گزیده خبرهای 24 آذر90 قسمت- 6

با کمک هواپیماهای بدون سرنشین/پوتین: نیروهای ویژه آمریکا قذافی را کشتند.خبرگزاری فارس: نخست وزیر روسیه امروز اعلام کرد که معمر القذافی را گروه ویژه آمریکایی با کمک هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی کشتند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900924000539

اگر پوتین راست می گوید که قذافی اینگونه کشته شد . سئوال است پس چرا گزارشگر این خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس با قاتل قذافی گفتگو کرد واز وی یک انقلابی مسلمان نام برد و به تحسین وتعریف وتمجید وی پرداخت وبه نفع آمریکا اما از موضع ضد آمریکایی موضع گیری کرد؟.همانگونه که نا خواسته لو داده شده است که احتمال زیاد دارد که پاسدار موشکی حسن تهرانی مقدم و سایر پاسداران پادگان موشکی مدرس پاسداران هم این چنین چگونه کشته اند؟

به گزارش فارس، ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه امروز در نشست سالانه پرسش و پاسخ با شهروندان روس، در خصوص تحولات لیبی اعلام کرد که معمر القذافی را نیروهای ویژه آمریکایی کشتند.بوتین در این سخنان که در نوع خود بی‌سابقه بود، گفت: چه کسی این کار را کرد؟ هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا به کاروان (معمر القذافی که در حال حرکت بود) حمله کردند. به وسیله نیروهای ویژه.به گزارش خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر روسیه افزود: نیروهای ویژه‌ را به آنجا فراخواندند؛ نیروهایی که اساسا می‌بایست آنجا می‌بودند. کسانی را که آنان را معارضان و رزمندگان لیبیایی می‌نامند آوردند آنجا و او [قذافی] را بدون محاکمه و تحقیق کشتند.معمر القذافی در شهر سرت به هنگام فرار بازداشت و سپس کشته شد.روسیه پیش از این نیز یکی از مخالفان حمله کشورهای غربی به لیبی بود. روسیه در شورای امنیت برای تصویب قطعنامه حمله هوای ناتو به لیبی رای ممتنع داده بود.پوتین پیش از این حملات کشورهای غربی به لیبی را به جنگ‌های صلیبی مسیحیان تشبیه کرده بود.

56 روز بعداز مرگ معمر فاش شد؛روایت تکاندهنده از مرگ قذافی؛ دیکتاتور به سیخ کشیده شد!

این روایت که فاش کننده ی تناقض گویی پوتین است . از سوی دیگر شفاف سازی کردن از چگونگی ماهیت همکاران پاسداران شکنجه گر در لیبی است زیرا که اینان هم همچون پاسداران در افغانستان با طالبان وعراق با القاعده حضور داشته و هم همکار وهم رزم بوده اند. مهمتر اینکه در گزارش خبر قبلی گفته شد که چگونه گزارشگر خبرگزری دروغ پرداز فارس در گفتگوی خود با قاتل قذافی دچار شعف وشور انقلابی شده واز وی تحسین وتمجید کرد؟

یک کارشناس آلمانی علت مرگ معمر قذافی را نه برخورد گلوله بلکه شکنجه وحشتناک توسط انقلابیون دانست. به گزارش روزنامه دی ولت، "پیتر شل لاتور" کارشناس خاورمیانه گفت دیکتاتور لیبی بر اثر شکنجه های پس از دستگیری کشته شد. وی به نقل از منابع آگاه فرانسوی مدعی شد قذافی با یک میله آهنی به سیخ کشیده شده است. این کارشناس آلمانی تاکید کرد حتی اگر قذافی را مستحق چنین مرگی بدانیم، این شیوه کشتن در جامعه دمکراتیک قابل قبول نیست. این اظهارات در حالی مطرح می شود که گزارشهای منتشر شده از نحوه مرگ قذافی از کشته شدن وی در اثر برخورد گلوله حکایت دارد و فیلمهای گرفته شده از آخرین دقایق زندگی دیکتاتور نیز مغایر با ادعای مطرح شده توسط شل لاتور است. گفتنی است معمر قذافی روز پنجشنبه 28 مهر ماه در حالی که در لوله فاضلاب در شهر ساحلی سرت پنهان شده بود به دست انقلابیون و به ضرب 2 گلوله در شکم و سر به هلاکت رسید.

