گزیده خبر های 25 مهر- 89 قسمت - 2
سردار نقدي در گفتگو با فارس:اقدامات تروريستي كور نتيجه حضور امريكا در منطقه است.خبرگزاري فارس: رييس سازمان بسيج مستضعفين اقدامات تروريستي كور و كشتار مردم بي‌گناه را نتيجه حضور امريكا در منطقه دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907250575
عجیب است قبل از اینکه این پاسدار وارونه گوی عراقی اعتراف کند که کدامین کشور حامی و پدر خوانده ی تروریسم در جهان است که با تهدید سایر کشور های منطقه و جدیت در سیاست جنگ افروزانه با ادعای موهبت الهی بودن جنگ موجب حضور آمریکا در منطقه شده است . اما اکنون با نعله وارونه زدن و با فراموش کردن اعتراف رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه تهران که گفت رژیم ضد بشری در کنار بوش و اشغال گران در اشغال نظامی افغانستان بود . البته همین همکاری در اشغال نظامی عراق هم ادامه یافت و تکرارشد . این پاسدار وارونه گوی راقی با وقاحت مدل ولی وقیح و پاسدار گماشته احمدی نژاد برای سفید کردن پرونده ی رژیم تروریستی اعتراف کرده است که حضور آمریکا در منطقه موجب اقدامات تروریستی کور شده است . یعنی تلاش مذبوحانه کرده است تا با رد گم کردن عامل اقدامات تروریستی زنجیره ای در عراق و افغانستان و خاورمیانه عاملان رژیم ضد بشری را کور و آن را به آمریکائیان نسبت دهد.
چاوز فردا شب در تهران.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور ونزوئلا فردا شب به تهران سفر مي‌كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907250523
در بستر سیاست بحران آفرینی و منحرف کردن اذهان عومی که پاسدار گماشته احمدی نژاد با سخنرانی بس انتقاد و متناقض آمیزی که در سازمان ملل انجام داد که نیاز به اقدامی برای به فراموشی سپردن آن بود که دست به تدارک سفر باج دهنده به لبنان و حضورش درجنوب لبنان زد . اکنون برای پوشش گند این سفر لبنان، چاوز به تهران فراخوانده شده است تا که خبر روز شود و پیش مقدمه ی سفر ولی وقیح به قم شود تاکه نشان داده شود رژیم ضد بشری در منطقه و جهان منزوی نمی باشد . البته چاوز هزینه اینگونه سفر ها به کشور منزوی و بی اعتبار شده در جهان را با شکست حزب وی در انتخابات ونزوئلا پرداخته شد.
توتال داد و ستد با ایران را متوقف کرد
http://www.fararu.com/vdcdx90k.yt0js6a22y.html
بقول ژنرال ازهاری نخست وزیر نظامی زمان پایانی شاه که فریاد تظاهر کنند گان می گفت نوار است . اکنون خطاب به گزمکان پاسداران کودتاگر جایگزین وی شده با ید گفت باز خواهید گفت که تحریم ها هنوز اثر ندارد
فرارو- شرکت فرانسوی توتال به معاملات نفتی خود در ایران پایان داد. رییس این شرکت ادعا کرده است که این تصمیم را بدون توجه به فشارهای آمریکا اتخاذ کرده، زیرا در فرانسه و اروپا تحریم ایران تبدیل به یک قانون شده است
مشايي پيشگويي كرد
http://www.fararu.com/vdcjomei.uqeotzsffu.html
البته این مشنگ رحیم مشائی زیاد هم بی ربط هم نگفته است . زیرا که در دهه ی آینده نه اینکه دیگر نام و نشانی از این رژیم ضد بشری نیست ، بلکه حکومت دمکراتیک متضاد این رژیم ضد بشری در ایران مستقر شده که الگوی کشور های منطقه خواهد بود و از جایگاه ویژه در جهان بر خور دار خواهد بود.
رئيس كميسيون فرهنگي دولت گفت: «من اعتقاد شخصي دارم كه در يك دهه ديگر حركت شتابان و بزرگي در ايران رخ خواهد داد كه بشر در هيچ كجاي دنيا مشابه آن را نديده است».
