گزیده خبرهای 24 آذر90 قسمت-3-

واگویه‌های صفار‌هرندی از دولت اصلا‌حات و سازندگی:در دوره سازندگی راه چنگ‌اندازی به بیت‌المال باز شد / تمسخر ‌معروفات‌ در دولت خاتمی.خبرگزاری فارس: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره اصلاحات افرادی چون عبدالکریم سروش و اکبر گنجی بسیاری از معروفات جامعه و بدیهیات دین را مورد تمسخر و خدشه قرار دادند.

پاسدار محمد حسین هرندی که مشاور فرمانده پاسداران یا رئیس گزمکان می باشد .همچنین در دولت نهم وزیر فرهنگ خفقان و سانسور بود که از سوی پاسداراحمدی نژاد اخراج شد . اکنون برای اینکه رفسنجانی و کار گزاران و خاتمی مدعیان اصلاح طلبان را زیر سئوال ببرد و فقط اینان را مقصران شرایط کنونی جابزند. ناچار به اعتراف شده وگفته است که ا مر به معروف تبدیل به مشهور شده و اذعان کرده است که حکم امر به معروف حاکمان از سوی مردم مورد قبول واقع نمی شود . ولی چون از موضع تضاد با رقبای مغلوب مجبور به اعتراف شده است . پس نه بصورت ریشه ای نمی گوید دلیل چیست که چرا حاکمان آنقدر مورد بی اعتمادی مردم قرار گرفته اند که نه اینکه مردم اوامرشان را اجرا نمی کنند ،بلکه وارونه ی آن را انجام می دهند .برای اینکه دیگر ابهامی در اذهان عمومی باقی نمانده است که چگونه دین ابزار قدرت وثروت وجنگ باندای مافیایی برای حذف هم دیگر وانحصاری کردن قدرت درر استای انباشت بیشتر ثروت شده است؟ همچنین این پاسدارمشاور رئیس گزمکان کل سپاه پاسداران کودتاگر بدون توجه به لیست 44 نفره اسامی دانه درشت های مفسدان اقتصادی که از سوی عباس پالیز دار در چند سال پیش در دانشگاه بوعلی سینا در همدان اعلام شد . مشخص شد که همگی جزو حامیان رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروه هستند. اما وی گفته است که راه چنگ‌اندازی به بیت‌المال در دوره سازندگی به روی بعضی از افراد گشوده شد . برای همین در این دوره عرف 100 ‌ساله جامعه اعتقادی جمهوری اسلامی ایران کنار گذاشته و بسیاری از معروفات زایل شد و همه به دنبال ثروت بادآورده رفتند و تبعیت از این اصل کسانی را سوق داد که بسیاری از اخلاقیات و آداب دینی خود را رها کردند. با این حساب همه مایه داران حکومتی و حامیان شان جزو ابزار قدرت و ثرون کنندگان دین و رها کنندگان دین واقعی هستند.

