دروغ نامه ی کیهان 10 آبان – 89
آتش نشاني (گفت و شنود)
گفت : اعتیاد دروغ و وارونه گوئی و انکار
خالی بندی پشت خالی بندی کردن تکرار
اعتیاد ترک نا پذیر این سربازجوی جانی
شده داستانش مثل آن یاروباآتش نشانی
گرفته بود شماره 3333... خورده بود زنگ
از اون ور خط ،وی پرسیده بود بی درنگ
آیا شماره درست گرفتم آقا ،چون دارم کار؟
جواب داده شد، درست گرفتی داری چکار؟
گفته بود قربانت، زنگ بزن به آتش نشانی
بگو روی 3 گیر کرده انگشت دست فلانی
گفت: يكي از گروههاي ضدانقلاب در سايت اينترنتي «فيس بوك» نوشته است بايد باور كنيم كه با سفر ]آيت الله[ خامنه اي به قم فاتحه جنبش سبز و موسوي و خاتمي و كروبي خوانده شده است.
گفتم: چه غلط هاي زيادي! سفر آقا به قم و استقبال بي نظير مردم و مراجع از ايشان، فاتحه ادعاهاي آمريكا و انگليس و اسرائيل را خوانده است، موسوي و خاتمي و كروبي خيلي حقيرتر از آنند كه در مقابل جمهوري اسلامي عددي حساب شوند.
گفت: يكي ديگر از كاربران در پاسخ او نوشته است؛ جايگاه رهبري در ميان مردم را نمي توان انكار كرد، اما اپوزيسيون بايد به فعاليت خود ادامه بدهد!
گفتم: چه فعاليتي؟! الان چند ماهه كه مثل اسب هاي درشكه در سربالايي از نفس افتاده اند و يكديگر را گاز مي گيرند.
گفت: اتفاقاً همين نفر دومي نوشته است بايد از تكرار كارهايي كه نتيجه نداده پرهيز كنيم.
گفتم: يارو به شماره 333333 زنگ زد و پرسيد؛ آقا! شماره رو درست گرفته ام؟ طرف مقابل جواب داد؛ بله، چه فرمايشي داشتيد؟ و يارو كه از درد مي ناليد گفت؛ آقا! قربون دستت، به آتش نشاني زنگ بزن بگو انگشت من توي شماره 3 گير كرده
گفت : سر باز جوی مسلح به هنر خالی بندی
باز خیره شده همچون نگاه خر ی به نعل بندی
دروغ وارونه از فیس بوک کرده سر هم بندی
تاعلیه رقیب مغلوب رسیده به یک جمع بندی
گفتم : چگونه این مترسک با زدن پوز بندی؟
دسته گل بی لام آب داده، زده است گندی
گفت: این شلاق تبدیل به قلم کرده و بوک
کنون گزارش داده از همکارش در فیس بوک
مدعی شده است یکی از مدعیان ولی وقیح
برای اینکه رهبران مغلوب را کرده باشد تنبیه
گفته سفر ولی وقیح به قم زده است زیرآب
اعتبار کروبی و خاتمی و موسوی کرده خراب
گفتم : کیست که نداند به جز طلبه ها و ساندیس خوران؟
با آخوند های فسیل حکومتی که هستند جزو مفت خوران
با سیج نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی شده اعزام
مگر کسی دیگر دیدار و استقبال کرد در قم از این رهبر نظام؟
مگر جرأت دارند عاملان رژیم در فیس بوک داشته باشند حضور
چرا وارونه گوئی با خود زنی کرده است این سربازجوی مزدور؟
گفت : اعتیاد دروغ و وارونه گوئی و انکار
خالی بندی پشت خالی بندی کردن تکرار
اعتیاد ترک نا پذیر این سربازجوی جانی
شده داستانش مثل آن یاروباآتش نشانی
گرفته بود شماره 3333... خورده بود زنگ
از اون ور خط ،وی پرسیده بود بی درنگ
آیا شماره درست گرفتم آقا ،چون دارم کار؟
جواب داده شد، درست گرفتی داری چکار؟
گفته بود قربانت، زنگ بزن به آتش نشانی
بگو روی 3 گیر کرده انگشت دست فلانی
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 9 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : ! (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تغيير خط آتش دشمن "
"بر گزاری جشنواره ی مطبوعات یا هر نمایش خیمه شب بازی مشابه ی دیگرزمانی از نظر حاکمان رژیم ضدبشری اعتبار و ارزش دارند که بطور دربست ثنا گوی ولی وقیح و بیان کننده ی نکته نظرات وی باشند"
در شراطی که حاکمان سانسورچی تهران متهم به قصاب مطبوعات جهانی شده اند. همچنین در حالی که هرروز مطبوعات بیشتری به تیغ سانسور و توقیف سپرده و قلم های بیشتری شکسته می شود و سایت های خبر رسانی و وبلاگ ها فیلتر می شوند و اهل قلم بیشتری بر زندان افکنده و بر زیر شکنجه برده می شوند تا مجبور به اعتراف شوند تا که گویندعامل دشمن بیگانه آمریکا و صهیونیست جهانی حامی اسرائیل می باشند . اما جالب است که طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس وهمکار سرباز جو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان وارد صحنه شده است و بدون آنکه توجهی به تحریم مطبوعات و سایت های خبر رسانی مدعیان اصول گرائی داشته باشد که چگونه از سوی محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ ساتنسور و تفتیش عقاید اینان متهم به مطبوعات صهیونیستی شده اند . اما وی از پایان خیمه شب بازی هفدهمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي سراسر كشور خبر داده است و از موضع ژست مکتبی پاسداری – حوزوی مدافع سینه چاک رسانه های خبری و مطبوعات فرهنگ ساز در سطح جهان سخن گفته است و در ادامه با سیاست از ریش بریدن و پیوند سبیل زدن این چنین توانسته رسالت مطبوعات و رسانه های خبر رسانی رل ربط به طرح هدفمندی نقدی یارانه ی دولتی داده است:
"در جهان امروز زندگي بدون رسانه امري غيرممكن مي نمايد چرا كه يكي از ابزارهاي مهم و كارساز در عرصه «فرهنگ سازي» رسانه ها بوده و از آنجا كه فرهنگ جزو ضروريات انكارناپذير زندگي بشري است، لذا زندگي، آن هم بدون رسانه به نظر نمي رسد امكان پذير باشد. طبوعات، به ويژه روزنامه ها به طور حتم يكي از سودمندترين، فراوان ترين و در عين حال ارزان ترين ابزار براي ارتقاي سطح آگاهي جامعه و توسعه فرهنگ به شمار مي آيند. تمامي پديده هاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي نيازمند يك بستر فرهنگي مناسب هستند. به عنوان مثال اين روزها كه اقتصاد كشورمان در شرف يك جراحي بزرگ بوده و طرح هدفمندي يارانه ها قرار است تا چندي ديگر عملياتي شود، قطعا پيش از هر چيز نيازمند مولفه هاي فرهنگي براي اجراي اين طرح است. مطبوعات و رسانه ها در ايجاد بستر مناسب و مورد نياز نقش كليدي دارند و اين مهم بر كسي پوشيده نيست"
اما با ید افزود که مگر امکان دارد که طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس شده آنقدر اراده و استقلال داشته باشد که بخواهد محور مقوله ای قلمزنی کند .آنگاه آویزان به ولی وقیح نا مشروع نشود و گزید ه یا گزیده هائی از روضه خوانی ها وی را نقل و قول و چاشنی قلم و یادداشت روز خود نکند . زیرا که ادامه ی جنگ قدرت جناحی و باندی میان جریان کودتاگر غالب با جریان مغلوب می باشد که در همه سطوح ادامه دارد . بنابراین برای اینکه این هدف را دنبال نموده باشد ناچار روی آوری به گفتمان مجیز گوئی مشمئز کننده با سر سپردگی کامل به ولی وقیح نا مشروع آورده است تابرای سانسور و خفقان و سرکوب چتر شرعی تراشیده باشد . همچنین اثبات کرده باشد که ولی وقیح نا مشروع ما فوق هه و قانون است و بدون پاسخگوئی به هیچ مرجع و نهادی حرف اول و آخر را بعنوان فصل الخطاب می زند . چونکه نه بالاتر از همگان که والاتر از قانون اساسی است. به خصوص اینکه وی تبیین و ترسیم کننده دشمن شناسی و تأکید بر عدم مخدوش کردن مرز و عبور از خط قرمز تعیین شده است . پس وی أمور است تا که از موضع نماینده ی مردم و سخنگوی لوطی جماران ولی وقیح برای اینکه اثبات و نمایانگر این موضوع باشد که مطبوعات رقیب پایگاه معاند و دشمن شده است اینگونه روضه خوانی با گریز به صحرای کربلا زدن مدافع سانسور مطبوعات و فیلتر سایت های خبررسانی شده است:
" طي سالهاي اخير هشدارهاي مكرر رهبر معظم انقلاب در عرصه تهاجم و شبيخون فرهنگي و جنگ نرم عليه آرمانهاي بلند انقلاب و نظام اسلامي و نقش كليدي كه مطبوعات در اين بين برعهده دارند، بارها در جامعه منتشر شده است، اما متاسفانه هنوز برنامه جامعي براي توسعه فرهنگي به عنوان يك هدف تعريف شده، مدون نشده و اگر برنامه اي در اين راستا صورت مي گيرد بيشتر يك «اتفاق» آن هم مقطعي و به شكلي تزييني است.در اين ميان نيز نبايد از شيطنت هايي كه برخي مطبوعات عليه نظام و فعاليت هاي دولت اصولگرا مي كنند، به راحتي عبور كرد. شايد امروز اطلاق «پايگاه دشمن» به برخي از سايتهاي معاند با نظام و انقلاب كه متاسفانه بعضا نام و رنگ و لعاب فريبنده هم دارند، دقيق تر باشد. امروز بيش از 6 هزار سايت اينترنتي عليه مباني انقلاب و اركان نظام در حال شايعه سازي و سمپاشي هستند، آيا نبايد طي سالهاي اخير به سامان رساندن و تدوين نظام جامع رسانه اي كشور به عنوان يكي از اولويت هاي فوري و ضروري براي متوليان امر شناخته مي شد؟!در عرصه مطبوعات هم همين طور. اگر امروز برخي از نشريات و روزنامه هايي كه وابستگي آنان به جريان فتنه و اصلاح طلبان فتنه جو اظهرمن الشمس است، قدري سكوت كرده و لب به دندان گزيده اند، به معناي آن نيست كه ديگر پايگاه دشمن نيستند. پايگاه دشمن گاه شرايط را مهيا مي بيند و با تمام قوا به جنگ با حق برمي خيزد و گاه ترجيح مي دهد خط آتش و حمله را به پايگاهي ديگر بسپارد. همان اتفاقي كه امروز در فضاي سايبر ايجاد شده و برخي سايت ها، سنگرهاي كمين دشمن شده اند. چرا بايد در فضايي كه قانون و يا نظارتي بر ايجاد اين قبيل سايت ها وجود ندارد، آنها يك شبه و قارچ گونه سر از لاك دشمني با انقلاب و مردم برآورند و سم مهلك بي اعتمادي به نظام را به بخشي از بدنه جامعه تزريق كنند. آنگاه عده اي رصد كنند و هيئتي نظارت و بعد بخواهند سايت متخلف را فيلتر كنند و بهانه اي بشود براي آنها كه بر طبل سانسور و عدم آزادي بيان و... بكوبند؟! مضافا اينكه تعطيلي و يا فيلتر سايت هاي معاند اگرچه يكي از راه كارهاي منطقي و پذيرفته شده در تمامي كشورهاست ولي، معلوم نيست از اين طريق بتوان اثر سمي كه به جامعه وارد كرده اند را به طور كامل از بين برد. فيلترينگ لازم است اما خاصيت بازدارندگي دارد و گاه نوشداروي پس از مرگ سهراب مي شود! پيش از اينها بايد قانوني مدون باشد و نظارتي موثر و مستمر كه بصورت فعاليتي پيشگيرانه اساسا اجازه و امكان ظهور و بروز به معاندين ندهد.آقا از سفر قم برگشته اند، اما هنوز حال و هوا و طعم شيرين استقبال بي نظير و حضور چشمگير مردم اين ديار و عاشقان انقلاب و رهبري در روح و كام دل ملت ايران تازه است. مردم خود بهترين پاسخ را به سمپاشي پايگاههاي دشمن مي دهند.مردم بارها و بارها وفاداري و جانبازي خود را براي تحقق آرمانهاي امام و رهبري و اهداف والاي نظام و انقلاب نشان داده اند، اما بدانيم اين، نه باعث كوتاهي دشمن از دسيسه هاي نو و طرحهاي جديد مي شود و نه رافع مسئوليت متوليان فرهنگي كشور در اين باره مي گردد"
در خاتمه اینکه بر گزاری جشنواره ی مطبوعات یا هر نمایش خیمه شب بازی مشابه ی دیگری که بر گزار می شود ، زمانی از نظر حاکمان رژیم ضدبشری و قلم بر دستان و پادو وجارچیان وروضه ومرثیه خواناش دارای اعتبار و ارزش می باشند که اولاً بطور دربست ثنا گوی ولی وقیح و بیان کننده ی نکته نظرات وی باشند . دوماً بدون استثناء علیه ی رقیب مغلوب موضع گیری کنند و اینان را وابسته به دشمن بیگانه نمایند و با تأکید هشدار دهند که اینان وظیفه و مأموریت دارند اهداف دشمن را در داخل کشور پیگری کنند . بالاخره اینکه چون ولی وقیح همکاره است ومردم نه محلی از اعراب دارند ونه دارای حق و حقو ق و مطالباتی هستند . لذا زمانی از اینان نام برده یا به اینان می شود که بعنوان ابزار چماق مشروعیت تراشی ولی وقیح و علیه ی رقیب مغلوب و خود مردم ناراضی مورد استفاده واقع شوند. فراموش نشود ای رسالت همان مطبوعاتی در رژیم ضد بشری می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد مدافع آن است و در سفر خود در نیویورک در دفاع از آن گفت که مخالفان وی در ایران آزاد هستند که هرچه می خواهند در مطبوعات آزاد بیان دارند که نمودی از اینگونه آزادی ادعائی مطبوعات را طلبه پاسدار یاداشت روز نویس به نمایش گذاشته است .