توقف سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی در لندن
بازهم نمونه ی دیگر گزارش شده از بی تأثیر بودن تحریم ها این خبر گزارش شده است. چونکه بستن قرار داد های صنعتی و تجاری با لبنان جایگزین اینگونه تحریم ها شده است.
مقامات فرودگاه هیترو لندن تصمیم گرفته اند به هواپیماهای شرکت هواپیمایی ایران ایر بنزین تحویل ندهند تا این هواپیماها مجبور باشند برای سوخت‌گیری در یک مکان دیگر توقف کنند که نتیجه عملی این تغییر مسیر پرواز، سه ساعت تأخیر در رسیدن به مقصد است.سایت رجانیوز گزارش داد: این اقدام مستند به قطعنامه تحریم کنگره امریکا و اتحادیه اروپا اعمال می‌شود.بر این اساس، هواپیماهای ایرانی در فرودگاه وین و یا فرودگاه دیگری در مسیر ضمن توقف سه ساعته و سوخت گیری مجدد به پرواز ادامه می دهند که در نتیجه آن، مسیر شش ساعته لندن- تهران را به مسیر بیش از 9 ساعته تبدیل خواهد کرد.سایت رجا نیوز که بسیار نزدیک به دولت است در ادامه مینویسد : این اقدام مقامات فرودگاه بین المللی هیترو لندن که به بهانه منع فروش بنزین و فرآورده های نفتی به ایران انجام می‌شود، می‌تواند بیش از اینکه به شرکت ایران‌ایر ضربه بزند، برای شرکت خطوط هوایی بی-ام-ای مشکلاتی ایجاد خواهد کرد چرا که ایران ایر دارای سه پرواز به مقصد لندن است و بی-ام-ای دارای هفت پرواز در هفته به مقصد تهران است.گفتنی است پیش از این فرودگاه فرانکفورت آلمان نیز سوخت رسانی به هواپیماهای ایرانی را متوقف کرد که به همین دلیل هم اکنون هواپیماهای ایرانی مسیر فرانکفورت - تهران برای سوخت گیری در فرودگاه وین توقف می کنند.
طرح آمريكا براي انتقال سپر دفاعي به تركيه
http://www.fararu.com/vdcewp8n.jh8vei9bbj.html
اینهمه جنگ روانی تبلیغاتی شد که ادعا شد دولت ترکیه علیه اسرئیل و آمریکا می باشد و در تحریم ها نه شرکت نمی کند ، بلکه قرار دادهای تحریم شکن با رژیم ضد بشری می بندد. اما اکنون با زدن زیرآب خبر های جعلی و وارونه اینگونه متضاد ادعاهای گذشته بازتاب داده شده است.
فرارو- استقرار سپر دفاع موشکی در ترکیه.... تاثیر کاهش هزینه نظامی بریتانیا بر آمریکا.... آینده سیاسی سرزمین فراعنه.... انتخاب‌های ما در بررسی صفحات بین الملل روزنامه‌‎های یکشنبه است. تهران امروز> طرح آمريكا براي انتقال سپر دفاعي به تركيه . رسالت> دردسر جديد اشغالگران . حمایت> سقوط و صعود سی ساله ديکتاتور.
حمله تروریستی به خودروی پلیس در سیستان
http://www.fararu.com/vdccxeqp.2bq408laa2.html
بالاخره موج تنفر اهالی ا ین منطقه خونین و سوخته شده نه فروکش کردنی می باشد ، بلکه در حال افزایش می باشد.
عبداللهی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، افزود: «این حمله غروب دیروز و در مسیر تردد خودروی نیروی انتظامی بین خاش و زاهدان صورت گرفت». وی گفت: «در این حمله یکی از کارکنان نیروی انتظامی شهید شد و چهار نفر هم مجروح شدند».
