دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 5 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " از آن «گذشته» تا اين «آينده» "
"بر خلاف ادعای وارونه ی قلم بردست عضو انصار حزب الله که ادعا کرده تکرار صحنه های تظاهرات های ضد حکومتی 88 دیگر اتفاق نمی فتد .باید گفت که ناراضیان منتظر روزنه ای برای حضور بس کیفی تر از تظاهرات ضد حکومتی سال قبل هستند"
سوزن گیر کرده بر روی صحفه فتنه ی 88 بر گردان یا آن روی سکه اشغال سفارات آمریکا در 13 آبان 58 تهران است که پس از آن آنگونه منتهی به تب و تاب اپیدمی مبارزه با امپریالیست به خصوص با شیطان بزرگ شدسپس آنچنان این اپیدمی شایع و رایج شد که سفونی بصدا در آمده اش خیلی را به شرکت کر کشاند تا نوچه امام ضد امپریالیست شوند و به خدمت اهداف پلید بر نامه ریزان پشت پرده در آیند تا به حذف از صحنه ی سازمان های انقلابی و سیاسی سرکوبگران حاکم همت گمارند و فعالانه همکار و دستیار اینان شوند . به این امید که با محو اینان در صحنه جا برای شان گشادتر شود و اینان به بازی گرفته شوند تا شاید ریزشی های نیروهای انقلابی و سیاسی از صحنه را اینان جذب نمایند. اما شرایط کنونی با آن زمان تفاوت بسیار دارد . چونکه اکنون نه خمینی شیاد وجود دارد . نه جانشین وی عرضه و توان پر کردن خمینی شیاد را داشته است . مهمتر اینکه اکنون فضا بطور دربست با سال 58 تغییر کرده است. آنگونه که دیگر ابهام و ذهنیت برای عوامفریبی باقی نمانده است تا که بتوان 22 خرداد 88 را معادل 13 آبان 58 نشاند و تظاهرات های ضد حکومتی پس از آن را که همراه با پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح از سوی معترضان ناراضی بود را فتنه نامید و با آن جنگ روانی تبلیغاتی بر پا نمود و مدام مانور فتنه 88 داد . زیرا که اکنون مخاطبان کودتا گران حاکم دشمن و عامل بیگانه به خصوص آمریکا متهم شده خودی ها ی بی خودی شده ی رقیب می باشند که در سال 58 جزو دانشجو یان مسلمان پیروان خط امام شیاد بودند که نقش مستقیم در سرکوب و حذف مخالفان و آزادیخواهان داشتند که اکنون چون در روند جنگ قدرت و ثروت و انحصاری کردن حذف شده اند پس آنچنان زائد و بی مصرف شده که دیگر نه تحمل نمی شوند ، بلکه مورد بدترین توهین و اتهامات واقع می شوند . آنهم اتهاماتی که با در 3 دهه ی گذشته با مشابه ی آن مخالفان زیادی اعدام و تیر باران شده اند . بهر حال قلم بر دست عضو انصار حزب الله و هم لهجه و هم قلم وهمکار سر باز جو پاسدار حسین شریعتمداری با وابسته نمودن رقیب به مهره و آلت دست آمریکا که مأمور پیگیری اهداف آمریکا در 88 بودند اهداف شکست خورده رقیب و آمریکا در سال 88 را با پاک کردن صورت مسئله و وارونه گوئی کردن و با وصل کردن به سفر تشریفاتی و نمایشی ولی وقیح به قم و گنده کردن وی و سفرش به قم لو داده است هدف این این سفر جبران کردن آثار ضربات وارده ی تظاهرات ضد حکومتی سال گذشته و نسق و زهر چشم گیری از مخالفان حوزه ی علمیه قم و مشروعیت کاذب تراشیدن برای ولی وقیح نا مشروع است که توضیح و تشریح آن چنین است :
