گزیده خبر های 25 مهر - 89
خودكفايي ايران در بنزين اتفاق بسيار بزرگي در عرصه بين‌الملل بود.احمدي‌نژاد: ايجاد ايستگاه عرضه گاز طبيعي بيش از 20 برابر شده است.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور با بيان اينكه ايجاد ايستگاه عرضه گاز طبيعي در دولت نهم و دهم بيش از 20برابر گذشته شده است خطاب به دست اندركاران صنعت نفت گفت: همت ديگري بكنيد تا سراسر ايران به گاز دسترسي داشته باشند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907241552
خالی بندی و وارونه گونه و تناقض گوئی آشکار یعنی همین که مقابل گزارش خبری روز گذشته که از صف طویل در گاز و بنزین خود رو گزارش داده شد.. ولی اکنون ادعای پوشا لی کیلوئی از سوی یک پاسدار بی ترمز ودنده عقب کنده شده است . البته معلوم نیست اگر چنانچه ادعا دروغ نباشد . آنگاه سئوال است پول این تولید کجا می رود یا چگونه با سیاست چوب حراج زدن بر منابع و ذخایر کشور این تولید به دیگران باج داده می شود؟
دستگيري 30 زن و مرد در 4 كافه سنتي
آخر این چگونه رژیم ضد بشر و نا متعارفی می باشد که مردمش مدام با توطئه و ضرب و شتم و دستگیری و زندان و شکنجه و اعتراف و حکم سنگین زندان و اعدام مواجه می باشند . راستی سوال است وقتی که مردم ایران به خصوص جوانان در دانشگاه ها و سینما ها و پارک و دشت و صحرا و کوهستان و پارتی های شبانه و کافه های سنتی و گورستان ها وحتی خانه های خود امنیت ندارند . برای چه ادعای مضحک ادعای قدرت برتر و امن ترین کشورجهان می شود . چونکه آخر کدام مکان دیگری یافت می شود که برای مردم ایران امنیت وجود داشته باشد به خصوص اینکه در زندان هم که زندان اندر زندان برای شان ساخته شده است؟
به منظور پيشگيري از وقوع جرم و برخورد با باشگاه‌هاي ورزشي بدون مجوز زنان، طرح نظارت بر اينگونه باشگاه‌ها به زودي در مشهد اجرا مي‌شود.به گزارش ايسنا سرهنگ پاسدار مصطفي احمدي، رييس پليس اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت خراسان رضوي با بيان اين مطلب افزود: در راستاي اجراي طرح نظارت بر اماكن عمومي در چند روز گذشته 25 باغسرا مورد بازديد قرار گرفت كه 4 باغسرا به دليل تخلفات متعدد پلمپ و 4 نفر از گردانندگان آنها دستگير شدند.وي ادامه داد: ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس خراسان رضوي در بازرسي از 10 مركز عرضه محصولات فرهنگي غيرمجاز 7هزار و 316 حلقه سي‌دي مبتذل و يك دستگاه كيس رايانه حاوي يك ميليون ذخيره انواع فيلمها كشف و 10 نفر را در اين رابطه دستگير كردند.احمدي خاطرنشان كرد: در بازديد از چهار كافه سنتي نيز 15 زن و 15 مرد دستگير و به دادسرا معرفي شدند.به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني پليس، احمدي افزود: در راستاي برخورد با مظاهر علني فساد نيز يك محموله البسه و مجسمه كه داراي تصاوير مبتذل بود، توقيف و سه زن و مرد در اين رابطه دستگير شدند.رييس پليس اداره نظارت بر اماكن عمومي استان خراسان رضوي در پايان يادآور شد: در چند روز گذشته براي تعدادي از واحدهاي صنفي متخلف اخطاريه تعطيلي صادر و 22 واحد صنفي نيز پلمپ شدند
لاريجاني در ديدار اعضاي جمعيت حاميان انقلاب:مقام معظم رهبري محور و ملاك وحدت هستند.خبرگزاري فارس: علي لاريجاني رئيس مجل شوراي اسلامي با بيان اينكه مقام معظم رهبري محور و ملاك وحدت هستند، تاكيد كرد: همه سلايق مختلف بايد خود را با اين ميزان بسنجند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907241446
بدلیل جنگ میان دولت نا مشروع با بازار مکاره ی مجلس و دولت با دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه که زیر کنترل پاسدار محمد باقر ذوالقدر می باشد به خاطر پرونده ی اختلاس میلیارد ها تومان محمد رضا رحیمی که معاون اول رئیس جمهور است . ضمن اینکه در گیری با آخوند آدم کش و آدم و گوشخوار محسن اژه ای وجود دارد . بنا براین پاسدار علی لاریجانی از ترس گشوده بودن پرونده ی فساد و اخوی فاضل و محمد جواد مجبور شده است که اینگونه آویزان به ولی وقیح بعنوان ملاک وحدت شود. در صورتی که این ولی وقیح نه خودش عامل نفاق و شکاف و اختلاف میان باندهای مافیائی غالب و مغلوب است ، بلکه در تظاهرات های سال گذشته ی ضد حکومتی با فر یادهای مرگ بر دیکتاتور و خامنه ا ی و اصل ولایت وقیح مردم ناراضی و خشمگین که تصاویرش را نیز پاره و لگد کوب کردند.مهر تأئید بر فاقد بی اعتباری ونامشروع بودنش زده شد.
