گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 9 آذر 90

ازدواج (گفت و شنود)

گفتم : آرزو بر جوانان عیب نیست ،بویژه در رژیم ضدبشری تروریست

حقه و دوز وکلک بهم زده شده پیوند ،دین فروشی عوامفریبی شده پسوند

شده مثل آن یارو که رفت دکتر کرد سئوال ،از دلیل بچه دارنشدنش داد شرح حال

دکتر پرسیدچندسالست کرده ای ازدواج؟یارو گفت دکتر هنوز من نکرده ام ازدواج

گفت: برخي گروه هاي اپوزيسيون خارج نشين به آن عده از مدعيان اصلاحات كه مي گويند بايد در انتخابات مجلس شركت كرد، بدجوري حمله كرده و فحش مي دهند.
گفتم: ديگه چه خبر؟!
گفت: گروه هاي اپوزيسيون مي گويند تصميم شما براي شركت در انتخابات مجلس نهم يعني اعتراف به اين كه شعار تقلب در انتخابات رياست جمهوري 88 دروغ بوده است.
گفتم: اين گروه هاي اپوزيسيون عجب خل و چل هايي هستند! معلوم مي شود كه سازمان سيا فقط از آنها بيگاري مي كشد و آنها را در جريان اصلي امور نمي گذارد.
گفت: چطور مگر؟
گفتم: مدعيان اصلاحات جنگ زرگري راه انداخته اند و براساس برنامه اي كه به آنها ديكته شده يك عده از آنها بايد سعي كنند در انتخابات شركت كنند و يك عده هم بگويند شركت نمي كنيم!
گفت: چرا؟!
گفتم: دستور مديران بيروني آن است كه در انتخابات مجلس نهم هم ادعاي تقلب كنند و به همين علت ابتدا بايد شركت كنند تا بعد بگويند تقلب شده!
گفت: چه عرض كنم؟!
گفتم: يارو به دكتر مراجعه كرد و گفت؛ آقاي دكتر نمي دونم چرا بچه دار نمي شوم! دكتر پرسيد؛ چند وقت است كه ازدواج كرده اي؟ يارو گفت؛ هنوز ازدواج نكرده ام!

گفت : بی خود نیست سربازجو با هر بهانه ، رقیب تعقیب میکنه در بیرون ، هم در خانه

گفتم : منظور از است رد گیری چیست؟ مگر نمیگه اینان تما م شدند وسر به نیست؟

گفت : سربازجو دروغ را مرام کرده و کیش ، هستنماینده ویژه رهبر صاحب پشم وریش

مأمور ه تا بسوی رقیب داده شود کیش، تابا سیاست با دست پس زدن وباپا پیش

آنگونه ازشان پاچه گیرد و زند نیش ، تا همچون رفسجانی مالک کیش

طوری اینان مات شوند وهم کیش ، تا نداشته باشند راه پس و پیش

برای همین سربازجوی پاسدار ، همراه با رهبر رقیب کرده ادار

تا با بازی کی بود ، کی بود ؟ من نبودم در دستگاه شنود

هم تحریم کنند نمایش خیمه شب بازی ، هم گویند آماده ایم برقصیم با هر سازی

یعنی هم شرکت نمی کنند ،هم دارند حضور، این تناقض دستک بشه برای سربازجوی مأمور

تا اینان تمسخر کند و به گیرد به ریشخند ، تا باچوب و پیاز وادارشان کند به پوشانند گند

گفتم : مگر رقیب تعهد داده وخورده سوگند؟ تاتقلب خیمه شب بازی پوشش دهد با ترفند

گفت : بلی چون تلاش میکنه با حضور و تحریم ، جاپایی براش باز بشه در قدرت باشه سهیم

گفتم : آرزو بر جوانان عیب نیست ،بویژه در رژیم ضدبشری تروریست

حقه و دوز وکلک بهم زده شده پیوند ،دین فروشی عوامفریبی شده پسوند

شده مثل آن یارو که رفت دکتر کرد سئوال ،از دلیل بچه دارنشدنش داد شرح حال

دکتر پرسیدچندسالست کرده ای ازدواج؟یارو گفت دکتر هنوز من نکرده ام ازدواج