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890809/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 9 آبان ماه سال 1389
تغيير خط آتش دشمن ! (يادداشت روز
)

روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دو شنبه 9 آبان ماه سال 1389نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه حکومتی جمهوری "هدفمندي يارانه‌ها و ضرورت تبيين الگوي مقداري – مصرفي "
" نگرانی و وحشت اذهان عمومی نا شی از افزایش قیمت کالا ها پس از اجرای طرح هدفمندی نقدی یارانه های دولتی "

در مقاله هدفمندي يارانه‌ها و ضرورت تبيين الگوي مقداري – مصرفي مقاله نویس بدون آنکه کوچکترین اشاره ای به اهدادف اصلی این طرح نماید که گذشته از هدف برداشتن سوبسید یا یارانه های دولتی که جزو شروط به عضویت در آمدن سازمان جهانی تجارت و صندوق بین المللی پول بوده است که خواهان آزاد بودن قیمت ها یا شناور بودن آن می باشند . البته در شرایطی که رشد تورم و گرانی وجود دارد که هیچ رابطه ی منطقی و اصولی میان افزایش تورم و قیمت کالا ها و میزان در آمد اقشار گوناگون جامعه وجود ندارد . بنابراین تا کنون نتیجه آن شده که بمرور از کیسه ی محرومان بر داشته شده و بر توی جیب ثروتمندان ریخته شده است . یعنی اینکه اندام محرومان وتهی دستان روز به روز تراشیده و لاغر تر شده است . در مقابل قطر گردن و دور شکم زور مندان و غارتگران حاکم و شرکایش افزوده گشته است . از سوی دیگر دولت ورشکسته کودتائی نا مشروع از این طریق نه ا ینکه همچون گذشته موظف به اختصاص بودجه و تأمین یارانه های کالائی نیست ، بلکه تلاش می کند با نقدی کردن یارانه و جزئی کردن پرداخت آن که مکمل افزایش قیمت کالا ست میزان در آمدی که از این طریق عایدش می گردد .بخشی از کسر بودجه اش را جبران کند . لذا با اخطاری که کارشناسان اقتصادی پیرامون طرح هدفمندی نقدی کردن یارانه های دولتی داده و تأکید نموده اند که پول نقدی که از طریق این طرح وارود بازار می شود بر حجم نقدینگی رو به رشد افزوده می گردد و شتاب بیشتر به رشد تورم تا 50% می دهد، برای همین موجب تنش و التهاب اذهان عمومی شده است . ولی دولت تلاش می کند با جنگ روانی تبلیغاتی تهدید به بر خورد کردن با منتقدان و گران فروشان . پیام انحرافی ارسال کند و و انمود نماید که این طرح نه جای نگرانی ندارد ، بلکه موجب رونق اقتصادی و عدالت در ایران و تأثیر گذار اقتصادی جهانی و الگو برای سایر کشور های جهان خواهد شد . بهمین دلیل مقاله نویس در پایان مقاله ی خود به نكنه مهمی اشاره نموده که مر بوط به توجيه افكار عمومي در مورد شيوه عملكردي اين راهبرد طرح هدفمندی نقدی کردن یارانه های دولتی است و افزوده که اين يك واقعيت انكار ناپذير است كه مردم در حال حاضر نگران ميزان افزايش قيمت ها پس از هدفمندي يارانه‌ها هستند و تأکید نموده اين نگراني اگر به صورت درست و صادقانه از سوي دولت به عنوان مجري اصلي اين قانون درك و برطرف نشود قطعا ميزان همراهي مردم را با اين قانون كاهش خواهد داد. بالاخره اینکه محور اثبات صداقت مجریان دولت و عملکرد شان در بیش از 31 سال گذشته آنگونه شفاف است که دیگر جای هیچگونه ابهامی در اذهان عمومی بر جای گذاشته باشد که جای خوش بینی و خوش باوری وجود داشته باشد.

هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890809/13890809_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
1389روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی دو شنبه 9 آبان ماه سال

هدفمندي يارانه‌ها و ضرورت تبيين الگوي مقداري – مصرفي

دروغ نامه ی کیهان 9 آبان - 89
صابون (گفت و شنود)
گفت : اینگونه که سربازجو میزنه ساز و کمونچه
شده داستانش مثل یک گروه 15 تائی مورچه
بطور جمعی رفتند حموم تا صابون بزنند به تن شان
تا چون آدم خود شورند ، سپس روند سر قرارشان
اما از حموم بیرون نیومد ، حتی یکی از میان شان
همچون یکبار مصرفان جنگ به پایان رسید عمر شان
مرده بودند همگی شان چون چسبیده بودند به صابون

جامعه مورچگان سیاهپوش وعزا دارشدندو دل به خون
گفت: يكي از مدعيان اصلاحات كه بعد از فتنه 88 به انگليس فرار كرده و در صف پناهندگي ايستاده است حسابي به پر و پاچه مهاجراني و كديور افندي پيچيده و گفته است آنها باعث بدبختي او شده اند.
گفتم: بهاءالله مهاجراني و كديور افندي كه حيوونكي ها خودشون بدبخت تر و فلك زده تر از بقيه ضدانقلابيون فراري هستند.
گفت: به آنها گفته؛ وقتي مي بينيد كه اين جمهوري اسلامي درمقابل همه دنيا ايستاده است و آخ هم نگفته، چرا به فكر براندازي آن افتاديد كه همه ما را دربه در كنيد؟
گفتم: يك دسته 15 نفري مورچه رفته بودند حموم و چون آرزو داشتند آدم حساب شوند، تصميم گرفتند مثل آدم ها صابون به تنشون بزنند ولي هيچكدومشون از حموم بيرون نيومدند! مي دوني چرا؟! چون چسبيده بودند به صابون و مرده بودند
گفت : با هذیان و لجن گوئی سخن پرانی
سربازجو تعقیب کرده کدیور و مهاجرانی
مثل همیشه چفنگ گفته است و چرند
تا به کدیدیور و مهاجرانی زده باشد گزند
گفتم : چگونه علیه اینان کرده لجن گوئی؟
گفتمان اصول گرائی کرده با لمپن گوئی
گفت : نقل قول کرده از یک پناهنده
تازگی به انگلیس رفته، شده در مانده
سربازجو که به وارونه گوئی دارد اعتیاد
به مهاجرانی و کدیور کرده است انتقاد
گفته چرا به دولت فخیمه کردید فرار؟
تا آنجا تبدیل کنید به سرپل قول و قرار
نمی دانید رژیم باحرف مقابل دنیا ایستاده
معلومه شما مقابلش می شوید وا مانده
گفتم : اگر رژیم ایستاده مقابل جهان؟
چرا هی زد و بند می کند بطور نهان؟
چرا با دشمن مذاکره می کند در پنهان؟
چرا به رقیب مغلوب گیر می دهد کیهان؟
گفت : اینگونه که سربازجو میزنه ساز و کمونچه
شده داستانش مثل یک گروه 15 تائی مورچه
بطور جمعی رفتند حموم تا صابون بزنند به تن شان
تا چون آدم خود شورند ، سپس روند سر قرارشان
اما از حموم بیرون نیومد ، حتی یکی از میان شان
همچون یکبار مصرفان جنگ به پایان رسید عمر شان
مرده بودند همگی شان چون چسبیده بودند به صابون
جامعه مورچگان سیاهپوش وعزا دارشدندو دل به خون


گزیده خبر های 9 آبان -89 قسمت - 2
عکس: دیدنی‌ترین صحنه امروز مجلس
http://fardanews.com/fa/news/124283/
این تصویر خیلی جالب است . زیر که یک آخوند عضو بازار مکاره ی موسوم به مجلس هشتم از زور نشئگی پای بساط شب گذشته در بازار مکاره مشغول چرت زدن است . اما از سوی دیگر آخوند رندی دیگری برای مچ گیری کردن و بدست آوردن مدرک و ریشخند کردن همقطار خود از وی مشغول عکس گرفتن از این صحنه چرت زده می باشد تا نشان دهد بازار مدعی اصول گرائی حامی ولی وقیح چگونه مقابل آمریکا و صهیونیست در حال مبارزه نو سر نگون کردن اسرائیل یا پاسخگوئی به مطالبات موکلین خود می باشد؟
جهت اطلاع
معلوم نیست که سیاست سرکوب و سانسور و خفقان در مور مطبوعات داخلی که با شدت اعمال می شود . اما چگونه است مقابل خارجی از موضع زبونی و حقارت و تسلیم شدگی با سیاست دست پس زدن و با پا پیش کشیدن رنگ می بازد ؟!
حضور بعضي كشورها در نمايشگاه مطبوعات تهران، مشكل ساز شد. به گزارش شفاف، غرفه مطبوعات كشور عمان در نمايشگاه مطبوعات اقدام به درج نام جعلي خليج ع ر ب‌ي به جاي خليج فارس كرده است جالب اينكه در كتابي كه تلاش شده اين نام جعلي به آن اضافه شود در نقشه قديمي چاپ شده در آن، نام اصلي و واقعي يعني خليج فارس به چشم مي‌خورد.
باز هم دیپلماسی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه ی رژیم ضد بشری که دچار ریزش شده است . با وجود همه تکذیب و انکار کردن و موش و گربه بازی در آوردن های وزیر آدم ربا منوچهر متکی اما در نهایت این چنین یک گل دیگر دریافت نموده است.
*
دولت فنلاند در يك خصومت آشكار، به يك ديپلمات ايراني پناهندگي داد. خبرگزاري رويترز، به نقل از حسين عليزاده، ديپلمات مستعفي ايراني گزارش داد، دولت فنلاند با درخواست پناهندگي وي موافقت كرده است. حسين عليزاده معاون كاردار سابق سفارت جمهوري اسلامي در فنلاند بود كه در شهريور ماه گذشته، از سمت خود استعفا كرد و فقط چند هفته بعد، دولت فنلاند به وي پناهندگي داد!
نودايراني-در-زندان‌هاي-سوريه
http://fardanews.com/fa/news/124280
اینهم هم آثار بیش از 31 سال مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین است که هرروز که می گذرد ابعاد بیشتری از چگونگی تلاش انتقال محموله های مواد مخدر بطور قاچاق به برون مرز بازتاب داده می شود . از سوی دیگر درز کردن اینگونه خبر می تواند ناشی از شکر آب شدن رابطه با سوریه تنها هم پیمان کشور عربی باشد . زیرا که با انتشار 400 هزار اسناد ومدارک مستند از سوی دیکی لیکس به نظر می رسد که حاکمان سوریه تلاش می کنند خرج خودشان را از حاکمان رژیم ضد بشری جدا کنند تا که شریک جرم جنایات حاکمان تهران در عراق و خاورمیانه نباشند.
وی در مقایسه شرایط زندان های ایران و سوریه گفت که شش ماه زندان سوریه برابر با 10 سال زندان ایران است ولی مجموعه مقامات ایرانی از جمله سفارت ایران در دمشق برای انتقال سریعتر زندانیان ایرانی از سوریه تلاش می کنند.عصر ایران: 80 تا 90 ایرانی به اتهام قاچاق و حمل مواد مخدر، در سوریه در حبس به سر می برند.یک منبع آگاه گفت: اکثر این افراد به اتهام حمل حجم زیادی از مواد مخدر به قصد عبور از سوریه برای مقاصد دیگر ، به زندان های طولانی مدت محکوم و در حال سپری کردن مدت محکومیت خود در این کشور هستند.وی افزود: به تازگی مسیر جدیدی برای انتقال مواد مخدر برای مشتریان عمده در اروپای شرقی ایجاد شده که از سوریه می گذرد. قاچاقچیان از طریق کاروان های زیارتی ایرانی که به سوریه می روند، حجم بالایی از مواد مخدر را برای عبور، به سوریه منتقل می کنند.
دویست 200 ) )ایرانی سرگردان در زندان های جمهوری آذربایجاناین خبر هم جدا از گزارش خبر قبلی نمی تواند باشد
به گزارش آخرین نیوز، نزديک به دويست ايراني در زندانهاي جمهوري آذربايجان بسر مي برند و منتظر اجرای قانون استرداد مجرمان هستند.یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: این افراد به جرم عبور غير قانوني از مرز، قاچاق مواد مخدر و کالا و درگيري بر سرمسائل مالي در زندانهای جمهوري آذربايجان به سر می برند.به گفته وی با توجه به توافقنامه استرداد مجرمان بين دو کشور، گفتگوهايي با دادگستري جمهوري
آذربايجان در حال انجام است تا اين 200ايراني زندانی با 18 شهروند آذري زنداني درايران مبادله شوند و اقداماتی هم از سوی مسئولان ایرانی درجریان است. در عین حال طرف اذربایجانی جدیتی در اجرای این قانون و استرداد زندانیان ایرانی ندارد .این درحالی است که طرف ایرانی بارها بطور یکجانبه اقدام به آزادی اتباع جمهوری آذربایجان کرده است
مناظره شمس‌الواعظین و نظام‌الدین موسوی
http://fardanews.com/fa/news/124277/
سناریوی نمایشی به شیوه ی بازجوئی و اتهام زنی که به جای مناظره انجام شده است که میان دو مدعی روزنامه مغلوب دوم خردادی و پاسدار روزنامه ی نگار غالب چوان که ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر می باشد
مناظره ای با هدف آسیب شناسی مطبوعات بین شمس الواعظین، سردبیر روزنامه های توقیف شده توس، جامعه و نشاط، و سیدنظام الدین موسوی، مدیرمسئول روزنامه جوان برگزار شد.آتي نيوز: مناظره اي با هدف آسيب شناسي مطبوعات و به ويژه مطبوعات اصلاح طلب بين شمس الواعظين، سردبير روزنامه هاي توقيف شده توس، جامعه و نشاط، و سيدنظام الدين موسوي، مديرمسئول روزنامه جوان، در مثلث برگزار شد.