در نشست خبري وزير فرهنگ ايران و بوليوي انجام شد .اهداي دفترچه خاطرات چه‌گورا به دولت ايران .خبرگزاري فارس: در نشست خبري وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ايران و وزير فرهنگ بوليوي دفترچه خاطرات و دست‌نوشته‌هاي چه گورا در دوران زندان از سوي يوگا رزولما به دولت جمهوري اسلامي ايران هديه شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907241491
گذشته از اینکه اعتراف یا بیان نشده است ین دفترچه خاطرات چه مبلغ خریداری شده است . از سوی دیگر گفته می شود که مگر ننگ با رنگ پاک می شود که اکنون بتوان با اینگونه اقدامات ننگ را و پرونده ی ننگین سیاه را سفید نمود؟
سيد مرتضي نبوي: فتنه‌گران از هاشمي رفسنجاني به‌عنوان سپر استفاده مي‌كنند.خبرگزاري فارس: نامه‌هاي سرگشاده كديور و كروبي به آقاي هاشمي رفسنجاني در راستاي سياست تترس و استفاده به عنوان سپر مي‌باشد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907241335
قیافه و ژست تصویری ای انسان نمای خود لوس کرده که همراه با ادا و اطوار میمونی است . این عضو باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه که میر مسئول ورق پاره ی دولتی رسالت است که پیوسته اهداف توطئه گری علیه منتقدان و رقیب مغلوب و خوشرقصی برای حاکمان را دنبال و تبلیغ می کند تا هرچه بر ثروت ها باد آورده ی نجومی شان بی افزایند .چونکه از همان ابتدای انقلاب همکاری در جنایات و همسوئی با حاکمان رژیم ضد بشری در بستر همین هدف غارتگری داشته اند . بطور مثال با فراموش کردن سابقه شریک در دزدی و غارتگری با رفسنجانی بودن اکنون تیغ کشی علیه ی رفسنجانی یا شریک و یار غار و حامی دزدی و غارت گری سابق شان شده است. چونکه وی دیگر در رأس قدرت نیست و جایش را رقبا گرفته اند . بنا براین باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه چون چرخش داده و بصورت قدرت خزیده است . پس این چنین بر توی سر رفسنجانی مکار زده و درازش کرده اند تا با یک تیر چند نشان زده شود.
تمسخر میرحسین موسوی از سوی کاریکاتوریست فراری
اینهم یک مورد دیگر از شیوه ی ورق پاره ی حکومتی خبر رسانی رسالت ارگان تبلیغاتی باند مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است که مشابه گزارش خبر قبلی در دفاع از دولت و علیه ی رقبای مغلوب می باشد.
رسالت نوشت: نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست روزنامه‌های اصلاح‌طلب با کشیدن کاریکاتوری دیگر از میرحسین
به انتقاد از وی پرداخت. در این کاریکاتور میرحسین جلوی لپ تاپ نشسته و مشغول کندو کاو در فضای مجازی خطاب به همسرش زهرا رهنورد می‌گوید: به ما پیغام می‌دهند که کاری باید بکنیم و زهرا رهنورد با پوزخندی به موسوی می‌گوید: خب یه کاری بکن. یک مصاحبه‌ای با خودت انجام بده و بیانیه‌ای صادر کن!گفتنی است نیک آهنگ کوثر چند ماه قبل هم با کشیدن کاریکاتوری از میرحسین وی را در سنین پیرمردی سالخورده نشان می‌داد که در حال نوشتن بیانیه 130 خود می‌باشد
توزیع تصاویر و سخنان خاتمی و موسوی توسط وزارت كشور دولت احمدی نژاد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=32174
مشخص نیست که در ادامه ی روند ادامه دار جنگ قدرت و ثروت بندهای مافیائی غالب با جناح مغلوب . اکنون دولت نا مشروع با این اقدام خود چه خواب شومی برای رفسنجانی و خاتمی و موسوی به عنوان بلیه های طبیعی دیده است؟
به مناسبت 20 مهر ماه كه به نام هفته ملی كاهش اثرات بلایای طبیعی نامگذاری شده است یكی از ادارات وزارت كشور اقدام به توزیع یك حلقه سی دی كرده است كه در آن توصیه هایی از میرحسین موسوی و محمد خاتمی وجود دارد .بنابر ادعای مشرق، در این سی دی از محمد خاتمی با عنوان آیت الله نام برده شده و حدود 30 صفحه توصیه و سخنرانی و تصویر از وی درباره آمادگی در برابر بلایای طبیعی جمع آوری شده است.همچنین مجموعه ای از سخنان و تصاویر میرحسین موسوی در این سی دی وجود دارد.در این سی دی همچنین سخنانی از مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری و هاشمی رفسنجانی وجود دارد.
