بخشی از عملکرد 33 ساله ی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی

14 آذر 90

هرروز که از عمر ننگین این رژیم فاشیستی مذهبی غارتگر و عوامفریب ودین فروش می گذرد بر عمق کارنامه ی حاکمان ویران کننده ی کشور و فقر و فلاکت و فشار برروی اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه افزوده می شود . در عوض بر موجودی ذخیره و انباشت چپاول گران اضافه می گردد. بهر حال و قتی که زندگی در اهواز مرکز استان نفت خیز خوزستانی آنگونه باشد که در تصاویر اسفناک بازتاب داده شده است که زندگی اهالی این شهر مشابه ی روستا ها آفریقایی یا آواره های سومالیایی ناشی از جنگ می باشد . مشخص است که در فصل سرما ونزدیک شدن زمستان وضعیت نفت وگاز هم می بایست در کلان شهر پایتخت تهران هم آنگونه باشد که گاز وجود نداشته باشد . از سوی دیگر چون دولت قول ایجاد شغل یا اشتغال داده است . اکنون برای اینکه نشان دهد که همچنان برروی قول خودش می باشد و در تلاش سخت است تا که همچون بوشهر افراد را در سرمای سرد زور رس اینگونه صف خیل ارتش بیکاران جویای کار را فرا خواند تا که در نوبت ایستادگان جیره بندی کوپنی دوران جنگ خانمان سوز ایران وعراق درصف نوبت دریافت نوبت باشند. با این حساب بنابراین مشخص است که وضعیت سایر شهر ها به شهرهای استان های محروم کشور چگونه می تواند باشد؟ وقتی که گزارش شده است در تهران گاز نیست و در استان گرمسیر بوشهر هم مردم هم دچار سرمای زود هنگام وکمبود مواد سوختی مواجه شده اند.

مردم پايتخت گاز ايران بدون نفت و گاز

بوشهرنيوز: كمبود نفت و گاز در اكثر نقاط استان موجب ايجاد صف هاي طولاني و نارضايتي شهروندان آن شده است.پس از بارندگي هاي اخير و سرد شدن هواي استان بوشهر، نفت در اين استان كمياب شده و همه روزه شهروندان براي تهيه نفت خود دچار مشكلات فراواني مي شوند.اين مشكل در كنار كاهش سهميه نفت خانوار موجب شده تا بسياري از شهروندان پايتخت انرژي ايران از وضع موجود ابراز گلايه كرده و خواستار پاسخگويي مسئولين باشند.اما نكته جالب اين كه تاكنون و علي رغم انعكاس گزارش هاي متعدد توسط خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري مختلف، هنوز مسئولين استان به ويژه مسئولين شركت پخش و پالايش نفتي ايران-منطقه بوشهر- هيچگونه اظهارنظري در اين خصوص نكرده اند.

غافلگيري مسئولين استان از سردي هوا

به نظر مي رسد عدم برنامه ريزي صحيح و سرد شدن زودهنگام هوا در استان بوشهر مسئولين استان را غافلگير كرده است.متأسفانه كمبود نفت با فاصله گرفتن از مركز استان بيشتر شده و مردم شهرستان هاي دورتر از بوشهر با مشكلات بسياري شديدتري دست و پنجه نرم مي كنند.البته نبايد از كنار كمبود گاز مايع و ايجاد صف هاي طولاني در بسياري از شهرها به خصوص در بوشهر به سادگي گذشت.اين مشكل در كنار كمبود نفت موجب شده تا بسياري از شهروندان استان بيشتر وقت خود را در صف هاي تهيه نفت و گاز سپري كنند.شهرونداني كه پس از فراغت از ساعت ها تلاش در ادارات يا محل كسب خود، بايد به جاي استراحت و در كنار خانواده بودن به دنبال تهيه نفت و گاز باشند.البته اين مشكل زماني اسباب گلايه و نارضايتي شهروندان را بيشتر فراهم مي كند كه مسئولين استان در مصاحبه هاي مختلف علاوه بر نام گذاري بوشهر به عنوان پايتخت انرژي ايران، از گازكشي به نقاط مختلف استان و رفع مشكلات مردم خبر مي دهند.