هرندی اضافه کرد: وقتی در جامعه امر به معروف می‌کنیم و جامعه قبول نمی‌کند این است که معروف‌ها مشهور نشده است.به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در نخستین همایش امر به معروف و نهی از منکر در مجتمع غدیر بیرجند با بیان اینکه معروف و منکر گاهی در برابر چیزهای دیگر تعریف می‌شود و تفاوت آن سنجیده نمی‌شود، اظهار داشت: گاهی معروف و مشهور را به یک معادل در نظر می‌گیرند. وی با اشاره به اینکه امر به معروف داریم نه امر به مشهور، ادامه داد: امر به معروف امر به نیکی‌ها و خوبی‌ها است بنابراین در بیشتر مواقع دچار امر به مشهورات شده‌ایم.وی افزود: بر اساس نوع سیاست‌گذاری‌های، دوره سازندگی مشهور شده بود که باید به دنبال ثروت بادآورده باشند و تبعیت از این اصل کسانی را سوق داد که بسیاری از اخلاقیات و آداب دینی خود را رها کنند.مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه راه چنگ‌اندازی به بیت‌المال در دوره سازندگی به روی بعضی از افراد گشوده می‌شود، ادامه داد: در این دوره عرف 100 ‌ساله جامعه اعتقادی جمهوری اسلامی ایران کنار گذاشته و بسیاری از معروفات زایل می‌شود.هرندی با اشاره به اینکه وقتی در جامعه‌ای زرنگی مشهور می‌شود هیچ ارزش ثابتی نخواهیم داشت، اظهار داشت: در این شرایط هیچ چیز بدیهی به جامعه نخواهیم داشت که ارائه کنیم.وی اذعان داشت: در سال‌های اخیر دشمن بدیهیات جامعه را دستخوش تغییر کرده است بنابراین باید در راستای احیای معروفات در جامعه گام برداشته و نگذاریم دشمن بدیهیات ما را دستخوش تغییر کند..هرندی در ادامه به سیاق دولت در دوران هشت ساله اصلاحات اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره به نام اصلاحات کلمه اصلاحات معروف شد و قرآن که از معروفات در جامعه بود کنار گذاشته شد و این کار را به عنوان اصلاح گری در دین قرار دادند.وی افزود: در این دوره افرادی چون عبدالکریم سروش و اکبر گنجی بسیاری از معروفات جامعه و بدیهیات دین را مورد تمسخر و خدشه قرار دادند.مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه قرآن کلام خداوند و مقدس است و از بدیهیات جامعه اسلامی است، اذعان داشت: هر چیزی که مقدس است نمی‌توان به آن خدشه وارد کرد.هرندی ادامه داد: بزرگترین منکر در جامعه این است که نتوانیم تشخیص دهیم که کسانی بر مقدرات کشور حاکم شوند و مسیر جامعه را به سمتی ببرند که قرآن در جامعه محجور شود و علیه امام معصوم مطلب بزنند.

سروری: بستن تنگه هرمز می تواند یکی از پاسخ‌‌ها به تهدیدات باشد

http://www.fararu.com/vdcipqa3.t1avp2bcct.html

مگر این بسیجی عضو بازار مکاره وزیر دفاع ورئیس جمهور و رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد که چنین تدیدی کرده است تمامی اینگونه شوهای هوچی گرایانه ی نمایشی است واز موضع ضعف قدرت نمایی کردن می باشد . بلکه اصلاً توایی مسدود کردن عرض 50 کیلومتری آبی برای رژیم فاشیستی مذهبی ندار د و امکان پذیر نیست . از سوید یگر حیات خائنانه ی این رژیم فاشیستی مذهبی به صدور وفروش ودلارهای نفتی بستگی دارد که از راه آبی خلیج فارس انجام می شود .همانگونه که واردات مورد نیاز نیز از طریق همین راه آبی وارد می شود . بنابراین چاقو که نمی تواند دسته ی خودش را ببرد .اگر هم ببرد دیگر چاقوی بدون دسته است که تیزی برای خود زنی ونه برای دفاع و کاربرد کارهای دیگر می باشد.

رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس با اشاره به برگزاری رزمایش دریایی نیروهای مسلح کشورمان در تنگه هرمز در آینده نزدیک گفت: اگر دشمنان بخواهند تهدیدات را علیه ما عملی کنند، ما هم از ظرفیت‌ های خود استفاده خواهیم کرد و قطعا یکی از این ظرفیت‌ها تنگه هرمز خواهد بود. پرویز سروری رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری جلسه علنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان در حال برنامه ‌ریزی برای انجام یک رزمایش در تنگه هرمز هستند گفت: این جزو حقوق مسلم هر کشوری است که در چارچوب اراضی و حدود خود از ظرفیت‌های طبیعی و دریایی خود استفاده کند. سروری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های خود در دفاع از آب وخاک کشور استفاده خواهد کرد، تصریح کرد: قطعا یکی از این ظرفیت‌ها تنگه هرمز است که اگر قرار باشد تنگه هرمز برای همه امن بوده و برای ایران نا امن باشد طبیعتا این ظرفیت برای ایران قابل استفاده خواهد بود که طبق مقررات بین ‌المللی در حدود و اراضی خود اگر احساس تهدید کرد، تهدیدات را در چارچوب قانونی مسدود کند. ما نمی‌ توانیم در برابر تهدیدات به صورت دست بسته فقط سکوت کنیم اگر دشمنان بخواهند تهدیدات را علیه ما عملی کنند، ما هم از ظرفیت‌ های خود استفاده خواهیم کرد و قطعا یکی از این ظرفیت ‌ها تنگه هرمز خواهد بود. : این رزمایش برای دفاع از آرامش و امنیت کشورمان برگزار خواهد شد، البته یکی از ابعاد آن پاسخ به تهدیدات نفتی دشمنان است.