نماینده مجلس : تعدادی اراذل و اوباش به سفارت انگلیس نفوذ و دست به دستبرد زدند

مگر به جز اراذل اوباشان بسیجی و ساندیس خوران حکومتی اراذل اوباش سازمان یافته شده ی دیگری هم وجود دارد که بتواند زیر پوشش حمایت پلیس وپاسداران و بسیجیان در روز روشن از دیوار سفارت بالا روند وآن راا شغال واموالش را مصادره نمایند؟ چرا حالا که گند این توطئه بد جوری در آمده است. آنگونه که تبدیل به تف وتاق وریش شده است آدرس غلط داده می شود ونعله وارونه زده می شود؟

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت خارجه بهترین راه حل را برای تأمین مصالح ملی دنبال می‌کند و چنانچه انگلیس دست از دشمنی و لجاجت بردارد، وزارت خارجه برای مذاکره و پیشنهاد روابط جدید پیش‌قدم می‌شود.به گزارش بارس، عوض حیدرپور شامگاه گذشته در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اتفاقات سیاسی کشور و قطع ارتباط با کشور انگلیس اظهار داشت: در حال حاضر پس از حادثه کاهش روابط با انگلیس کشورهای اروپایی موضع گرفته و با اخذ مجوزها اجازه برخی تعاملات صنعتی را گرفته‌اند که البته در این میان اتفاقات غیرمترقبه قابل پیش‌بینی نیست.عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همان طور که دست آمریکا از نفوذ به ایران قطع شد، باید دست انگلیس هم قطع می‌شد که در این راستا مجلس یک طرح دو فوریتی تهیه و قانون قطع ارتباط را تصویب کرد.حیدرپور با اشاره به تجمع دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس گفت: حضور دانشجویان به معنی انزجار این حرکت انگلیس بود که با مجوز این حرکت را انجام دادند.وی اضافه کرد: هرچند این جوانان با احساسات پاک جوانی جلو رفتند اما تحریکاتی که از داخل سفارت با باز گذاشتن درب‌های آن انجام شد، موجب شد تا طبق گفته پلیس تعدادی اراذل و اوباش هم به داخل سفارت نفوذ و حتی دست به دستبرد هم بزنند و به نظر می‌رسد این حرکات از جمع دانشجویان نبوده است.وی با تاکید به اینکه اصل رفتن به سفارت و داخل رفتن را کسی تایید نمی‌کند، ادامه داد: احتمالاً انگلیسی‌ها در حال پرورش دادن این سناریو تا زمان انتخابات در شرایط باقی مانده هستند.

مرز خسروی بسته شد.ساكنان شهر خانقین عراق، ایرانی ها را به شهر راه نمی دهند

چه مدت است که پاسداران آب را برروی اهالی شهر خانقین مسدود کردند؟ برای چه توقع دارند که بازهم اهالی این شهر مأموران اعزامی از ایران به این شهر را با سلام وصلوات به پذیرند و راه دهند و به استقبالش بروند تا که در استان دیالی و شهرهای دیگر عراق دست به اقداماتت روریستی وخرابکارانه بزنند؟