سفیر سابق ایران در یک برنامه تلویزیونی:
از این زن فرزندی ندارم؛ او می خواست من را مجبور کند علیه مقامات کشور حرف بزنم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=32249
واقعاً عجیب رژیم مافیائی پرونده ساز جنایتکاری است که گذشته از اینکه دین را ابزاری و و سیله در روند جنگ قدرت و ثروت وحفظ آن وحذف رقبا از صحنه کرده است . از سوی دیگر نه اینکه رو کرده که همه مهره هایش آلوده به فساد وزن بارگی هستند . همینطور ثابت کرده است که به خودی ها هم نه اینکه رحم نمی کند بلکه اگر لازم باشد از هرگونه پرونده سازی و اتهام زدن هم دریغ نمی کند. حال توجه داشته باشید وقتی با خودی اینگونه برخورد می کند با مخالفان در سیاه چال هایش چه می کند و برای اینان چگونه پرونده سازی می نماید؟
روزنامه ابتکار نوشت:سفیر اسبق ایران در یکی از کشورهای آسیای میانه در یک برنامه زنده تلویزیونی در این کشور با زنی که ادعا می‌کند همسر وی بوده، رو در رو شد.در این برنامه، سفیر اسبق ایران ادعای این زن را مبنی بر وجود اسناد ازدواج با وی و داشتن فرزند را منکر شد و گفت : این اسناد جعلی است و من با این زن ازدواج نکرده ام.وی گفت: من مدارکی برای انکار این اسناد جعلی دارم و به دادگاه این کشور هم ارائه کرده ام. آتی نیوز نوشت: آقای سفیر همچنین با متهم کردن این زن به تبانی با مخالفانش در داخل ایران مدعی شد: چون من در ستاد آقای "...." کار می‌کردم و رئیس ستاد بودم، این زن با مخالفانم در داخل ایران تبانی و بر علیه من اقدام کرده اند.سفیر اسبق ایران همچنین با شیاد خواندن این زن گفت: این زن می‌خواست من را مجبور کند تا علیه مقام ارشد کشور حرف بزنم.شبکه تلوزیونی و زمانی که این مواجهه در آن رخ داده در این مطلب نیامده است
ورود زعفران چینی به بازار ایران
دیگر چه وارد نمی شود؟ مگراینکه آخوند مدل چینی و کپی رفسنجانی باشد که وارد نشده است که آنهم معلوم نیست که در حوزه علمیه ی قم نباشد . آری مگر چیزی دیگر باقی مانده که چین به ایران صادر نکند تا باز هم با پرروئی تمام و وارنه گوئی کردن همچنان ادعای خود کفائی می شود؟
روزنامه آرمان : عضو پژوهشكده صنایع غذایی خراسان رضوی با اظهار تاسف از ورود بسته‌های زعفران چینی در بازار ایران،گفت: علاوه بر چین، شنیده می‌شود استرالیا نیز برای تولید زعفران برنامه‌ریزی كرده و افغانستان نیز به شدت در پی جایگزین كردن كشت زعفران به جای خشخاش است. دكترعبدالله ملافیلابی اظهار كرد: براساس گزارش‌های رسیده بسیاری از پیازهای زعفران كیلویی هزار و 500 تومان به افغانستان قاچاق می‌شود ضمن اینكه در بازار داخلی ایران نیز قیمت پیاز زعفران كیلویی 800 تا 1300 تومان در تغییر بود كه این قیمت بالایی برای پیاز محسوب می‌شود. او ادامه داد: با توجه به ركودی كه سال‌های گذشته در بازار زعفران بوجود آمد و نتوانستیم تعهداتمان را در دو سال گذشته به بازارهای جهانی به جا آوریم در حال حاضر یكسری از كشورها وسوسه شده‌اند كه به دنبال تولید زعفران بروند. ملافیلابی افزود: هر چند كه بازار جهانی می‌تواند تا 500 تن زعفران را پذیرش كند و زعفران نیز به عنوان داروی هزاره سوم مطرح است ولی به هر حال چون سطح زیر كشت قابل كنترل نیست بسیاری از زارعین ما وسوسه شده و امسال به شكل بی‌رویه‌ای سطح زیر كشت را بالا برده‌اند و همین موضوع روی مسائل عرضه و تقاضا اثرگذار است و قیمت‌ها را بالا و پایین می‌كند تا زمانی كه به تثبیت برسد ولی درحال حاضر وضعیت معقولی را در قیمت زعفران داریم و از نظر قیمت جای نگرانی نیست.