" نظام جمهوري اسلامي، به لحاظ زماني فاصله چنداني از فتنه 88 نگرفته است. يك سال در مقياس رويدادهاي ملي، زماني ناچيز محسوب مي شود. اما اگر به رويدادهاي جاري و فرايندهاي واقعي كشور نگاه كنيم، فاصله نظام از دوران فتنه چنان عميق و بزرگ شده كه ديگر هيچ كس، حتي آنها كه فتنه 88 را بوجودآوردند و اكنون هر روز و ساعت به دنبال مقصر مرگ جنيني آن مي گردند، باور ندارد چنان رويدادهايي در آينده نزديك امكان تكرار داشته باشد. در يكي از آخرين تحولات، فردي كه جريان فتنه او را چريك پير مي خواند، به صراحت گفته است مردم ديگر هيچ توجه و اعتنايي به سرنوشت امثال موسوي و كروبي ندارند و اينها دستگير هم اگر بشوند آب از آب تكان نخواهد خورد. بعد هم درخواست كرده كه نظام لطف كند و فقط تكليف جريان اصلاحات را روشن كند تا از وضعيت فعلي كه بي شباهت به آويزان ماندن ميان زمين و آسمان نيست، در بيايند. تبديل كردن اختلاف به كينه و رقابت به براندازي در ميان گروه هاي سياسي كشور به اين ترتيب كه بي توجه به سرنوشت نظام، به «هر قيمت ممكن» كمر به حذف يكديگر ببندند. اصطلاح «به هر قيمت ممكن» براي آنها كه اندكي از نزديك، روندهاي انتخابات و فتنه 88 را دنبال كرده اند قاعدتا بايد بسيار آشنا باشد خصوصا كه كساني از خواص اهل سياست وقتي مي خواستند ميزان جديت خود براي كنار زدن رقيب را نشان بدهند از اين واژه استفاده مي كردند و مي گفتند «ابايي نداريم با هر كسي بنشينيم و همكاري كنيم»! در مرحله بعد، مجموعه اي از پروژه هاي تودرتو طراحي شده بود براي اينكه توان كنترل بحران نظام تجزيه شده و از بين رفته نشان داده شود. تصور طراحان فتنه اين بود كه فقط زماني كه دوستان خود را متقاعد كرده باشند كار از دست نظام در رفته، مي توانند به تيز و فراگير شدن آتش فتنه اميد داشته باشند. براي اجرا شدن اين پروژه مهم ترين ابزار به خيابان كشاندن مردم بود. فكر مي كردند و مي گفتند كه تنها به اين روش مي توان نظام را ترساند و از آن امتياز گرفت و امتياز اول كه گرفته شد ديگر روند باج خواهي و امتيازگيري را پاياني نخواهد بود. مطالعه دقيق اطلاعات موجود نشان مي دهد، اتاق فكر فتنه تصور مي كرد اگر پروژه درست پيش برود سيستم به روش هاي نرم يا حداكثر نيمه سخت فروخواهد پاشيد يا اگر هم فرو نپاشد آن قدر ضعيف مي شود كه در داخل به فتنه گران و در خارج به اربابان آنها امتيازهاي كلان خواهد داد تا بتواند اوضاع را كمي كنترل، و موجوديت خود را حفظ كند.در مرحله بعد فتنه گران تصور مي كردند كه شكاف دولت-ملت به مرحله اي خواهد رسيد كه نظام پشتوانه مردمي كليه تصميم هاي بزرگ خود را از دست خواهد داد. پس به اين نتيجه رسيدند كه به تعبير نتانياهو «حالا وقت فشار آوردن است». ايده خفته در پس قطعنامه 1929 دقيقا همين بود. (فرمايش ديروز آقا در قم را به ياد بياوريد كه فرمودند وارونه كردن واقعيت برنامه اصلي دشمن است و برخي هم در داخل همين كار را مي كنند) سفر حضرت آقا به قم و استقبال بي نظير مردم و علماي آن ديار از ايشان، در حالي انجام شد كه دشمن به توهم شكاف قم-تهران اميد فراوان بسته بود. ظرف يك و نيم سال گذشته فتنه گران داخلي و ذوق زده تر از آنها برخي از مشاوران ايراني دولت اوباما، اين موضوع را كه شكافي عميق ميان نظام جمهوري اسلامي و پشتوانه حوزوي و روحاني آن ايجاد شده امري قطعي و تمام شده فرض مي كردند و بعد بلافاصله نتيجه مي گرفتند كه مشروعيت ديني نظام در حال از دست رفتن است."