ناجا: با چکمه پوشان بدحجاب برخورد می‌کنیم

http://www.fararu.com/vdcayino.49nay15kk4.html

واضخ است وقتی 33 سال است که چگمه پوشان سرکوبگر یکه تازی می کنند وقدرت را قبضه کرده اند وبرای ضرب وشتم وسرکوب هر صدای اعتراضی گزمکان چگمه پوشان حضور دارند توان تحمل هیچگونه چگمه پوشان دیگری به جز خودشان را ندارند.

رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا گفت: پلیس با چکمه پوشانی که با لباس نامتعارف ظاهر شوند، برخورد می‌کند. احمد روزبهانی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان اظهار داشت: هیچ‌گاه استفاده از چکمه ممنوع نبوده و خیلی از خانم‌ها هستند که حجابشان هم خوب بوده و چکمه را هم استفاده می کنند و لذا ترکیب این چکمه با بعضی از لباس‌ها ممنوع بوده و پلیس پس از تذکر، با موضوع برخورد می‌کند. وی افزود: اینکه چکمه با یک لباس نامتعارف مثلاً با یک استریج و یا مانتوی تنگ ست شود و طبیعتاً برای اینکه این پوشش جور شود از شال نازک نیز استفاده کند، این نوع پوشش ممنوع است و پلیس با آن برخورد خواهد داشت* جمع آوری ماهواره در تهران متوقف نشده است* گشت‌های امنیت اخلاقی همچنان فعال است.شکنان و مخلان نظم و امنیت برشمرد و گفت: اجرای این طرح‌ها با هدف رعایت حقوق شهروندی توسط پلیس به اجرا در آمده و متوقف نخواهد شد.

هدیه ۱۰ میلیونی برای پرتاب کننده کفش

خوب گذشته از اینکه این بیچاره لنگه کفش یا گوجه فرنگی پرتاب کن چه نقش وانگیزه ای از پرتاب داشته است .اولاً بیکار وبی پول بوده است که می خواسته چیزی گیرش بیاید . دوماً چون بد عادت شده است . به ویژه اینکه دوباره بیکار شده است هوس دیافت 10 میلیون کرده است که مرتکب پرتاب لنگه کفش بسوی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور در ساری کرده استت اا ینگونه فاتحه ای هم برای دکتر علی کردن خوانده باشد .

خاتمی در سال ۸۱ مبلغ ۱۰ میلیون تومان به «رشید. ش» کمک کرده بود... قاصد: «رشید. ش» فردی که روز دوشنبه در ساری به احمدی‌نژاد کفش پرتاب کرد، و استاندار مازندران روز سه شنبه سوابقی از وی اعلام کرد، (اینجا) هنگامی که سید محمد خاتمی سال ۸۱ در دوره دوم دوران ریاست جمهوری خود به ساری سفر کرده بود، در محدوده پل تجن در ساری به سمت خاتمی تخم مرغ پرتاب کرده بود را به سمت وی پرتاب کرد و دستگیر شده بود. اما خاتمی پس از چندی، برای نمایش ژست آزاداندیش و بزرگوار! از خود، با اهدای مبلغ ۱۰ میلیون تومان و یک دست کت و شلوار به «رشید. ش»، موجبات آزادی وی از زندان را فراهم کرد. اما پس از گذشت ۹ سال از آن اتفاق، این جوشکار اهل ساری مجددا دست به حرکتی مشابه زد و شاید این بار با توجه به نرخ تورم و عادتی که خاتمی به او آموخت، انتظار کمک مالی ارزشمندتری از سوی احمدی‌نژاد داشته باشد!