسم و بهائیت (یعنی بی‌بی‌سی فارسی) از طریق حنیف مزروعی (پسر رجب علی مزروعی) زنجیره ارتباطات فتنه، ضد انقلاب، تروریسم، سازمان‌های جاسوسی غربی و رژیم اشغالگر قدس را کامل کرده است؛ از این جهت مدعیان اصلاح طلبی باید موضوع خود را روشن کنند.

روزنامه ایران : همه مسئوليت‌هاي پسرعمه قالیباف!

در حکومت ملوک الطوایفی رژیم فاشیستی مذهبی که پست ها ومقامات حکومتی میان اعضای خانواده وفامیل و آشنایان تقسیم شده است دیگر جای ابهامی نیست که چرا پسر عمه شهردار تهران که رقیب سرسخت رئیس جمهور می باشد دارای 11 پست در شهرداری تهران باشد .چونکه این سیاست در راستای سیاست صدور رتبه داری مغزها به برون مرز است.

روزنامه ایران : در حالي كه شهرداري تهران با راه‌اندازي بازوهاي فراوان رسانه‌اي و جذب گسترده نيروهاي متفاوت در تلاش است وجهه جديدي از خود در افكار عمومي ايجاد كند اما هنوز افرادي هستند كه بيش از 10 پست و عنوان مهم شغلي در اين نهاد عمومي در اختيار دارند. سيد جعفر هاشمي تشكري، پسرعمه آقاي شهردار از جمله اين افراد است كهحال حاضر 11 عنوان شغلي در شهرداري تهران دارد. مسئوليت‌هاي او عبارتند از: معاونت شهردار تهران، رئيس سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري، رئيس هيأت مديره شركت راه آهن متروي تهران و حومه، عضو هيأت مديره شركت تعاوني شهريار، رئيس هيأت مديره‌هاي شركت اتوبوسراني تهران و حومه، شركت ستاد مركزي معاينه فني خودرو، شركت علائم راهنمايي و فني ايران، سازمان تاكسيراني، شركت بهره‌برداري مترو، سازمان پايانه و پارك‌سوارها و شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران...

"ارگان های نظامی و انتظامی حتی پول آب خود راهم نمی دهند "

ارگان های سرکوبگر حکومتی به جای آنکه در خدمت مردم ومدافع منافع ملی کشور باشند همچون رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع وحامیانش در رده ی غارتگران و باج گیران و قانون شکنان می باشند.

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: عدم پرداخت آب بها از سوی ارگانهای نظامی و انتظامی شرق و غرب استان و پادگانهای شهر بندرعباس چالش جدی آبفا هرمزگان است.به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خادمی با اشاره به مشکلات موجود در بخش آب گفت: عدم پرداخت آب بها از سوی ارگانهای نظامی و انتظامی شرق و غرب استان و پادگانهای شهر بندرعباس، شرکت آبفای هرمزگان را با چالشی جدی مواجه ساخته است.خادمی با بیان اینکه انتظار پیگیری این مسئله را از سوی نمایندگان مردم در مجلس داریم، تصریح کرد: با توجه به هدفمندی یارانه ها، ادامه روند افزایش این مطالبات نگران کننده است که باید دراین زمینه چاره اندیشی شود.مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: فاصله بسیار زیاد قیمت تمام شده آب و نرخ فروش آن از دیگر مشکلات بخش آب است در حالیکه نرخ تمام شده آب بالای 600 تومان است و ما آن را متوسط مترمکعبی 240 تومان می فروشیم. وی افزود: در نتیجه این تفاوت قیمت زیان قابل توجهی را متحمل می شویم و نمی توانیم تاسیسات را بازسازی کرده و مشکلات بخش آب را مرتفع سازیم. خادمی تداوم خشکسالیهای اخیر و اثرات آن بر منابع آبی استان را از دیگر معضلات جدی بخش آب عنوان کرد.

شورای هماهنگی: جبهه اصلاحات در انتخابات شرکت نمی کند

گفته می شود که شتر سواری دلا دلا نمی شود پس از کودتای 22 خرداد 88 وموج بازداشت وشکنجه و اعتراف گیری پس از آن کودتا که در مورد اعضای سرشناس مدعیان اصلاح طلبان شد وبا آن شیوه ی تحقیر آمیزی که با اینان در بیدادگاه نمایش تلویزیونی فرمایشی سر دژخیم صلواتی انجام شد تا باا تهامات سنگین متهم ومحکوم به زندان شوند . به خصوص اینکه 10 ماه است که رهبران جنبشس بز در حصر خانگی قرار دارند .مگر دیگر چه ابهامی وجود دارد که آزمون نشده است که نمی بایست موضع قاطع تحریم نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره اتخاذ گردد؟و

ایسنا : شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات اعلام کرد، در انتخابات آینده مجلس شرکت نخواهد کرد.علي‌محمد غريباني رييس دوره‌اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات، از تصميم اين شورا براي ارائه نكردن ليست انتخاباتي در انتخابات مجلس نهم خبر داد و گفت: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات بر اين امر واقف است كه اگر كوچكترين اشتباهي در برنامه اصلاح‌طلبي و روند كار خود داشته باشد و يا از اهداف و اصول اصلاح‌طلبي انحراف پيدا كرده يا در مديريت خود اشتباه كند، يقينا موجب شكست خواهد بود و از نظر آيندگان غيرقابل بخشش است.پیش از این شورای هماهنگی جبهه اصلاحات قصد داشت همایشی را برای هماهنگی اصلاح طلبان در مهر ماه برگزار کند اما نیروهای امنیتی این ‌همایش را لغو کردند. به گفته آقای غریبانی لغو پيش همايش هم انديشي اصلاح‌طلبان و مساعد نشدن شرايط براي برگزاري هم‌انديشي سراسري اصلاح‌طلبان از جمله نشانه‌های مناسب نبودن فضا براي حضور در انتخابات است.غریبانی با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌هاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات براي مناسب شدن فضاي انتخاباتي، متاسفانه عرصه هر روز تنگ‌تر مي‌شود گفت: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات تصميم گرفته است ليست انتخاباتي ارائه ندهد و از هيچ‌كس حمايت نكند.غریبانی تاكيد كرد: اين شورا خود را موظف مي‌داند كه در حال حاضر تمام تلاش خود را براي اتحاد و اتفاق بيشتر و محكم‌تر ارتباط ميان اصلاح‌طلبان به كار گيرد و كاملا ظريف و هوشمندانه برنامه‌ريزي كند، به طوري كه اجازه سوءاستفاده بهانه‌جويي و فرصت‌طلبي را نداده باشد.