چند خواهش احمدی نژاد از مردم
http://fardanews.com/fa/news/124290/
بزک نمیر بهار میاد کمبیزه با خیار میاد . اینهم جزو همان وعده های نا کجاد آبادی آرزوی هر ایرانی است که باید یک خانه ی بزرگ ویلائی داشته باشد
چند خواهش دارم؛ اين‌كه مردم تا شش ماه علاوه بر هزينه‌ها و مصرفي كه اكنون دارند، تقاضاي جديدي تعريف نكنند، مثلا نگويند پول كه آمده برويم پرده يا يخچال خانه را عوض كنيم، شما چندين سال تحمل كرده‌ايد شش ماه هم رويش و در واقع اجازه دهيد بازار با يك آرامش تعادل خود را حفظ كند و روند معمول حفظ شود. با اين پول مي‌توانيد سرمايه‌گذاري در بورس به صورت كوتاه مدت و دراز مدت بكنيد و در واقع خانواده‌ها بنشينند و صحبت كنند كه چگونه اين پول را هزينه كنند.
زنگ ها برای مدیران فدراسیون فوتبال کی به صدا در خواهد آمد؟
دیروز حذف جوانان، امروز حذف نوجوانان، فردایی ناامید برای امید وبزرگسالان
http://fardanews.com/fa/news/124219/
آخر رژیمی ضد بشری که بیش از 31 سال است که با اعمال جنایات و خیانان و اقدامات وطن و دین فروشانه و جنگ افروزی و غارتگری زحمت شبانه روزی کشیده است تا که رتبه دار اول جهانی نقض حقوق بشر و مصرف مواد مخدر و فرار مغز ها و سرمایه ها شود .مشخص است که ورزش و روحیه ورزشکاری برایش سم مهلک می باشد به خصوص اینکه نیاز به بر نامه ریزی و بودجه دارد که سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه بندی را منحل کرده است.
ناكامي‌های فدراسیون کفاشیان از شكست تيم ملي بزرگسالان مقابل عربستان آغاز شد و با حذف جوانان و نوجوانان كه در كمتر از يك ماه رقم خورده ابعاد نگران كننده تري پيدا كرده است./ اقبالی: انتخاب مربیان تیم ملی براساس روابط است
حضور ده هزارطلبه خارجی دراستقبال از خامنه ای
وقتی دانشجویان بدلیل آزادیخواهی و سردادن فریاد مرگ بر دیکتاتور خامنه ای و اصل ولایت وقیح مورد سر کوب واقع می شوند. یا از دانشگاه اخراج و یا بازداشت و شکنجه و متهم و محکوم به زندان و اعدام می شوند . در عوض برای مشروعیت تراشی ولی وقیح نامشروع می بایست طلبه های خارجی جانشین شوند تا در اهداف تروریستی ولی امر ملسمین جهان در برون مرز مورد استفاده واقع شوند
به گزارش آينده، معاون فرهنگی و تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه از بازگشایی حجره خامنه ای در مدرسه مباركه حجتیه در آستانه دیدار طلاب غیرایرانی با ایشان خبر داد.حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌تبار، معاون فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌وگو با رسا از بازگشایی حجره خامنه‌ای، ر در مدرسه مباركه حجتیه در آستانه دیدار طلاب غیرایرانی با ایشان خبر داد.وی با بیان این‌كه طلاب غیرایرانی در روز دیدار، در پوست خود نمی‌گنجیدند و برخی می‌گفتند ای كاش در كشورمان یك نفر را مانند ایشان داشتیم، ابراز داشت: ده هزار طلبه غیرایرانی از صد كشور جهان به استقبال رهبر انقلاب شتافتند كه اگر هیچ خاطره‌ای را از ایران نبرند، جز همین یك خاطره تا آخر عمر برایشان كافی است.حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌تبار به مقدار هزینه سفر و اقامت اين طلبه ها که "از صدکشور جهان آمدند" اشاره اس نکرد.
آغاز اجرای طرح امنیت محله محور در 800 نقطه پایتخت
اینگونه اجرای طرح ها گذشته از سیاست افزایش سرکوب و خفقان و ایجاد رعب و وحشت عمومی می باشد . از سوی دیگر بیانگر وحشت از نزدیک شدن 13 آبان است که سال روز اشغال سفارت آمریکا و نگرانی از برپائی اعتراض ضد حکومتی همچون سال گذشته است که اکنون برای پیش گیری دست به چنین ترفند سرکوبگرانه ی کنترل تردد ها زد شده است.
مهر : رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح امنیت محله محور از صبح امروز در 800 نقطه تهران خبر داد و گفت: تا کنون دو هزار نقطه برای برخورد با مجرمان در سطح محلات شناسایی شده اند. به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا صبح شنبه همزمان با آغاز طرح امنیت محله محور در تهران گفت: طرح امنیت محله محور از صبح شنبه در 800 نقطه تهران با استقرار نیروهای عملیاتی آغاز شده است.وی ادامه داد: برخورد با مجرمان در سطح تهران از جمله مشکلاتی است که مردم مطرح کرده‌اند و پلیس در حوزه ایجاد امنیت پس از 6 ماه اجرای طرحهای مختلف برای اجرای این طرح برنامه ریزی اساسی کرده است.رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: مردم خواستار برخورد با مجرمان در محلات بودند بر همین اساس در نیمه دوم سال اجرای طرح امینت محله محور آغاز شد.وی ادامه داد: از امروز به بعد حضور نیروهای پلیس در سطح محلات بسیار گسترده است تا امنیت را در سطح محلات تامین کنیم.سردار ساجدی‌نیا تصریح کرد: پلیس در این طرح بیشتر در حوزه اراذل و اوباش، سرقت، فروشندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس و حاملان سلاحهای نامتعارف سرد برخورد می کند.وی گفت: در طرح امروز بیش از دو هزار نقطه که مجرمان در آن فعالیت می کنند شناسایی شده و پاکسازی می شود
عکس / رودخانه نوردی دانش آموزان برای حضور در کلاس درس!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23675
مدتی پیش گزارش شد که قرار است فن شنا کردن دانش آموزان در مدارس اجباری شود . اکنون بعنوان پیش در آمد این طرح آزمایشی اجباری در یک روستای خرم آباد روزانه اجرا شده است.
خرم آباد - خبرگزاری مهر: دانش آموزان روستای زُلیوای دلفان به دلیل عدم وجود پل بر روی رودخانه این روستا برای حضور در کلاس درس مجبور هستند از عرض رودخانه موجود میان این روستا و روستای محل تحصیل روزی دو بار عبور کنند که این امر نیازمند چاره اندیشی مسئولان است. به گزارش خبرنگار مهر در شهرستان دلفان، روستای زلیوا شهرستان دلفان تنها دارای یک مدرسه تخریبی در مقطع ابتدایی است که در نتیجه دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باید به مدارس روستاهای اطراف بروند.این امر و سختیهای حضور در مدارس روستاهای اطراف از جمله عبور از رودخانه این روستا موجب شده که برخی از دانش آموزان به ویژه دختران پس از پایان مقطع ابتدایی اقدام به ترک تحصیل کنند که این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
گزیده خبر های 9 آبان - 89
احمدي‌نژاد در مصاحبه تلويزيوني- 3 و پايانيدولت با محتكران ‌بدون تعارف و شوخي برخورد خواهد كرد.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور با اشاره به تلاش عده‌اي براي احتكار برخي كالاها گفت: بدون تعارف و شوخي انبارها را بيرون مي‌ريزيم، چرا‌كه اينجا جايي نيست كه كسي در گوشه‌اي به خود اجازه دهد كالايي را ‌گران يا احتكار كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908081592
این ادعای وارونه پاسدار گماشته احمدی نژاد تداعی کننده یا یاد آور قول های اخطار آمیز بیش از 5 سال گذشته وی می باشد که پیرامون مبارزه با مفسدان اقتصادی و تهدید پاره کردن شکم آنانی مطرح می کرد که پول های شان با پارو بالا نمی رود و تأکید کرده بود که می خواهد با چاقو شکم های شان را پاره کند . یا اینکه مشابه وعده بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان که همه اش بطور دربست وارونه اقدام شده است.
فوري/احمدي‌نژاد خبر داد؛81 هزار تومان يارانه نقدي براي دو ماه؛ واريز اقساط يارانه‌ها هر دوماه يكبارخبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور در نطق تلويزيوني خود زمان مصرف 81 هزار تومان واريزي براي هر فرد را در طرح هدفمندي يارانه‌ها، مشخص كرد.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908081498
برای اینکه رقم بیشتر نشان داه شود به جای ماهیانه هردو ماه یکبار محاسبه شده است . گذشته از اینکه یک دوازدهم کمتر از سهم فروش نفت روزانه ی هر ایرانی می باشد . کمتر از 40 دلار در هرماه در شرایطی که قیمت ها همه گران و دلار است قرار است چه معجزه ای برای محرومان و تهی دستان خلق کند وقتی که به خاطر گرانی افزایش قیمت کا لاها چند برابرش از جیب شان بیرون کشیده می شود؟ زیرا ک ههدف جبران کردن کسری رو به افزایش بودجه ی دولت است ونه خدمات رسانی به محرومان کشور.
بهمنی: ایران‌هفدهمین قدرت‌اقتصادی دنیاست
http://www.fararu.com/vdcb9zbs.rhb95piuur.html
این رئیس کل بانک مرکزی که ثابت کرده است استعداد بیشتری نسبت به پاسدار گماشته احمدی نژاد در خالی بندی دارد. زیرا که در حرف و شعار یکباره نرخ تورم 30% را در شهر یور و مهر به 5% کاهش داد . اکنون نیز بدون آنکه بگوید تکلیف 17 میلیارد دلار و شمش طلای انتقالی و مصادره شده در ترکیه چه شد در عوض در شرایطی که رژیم ضد بشری به جز نقض مستمر حقوق بشر و فرار مغز ها و سر مایه ها و مرگ ومیر جادها و مصرف مواد مخدر ... که رتبه دار اول جهانی می باشد و در زمینه ی اقتصادی و امنیت اجتماعی و بهداشت و مطبوعات عدم آزادی و . و بیان و قلم.. در رده های پایانی جهانی می باشد. ولی اکنون ادعای کمدی وارونه چنینی کرده است؟
رئیس کل بانک مرکزی از ذخیره سازی 900 میلیون تن کالای اساسی در کشور خبر داد و گفت: «برای 10 سال آینده نیازی به واردات طلا نداریم.» وی همچنین اعلام کرد با ذخیره ارزی کنونی کشور ایران به عنوان هفدهیم قدرت اقتصادی دنیا عرض اندام می‌کند.
جزئیات دیدار چهره‌های اصولگرا با احمدی‌نژاد
http://www.fararu.com/vdcezf8n.jh8oxi9bbj.html
مشخص است که اوضاع کودتا گران در بحران و بن بست گرفتار ومحاط شده خیلی باید وخیم و خطری باشد که نیاز به این دیدار شده است . به خصوص اینکه دیدار کنندگان با پاسدار گماشته احمدی نژاد جزو متحجر ترین و آلوده و بد نام ترین مهره های در خدمت ولی وقیح هستند که در کنار کودتاگران پا سدار می باشند و نقش اساسی در غارتگری و چپاول و سرکوب و سانسور وتوطئه و دسیسه علیه ی مردم و رقیب مغلوب داشته اند که برخی از اینان هم جزو دولت و مشاوران نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند که همچون وکیل الدوله های باز ار مکاره همچون زارعی و به خصوص قاتل شکنجه گر حسین فدائی اند که دومی نقش اساسی در باز داشتگاه کهریزک داشته است. همینطور ولایتی که همشهری و هم منقلی و هم شهری و مشاور امور بین المللی ولی وقیح می باشد. غلامعی حداد دزد زمین و رانت خوار که پدر زن مجتبی خامنه ای است از ولایتی بدتر می باشد. خلاصه عسگر اولادی رئیس باند مافیائی غارتگر بازار انگلیسی از این ها آلوده و فاسد ودزد تر است.
روز پنج‌شنبه ششم آبان‌ماه ساعت هشت شب، بيست‌وسه نفر از چهره‌هاي شاخص جريان اصولگرايي در جلسه‌اي به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد در ساختمان شهيد بهشتي رياست جمهوري شركت كردند و محور اصلي مباحث‌شان تاكيد بر حفظ وحدت اصولگرايان بود. به گزارش ایسنا؛ ولايتي، حداد عادل، صدر، عسگراولادي، آقا تهراني، محصولي، باهنر، كوهكن، ذبيحي، رسايي، زارعي، ضرغامي، ابوترابي، فدايي، ثمره هاشمي، مصلحي، عزيزي، حاج‌بابايي، حبيبي، فروزنده، ميرتاج‌الديني، بذرپاش و بادامچيان حاضرين اين جلسه اصولگرا بودند كه با رياست احمدي‌نژاد به 24 نفر رسيدند. تلاش و همدلي نيروهاي انقلابي براي حفظ نظام. آسيب‌شناسي عملكرد اصولگرايان. ادامه جلسات با تدبير عسگراولادي، ولايتي و حداد عادل.
آيت‌الله علوي گرگاني:بيانات رهبري مسئوليت مردم و مسئولان را سنگين‌تر كرد .خبرگزاري فارس: استاد حوزه علميه قم گفت: فرمايشات رهبري مسئوليت‌هاي خطيري را بر دوش مردم و مسئولين قرار داد و بيانات ايشان اتمام حجتي براي آحاد جامعه است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908081469
این آخوند که قیافه اش می گوید باید ترکمنی آن طرف مرز یعنی تر کمنستانی باشد . حمل عمامه ی بزرگ و سنگین بر روی سرش یا زاپاسی کمر شکن دارد سنگینی آن را به مسئولیت سنگین مردم نسبت به ولی وقیح تعبیر کرده است.
آيت‌الله هاشمي شاهرودي:سفر رهبري به قم جريان تبليغات دروغين دشمنان را شكست .خبرگزاري فارس: آيت‌الله هاشمي شاهرودي سفر مقام معظم رهبري را به قم، موجب جريان شكني تبليغات دروغين دشمنان اسلام دانستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908081500
اینهم اجرای مأموریت آخوند متحجر غارتگر قاتل عراقی است که طبق اسناد منتشر شده ی ویکی لیکس این آخوند جنایتکار که نوری مالکی در قم پشت سرش نماز خواند دارای پرونده ی مشترک درجنایات اتفاق افتاده در عراق با نوری مالکی دست نشانده می باشد. زیرا که هم حزبی هستند و هر دو هم در خدمت ولی وقیح و پاسداران کودتا گر هستند . هم برای شان در ایران و عراق انجام و ظیفه می کنند.