عجیب است به وجود اینکه مدعی قلم زن عضو انصار حزب الله اعتراف نموده است که قم شهر کوچکی است . ولی نگفته است که جمعیت ادعائی دروغین وارونه صدها هزار نفری استقبال کننده از ولی وقیح از کجا گرد آوری شده و دلیل صحت آن ادعای کاذب چیست که هیچ مدرک و سند معتبر تصویری بر این ادعای دروغین وجود ندارد؟ البته تق این ادعای وارونه آنگونه شفاف در آمده است که در ادامه قلم زن انصار چماقدار حزب الله دروغ و وارونه گوئی بزرگتر نموده و مدعی شده است که فتنه 88 و پژواک فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح موجب شده است که روابط میان ناراضیان خشمگین سال 88 با ولی وقیح منفور و نامشروع متحول تر گردد. چونکه اینگونه این تحول به پیآمد موفقیت آمیز طرح هدفمند یارانه ی نقدی دولتی گره زده شده است:
"اجتماع چند صد هزار نفر در شهري نسبتا كوچك از ساعت ها قبل از ورود رهبر انقلاب، استقبالي كه بي گمان در تاريخ قم نظير نداشت، بعد حضور بي سابقه در ديدارهايي كه هر يك از ديگري پررونق تر بود و مهم تر از همه اينها، ديدارهاي بسيار صميمي و عاشقانه مراجع و علماي بزرگ قم با حضرت آقا نشان داد كه اهل فتنه در اين ماه ها جز سركار گذاشتن خود كار ديگري نكرده اند. نكته ظريفي كه در اين ميان به آن توجه نشد اين است فتنه سال 88 اتفاقا جنس روابط ميان رهبري و مردم را عميقا متحول كرده و به آن عمقي بي مانند بخشيده استعزم دولت براي نهايي كردن پروژه هدفمندي يارانه ها در اين شرايط هم حامي پيام هاي نيرومندي است. تا آنجا كه به آمريكايي ها مربوط مي شود تحريم ها را به گونه اي وضع كردند كه تكميل كننده مشكلات فرضي از هدفمندي باشد. دولت اما با هوشمندي توانسته ناكارآمدي تحريم ها را در همين زمان كوتاه به رخ غربي ها بكشد دشمنان بدجوري به كاهدان زده اند."
در خاتمه اینکه اشکال وارونه گوی عضو انصار حزب الله و هم لهجه ذوق زده ی شده سربازجو حسین شریعتمداری با نقل قول کردن از بهزاد نبوی تصور کرده است که مردم ایران فقط نسبت به موسوی و کروبی و خاتمی بی توجه شده اند و این مردم فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سال 88 را از یاد برده اند و به این نتیجه قطعی نرسیده اند که رژیم ضد بشری کودتائی تغییر و اصلاح نا پذیر و نامشروع می بایست با حکومت دمکراتیک سکولار تغییر داده شود و اگر چنانچه اکنون سکوت کرده اند بدلیل افزایش بیش از حد سرکوب و خفقان و سانسور و ضرب و شتم و بازداشت زندان و شکنجه و اعراف گیر و صدور احکام سنگین زندان و اعدام ها است . البته این شرایط مقطعی و موقتی است . زیرا که نمی تواند دائمی باشد . برای اینکه هر چه که زمان سپری می شود و به جلو می رود . هم دامنه ی شکاف و اختلاف و تضاد و رقابت میان باندهای مافیائی کودتائی حاکم بیشتر و بیشتر می شود . هم بر ضریب خشم و نفرت و نارضایتی عمومی افزوده می گردد . به خصوص اینکه تأثیر تحریم ها با همه انکار و تکذیب کردن ها یش هرروز بیشتر نمود پیدا می کند . تازه اسناد فاش شده ویکی لیکس هم قوز بالا قوز شده است . چونکه نه دیگر نمی توان همچون 7 سال گذشته فرصت طلبانه در عراق حضور داشت ودست به اقدامات تروریستی و آدم ربائی و ترور زد و از موضع طلبکارانه آمریکا و عربستان و حزب بعث و رقبای نوری مالکی را مقصر و متهم نمود . زیرا که اکنون انگشت اتهام بی ثباتی و ناامنی و اقدامات تروریستی در عراق به سو ی حاکمان تهران و پاسداران و نوری مالکی و نفوذی های رژیم ضد بشری درون دولت غیر قانونی وی نشانه رفته است . بنابراین اکنون عراق نه دیگر حیات خلوت امن و سکوی پرش صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و با گیری و چانه زنی مذاکرات هسته ای برای حاکمان کودتائی تهران نمی تواند باشد ، بلکه تبدیل به منطقه ی مین گذاری شده برای حاکمان فرصت طلب رژیم ضد بشری ایران شده است که عبور از منطقه ی مین گذاری شده هرگز بدون هزینه نمی تواند باشد . بنابراین فضای داخل کشور آتش زیر خاکستر می باشد که هر گونه ضربه ای که بر پیکر رژیم پوسیده ی ضد بشری اسیب پذیر شده وارد شود تا موجب کوچکترین روزنه برای حضور مردم ناراضی و خشمگین شود سریع اینان وارد خیابان می شوند و مطمئنا این دفعه ً در مدار بس کیفی تر از تضا هرات های ضد حکومتی سال 88 حضور ناراضین خواهد بود.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890805/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان 4 شنبه 5 آبان ماه سال 1389
از آن «گذشته» تا اين «آينده» (يادداشت روز
)