رسم میهمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نوازی روزنامه نخست‌وزیر لبنان
معلوماست که پیگیری اهداف سیاست صدور تروریسم به برون مرز و بحران آفرینی وجنگ افروزی در لبنان که از طریق هدیه ی دلار ها و شیخ حسن نصر الله و سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به جنوب لبنان که به نام ملت لبنان جازده شد که . فرصت طلبانه تلاش برای دشمنی کردن با مذاکرات صلح و از زیر تیغ در آوردن پرونده ی حزب الله لبنان در ترور رفیق حریری است که راه اندازی جنگ روای تبلیغاتی این سفر پر هزینه همراه شد موقتی و زود گذر بودن دروان عسل خوری بس کوتاه است که مشخص است سریع هم این چنین تبدیل به موم خوری خواهد شد.
خبرآنلاین به نقل از رادیو فردا خبر داد: یک روز پس از پایان سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران به لبنان، پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی جریان «المستقبل» و روزنامه «المستقبل» که وابسته به سعد حریری، نخست‌وزیر لبنان، هستند اقدام به انشار نامه جمعی از منتقدین ایرانی خطاب به ملت لبنان کردند که در آن به شدت از سفر محمود احمدی‌نژاد انتقاد شده است.در این نامه ادعا شده است که محمود احمدی‌نژاد نماینده ملت ایران نیست و او صلح و آرامش را برای لبنان نمی‌خواهد.
گرانی فراگیر در بازار و سکوت دولت.نامه وزیر راه به رحیمی و انتقاد از کلنگ زنی بی رویه پروژه ها
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=32177
چقدر درست است که گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد چو سگ مازندرانی ، و خیلی مسخره تر است که بازار دروغ گوئی و خالی بندی آنچنان آشفته شده و گندش در آمده است که اعضای کابینه ی دولت نامشروع به شیوه ی سر پل خر بگیری همدیگر را چنین افشا و رسوا می کنند؟
حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری در نامه ای به رحیمی معاون اول رئیس جمهور از کمبود اعتبارات پرده بر داشت.به گزارش خبرنگار جهان حمید بهبهانی وزیر راه و ترابری چندی پیش در نامه ای به محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور از به زمین زدن کلنگ احداث پروژه ها در این وزارتخانه گلایه کرده است.گفته می شود وزیر در بخشی از این نامه نوشت که وزارت راه و ترابری تنها پنج هزار میلیارد تومان اعتبار دارد اما برای اتمام پروژه های استانی به 60 هزار میلیارد تومان پول نیاز است.وی در این نامه نوشته است که با اعتبار موجود نه تنها در طول دولت دهم بلکه وزرای دولت یازدهم و دوازدهم هم نباید کلنگ احداث هیچ پروژه ای را در حوزه وزارت راه و ترابری به زمین بزنند.بر اساس شنیده ها در حال حاضر تعهدات باقی مانده یا انجام نشده وزارت راه و ترابری در سفرهای استانی هیئت دولت 108 هزار میلیارد تومان است. همچنین این وزارتخانه 80 هزارمیلیارد تومان تعهدات باقی مانده از برنامه چهارم توسعه دارد.
احمدي نژاد: بايد پول نفت به جيب ملت برود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=32224
این هذیان و وارونه گوئی که جنبه ی توهین به فهم و شعور و تجربه مردم ایران دارد . چونکه زمان زیادی از قول وارونه مشابه تبدیل کردن پول نفت به نان و بردن بر توی سفره های خالی محرومان وتهی دستان نمی گذارد که در عمل درست وارونه شد . زیرا که رشد تورم و گرانی و فقر به جایش تحویل منتظران دریافت نان بر توی سفره های خالی محرومان داده شد.