كعبي:غرب قطعه‌هاي آخر پازل فروپاشي خود را مي‌چيند .خبرگزاري فارس: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: به راحتي مي‌توان فروپاشي غرب را پيش بيني كرد، تمدن غرب قطعه‌هاي آخر پازل فروپاشي خود را مي‌چيند و با فروپاشي آن، تمدن اسلامي جايگزين مي‌شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908081464
داشته باشید که این یارو آخوند اگر عراقی نباشد جزو عرب زبانان خوزستان است که ازمریدا ن ولی وقیح و مدافعان پاسداران کودتاگر و دشمن رقیب مغلوب می باشد که اکنون مشخص نیست چگونه لغت پازل انگلیسی جای معمای عربی حوزوی را بکار برده است تا که این پرورش یافته ی در خدمت دولت فخیمه چنین ماهیت خود و همقطاران وولی وقیح را فاش و برجسته کره باشد.
جهت اطلاع
این گزارش خبری که می تواند مر تبط به خبر قبل باشد . زیرا که اکنون دیگر بدون روی دروایسی و لکنت زبان بطور رسمی اعلام و اثبات شده است که سر سپردگی نوکر حلقه بگوش در خدمت کدام ارباب فخیمه می باشد؟
بي. بي. سي، در تهران بود كه پس از حوادث انتخابات به علت پوشش يكسويه اخبار توسط مقامات جمهوري اسلامي ايران اخراج شد. براساس اين گزارش، در پي اخراج جان لاين، مسئولان ارشد بي بي سي درصدد بودند تا يك خبرنگار ديگر انگليسي را جايگزين وي در تهران كنند ولي با مذاكراتي كه اخيراً بين مقامات اداره رسانه‌هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و شبكه جهاني بي بي سي صورت گرفت، سرانجام اين شبكه با تغييراتي در ساختار مديريت دفتر خود در تهران آغاز به كار كرد و مديريت آن را بر خلاف رويه ده سال گذشته، به يك ايراني سپرد كه در دفتر بي. بي. سي سابقه كار دارد.
سعيدلو: پهلوان‌تر از احمدی‌نژاد سراغ داريد؟
http://www.fararu.com/vdciuqaw.t1a332bcct.html
وقتی که قرار باشد پاسدار گماشته احمدی نژاد جهان را زیر و رو کند و مدیریت آن را در اختیارخود بگیرد و فضا را تسخیر نماید و اسرائیل را نابود کند و ادعای قدرت بر تر جهان دارد . مهمتر اینکه از رهبر ولی وقیح گرفته تا سایر مسئولان پای با منقل با انبر و آتش سرخ منقل و گرز یا میل وافور مشغول آتش و میل بازی و پهلوان گری هسستند در این شرایط چرا نباید آقا محمود پاسدار گماشته پهلوان نامی چنین پهلوانان منقلی شود؟
شما هفته پيش بازوبند پهلواني را به محمود احمدي‌نژاد داديد. اين اولين بار بود كه اين بازوبند به شخصيت غيرورزشي داده مي‌شد. فكر نمي‌كنيد كه بهتر بود اين بازويند در جامعه ورزش مي‌ماند؟ شما كسي را پهلوان‌تر و قهرمان‌تر از احمدي‌‌نژاد سراغ داريد؟
دستگیری 19 نفر از اراذل و اوباش تهران
http://fardanews.com/fa/news/124224/
مگر هنوز شکی وجود د ارد که اراذل و اوباش کودتا کرده خود در حاکمیت می باشند و فرافکنانه قربانیان خود را به این اتهام مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار می دهند تا که در بستر سیاست خفقان و سرکوب و سانسور و زهر چشم گرفتن ز مخالفان و معترضان می باشد.
در مرحله اول این طرح که از ساعت 8:30 تا ساعت 14 بعدازظهر ادامه دارد پلیس توانست توفیقات خوبی کسب کند. مهر: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 19 نفر از اراذل و اوباش نامدار تهران در مرحله اول طرح امنیت محله ‌محور خبر داد.سرهنگ محسن خانچرلی ظهر شنبه افزود:‌ در مرحله اول این طرح که از ساعت 8:30 تا ساعت 14 بعدازظهر ادامه دارد پلیس توانست توفیقات خوبی کسب کند
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 8 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری " طرح هدفمندي و اعتماد به مردم"
مچ گیری همراه با روشنگری پیرامون سناریوی طرح هدفمندی یارانه های نقدی دولتی " "
وقتی که سایت خبررسانی فرارواعلام شده است که سهم هر ایرانی بیش از یک میلیون تومان است و مطابق با بودجه سال 1389، سهم هر نفر از صادرات نفت کمتر کمتر از یک دهم یا کمتر از 50 هزار تومان (48535) می‌شود . بنابراین دیگر چه توقع یا انتظار معجزه ای می توان از طرح هدفمندی نقدی یارانه های دولتی داشت که شروع نشده موجب افزایش قیمت کالا ها شده است که برای جلوگیری از این رشد د بیر ستاد هدفمندی یارانه های نقدی دولتی تهدید کرده است که قانون با شدت با گران فروشا ن را اجرا خواهد کرد. فراموش نشود که پرداختن بحث و جدل و یا تجزیه و تحلیل پیرامون این موضوع نه دلسوزی به نفع مرم محروم وتهی دستان محتاج دریافت یارانه ای نقدی دولتی است که هرروز بیشتر استخوان های شان زیر بار رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی خرد می شود و پشت شان خمیده تر می گردد. بلکه قبرستان کهنه شکافتن و نوعی گریز زدن در راستای مچ گیری از باندهای مافیائی غالب است که هدف بر جسته کردن ضعف ها و به رخ حاکمان غالب کشیدن می باشد. برای همین اکنون سرمقاله نویس به تاریخچه ی مختصر یارانه های دولتی در مجمع مصلحت نظام اشاره نموده تا که به شرایط کنونی رسیده که چنین به این مسئله پرداخته و توضیح داده است :
"كشور ما حذف تدريجي يارانه‌ها را در اواخر دهه هفتاد و اوائل دهه هشتاد در مورد بعضي اقلام از جمله بنزين تجربه كرد و در واقع طرح هدفمندي يارانه‌ها به صورت بخشي و با شيب بسيار ملايم در آن دوران به اجرا درآمد و توفيقاتي نيز كسب كرد. در آن زمان مجلس هفتم با شعار تثبيت قيمت‌ها و جلوگيري از افزايش آن، طرح افزايش تدريجي قيمت بنزين را متوقف كرد ولي نتوانست جلوي افزايش قيمت كالاها را بگيرد و در عمل شعار تثبيت قيمت‌ها به محاق رفت و ناكام ماند. هر چند مجلس هفتم و كساني كه با شعار تثبيت قيمت‌ها مانع ادامه اجراي طرح افزايش تدريجي قيمت بنزين شدند، درصدد خدمت به اقتصاد كشور و رفاه مردم بودند ولي در عمل مانع پا گرفتن يك تجربه مهم شدند كه اگر به نتيجه مي‌رسيد مي‌توانست الگوي مناسبي براي حذف يارانه‌ها و تحقق عدالت اقتصادي بطور عام و در همه‌ي بخش‌ها باشد. درست است كه اكنون زمان بازگشت به آن موضوع نيست و نبايد مجلس هفتم را به خاطر ناپخته عمل كردن در اين زمينه سرزنش كرد، لكن مي‌توان با يادآوري اين موضوع، به همه‌ي دست اندركاران يادآور شد كه با طرح كنوني هدفمندي يارانه‌ها همراهي كنند و به راهي نروند كه منجر به متوقف شدن اين طرح و يا حتي كند شدن اجراي آن شود. همانطور كه از دست رفتن فرصت گذشته يك ضايعه براي كشور بود، از دست دادن فرصت كنوني نيز يك ضايعه خواهد بود و كشور ما با ويژگي‌هائي كه از نظر اقتصادي دارد تحمل از دست دادن چند باره فرصت‌ها را ندارد. عنصر "احتمالي" بودن تحركات كارشكنانه را در تبليغات دخالت بدهد و آمادگي‌هاي لازم را براي مقابله قانوني با اين قبيل تحركات داشته باشد. نوعي ضعف در اجراي طرح و يا بي اعتمادي به مردم است. اينها اموري هستند كه مسئولان اجرائي به ويژه دست اندركاران اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها بايد با رفتارها و گفتارهاي متقن و منطقي خود و با اعتماد به نفس بالائي كه در هنگام سخن گفتن درباره اين طرح نشان مي‌دهند از القاء آنها پرهيز نمايند و حتي عكس آنرا به افكار عمومي بفهمانند"
در خاتمه اینکه وقتی ادعا می شد که اصول گرایان مدعی عاشق خدمت به مردم ایران و مخالف شیفته ی قدرت هستند که همچون رقیب مغلوب دوم خردادی های مغلوب نمی باشند . در صورتی که بیش از 5 سال است که قدرت را قبضه و انحصاری خود کرده اند و دولت نا مشروع دهم که رئیس آن پاسدار گماشته احمدی نژاد است ادعا دارد که دولت وی ساده زیست هم می باشد. ولی اکنون گزارش شده که از سوی این دولت ساده زیست کمتر از یک دهم سهم فروش نفت هم به مردم داده نمی شود . یعنی همان فروش نفتی که قول داده شده بود تبدیل به نان می شود و برتوی سفره های خالی شان برده می شود . اما در عمل نه رشد لجام گسیخته تورم و گرانی و فقر و بیکاری به جای بردن نان بر توی سفره های محروم وتهی دستان منتظر دریافت نان داده شد ، بلکه یارانه های دولتی هم قطع شد و حال قرار است به جایش مقداری بعنوان هدفمند کردن یارانه های نقدی دولتی نا چیزی به این محرومان منتظر داده شود که پرسش است که مگر منابع طبیعی نفت متعلق به همه ایرانیان نمی باشد ؟ همینطور مشخص است که این نفت ارث پدری و قباله مهریه ی مادری هیچ مسئول حکومتی نیست تا که خودش را صاحب مطلق آن بداند که به خواهد در آمد فروش نفت را به کشور های دیگر حاتمی بخشی نماید . از طرف دیگر مگر اوایل انقلاب خمینی شیاد نگفته بود که سهم پول نفت جلوی درب منازل هر ایرانی تحویل داده می شود؟ همچنین مگر وی قول حکومت مستضعفان و پا برهنگان را نداد؟ پس چگونه است که اکنون سهم نفت مردم ایران آشکارا ملا و پاسدار خور شده است؟ مهمتر اینکه اختلاف پرداخت ناشده ی نه دهم دیگر فروش نفت بر توی کیسه ی چه کسان دیگر به جز مردم ایران محروم واریز می شود؟ چرا باید اقلیتی محدود حاکم و شرکای دزد شان سهم فروش نفت اکثریت را بالا بکشند تا که جامعه هر روز بیش از گذشته به سمت شکاف عمیق طبقاتی سوق داده شود؟ چرا گفته نمی شود عامل این شکاف عمیق طبقاتی و بالا کشی سهم دیگران چیست و مقصران کیستند که اینان آنگونه مردم ایران فقیر و نیازمند نموده اند که اسیر سناریوی طراحی شده ی سرکار گذاشتن شده اند که بقول معروف گردو بر توی دامانش پرتاب می شود و لی سنگ بر توی سرشان زده می شود ؟ یعنی اینکه قرار است مقدار جزئی بعنوان هدفمند یارانه های نقدی دولتی به اینان داده شود و چند برابر آن با افزایش قیمت آزاد کالا ها باز ستانیده گردد.