دستگیری روزانه یک ایرانی در شرق آسیا
مقایسه گزارش این خبر با خبر قبلی است که این به اوون در . زیرا اگر چنانچه همه گونه کالاهای مورد نیاز از چین وارد می شود که شامل تخم مرغ مصنوعی و قرص جوشان مشروب و سیگار تریاک و... زعفران می شود . در عوض بدلیل صنعت پیشرفت مافیای مواد مخدر پاسداران کودتا گر اینگونه قاچاقچیان نیز به شرق آسیا صادر می شود تا که به پیام نوروزی دو ساال پیش شکوفاتی اقتصادی هم با نوآوری ولی وقیح چنین پاسخ مثبت داده شود؟
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، سردار حمیدرضا حسین آبادی در گفتگو با مهر گفت : افزایش دستگیری اتباع ایرانی به جرم حمل مواد مخدر در کشورهای تایلند، مالزی، اندونزی و اخیرا سوریه و ترکیه موجب شده تا چهره ایران خدشه دار شود برهمین اساس تشدید برخورد با قاچاقچیان شیشه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.وی گفت: برخلاف همه تاکیدات و هشدارهای پلیس همچنان گروهی از افراد سودجو از غفلت و ناآگاهی دیگران استفاده کرده و از طریق آنان اقدام به حمل مواد مخدر به کشورهای هدف می کنند.سردار حسین آبادی گفت: در حال حاضر به صورت میانگین روزانه یک ایرانی در کشورهای آسیای جنوب شرقی به جرم حمل مواد مخدر دستگیر می شوند و این امر موجب شده تا این کشورها تمهیدات ویژه ای از جمله استفاده از سگهای مواد یاب و دستگاههای ایکس ریل برای کنترل ایرانیان اتخاذ کنند.وی افزود: ترانزیت شیشه به کشورهای آسیای جنوب شرقی موجب شده تمام بارهای ایرانیان در بدو ورود به این کشورها کنترل شده و از این طریق مزاحمتهایی برای سایر ایرانیان ایجاد شود.رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: اخیرا ایرانیان برای ترانزیت مواد مخدر به کشورهای آسیای جنوب شرقی از روشهای دیگری مانند انتقال مواد به کشور واسطه (ثالث) کرده و سپس از آنجا مواد مخدر را به کشورهای آسیای جنوب شرقی ترانزیت می کنند.
اعدام 5 نفر در اصفهان
برای مبارزه با تحریم ها و خاموش نگهداشتن صدای معترضین هم اینگونه اقدامات ضد انسانی رعب آور انجام می شود. چونکه هم به جای در مان فقر و بیکاری و بر کنی ریشه ورود مواد مخدر و گسترش اعتیا داست که تبدیل به اهرم اصلی صادر کردن حکم اعدام و قطع اندام شده است . در عوض دلارهای نفتی به حزب الله لبنان و حماس برای اقدامات تروریستی و بحران آفرینی وجنگ افروزی در منطقه اهدا می شود.
فارس : محمدرضا حبيبي دادستان عمومي و انقلاب اصفهان در گفت‌وگو با فارس درباره يكي از اين محكومان گفت: يكي از اين افراد قبل از اين، به دليل قاچاق 900 كيلوگرم موادمخدر به حبس ابد محكوم شده بود اما بعد از اينكه براي مرخصي از زندان خارج شده بود،‌ دوباره اقدام به قاچاق موامخدر به صورت مسلحانه و به مقدار بيش از يك تن كرده بود كه بعد از دستگيري به اعدام محكوم و حكم اعدام وي به همراه 4 نفر ديگر اجرا شد.حبيبي همچنين به فوت 5 نفر بر اثر مصرف مشروبات الكلي غيراستاندارد در يك ميهماني شبانه اشاره كرد و گفت: در اين ميهماني كه چند شب قبل برگزار شده بود، تعداد 30 نفر دچار مسمويت شدند كه از اين افراد 5 نفر فوت كردند.وي ادامه داد: فروشنده اين مشروبات الكي غيراستاندارد، بعد از تحقيقات لازم دستگير شد