روزی نامه ی حکومتی جمهورری اسلامی 4 شنبه 28 مهر ماه سال 1389
نقد و بررسی : سر مقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری " فعاليت "ستاد سركوب" در آستانه انتخابات مصر"
" سرمقاله نویس بدون توجه به فضای امنیتی پلیسی و سفر ولی وقیح به قم ، ترجیح داده است در امور داخلی مصر مداخله گری کند "
با نادیده گرفتن فیلتر کردن سایت های آخوند های حوزه ی علمیه ی قم مخالف ولی وقیح که قبل از سفر ولی وقیح به قم از سوی وزارت بد نام اطلاعات انجام شده است . یا اینکه با ممنوع الخروج کردن این آخوند ها از قم که موقع سفر ولی وقیح در قم ، اینان بطور اجباری حضور داشته باشند . ولی اکنون سر مقاله نویس متخصص دخالت گری در کشورهای همسایه و منطقه آنهم از موضع سخنگوی دولت و نماینده ملت ها می باشد . بدون توجه به نقش شورای نگهبان آلت دست ولی وقیح که در رد صلاحیت ها چگونه است کردن و یا تقلبات گسترده که در نمایشات خیمه شب بازی های انتصاباتی انتخابی جا زده رخ داد ه شد . به خصوص هنوز فراموش نشده است که در 22 خرداد 88 چه اتفاق افتاد و کودتا گران پاسدار پس از آن با معترضان چه کردند و تا کنون مرتکب چه جنایات و اعمال ضد انسانی شدند ؟ چونکه مردم معترض ایران خواهان تغییرات دمکراتیک و حکومت جدائی دین از حکومت در ایران هستند و این پژواک آنچنان رسا و مفهوم شده است که ولی وقیح در سخنرانی خود در قم در مورد این نگرانی روضه خوانی نمود .یا اینکه سر مقاله نویس بدون آنکه اشاره کند که پس از 22 خرداد 88 با رقبای مغلوب چه بر خوردی شده و چگونه اتهاماتی به اینان زده می شود؟ اما جالب است که اکنون وی نماینده ملت مصر و مدافع اخوان لمسلمین شد ه است تا که سیاست مداخله گری آشکار در امور داخلی مصر را پیگیری کند و به نمایش گذارد . بنابراین در آستانه ی بر گزاری انتخابات پارلمانی در مصر پیرامون فضای امنیتی و سرکوب و بازداشت در این کشور از جمله اعضای اخون اللمین قلم فرسائی کرده و تحلیل و تفسیر داده است . آری بدون توجه به این موضوع که در ایران چه خبر است و پاسداران کودتاگر و ولی وقیح چه فضای جهنمی و تحمل نا پذیری را در ایران حاکم و تحمیل نموده اند . در عوض از اوضاع مصر این چنین نقل قول و گزارش ارائه داده است :
"جاسوسان رژيم قاهره با تلاش براي به دست آوردن اطلاعات جديد پيرامون مشخصات چهره‌هاي مستقل و بويژه نامزدهاي اخوان المسلمين، در خدمت بازوهاي اطلاعاتي رژيم قاهره قرار گرفته‌اند تا به هر طريق ممكن از ورود نيروهاي مردمي به مجلس جلوگيري كنند درحالي كه نامزدهاي حكومتي در ميان مردم فاقد جايگاه و پايگاهند و مردم مصر تقريباً هم قسم شده‌اند كه به آنها راي ندهند اما تجربه‌هاي گذشته نشان مي‌دهد كه آنها سرانجام با معجزه دولت باز هم سر از صندوق‌هاي رأي در مي‌آورند. با اينهمه، شدت و دامنه بازداشتها بيشتر شده و شهرهاي قاهره، اسيوط و اسكندريه به كانون تشنجات سياسي - اجتماعي مبدل گرديده است. رژيم قاهره سعي دارد با دستگيري چهره‌هاي سرشناس مردمي و اخوان المسلمين به افكار عمومي نشان دهد كه براي توسل به سياست مشت آهنين هيچ حد و مرزي را نمي‌شناسد "
.در خاتمه اینکه سر مقاله نویس بدلیل رشد اختلافات و تضاد و رقابت های درونی به خصوص ا ینکه فشار بر روی رفستجانی و تهدید کردن فرزندش آقازاده مهدی افزاش یافته است .اما وی ترجیح داده است که در مورد سفر ولی و قیح به قم سکوت کند . چونکه این سفر سفارشی و نمایشی و تشریفاتی که از سوی پاسداران کودتا گر طراحی و بر نامه ریزی شده است . توطئه ای علیه ی رفسنجانی و سایر آخوند های مخالف ولی وقیح در حوزه ی علمیه ی قم می باشد . زیرا که یکی از اهداف این سفر تضعیف هر چه بیشتر رفسنجانی و تقویت ولی وقیح می باشد . بهمین دلیل سر مقاله نویس مقاله ی خود را محور چگونگی بر گزاری انتخابات پارلمان مصر تنظیم نموده است تا که مکمل سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و خاور میانه شود . البته این سیاست نوعی موازی کاری و همآهنگ با سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به لبنان و دشمنی با مذاکرات صلح خاورمیانه می باشد که ادامه ی آن فراخواندن نوری مالکی نخست وزیر غیر قانونی عراق دست نشانده به تهران و دیدار با ولی وقیح قبل از سفر وی به قم است که اثبات می کند دیپلماسی مداخله گری در امور داخلی سایر کشور به خصوص عراق و دشمنی کردن جدی با مذاکرات صلح خاور میانه رابطه ی مستقیم با بقای رژیم ضد بشری دارد . چونکه پیگیری مستمراین سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز آن روی سکه ی سیاست خفقان و سانسور و سرکوب و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعدام و ترور و گروگان گیری در داخل کشور است آنگونه که بدون تعقیب این سیاست دوسویه که لازم و ملزوم هم شده است هیچگونه شانس بقاء برای رژیم ضد بشری کودتائی وجود ندارد.
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890728/13890728_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهورری اسلامی 4 شنبه 28 مهر ماه سال 1389
" فعاليت "ستاد سركوب" در آستانه انتخابات مصر
"