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890808/13890808_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی شنبه 8 آبان ماه سال 1389
طرح هدفمندي و اعتماد به مردم
دروغ نامه ی کیهان شنبه 8 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان : 10 روز بي نظير"
"اعتراف به طراحی توطئه ی مرجع تقلید کردن ولی وقیح در سفر تشریفاتی نمایشی وی به قم "
سفر تشریفاتی نمایشی ولی وقیح به قم که یک سال پس از فوت آقای منتظری و تظاهرات ضد حکومتی 22 خرداد 88 انجام شد. بس معنی وجهت دار است . زیرا که اثبات گر این واقعیت است که این سفر یک طرح توطئه و فتنه گرانه ی دقیق برنامه ریزی شده از سوی کودتا گران و بیت رهبر ولی وقیح در جماران بوده است که طراحی و اجرا شد که اهداف خاصی را دنبال می کند . البته بی ارتباط به نا مشروع شدن رژیم ضد بشری و کودتائی و عریان شدن بی اعتباری ولی وقیح و اوج گیری موج تظاهرات ضد حکومتی در سال گذشته نمی باشد . به خصوص اینکه این شرایط پیوند با بحران های تحریم و هسته ای خورده است. مشروط بر اینکه افشاگری 400 هزار سند مدرک مستد ویکی لیکس معضل بحران ها را مضاعف و قوز بالای قوز شده است. برای همین است که قلم بر دستان مرثیه خوان و ثنا گوی وی وقیم مأموریت دارند که پیرامون این سفر و اهداف آن روضه خوانی نمایند . بهمین دلیل است که قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس اکنون شهر ستان قم را به منزله ی کشور ایران فرض نموده است و ساندیس خوران گرد آوری شده از اطراف قم و اکناف شهر های دیگر و گسیل و اعزام شان به قم را توده های مردم استقبال کننده نام نهاده است و این استقبال از ولی وقیح در قم را در یک صد اخیر بی نظیر دانسته است که جواب این خالی بندی و وارونه گوئی فقط می بایست به ضرب امثل منار و گنجشگ اشاره نمود. مسخره و بیشتر کمیک بودن اینگونه ادعاهای وارونه تلاش مذبوحانه برای زور چپان کردن این ولی وقیح دو زاری نامشروع بعنوان مرجع تقلید شده است و تأکید کرده که اطاعت از ولی وقیح می بایست اجباری و الزامی باشد. از سوی دیگر عجیب ستایش گری از آخوند متحجر انگلیسی دزد منفور محمد تقی مصباح یزدی بعنوان رئیس «موسسه آموزشي-پژوهشي امام خميني» چنین الگوی خط مش این نهاد سفارشی حکومتی برای تغییر و تحول حوزه ی علمیه قم توصیه شده است:
"استقبال اين شمار از علما و روحانيت شيعه از يك نفر از شجره طيبه روحانيت در يكصد سال اخير كاملاً بي سابقه بوده است. اين موضوع به خوبي نشان مي دهد كه از نظر همه اين ها حضرت آيت الله خامنه اي، شاخص هاي محوري رهبري ديني را داراست و تبعيت از او واجب شرعي است. حضرت آقا در اين سفر نمي خواستند با «گروهي» يا «شخصي» ديداري خصوصي داشته باشند تا از آن تعبيرهايي خاص بيرون نيايد و عده اي با تعبير و تفسيرهاي خاص اهداف سفر را تحت الشعاع قرار ندهند و فروعات را بر اصول مقدم ندارند اما در عين حال اين سفر يك استثناي معنادار هم داشت و آن جلسه اي بود كه حضرت آقا با دست اندركاران «موسسه آموزشي-پژوهشي امام خميني» داشتند. همه مي دانند كه در قم مراكز مختلف پژوهشي تحقيقي وجود دارند و اكثريت نزديك به همه آنان نيز با نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبر معظم آن ارتباط مثبت دارند و در رأس هر كدام هم چند شخصيت محترم روحاني كه مورد تكريم رهبرمعظم انقلاب هستند، قرار دارند، اما حضرت آقا يكي را از ميان «جمع» برگزيدند و در تعبير بلندي فرمودند: «اين مركز بايد الگوي مراكز ديگر قرار بگيرد» در واقع با غور در آن بخش از بيانات رهبرمعظم انقلاب كه ناظر به «تحول در حوزه ها» بود و با نگاه به شاخص هاي مطرح شده درمي يابيم كه اكثريت آن شاخص ها و آن نكات در موسسه امام خميني ديده مي شود. مهمترين هنر اين موسسه بازشناسي نياز علمي جامعه و ارائه طريق ديني در حوزه هاي مختلف علوم انساني است. در اين مركز سالانه صدها مدرس آشنا به مباني دقيق فقهي، فلسفي، كلامي و عرفاني تربيت مي شوند كه زبان روز دنيا را هم مي فهمند و با تسلط بر متدهاي علمي به نيازهاي مراكز علمي جهان اسلام پاسخ مي گويند. از اين مركز سالانه صدها انديشمند اسلامي به كشورهاي مختلف اعزام مي شوند و فكر اسلام ناب را با خود منتقل مي كنند و صد البته اين تكافوي اندكي از بسيار نياز جهان اسلام و حتي ايران است.البته در اين ميانه نبايد عنايت خاص حضرت آقا به شخصيت ممتاز حضرت آيت الله مصباح يزدي را هم ناگفته گذاشت كه متاسفانه صداوسيما و ساير رسانه ها به اين بخش توجه چنداني نكردند و اظهارات بسيار خاص رهبرمعظم انقلاب در مورد اين شخصيت- در جريان ديدار چند روز پيش دست اندركاران آن موسسه با ولي امر مسلمين- را انعكاس ندادند. آيت الله مصباح يك فقيه، متكلم، فيلسوف، مفسر و زمان شناس بصير است"
قلم بر دست غیر ایرانی پس از تعریف و تمجید و ستایش که از منفور ترین آخوند متحجر دزد انگلیسی و تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ گفتن مصلحتی مصباح یزدی کرده است . ولی نگفته است که چرا وی در زمان شاه تقیه پیشه و سکوت کرده بود؟ همچنین چرا اوایل انقلاب هم جزو مخالفان خمینی بود . اما مدتی است که برای پیگیری مقاصد شوم خود فرصت طلبانه رئیس پژوهش دفتر امام خمینی شیاد شده است تا که ضمن دریافت بودجه ی کلان دولتی بتواند حامیان وی را زیر نامش درو وتصیفه نماید تا جا برای تحکیم قدرت نمائی وانباشت ثروت اندوزی اش فراهم شود. پس بی جهت نیست که اکنون ااز دیدار وتملق گوئی وی از ولی وقیح در قم ا ینگونه از وی بعنوان عالم کامل و از ولی وقیح ولی امر مسلمین یاد شده است :
"چنين شخصيتي مصداق كامل عالمي است كه تشخيص دقيق خود را در روزي كه لازم باشد، بي درنگ به ميدان مي آورد و در اين راه سرزنش و زخم زبان ديگران را به چيزي نمي گيرد. در واقع تكريم حضرت آقاي مصباح تكريم «راه حق» و نشان دادن «مصداق» و «الگوي شايسته» است..سفر رهبرانقلاب به قم، سفر ولي امر مسلمين به قم بود نه سفر يك كارگزار نظام اسلامي. اين سفر - از منظر رهبري- اداي دين به قم و از منظر قم اداي دين به رهبري بود. آنچه از دو سو چشم ها را مسخر كرد هزاران بار بيش از آن چيزي بود كه به «گمان» آمده بود و اينك وقت آن است كه «بعضي» ها كه از جمع جدا شده اند، به تصوير بي غبار آنچه در اين ده روز گذشت نگاه بياندازند"
در خاتمه اینکه قابل فهم است که چگونه ولی وقیح آنگونه نا مشروع و منفور و بی اعتبار شده است که نیازمند حمایت آخوند متحجر ی می باشد که از خودش منفور و متحجر تر می باشد . زیرا که نه فقط مخالف پیروان و حامیان خمینی شیاد می باشد و در کنار ولی وقیح و پاسداران کودتاگر شرکت و تبانی در کودتا علیه ی رقیب مغلوب قرار گرفت تا از صحنه ی رقابت و قدرت حذف شدند . همینطور تلاش و توطئه نمود تا هر طوری شده رفسنجانی مکار را از ریاست مجمع مصلحت نظام و مجمع خبر گان آخوندی کنار زده شود . تا که جای پای بیشتر قدرت برای خودش هموار گردد ، بلکه مخالف شدید جمهوریت و مدافع سخت تقویت ولایت وقیح و تقویت اسلام طالبانی می باشد . زیرا که وی نه به مردم و رأی و نظر شان باور دارد و نه ارزش و احترامی برای شان قائل می باشد . چونکه اینان را گله های گوسفندانی می پندارند که هیچ حق و حقوق و نظری به جزء اطاعت کردن محض از شبان ولی وقیح ندارند . بعلاوه انتخابات را حتی بشکل ارتجاعی و دکوری انتصابی اش هم قبول ندارد . برای اینکه باور دارد با بودن ولی وقیح نیاز به برگزاری تشریفاتی نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی انتصاباتی موضوعیتی ندارد . بنابراین داشته باشید که جایگاه لرزان نامشروع ولی وقیح چه اندازه متزلزل و بی ثبات شده است که نیاز به پشتیبانی چنین آخوند فسیل و متحجر همچون محمد تقی مصباح و قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس مجیز و وارونه گوی دارد؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890808/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان شنبه 8 آبان ماه سال 1389
ده روز بي نظير (يادداشت روز)
دروغ نامه ی کیهان 8 آبان – 88
جوالدوز (گفت و شنود)
گفتم : یعنی می دانند باند تبهکار خیره سر
همه پرسی یا نظر آزاد دادن زیاد دارد درد سر؟
گفت : بلی چون ولی وقیح و پاسداران کودتاگر
در فکر قبضه قدرت باحذف رقباینداین باندغارتگر
شده داستانش مثل آن مادر وکودک و جوال دوز
زنگ زد به دکتر با التماس و لابه و آه جگر سوز
گفت آقای دکتر دستم به دامنت القصه والسون
بچه ام یک جوالدوز قورت داده ،خودت زود برسون
چون من خیلی پریشان و نگران و هم هراسونم
دکتر گفت تا چند دقیقه دیگه خودم را می رسونم
چیزی نگذشت که خانم زنگ زد ،گفت دکتر ممنونم
جوالدوز دیگر یافتم شماتشریف نیاورید دردت بجونم
گفت: اعتراف اكبر پونز كه در انتخابات هيچ تقلبي نشده است، بدجوري سران فتنه و ساير گروه هاي ضد انقلاب را به جان هم انداخته.
گفتم: حيوونكي اكبر پونز يك دفعه در عمرش حرف راست زده، حالا ببين كه اين مدعيان دانستن حق مردم است چه بلايي بر سرش آورده و چه فحش هاي چارپاداري نثارش مي كنند.
گفت: اكبر پونز مي گويد اين فقط حرف من نيست، مدعيان اصلي اصلاحات نظير تاجزاده و رمضان زاده و بهزاد نبوي و... هم گفته اند كه در انتخابات تقلب نشده است.
گفتم: يكي از سايت هاي ضد انقلاب وابسته به بهايي ها ضمن فحاشي به اكبر پونز و تاجزاده و رمضان زاده و بهزاد نبوي و چند تن ديگر از فتنه گران نوشته است؛ بايد براي خود ،ياران وفادار ديگري پيدا كنيم.
گفت: پس آنهمه تعريف و تمجيد قبلي از همين عوامل فتنه چه مي شود؟!
گفتم: خانمي با نگراني به دكتر زنگ زد و گفت؛ آقاي دكتر! دستم به دامنت، بچه ام يك جوالدوز قورت داده، دكتر گفت؛ الان خودمو مي رسونم. چند دقيقه بعد همان خانم به دكتر زنگ زد و گفت؛ خيلي از لطف شما ممنون، ديگه تشريف نياوريد. دكتر پرسيد؛ يعني جوالدوز را از حلقش بيرون آورديد؟ و خانم جواب داد؛ نه آقاي دكتر! يك جوالدوز
ديگه پيدا كردم!
گفت: سربازجو شده دچار به درد بی در مان
چون مبتلا شده است به بیماری لکنت زبان
گفتم : مگر چه بیماری گرفته این یارو؟
چگونه مداوا می کنددرد را سربازجو؟
گفت : برای درمان درد سربازجوی جنایتکار
مجبور شده گفته های تجویز را کند تکرار
یعنی دور خودمی چرخد چون اسب عصاری
تا به آسیابان بیگاری دهد بد تر از سواری
چون برای دروغ وانمود کردن به عینیت
تقلب آشکار را تبدیل کردن به و اقعیت
از اکبر گنجی نقل قول می کند یک ریز
تا رقبای مغلوب را به کشاند پشت میز
تا متهم و محاکمه شان کند این بی ایمان
چرا از گفتن تقلب 22 خرداد نیستند پشیمان ؟
گفتم : بجای اینگونه رد گیری و احوال پرسی
چرا بر گزار نمی شود، نظر آزاد همه پرسی؟
تا مردم ایران نظر خود اعلام کنند بطور آزاد
تا معلوم شود دروغ نمیگه رهبربا احمدی نژاد
گفت : آخه همه پرسی آزاد دادن پیشنهاد
درد سرش بد تره از مرگ بر دیکتاتور زدن فریاد
گفتم : یعنی می دانند باند تبهکار خیره سر
همه پرسی یا نظر آزاد دادن زیاد دارد درد سر؟
گفت : بلی چون ولی وقیح و پاسداران کودتاگر
در فکر قبضه قدرت باحذف رقباینداین باندغارتگر
شده داستانش مثل آن مادر وکودک و جوال دوز
زنگ زد به دکتر با التماس و لابه و آه جگر سوز
گفت آقای دکتر دستم به دامنت القصه والسون
بچه ام یک جوالدوز قورت داده ،خودت زود برسون
چون من خیلی پریشان و نگران و هم هراسونم
دکتر گفت تا چند دقیقه دیگه خودم را می رسونم
چیزی نگذشت که خانم زنگ زد ،گفت دکتر ممنونم
جوالدوز دیگر یافتم شماتشریف نیاورید دردت بجونم
گزیده خبر های 8 آبان - 89
حاشیه دیدار هیات دولت با رهبر انقلاب+ عکس
http://www.fararu.com/vdcb50bs.rhb9gpiuur.html
مگر جایگاه ثابت استقرار و سکونت ولی وقیح جماران در تهران نمی باشد؟ مگر وی نمی تواند اعضای دولت نامشروع را در تهران ملاقات کند؟ اگر این سفر ولی وقیح به قم تشریفاتی و نمایشی نیست و توطئه ی طراحی شده از سوی پاسداران کودتاگر و اطلاعاتی امنیتی ها و اعضای بیت رهبری علیه ی مردم معترض و رقیب مغلوب و روحانیون مخالف ولی وقیح نبوده است . برای چه اعضای دولت نامشروع به قم اعزام شدند تا پشت سر وی نماز بخوانند که دزدان میلیاردی همچون پاسدار محمد صادق محصولی هم جزوشان بوده است ؟ مگر اینان نمی توانند نمازشان را درون خانه یا نماز خانه های وزارتخانه ها به خوانند که حتماً باید با صرف هزینه ی سنگین به قم سفر کنند و در آنجا نماز جماعتپشت سر ولی وقیح بخوانند؟ مهمتر اینکه چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران و معاونان وی در این سفر ودیدار ونماز جماعت حضور نداشتند؟
هيأت دولت روز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامي در قم ديدار كردند، پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي گزارشي از حاشيه اين ديدار با عنوان «مهماني نماز و خورش سيب» منتشر كرده است
در آخرين شب اقامت در شهر قم؛رهبر انقلاب با 3 خانواده شهيد در قم ديدار كردند.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي در آخرين شب سفر به شهر مقدس قم به منزل سه خانواده شهيد رفته و با آنها ديدار و گفت‌وگو كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908070736
از ولی وقیح دجال و رمال و برنامه ریزان پشت پرده ی سفر تشریفاتی و نمایشی به قم سئوال است که آیا قم فقط 3 کشته ی جنگی دارد؟. اگر ولی وقیح یک ارزن صداقت و یک جو شهامت دارد. باید پاسخ دهد چرا با تبعیض آشکار قائل شدن به جای به دیدار این 3 خانواده کشته شدگان جنگ ونه همه خانواده های کشته شدگان جنگ خانمان بر انانداز ایران و عراق نرفته است؟
اصلاحي// استقبال ايران از بازگشت 1+5 به ميز گفت‌وگوانجام گفتگوها بر مبناي نامه جليلي به اشتون.خبرگزاري فارس: در نامه روز جمعه رئيس دفتر دبير شوراي عالي امنيت ملي، از بازگشت ‌1+5 به ميز گفت‌وگوها استقبال شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908070407
در این مورد هم سئوال است که چند سال است که اینگونه بازی موش و گذربه نامه پرانی ها ادامه داشته است و چند سال دیگر هم باید ادامه یابد تا که اتحادیه ی کشورهای اروپا از خود به خواب عمیق زدن بدر آیند که نظاره گر داشتن بمب اتمی حاکمان تهران باشند ؟ به خصوص اکنون که اسناد و مدارک 400 هزار مستند ویکی لیکس هم فاش شده است که حاصل بخشی از چنین سیاست مماشات گرایانه و خائنانه ی غرب با رژیم ضد بشری بوده است؟
به گزارش خبرگزاري فارس، در نامه روز جمعه رئيس دفتر دبير شورايعالي امنيت ملي، از بازگشت ‌1+5 به ميز گفت‌وگوها استقبال شده است. در اين نامه، بر انجام گفت‌وگوها بر مبناي نامه مورخ ‌15 /‌4 /‌89 ( ‌6 ژولاي ‌2010) دكتر جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي به اشتون، از ‌19 آبان (‌10 نوامبر) به بعد، در زمان و مكان مورد توافق طرفين، تأكيد شده است
هشدار الله‌کرم: حزب اللهی‌ها دوباره شروع می‌کنند
http://www.fararu.com/vdcb80bs.rhb98piuur.html
هشدار تکرار قتل های زنجیره ای است . زیرا که رژیم بحران زده در بن بست گیر کرده هیچ راهی جز تخته گاز بسوی سرکوب و ترور و خفقان ندارد.