احمدي‌نژاد گفت: آنها از توانمندي‌هاي ملت ما اطلاع نداشتند و فكر مي‌كردند كه در پنجاه سال قبل هستيم، زماني كه نفت را غارت مي‌كردند و حتي يك سنت هم به ما نمي‌دادند. خودكفايي در توليد بنزين اتفاق بزرگي بود كه هم در زمينه صنعت نفت و هم در عرصه بين‌الملل توانمندي‌هاي متخصصين ما را به نمايش درآورد.رييس‌جمهور، تهديد دشمن را بهانه‌اي دانست كه متخصصان كشور به سمت خودكفايي بنزين حركت كنند.
گرانی فراگیر در بازار و سکوت دولت
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=32201
این گزارش درست بیان کننده ی ادعای خبر فوق رئیس جمهور قلابی و کودتائی پاسدار گماشته احمدی نژاد است . همچنین اثبات کننده ادعای خال بندی و وارونه گوئی کاهش 5% نرخ تورم در شهریور وی است . زیراکه اکنون طرح جدید توزیع سهم هدفمند کردن یارانه ی نقدی دولتی شروع نشده است، اما اینگونه دود گرانی این چنین برتوی چشمان مردم ایران به خصوص محرومان رفته است؟
به گزارش الف، افزایش اخیر قیمت ها که از دو هفته اخیر شروع شده هم بازار کالاهای وارداتی را در بر میگیرد و هم بازار کالاهایی را که هیچ ربطی به نرخ ارز ندارند .در حالی که قانون هدفمند کردن یارانه ها هنوز اجرا نشده، برخی از واردکنندگان و تولیدکنندگان داخلی از ضعف نظارتی دولت سواستفاده کرده و قیمت محصولات خود را به بهانه هدفمندشدن یارانه ها از 5تا20 درصد افزایش داده اند.
با استناد به آيه « السارق و السارقه فاقطعوا ايديهما...»!صدور حكم قطع دست براي سارق قنادي در تهران
شتر با بارش می رود ولی لنگه پشه کوره گرفته می شود که به جرم ناتوانی کلان دزدی و غارتگری که داد ونمی تواند در مصونیت کامل و حاشیه امن باشد . بنابراین می بایست برخی از اندام ضعیفش که قادر به دزدی کلان نبوده است قطع گردد . تا عدالت مکتبی مدعی اصول گرائی این چنین در دستگاه دشمن عدالت قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض ثابت شود؟ ضمناً این خبر که ناشی از فقر ونیاز است مقایسه با ادعای کمدی و وارونه پاسدار ماشته احمدی نژاد کنید که باز تکرار کرده پول نفت جیب ملت برود . ناگفته نماند البته نام غارتگران حرفه ای کلان دزدان حاکم و شرکای شان ملت است که ولی وقیح هم حمایت شان می کند.
يكي از شعب مجتمع قضايي بعثت،‌ براي يك سارق قنادي، حكم قطع يد صادر كرد.به گزارش فارس، در تاريخ 8 خرداد امسال، مأموران كلانتري 115 رازي بعد از مظنون شدن به يك دستگاه خودروي زانتيا، به راننده آن دستور توقف دادند.بعد از مطالبه مدارك خودرو و هويتي راننده از سوي مأموران، راننده خودرو كه جواني 21 ساله بود، اقدام به درگيري با مأموران و استفاده از گاز اشك‌آور براي فرار از دست مأموران كرد كه در نهايت دستگير شد.بعد از اعتراف متهم (چه بلایی سر اينها مياورند که به راحتی حتی برای کارها نکرده نيز اعتراف ميکننند)، پرونده براي رسيدگي به شعبه 1156 مجتمع قضايي بعثت فرستاده شد كه متهم در جلسه رسيدگي به اين پرونده مدعي شد كه با همدستي تعدادي از كارگران قنادي اقدام به سرقت بيش از 4 ميليون تومان پول كرده است. وي مدعي بود كه فقط يك ميليون تومان از اين پول را برداشته و مابقي را بين كارگران تقسيم كرده است.در دادگاه با استناد به آيه « السارق و السارقه فاقطعوا ايديهما...» و مواد 197، 198، 199، 200، 201، 677، 667 و 480 قانون مجازات اسلامي متهم را به قطع يد بابت حد سرقت،‌ رد اموال، 6 ماه حبس بابت تخريب، پرداخت ديه و 6 ماه حبس بابت تمرد از مأموران پليس محكوم مي‌كند.