ایرنا : مسوول دفتر نمایندگی شركت شمسا در مرز خسروی گفت: تردد زوار ایرانی به عتبات عالیات كشور عراق از امروز پنجشنبه 24 آذر ماه بدلیل آنچه نا امنی در شهر خانقین عراق اعلام شده است، تا اطلاع ثانونی ممنوع بوده و هیچ ترددی كاروان زیارتی از این مرز به كشور عراق انجام نمی شود.' فرامرز لرستانی' روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به بسته شدن مرز خسروی افزود: مشكلاتی كه ساكنان شهر خانقین عراق بوجود آورده و جلوی كاروان های زوار ایرانی را گرفته و اجازه حركت به آنها را نداده اند، مهمترین دلیل برای بسته شده این مرز بین المللی از سوی طرف عراقی اعلام شده است.وی با بیان اینكه بدستور مسوولان ارشد شركت شمسا از امروز همه كاروان های زیارتی عتبات عالیات مرز خسروی از مرز بین المللی مهران در استان ایلام به كشور عراق اعزام می شوند، تاكید كرد: تا بر طرف شدن مشكلات موجود در منطقه خانقین و ایجاد امنیت برای زایرین ایرانی از سوی مقامات عراقی، هیچ زواری از مرز خسروی به عتبات عالیات اعزام نخواهد شد.لرستانی اظهار داشت: به گفته مقامات مرزی عراق در خسروی، شماری از مردم خانقین از روز گذشته جاده ارتباطی به بغداد را مسدود كرده اند، بنابراین مسیر برای تردد زوار ایرانی نا امن شده، به همین دلیل از صبح امروز هیچ كاروان زایر ایرانی از مرز خسروی به كشور عراق اعزام نشد و كاروان های زیارتی كه برای این منظور در مرز خسروی حضور داشتند به مرز مهران منتقل شده تا به عتبات عالیات اعزام شوند.وی اظهارداشت: به گفته برخی از مسوولان مرزی عراق، ساكنان شهر خانقین بدلیل مشكلات مربوط به خود اقدام به مسدود كردن جاده ارتباطی به بغداد كرده اند و دلیل این كار هیچ ارتباطی به تردد زوار ایرانی از این مسیر ندارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ۲۰ هزار نفر را پس از حوادث سال ۸۸ ارشاد کردیم

درراستای نمایش قدرت نمایی از موضع ضعف اعتراف ناخواسته از سوی سازمان اراذل و اوباشان زائده ی پاسداران شده است که چگونه پس از کودتای 22 خرداد 88 دست به آنگونه سرکوب وضرب وشتم و موج بازداشت و دستگیری ها زد که اکنون فاش شده است یک قلم آمار 20 هزار دستگیری و بازداشت بوده است.

دیگربان : محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج مستضعفین می‌گوید پس از ناآرامی‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ بیش از ۲۰ هزار نفر «ارشاد» شده و از مواضع «نادرست» خود برگشته‌اند.به گزارش سایت «نسیم‌آنلاین» آقای نقدی این مطلب را روز چهارشنبه (۲۳ آذر) در دیدار با امام جمعه مشهد بیان کرده و افزوده که «تعداد زیادی منکرات سیاسی از وقایع سال ۸۹ اعلام برائت» کرده‌اند.وی ۱۶ بهمن سال گذشته نیز خبر داده بود نیرو‌های بسیج با چهار هزار تن از کسانی که وی آن‌ها را «منحرفان فتنه» سال ۸۸ خوانده، جلسات «دوستانه» برگزار کرده‌اند.پیش‌تر علی فضلی جانشین محمدرضا نقدی در سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرده بود در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات ۱۰ هزار نفر بازداشت شده بودند.ناآرامی‌های سال ۸۸ در ایران با آغاز اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات و برخورد‌های خشونت‌بار پلیس و نیرو‌های لباس شخصی با معترضان آغاز شد.در جریان این اعتراضات بر اساس آمارهای رسمی، دست‌کم ۳۲ تن کشته و صد‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.گزارش‌هایی نیز از شکنجه و تجاوز به برخی بازداشت‌شدگان در بازداشتگاه‌هایی همچون کهریزک منتشر شد که مقام‌های جمهموری اسلامی حاضر به پذیرش مسئولیت آن نیستند