الله کرم گفت، اگر مسئولان ساز و کار لازم را برای ظهور و بروز انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به وجود نیاورند ما به زودی شاهد یک حرکت آنارشیستی مجدد از سوی جریان های حزب اللهی در جامعه خواهیم بود. حسین الله کرم در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه، گفت: «ما با لایه های مختلفی از پدیده بدحجابی در داخل کشور روبرو هستیم که یکی از این لایه ها لایه ای است که از سوی دشمن خارجی در قالب گروه ها و مانکن ها فرهنگ مبتذل غربی را در جامعه ترویج می کنند که باید نیروهای اطلاعاتی و انتظامی با آنها برخورد شدید و قاطع کنند».
عماد افروغ: آینده از آن اصولگرایان منتقد است
http://www.fararu.com/vdccseqp.2bqoi8laa2.html
تصویر: عماد افروغ عصا به دست شد
http://fardanews.com/fa/news/124153/
پس از سپری شدن 31 سال تجربه از حکومت مداری مدعیان گوناگون خط امام و اصلاح طلب و اصول گرا و ولی وقیح و پاسداران آزمون پس داده و شکست خورده اند که دیگر هیچگونه آینده ای دیگر برای شان متصور نیست . زیرا که گفته می شود آزموده را آزمودن خطاست .
مبدع نظریه نقد درون گفتمانی با انتقاد از آنچه مصلحت سنجی‌های ناروا و کاذب در عرصه سیاسی کشور خواند، گفت: «بدون تردید آینده از آن اصولگرایان منتقد، مستقل و متصل واقعی به انقلاب اسلامی خواهد بود.»عماد افروغ در گفتگو با مهر درباره کنار کشیدنش از عرصه سیاست توضیح داد سیاست دو وجه رسمی و مدنی دارد، من از سیاست رسمی کشورخود را کنار کشیدم ودر سیاست مدنی فعالم زیرا سیاست رسمی با مصلحت سنجی های ناروا و کاذب همراه شد و فکر کردم که سیاست کشور به وجه مدنی و نظارت و روشنفکری نیاز دارد. وی ادامه داد در حال حاضر می‌نویسم، رصد می‌کنم، تذکر می‌دهم و در حد خودم نظریه پردازی می‌کنم.
دستگیری 336 زن در فرودگاه‌ها
http://www.fararu.com/vdcftvdt.w6d1yagiiw.html

وقتی که ایران بالاترین مصرف کننده ی مواد مخدر در جهان باشد . هنگامی که ایران مرکز ترانزیت ورود و خروج مواد مخدر شده باشد . یعنی از مرز افغانستان و پاکستان و اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب کشور بطور 24 ساعته انواع و اقسام مواد مخدر وارد کشور می شود که نه در سراسر کشور وبیت رهبری که بدرون زندان ها برده و توزیع می گرد د. می بایست که مازاد هم از طریق زمینی به ترکیه و هوائی به سراسر جهان صادر شود . حال این تعداد زن قاچاقچی زن دستگیر شده است . داشته باشید چه تعداد خودی ها دستگیر نمی شوند؟ به خصوص مدل مرد ها چه میزان است؟
سردار حیدری، رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در طول 7 ماه سال جاری 336 زن قاچاقچی و حامل مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور دستگیر شدند. سردار نبی‌الله حیدری با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: در طول 7 ماهه سال جاری 20 میلیون مسافر داخلی و 5 میلیون 700 هزار مسافر خارجی در فرودگاه‌های سطح کشور تردد کردند. وی اظهار داشت: یکی از وظایف پلیس مبارزه با مواد مخدر است، در واقع مبارزه با افرادی که از صنعت هوانوردی برای ترانزیت مواد مخدر به سایر کشورها استفاده می‌کنند.
دولت> سهم هر ایرانی از درآمد نفت
http://www.fararu.com/vdci3qaw.t1a3u2bcct.html
خوب پرسش است که مگر نفت متعلق به همه ایرانیان نمی باشد . ارث پدری و قباله مهریه ی مادری کسی هم نیست . مگر خمینی شیاد نگفته بود که پول سهم نفت درب خانه ها داده می شود؟ مگر قول حکومت مستضعفان و پا برهنگان را نداد؟ پس چرا سهم نفت مردم ملا و پاسدار خور شده است؟ اختلاف پرداخت ناشده به کیسه ی چه کسان دیگر واریز می شود؟ چرا باید اقلیتی سهم نفتی اکثریت را بالا بکشند تا که جامعه هر روز بیش از گذشته به سمت شکاف عمیق طبقاتی سوق داده شود؟ چرا گفته نمی شود عامل این شکاف عمیق طبقاتی و بالا کشی سهم دیگران چیست و مقصر کیست یا کیستند؟
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: اگر مبلغ حاصل از صادرات نفت کشور به طور مساوی بین همه ایرانیان تقسیم شود، سهم هر ایرانی در هر ماه از آن چه مقدار خواهد بود؟ پاسخ اغلب افراد، ارقامی بالاتر از یک‌میلیون تومان در ماه است، حال آنکه مطابق با بودجه سال 1389، سهم هر نفر از صادرات نفت کمتر از 50 هزار تومان (48535) می‌شود که با تصور جاری در کشور بسیار متفاوت است. تصور از کل بودجه عمومی دولت نیز بسیار فراتر از واقعیت است. در حقیقت کل درآمدهای عمومی کشور در بودجه سال 1389 حدود 142 هزار تومان به ازای هر نفر در هر ماه است و دولت باید با این بودجه امور کشور را اداره کند
طرح ابکتاری تردد با الاغ برای خنثی کردن بحران تحریم بنزین
http://www.youtube.com/watch?v=z5DuUMyXDDE&feature=player_embedded
گفتم : نام این حیوان هست خر ، همانی که نوع گفتمانش هست عر عر
گفت : خر چه ارتباط دارد به تحریم؟ تا لایق بشه برایش شود تعظیم و تکریم
گفتم : چون یک دانشجوی مبتکر آگاه، کشف کرد تا برای تردد به دانشگاه
تا دیگه با خود رو توقف نکند در جایگاه، تصمیم عاقلانه گرفت در یک نگاه
برای حل معضل سهمیه بنزین و کمبود ، گزینش ابتکاری ارتقا داد ه وبهبود
ز نده کرده دوران رعیت و ارباب ، خر سیاهی کرده وسیله ایاب و ذهاب
بر پشت خر سیاه نمود جلوس ، دوترکه شده وارد دانشگاه چالوس
نه راه بندان آورده نه ایجاد ترافیک ، مبارزه با تحریم کرده بطور پراتیک

گفت : رژیم مدعی بر تر جهان ، همانکه رابطه با خداد دارد درنهان
کنون تقش در آمده زده است گند ،آنچنانکه رفتارش شده سبب ریشخند
گفتم : مگر رژیم دست ت زده است به چکار؟ دوباره رو کرده چه شاهکار؟
گفت : برخلاف اینکه گوید تحریم ندارد اثر ، ولی لو داد برایش شده درد سر
گفتم : چگونه تحریم شده دردسر ساز ؟ برای رژیم مشکل کرده است ساز
گفت : بر خلاف ادعاهای بازجویان اوین، گویند خود کفا شدند در تولید بنزین
چون بنا بر پیام نو آوری و شکوفائی، حرکت میشه در مسیر تولی خود کفائی
گفتم : مگر محتوای این پیام چه بود؟ چگونه این پیام داشت رهنمود؟
گفت : همان پیام است رهبر در عید نوروز، تا درپرتو آن دولت شود پیروز
پس از آن دولت اصول گرا و مکتبی ، بخشنامه صدور کرد بطور کتبی
تأ کید کرد با تئوری عدم باور به اقتصاد ، با ایمان به امام زمان و اعتماد
تا با اتکابه دروغ وخالی بندی و رو ، اقتصاد کشور می شود کرد زیر و رو
گفتم : پس اوضاع رفته به آن سمت وسو ،که گربه به دنبال گوشت میکشه بو
گفت: بلی اتحاد تبدیل شده به چنددستگی، اقتصاد رفته به سمت وابستگی
رشدواردات شده است شتابان ، تولید چینی می بینی در هر کوی و خیابان
اما کارخانه پس از کارخانه میشه بسته، اقتصاد کشور هرروز بیش میشه ورشکسته
گفتم : دیگر پیام رهبر داشت چه آثار؟ به سوی پیروان خود نموده است نثار
گفت : رشد تورم و فقر و بیکاری و گرانی، گرفت جای وعده نان سفره با ارزانی
دروغتر فندی شده برای امنیت مفسدان، تا آفتابه دزدن برده شوند زندان
تا در حمایت سرمایه دار و مایه دار ، سر آفتابه دزدن برده بشه بالای دار
گفت : چرا پیام رهبر در نو آوری و اقتصادی؟ رونق داد به واسطه گری ایادی؟
گفتم : چون همراه بود با خالی بندی و شیادی، تورم و گرانی آوردبا عدم آزادی
گفت : دیگر چه نکته ای داشت پیام رهبر؟ در مورد آن هنوز وجود دارد خبر؟
گفتم : بازتاب داده شده خبر جدید، در ترقی و پیشرفت داده شده نوید
گفت: عامل این ترقی جدید چیست؟ مبتکر یا مخترع آن کیست؟
گفتم: مخترع آن هست یک دانشجو، کاوش علمی کرده و جستجو
بررسی پژوهشی کرده با تحقیق، ارزیابی اصول گرائی کرده بطور دقیق
گفت:چیست ابزار و وسیله ی این ابتکار؟ چقدر پیشرفت داشته است اینکار؟
گفتم : این دانشجوی مبتکر جوان ، ابزار ابتکاری اش هست یک حیوان
هم صبور است ، هم برد بار وهم ومسالمت زیست، هم آسیب نمی زند به محیط زیست
هم سواری می دهد ، هم هست پر بار، هم می تواند مبارزه کند با استکتبار
گفت : این خبر هست عجیب و هم تازه ، چگونه با باربری با استکبار میکنه مبارزه؟
گفتم : چون تجربه داره از رژیم آلوده به ننگ، چگونه ازش استفاده می شد در دوران جنگ؟
شرایط چنان برایش شده بود تنگ ، که برای مین پا کنی شده بود پیش آهنگ
آن زمان که بسیجیان می رفتند روی مین ، تا برای شهادت شان امام گوید آمین
این حیوان هم شده بود مین پاک کن ، همانگونه که غلط محو میکنه مداد پک کن
گفت : این حیوان جنجگو چه دارد نام؟ چرا مخفی کارشده چون سربازان گمنام؟
گفتم : نام این حیوان هست خر ، همانی که نوع گفتمانش هست عر عر
گفت : خر چه ارتباط دارد به تحریم؟ تا لایق بشه برایش شود تعظیم و تکریم
گفتم : چون یک دانشجوی مبتکر آگاه، کشف کرد تا برای تردد به دانشگاه
تا دیگه با خود رو توقف نکند در جایگاه، تصمیم عاقلانه گرفت در یک نگاه
برای حل معضل سهمیه بنزین و کمبود ، گزینش ابتکاری ارتقا داد ه وبهبود
ز نده کرده دوران رعیت و ارباب ، خر سیاهی کرده وسیله ایاب و ذهاب
بر پشت خر سیاه نمود جلوس ، دوترکه شده وارد دانشگاه چالوس
نه راه بندان آورده نه ایجاد ترافیک ، مبارزه با تحریم کرده بطور پراتیک
گفت :لابد مسئولان بخاطر این ابتکار دقیق ، این دانشجو را کرده اند تشویق
گفتم : نه حراست دانشگاه بهش داده گیر ، خر و دانشجو کرده است دستگیر
گفته چرا خرست بدون سوخت و شماره پلاک؟ برای چه کند میره، نیست چالاک؟
خلاصه ادعا کرده این هست توطئه ی رقیب ، چون فتنه خرکی علیه خود کفائی بنزین دارد نانجیب
هفتم آبان ماه سال 1389
گزیده خبر های 7 آبان قسمت - 2
کشف گونه جديدی از ميمون
http://fardanews.com/fa/news/124132/
این مسخره نیست که حاکمان ایران ادعای قدرت بر تر جهانی می کنند و می خواهند ساختار جهان را تغییر دهند و مدیریت آن را در اختیار خود بگیرند . همچنین تصمیم دارند فضا را تسخیر کنند . ولی اکنون نوع کشف شده میمون جدید از خود راضی یا دماغ بالا در جنگل برمه که یافت شده موجب شده است که خیلی بیش از نوع و مدل کشف شده در ایران توی بورس برود و معروف و مشهور شود. زیرا که مدل دماغش آنگونه است که خیلی ها کلی هزینه می کنند و خودشان را زیر تیغ جراحی دماغ می سپارند به امید آنکه مدل دماغ نوک سر بالا ی شان شبیه مدل میمون کشف شده برمه ای شود که تازه گفته می شود که نسل وی در حال انقراض می باشد. از ویژگی دیگر این میمون کشف شده با پاسدار عنتر احمدی نژاد در این است که بر خلاف پاسدار گماشته احمدی نژاد که پشت نشیمن ندارد و همیشه در حال تحرک و نمایش دادن جای دوست و دشمن می باشد . در عوض مدل کشف شده ی میمون جدید در جنگل برمه قادر است که دو شبانه روز همچون ولی وقیح که پای منقل بست می نشنید وی نیز چمباتمه و سر فرو برده در میان دو پای خود بدون حرکت بسر برد. در اصل نمونه ی مرتاض میمونی است که بعید نیست مشائی به بر مه سفر کند و در فصل بارندگی که وی عسطه می کند . از وی رد گیری کند و خودش را به وی برساند و همچون مرتاض 500 ساله ی مرشد هندی اش دیدار داشته و الهام و پیام برای مدلی که در ایران است دریاف وبعنوان هدیه تقسیم رئیس خود کند و این هدیه را جایگزین آن هدیه ی تهرانی کند که محمد علی رامین از نمایشگاه مطبوعات تصاویر دو تائی شان را پائین کشیده و بر داشته است.
