گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 24 آذر90

قلاب (گفت و شنود)

گفت : سربازجو باز هم زده است گلاب ، همسو شده با رهبر فرو رفته در منجلاب

چگونه توی استکان چای شنا میکنه جای تالاب؟ نشئه میشه رقص میکنه مثل کرم سر قلاب

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: چند سايت وابسته به اپوزيسيون خطاب به اردشير اميرارجمند، مشاور فراري موسوي نوشته اند؛ جنابعالي كه خودت را نماينده موسوي و خاتمي و كروبي در خارج از كشور معرفي مي كني غير از اين كه براي كيهان سوژه تهيه كني چه كار ديگري انجام داده اي؟!
گفت: عجب آدم هايي هستند؟! چشم ديدن اين حيوونكي را ندارند!
گفتم: خطاب به اميرارجمند نوشته اند؛ تو اگر اهل مبارزه با جمهوري اسلامي بودي چرا از ايران فرار كرده اي؟ و از چند هزار كيلومتر دورتر براي رژيم خط و نشان مي كشي؟!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: نوشته اند آقاي اميرارجمند! بالاخره شما نماينده سران جنبش در خارج از كشور هستيد يا نماينده كيهان؟!
گفت: مشاور موسوي با مظلوم نمايي جواب داده و گفته «نمي دانم چرا بعضي ها در هويت من ترديد مي كنند؟! و به مسئوليت مهمي كه برعهده دارم توجهي ندارند
گفتم: حيوونكي راست ميگه! يك عده براي ماهي دلشون مي سوزه، يك عده براي ماهيگير دلسوزي مي كنند ولي هيچكس به اون كرمي كه سر قلاب بسته شده است فكر نمي كند!

گفت : سربازجو باز هم زده است گلاب ، همسو شده با رهبر فرو رفته در منجلاب

چگونه توی استکان چای شنا میکنه جای تالاب؟ نشئه میشه رقص میکنه مثل کرم سر قلاب

گفتم : مگر باز این ترکشی موجی روانی؟چگونه گند زده یا رو کرده خوی حیوانی؟

گفت : برای اینکه سفر وزیر بد نام اطلاعات ، به عربستان تبدیل شده به سوژه مطبوعات

برای اینکه این سفر را کند ماستمالی ، چون بر باد داده آرزوهای پوچ و آمالی؟

که یادداشت رونویسان می دادند تحلیل ،عربستان نابود می شود همراه اسراییل

چون سفر در آورده گند تحلیل های وارونه ،پس یقه گیری امیر ارجمند شده بهونه

به امید آنکه با پاچه گیری از امیر ارجمند ،پوششی شود برای استتار کردن گند

گفتم : سربازجو صاحب بند تعزیر و زنجیر ،چگونه به امیر ارجمند داده است گیر؟

گفت : نقل قول کرده از عده ای ماهیگیر ،برای ماهی و ماهیگیر می کردند ناله شبگیر

اما کسی نبود بفکر کرم سر قلاب ماهیگیر ،چگونه برای طعمه ی ماهی می شود اسیر؟