آنچه درباره اين ميمون دم دراز سياه با گوش‌هاي سفيد عجيب است، شکل بيني سر بالاي اوست ایسنا: گونه‌اي جديد از ميمون در جنگل‌هاي شمال برمه پيدا شده است. اين جانور، به خاطر شکل صورتش گرفتار مشکلي است که زندگي را براي او سخت کرده است.پس از آن که اوايل امسال شکارچيان محلي گزارش کردند که در اين منطقه جانوري را ديده اند که قبلا نديده بودند، دانشمندان کشف کردند که اين جانور گونه اي از ميمون است که تا حال ثبت نشده بود.آنچه درباره اين ميمون دم دراز سياه با گوش‌هاي سفيد عجيب است، شکل بيني سر بالاي اوست.به نوشته بي‌بي‌سي، بيني اين ميمون چنان به طرف بالا قرار گرفته که سوراخ هاي آن نيز کاملا رو به بالا و مشهود است.اين شکل دماغ به اين معني است که وقتي باران مي آيد قطرات آب مستقيم وارد سوراخ هاي دماغ ميمون مي شود و جانور شروع مي کند به عطسه کردن و آن هم بدون وقفه.ساکنان محلي که در نزديکي محيط زيست اين ميمون در استان کاچين زندگي مي کنند، مي گويند عطسه هاي او باعث مي شود خيلي راحت در فصل بارندگي رد آن گرفته شود.نام رسمي و علمي اين ميمون "راينو پيته کوس استرايکري" است اما به زبان محلي "ميموني با چهره اي از خود راضي" خوانده مي شود.گزارش شده که اين ميمون براي اين که عطسه نکند روزهاي متوالي سرش را بين دو پاي خود مي گذارد و مي نشيند.بنا به تخمين دانشمندان احتمالا اين گونه از ميمون به شدت رو به انقراض است و از جمعيت آن فقط سيصد و سي عدد به جاي مانده است که در ناحيه اي کوچک در اطراف رودخانه "ماو" زندگي مي کنند.دي سباستين، گزارشگر بي بي سي مي گويد محيط زيست اين ميمون به دليل قطع درختان جنگي و جاده و سد سازي توسط شرکت هاي چيني در حال از بين رفتن است.
حاشیه سومین روز نمایشگاه مطبوعات؛ برداشتن عکس مشایی و هدیه تهرانی به دست رامین
http://fardanews.com/fa/news/124099/
گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ ماز ندرانی . از بس گند رحیم مشائی در آمده است که مشاور پاسدار گماشته احمدی نژاد که عضو حزب نیو نازیسم اخراجی آلمان است . اکنون تصویر رحیم مشائی و معشوقه ی هنری سینمائی اش را در غرفه ی مطبوعاتی تحمل نمی کند که وابسته به و زارت فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی می باشد.
محمد علی رامین ضمن مراجعه به غرفه و بوسیدن صورت مسئول غرفه صراط نیوز، شخصاعکس را پایین آورده .... / در بنر مورد اشاره همچنین تصویری از دستخط رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در خصوص انتصاب مشایی به معاون اولی ریاست جمهوری بوده است.
عکس / کمبود سیلندر گاز در شهرستان بم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23605
فراموش نشود که بیش از 6 سال است که اتفاق زلزله ی ویرانگر زلزله ی ویرانگر این شهر تاریخی بم سپری شده است در صورتی که پس از وقوع زلزله چندین برابر نو سازی این شهر در آن موقع زلزله کمک و حمایت های داخلی و بیرونی گرد آوری شد . ولی به جای باز سازی و نو سازی این شهر، در عوض با سفرهائی که همچون ولی وقیح بطور علنی و پنهان به این شهر زلزله انجام شد . تلاش شد که پول ها و امکانات هدیه و کمک شده برای باز ماندگان زلزله کش رفته شود . برای همین است که اکنون سرنوشت باز ماندگان زلزله ی شهر بم این چنین تراژدیک است ؟
کرمان - خبرگزاری مهر: با آغاز فصل سرما کمبود سیلندر گاز در شهرستان بم مشکلات زیادی را برای مردم محروم این منطقه بوجود آورده است
تحلیل حداد عادل از اختلافات دولت و مجلس.دولت يك ساز می‌زند و مجلس ساز ديگری
http://www.fararu.com/vdcgzn9n.ak9y74prra.html
حداد عادل: بيچاره نيستم، در فكر چاره‌ام مجلس در دستگاه ابوعطا مي‌زند و دولت در دستگاه ماهور
http://fardanews.com/fa/news/124129/
اینهم اعتراف به نقش انکار ناپذیر کودتائی پاسداران ولی وقیح که برای حذف کردن رقیب و یک پایه کردن رژیم ضد بشری کودتائی مدعی اصول گرائی انجام شد که ولی وقیح چپ و راست رهنمود وجود دتعامل میان نهاد های حکومتی وابسته به خود داده است اما حال این چنین اعتراف شده است که در این رژیم نا متعارف قرون و سطائی ملوک الطوایفی جنگ قدرت و رقابت ها با لا زده شده است و شرایط آنگونه آشفته و خرت وخر شده که هر خان و دخدا و چوبداری ساز خود را کوک کرده و آن را می نوازد.
فرارو- رییس سابق مجلس پس از ماه‌ها سکوت را شکست و نسبت به وضعیت دولت و مجلس موضع گرفت. وی معتقد است امروز همسويي منطقي مبتني بر اصول و مباني بين دولت و مجلس وجود ندارد ،دولت يك ساز مي‌زند و مجلس ساز ديگر كه بايد اين را علاج كرد. وی همچنین با دفاع از وجود سازمان برنامه و بودجه گفت: «آن مرحوم هر چه كه بود اگر مي‌خواست خوب باشد كارش اين بود كه مديريت راهبردي را اعمال كند
احمدی‌مقدم: سپاه به پلیس کمک می‌کند
http://www.fararu.com/vdccepqp.2bqo48laa2.html
اکنون با این اعتراف رئیس داروغه های سرکوبگر انتظامی هرگونه شک و شبهه ای اگر برای برخی وجود داشت که طراح کودتای حذف رقیب و قبضه ی قدرت کدام نهاد کودتادئی می باشد بر طرف شده است . زیرا که پاسداران شمشیر از رو بسته برای سرکوب عریان وارد صحنه ی قدرت شده اند. به خصوص اینکه 13 آبان در پیش روی می باشد که نیاز به چنگ و دندان نشان دادن ار گان های سرکوبگر به خصوص پاسداران بشدت نیاز می باشد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: «سپاه پاسداران در عرصه امنیتی وظیفه کمک به نیروی انتظامی را دارد به طوری که در مواردی که پلیس دچار نقص است به همراه بسیج به کمک پلیس می‌آید. به گزارش مهر، سردار احمدی مقدم در حاشیه اولین یادواره چهارصد شهید فرماندهی انتظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نحوه تعامل سپاه با نیروی انتظامی اظهار داشت زمانی که تامین امنیت در برخی مناطق جغرافیایی و یا در یک مقطع زمانی وسیع است سپاه به کمک نیروی انتظامی می‌آید.
حبس 6ساعته مسافران قطار تهران - خوزستان
http://www.fararu.com/vdchzmnm.23nw6dftt2.html
جالب است در کشور مدعی قدرت بر تر جهان اکنون مشخص شده است که فقط جاده های کشور تبدیل به گورستان نشده است که پیشتار بی رقیب اولی جهان است و هواپیما های مسافری یکی یکی سقوط نمی کنند ، بلکه سرویس مسافری قطار هم از انیت بر خور دار نیست .
مسافران قطار شماره 134 تهران ـ خرمشهر كه از ساعت 12 روز گذشته تهران را به مقصد خوزستان ترك كرده بودند بيش از هفت ساعت در اين قطار محبوس شده‌اند. مسافران قطار 134 تهران ـ خرمشهر كه از ساعت12 روز گذشته پايتخت را به مقصد خوزستان ترك كرده بود به دليل نوسازي بخش از خطوط ريلي بيش از هفت ساعت در اين قطار محبوس شده‌اند. برخي از مسافران اين قطار اظهار مي‌دارند كه توقف هفت ساعته اين قطار در نزديكي شهر اراك از ساعت 20:05 روز گذشته آغاز شد و تا ساعت2:10 دقيقه بامداد امروز ادامه داشته است. بر اساس اظهارات مسافران اين قطار درهاي خروج قطار در اين مدت مسدود بوده است و به دليل كمبود آب شرب و شست و شو در اين قطار براي مسافران مشكلات زيادي به وجود آمده است. بسياري از مسافراني كه براي بازگشت خود از خوزستان در برنامه‌ريزي كرده بودند و براي اين امر از هواپيما و قطار استفاده كرده بودند برنامه‌هاي خود را بر هم زده يافتند و اين امر سبب شد تا آنها در خوزستان سرگردان باشند.
پيام كتبی احمدی‌نژاد براي تولد يك دختر
http://www.fararu.com/vdcipwaw.t1a3y2bcct.html
کپی نمایش کمدی الگو برداری شده از سفر ولی وقیح به قم که اکنون پاسدار گماشته عنترش احمدی نژاد در باز دیداز مناطق تهران تکرار و آزمایش داده است. زیرا که اکنون معادل عریضه نویسی های ارسال شده به رؤسای رئیس جمهور های سابق و کنون آمریکا نامه تبریک تولد برای یک دختر نو شته است تا ثابت کند عریضه نویسی هنوز یادش نرفته است.
ا
حمدي‌نژاد در پي درخواست يكي از شهروندان تهراني، تولد دختر وي را به صورت كتبي تبريك گفت. به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان به همراه اعضاي هيئت دولت و برخي از معاونين خود، صبح امروز با مردم مناطق يك، دو و سه تهران در محل اردوگاه شهيد باهنر به صورت چهره به چهره ديدار و در خصوص مسايل مختلف با آنها گفتگو كرد و نهايتا براي رفع مشكلات آنها دستورات لازم را صادر كرد. در اين ديدارها همچنين برخي از مراجعه كنندگان و نخبگانف طرح‌هاي پيشنهاداتي خود را براي عمران و آباداني اين مناطق و كشور به رئيس‌جمهور، معاونين و و وزرا ارائه كردند. بر اساس اين گزارش، يكي از مراجعه كنندگان پس از مراجعه به رئيس‌جمهور در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينكه ديدار آقاي احمدي‌نژاد براي بنده يك رويا بود، گفت: «رئيس جمهور كشورمان كه تاثيراتي زيادي بر مسايل بين‌المللي دارد، خيلي ساده و صميمانه با بنده برخورد كرد.» وي ادامه داد باتوجه به اينكه چند روز ديگر تولد دخترم است از آقاي رئيس جمهور درخواست كردم كه يك نصيحت و توصيه‌اي را به دخترم داشته باشند كه ايشان در يك برگه‌اي خطاب به دخترم نوشتند «بسمه تعالي. سوگند خانم اميدوارم با ايمان و تلاش در تمام زندگي موفق و سربلند باشي. خدا يار و نگهدار شما باشد.
عجیب ترین تبریک تولد به احمدی نژاد
http://fardanews.com/fa/news/124136/
گفته می شود کوسه و ریش پهن نمی شود . چقدر سیاست و دیلماسی آلوده شدهبه قدرت و مماشات گری کثیف و خونین وبی پرنسیب و چارچوب شده است . زیرا که از یک سو 400 هزار مدارک و اسناد مستند از جنایت و خیانت منتشر می شود . از سوی دیگر تبریک به یک جانی و قاتل گفته می شود و گدائی آزادی برای 2 نفر می گردد؟
فیلیپ کراولی پیام خود در شبکه اجتماعی اینترنتی تویتر منتشر کرد. ایران دیپلماتیک: خیلی ها ششم آبان، روز تولد رئیس جمهوری را به وی تبریک گفتند اما آنچه کسی انتظارش را نداشت تبریکی بود که سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا به محمود احمدی نژاد گفت و تعجب محافل خبری دنیا را برانگیخت. فیلیپ کراولی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، سالروز تولد رئیس جمهور را تبریک گفته و از وی خواست تا دو آمریکایی زندانی در اوین را به این مناسبت آزاد کند.فیلیپ کراولی پیام خود در شبکه اجتماعی اینترنتی تویتر منتشر کرد.رئیس جمهوری متولد ششم آبان ۱۳۳۵ است. او در روستای ارادان در حوالی شهرستان گرمسار به دنیا آمد.سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خطاب به احمدی نژاد نوشت: ۵۴ سالگی شما پر از فرصت های از دست رفته بود، امیدوارم که در ۵۵ سالگی رابطه متفاوتی بین ایران و جهان برقرار کنید.این مقام آمریکایی همچنین نوشت: تولدتان مبارک پرزیدنت احمدی نژاد. آنرا با آزادی جاش فتال و شین باوئر جشن بگیرید. این چه هدیه ای خواهد بود.جاش فتال و شین باوئر با اتهام جاسوسی و ورود غیرمجاز به خاک ایران مواجه هستند.
روایت یک نماینده از آن 8 بدهکار بزرگ
http://fardanews.com/fa/news/124138/
چرا اسامی اینان فاش نمی شود و گفته نمی شود از چه کانالی موفق شدند این رقم نجومی را از بانک ها دریافت کنند؟ مهمتر اینکه فرق اینان با آفتابه دزدن چیست که بر دار کشیده می شوند .یا دستان شان قطع می گردد یا در زندان بسر می برند؟
25
درصد از مطالبات معوقه يكي از بانك‌هاي دولتي در اختيار 8 نفر است.فارس: عضو كميسيون اصل 90 مجلس با اشاره به اينكه ضوابط قانوني براي ارائه تسهيلات بانكي رعايت نمي‌شود، گفت: تنها در يكي از بانك‌هاي دولتي، 25 درصد مطالبات معوقه در اختيار 8 نفر است.غلامرضا اسداللهي نماينده مردم تربت جام و عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيگيري مطالبات معوقه بانك‌ها در اين كميسيون، گفت: كميسيون، پيگيري مطالبات معوقه بانك‌ها را در دستور كار دارد و در هيمن راستا گزارش دقيقي از سوي برخي نهادها تهيه شده بود كه بر اساس آن مشخص شد تنها در يكي از بانك‌هاي دولتي، 25 درصد معوقات مربوط به 8 نفر است
علی اکبر ولایتی: می توانیم اول شویم
http://fardanews.com/fa/news/124130/
برگردان و تکرار چند سال پیش پاسدار محسن رضائی که تأکید می کرد اگر غرب بگذارد رژیم ضد بشری خیلی زود امپراتور منطقه ی خاور میانه خواهد شد. اکنون این چشم انداز را هم منقلی وهم شهری و مشاور امور بین الملل ولی وقیح لی اکبر ولایتی رله و تکرار کرده است.
ما چنين سابقه‌اي داريم؛ در طول تاريخ ما قبل و بعد از اسلام، از 907 تا 1038 قمري، يعني مدت 131 سال ايران يكي از چند قدرت طراز اول دنيا بوده است. پس با وجود چنين سابقه‌اي، احتمال محقق شدن اين چشم‌انداز وجود دارد
ایسنا: مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل با بيان اين‌كه كشور را نمي‌شود با روزمرگي اداره كرد و نگاه ما بايد بلندمدت و به دوردست باشد، تصريح كرد: ايران در پايان 20 سال، بايد كشور اول منطقه باشد و ظرفيت‌هاي لازم براي اول بودن در منطقه را داريم
واکنش لاریجانی به اظهارات احمدی نژاد.برداشت ما از اسلام، برداشت اهل بیت است
http://fardanews.com/fa/news/123974/
از این مهره ی کثیف انگلیسی با پرونده ی گشوده ی زمین خواری و رشوه و رانت خواری کلانش وارد صحنه شده است تا عوامفریبانه با اهرم و وسیله دین ابزاری شده مانور تبلیغاتی عیه رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژاد دهد . زیرا که ارتباط به سفر ولی وقیح به قم دارد که تلاش کرده خودش را مرجع تقلید جا بزند که مورد نظر دفاع دار و دسته پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد . همچنین تلاش مذبوحانه برایا پرونده ی خود سفید کرن است . همینطور از دو اخوی رئیس دو نهاد حکومتی دفاع کرده باشد.
محمدجواد لاريجاني، دبير ستاد حقوق بشر و مشاور عالي بين الملل قوه قضاييه در یادداشتی بهاظهارات اخیررئیس جمهور درباره مکتب ایرانی- اسلامی واکنش نشان داده و نوشته است که برداشتي از اسلام براي ما در مملكت ايران و در نظام جمهوري اسلامي ملاك است، كه براساس برداشت اهل بيت (عليهم السلام) است.به گزارش سرویس سیاسی «فردا» احمدی نژاد اخیرا گفته است: «دريافت هاي فراواني از اسلام در دنيا وجود دارد اما برداشتي از اسلام براي ما ملاك عمل است كه ايراني است.» در واکنش به این اظهارات محمد جواد لاریجانی در روزنامه کیهان تصریح کرده که در اظهارات احمدی نژاد تسامحی وجود دارد و برداشتی از اسلام برای ما ملاک است که بر اساس برداشت اهل بیت باشد
.
"تهدید کنترل قیمت کالا ها با شیوه سرخی هندوانه به شرط چاقو"
این شیوه ی تهدید آمیز دبیر ستاد هدفمندی یارانه های دولتی که خبر گزاری دروغ پرداز فارس از زائده ی خود به نام توانا نقل قول کرده است یک تهدید واکنشی و معلولی ناشی از ترس رو به رشد افزایش قیمت کالا ها و تورم و گرانی است که مرتبط به طرح هدفنمندی یارانه های دولتی می باشد که به حساب نوعی پیش گیری از سوی دولت پاسدار گماشته احمدی نژادی است که همیشه به جای زیر ابرو بر داشتن چشم کور می کند . بهر حال چون این طرح و تهدید حالت طنز تلخ و شوخی بیمزه دارد تا اینکه قرار باشد که جدی و مشکل گشا باشد . بنا براین می طلبد که برای درک وفهم بیشترش دو تجربه و لطیفه چاشنی اش شود . تجربه ی اول از این قرار است که آن قدیم ها زمان شاه معمولاً رسم بود شهر ها و استان هائی که تولیدات انبوه میوه و صیفی جات و سایر فرآورده های خاص داشتند که شامل هندوانه و خربزه و طالبی و انگور و مرکبات و.... می شد. محصول اضافی با کامیون از شهر های یک استان به استان های دیگر حمل و نقل می شد . بیش از همه هندوانه ی استان خوزستان بود که بدلیل گرم بودن آب و هوای این استان که محصولات صیفی جات این استان نسبت به سایر استان غیر جنوب کشور زود تر ببار می نشست وحالت نوبرانه داشت . بنابراین تولید هندوانه اضافی در استان زر خیز خوزستان که انبوه و مازاد بر نیاز بود . لذا از اهواز و اطراف آن به سایر نقاط دیگر ایران حمل ومنتقل می شد . بهرحال بودند برخی از کامیون داران که با دوستان خود شریک می شدند و سفری که به اهواز می کردند تا از سر مزرعه های تولید هندوانه خریداری و پس از بار زدن عازم شهرستان خود شوند تا سپس در پیاده روی یک خیابان اصلی و شلوغ شهر آن را تخلیه نمایند. سپس با بر پا کردن جل و پلاس خواب در کنار چراغ طوری نفتی تلمبه ای برای روشنائی شبانه، اینان بطور کشیکی شبانه روزی مشغول فروش هندوانه ها می شدند . البته آن زمان چون نه خبری از سرد خانه های بزرگ مدرن مخصوص نگهداری میوه بود و نه شیوه ی تبلیغات این چنین از طریق رادیو وتلویزیونی و مطبوعاتی همه گیر شده بود . بنا براین می بایست بطور سنتی و ابتکاری تبلیغات برای جلب مشتری می شد. اماشیوه و تاکتیک تبلیغات این چنین بود که یکی دو تخته ی چوبی جدا شده ی از یک صندوق میوه بهم کوبیده و فریاد هندوانه سرخ و شیرین نوبرانه اهوازی سر داده می شد . یکی هم دستمال ابر یشم یزدی بر دور گردن و یک کارد تیز بر دست یا دور کمر بسته داشت که با گردش دستی که چاقو همراه داشت فریاد هندوانه به ضربه چاقو می زد . یعنی اینکه شرط می گذاشت هر هندوانه بر گزیده و انتخاب شده اگر سرخ و شیرین نباشد مال خودش است و به مشتری فروخته نمی شود . ناگفته نماند که این روش تبلیغاتی موجب جلب اعتماد مشتریان می شد . فراموش نشود که اصطلاح هندوانه به ضرب یا شرط چاقو یعنی همین روش هندوانه فروشی بود . غروب که می شد گاهی هم مشتی ها یا جوجه لات های شهر هم دور بساط بار هندوانه ها خیمه می زدند و با هم سر سرخی هندوانه ها شرط بندی می کردند . یعنی هندوانه انتخاب شده هرکس سرخ تر بود وی برنده می شد . اما وقتی تعداد هندوانه های بریده شده زیاد می شد . یا ارزان تر فروخته می شدند . یا اینکه گاهی میان نوجوانان حاضر وناظر و تماشاگر صحنه بخشی از آن توزیع می شد . مشکل زمانی بود که هم برای فروشنده ی به ضرب چاقو وهم برای بازیگران مسابقه ، هندوانه ها تو زرد یا صورتی از آب در می آمد که برروی دست فروشنده و بازیگران تلنبار می شد و موجب ضرر و زیان می شد. ولی مورد دوم یک طنز است که گفته می شود . یکی به دوستش گفت من منزل یک دوست مهمان می باشم . توهم بیا با من تا با هم برویم آنجا . دوستش گفت من نمی آیم . پرسش شد چرا؟ گفت چون من که دعوت ندارم . پیشنهاد کننده گفت نگران مباش من می گویم اینهم طقیلی و دوست من است . بالاخره دوتائی با هم راه افتند تا بروند مهمانی . بین راه با یک دوست دیگر بر خورد کردند که به وی هم پیشنهاد شد تو هم با ما بیا تا بررویم مهمانی . این دوست گفت نمی آیم . چون من که به این مهمانی دعوت نشده ام . پیشنهاد دهنده به وی گفت من ترا را دعوت می کنم به این مهمانی . یارو پرسید چگونه؟ جواب داده شد گفته می شود که ایشان هم قفیلی دوست طفیلی است که دوست من است . بالاخره با اصرار اینهم قانع شد و همراه دو دوست دیگر سه تائی به سوی مکان مهمانی رفتند . تا اینکه به درب خانه ی میزبان رسیدند که آنجا مهمان بودند . دعوت کننده ی اصلی زنگ منزل را فشار داد . از پشت میکروفون صاحبخانه سئوال کرد کیست؟ یا رو جواب داد فلانی دوست شما که برای مهمانی آمده ام . صاحبخانه گفت من چنین دوستی و آ نرا نمی شناسم . در دنباله صاحبخانه سئوال کرد که صدا می آید. آیا کسی دیگر هم همراه تو هست . گفته شد بلی طفیلی و قفیلی هم با من هستند . آنگاه صابخانه عصبانی شده خطاب به دعوت کننده گفت اون یکی طفیلی است و دیگری قیفلی هست. تو مرتیکه پدر سوخته شارلاتان کیستی و چکاره ای؟ الغرض اکنون داستان پاسدار گماشته احمدی نژاد است که بطور کودتا و تقلب رئیس جمهور غیر قانونی شده است . بیش از 5 سال است که وعده های درو غ و وارونه همراه با خالی بندی و سر خرمنی نا کجا آبادی داده است . آنگونه که قرار بود پول فروش نفت تبدیل به نان شود و بر توی سفره های خالی محرومان و تهی دستان برده شود . ولی رشد روز افزون تورم و گران و فقر و بیکاری تحویل شان داده شد که هم سفر های خالی شان را تهی تر نمود. هم جیب های شان را زده وخالی شد . مهمتر اینکه سوبسید یا یارانه های دولتی را هم قطع نمود و هدفمند یارانه ی نقدی دولتی را جایگزین آن کرد که آن روی سکه طرح قول دادن بردن نان بر توی سفره های محرومان ومبارزه با مفسدان اقتصادی است که درست وارونه عمل و اقدام شده است . تازه این طرح شروع نشده در باغ آن موجب رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و افزایش قیمت کالا ها شده است . به جای اینکه ریشه و علت در عدم عدالت اجتماعی و شکاف عمیق طبقاتی و آلودگی به فساد از رأس تا ذیل رژیم آلوده به فساد و رشوه و تبعیض پیگیری شود که واردات چند برابر صادرات و رشد اختا پوسی انگل وار اقتصاد دلالی و واسطه گری این معضل را تشدید و غیر قابل حل کرده است . زیراکه سر نخ اصلی آن در اختیار باند های مافیائی دولتی و بازار وابسته به دولت همچون باند مافیائی انگلیسی غار تگر مؤتلفه و نهاد ها و زیر مجموعه های وابسته به ولی وقیح می باشد . اما اکنون دبير ستاد هدفمندي يارانه‌هاي استان تهران دولت نا مشروع درمانده از روی ترس شمشیر را از روبسته و همچون هندوانه فروشان به شرط چاقو کنار خیابانی سابق شهرهای ایران ، این دبیر ستاد هم چاقو بر دست عربده کشی و تهدید به ضرب و شتم و باز داشت و شکنجه و اعتراف گیری کرده و مدعی بر خورد شدید اجرائی قانونی با گران فروشان شده است . یعنی اینکه مشتی قرعه ی بد شانسی را به نام قربانیانی صادر کرده است که اینان می بایست برای زهر چشم گیری معترضان قربانی شوند . البته دیگر هیچگونه ابهامی وجود ندارد که این اقدام ناشی از ترس ، آشکارا مشخص است یک حرکت فرار به جلو می باشد . برای اینکه براساس تجربه ی 5 سال گذشته این طرح و تهدید هم از آن امام زاده جرجر هائی است که کور می کند که شفا نمی دهد. یعنی با ید شاهد شتابدار رشد روز افزون تورم و گرانی افزایش قیمت ها به جای کنترل رشد افزایش قیمت کالا هاباشیم.
هوشنگ بهداد
هفتم آبان ماه سال 1389
دبير ستاد هدفمندي يارانه‌هاي استان تهران در گفت‌وگو با فارس هشدار داد:برخورد شديد با گرانفروشان پس از
اجراي هدفمندي يارانه‌ها .خبرگزاري فارس: دبير ستاد هدفمند كردن يارانه‌ها‌ در استان تهران از برخورد شديد و قانوني با گرانفروشان پس از اجراي هدفمندي يارانه‌ها خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908060304