گزیده خبر های 21 مهر – 89 قسمت - 2
معاون وزارت «فرهنگ» و ارشاد اسلامی خطاب به مجری رادیو:
رامین: شما غلط می‌کنید از قول من این اراجیف را می‌گویید + فایل صوتی سخنان رامین

http://fardanews.com/fa/news/122859/
چگونه مدل گفتمان لمپنی و مکتبی و اصول گرائی پاسدار گماشته احمدی نژاد که ولی وقیح مدافع و پشتیبان آن است فراگیرشده است . حتماً به نوار ضمیمه شده گوش فرا دهید تا بهتر بدانید که چگونه با اینگونه گفتمان رایج وزارت فرهنگ و سانسور و تفتیش عقاید ارشاد قرار است که جهان کنترل و مدیریت شود.
محمد علی رامین در این مصاحبه رادیویی که در شامگاه چهارشنبه هفته گذشته و به‌صورت تلفنی با رادیو گفتگو انجام داده در محضر شنوندگان، چندین بار به مجری و دست‌اندرکاران این برنامه و رسانه‌هایی که سخنان وی را منتشر کرده‌اند توهین می‌کند.
حجت‌الاسلام شجوني در گفت‌وگو با فارس:ولايت‌پذيري احمدي‌نژاد و نصرالله بلاي جان آمريكا و صهيونيزم شده است.خبرگزاري فارس: دبير كل جامعه وعاظ گفت: زورمداران و زرمداران كه هميشه حاكمان خود فروخته را با زر و زور تحت سيطره خود قرار مي‌دهند، نتوانستند احمدي نژاد و سيدحسن نصرالله را بخرند و آنها با مقاومت و تبعيت از ولايت فقيه بلاي جان جنايتكاران و صهيونيزم‌ هستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907211281
همینکه این آخوند فاسد فرصت طلب بد نام عضو باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه غارتگر از شیخ حسن نصر الله و پاسدار گماشته احمدی نژاد از ولایت پذیر بودن ولی وقیح سخن گفته و دفاع و تبلیغ کرده است . نشان می دهد که وضعیت ولی وقیح چقدر بحرانی و نامشروع می باشد که نیاز به اینگونه حمایت ها دارد؟
روزنامه فرانسوي:لبناني‌ها از احمدي‌نژاد مانند يك قهرمان استقبال كردند.خبرگزاري فارس: يك روزنامه فرانسوي طي گزارشي با اشاره به استقبال باشكوه و كم‌نظير مردم لبنان از رئيس‌جمهور كشورمان در سفر به بيروت نوشت: لبناني‌ها از احمدي‌نژاد همچون يك قهرمان استقبال كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907210905
سئوال است که لبنان چند میلیون جمعیت دارد؟ در صد جمعیت شیعه بیشتر است یا اهل تسنن و مسیحی لبنان؟ چرا طبق گزارش خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که مشابه شیوه رأی سازی تقلباتی 22 خرداد 88 است اکنون هزاران نفر شیعه را مردم لبنان جا زده است؟
به گزارش فارس، روزنامه فرانسوي چلنج " طي گزارشي با اشاره به استقبال باشكوه و كم‌نظير مردم لبنان از "محمود احمدي‌نژاد " در سفر به بيروت نوشت: محمود احمدي‌نژاد امروز در نخستين روز از سفر خود به بيروت مورد استقبال باشكوه و پرشور هزاران نفر از مردم شيعه لبنان قرار گرفت و اين در حالي است كه اين سفر هم‌اكنون موجبات نگراني و هراس غرب از بابت نفوذ افزاينده ايران در لبنان را پديد آورده است
جزئیاتی از پرونده 5 متهم به جاسوسی
http://www.fararu.com/vdcgut9n.ak97w4prra.html
دادستان تهران از تشكيل 5 پرونده جاسوسي با اتهام فروش اطلاعات به بيگانگان خبر داد
چگونه است که افراد متولد شده در این رژیم ضد بشری با تحصیلات بالا جاسوس بیگانه و مخالف ولی وقیح هستند ولی بی سوادان ساندیس خور و چماقداران و سرکوبگر همه حامی ولی وقیح می باشند؟
حمله‌ به‌ زائران‌ايرانی در عراق/ کاروان ایرانی نبوده
http://fardanews.com/fa/news/122864/
چون 6 زائر از جمهوری آذربایجان جزو کسانی هستند که مورد تهاجم تروریستی در این استان عراق واقع شدند . بنابراین این اقدام تروریستی که در استان دیالی عراق اتفاق افتاده است که کمپ مجاهدین اشراف هم در این استان قرار دارد . پس بدون شک همان دستان بمب گذاری در مهاباد و ترور نیروی انتظامی در سنندج در این عمل تروریستی در کار است که می بایست کار عوامل پاسداران و سپاه قدس باشد.
لحظاتي پيش يك كاروان زائران ايراني در استان دياله‌ عراق هدف حمله‌ گروهاي تروريستي قرار گرفت.فارس: لحظاتي پيش يك كاروان زائران ايراني در شهرستان مقداديه‌ از توابع استان دياله‌ عراق هدف حمله‌ گرو‌ه‌هاي تروريستي قرار گرفت.لحظاتي پيش يك كاروان زائران ايراني در استان دياله‌ عراق هدف حمله‌ گروهاي تروريستي قرار گرفت.بر اساس گزارشات رسيده،‌ اين حمله‌ با استفاده‌ از انفجار دو بمب كنترل شده‌ انجام شده‌ است.محل دقيق اين عمليات تروريستي شهرستان مقداديه‌ از توابع استان دياله‌ گزارش شده‌ است.نماينده‌ي سازمان حج و زيارت در عراق: شش زائر مجروح‌شده در عراق از كشور جمهوري آذربايجان هستند
مرور صفحات سیاسی روزنامه‌ها.ایران> دستگیری چهار عضو "مادران عزادار
http://www.fararu.com/vdceee8n.jh8vei9bbj.html
این خبر هم مرتبط با گزارش قبلی و اقدامات تروریستی در استان دیالی می باشد . همچنین بدون ارتباط به گروگان گیری کردن دو تبعه ی آلمانی نییست که مرتبط با پرونده ی سنگسار سکینه محمدی ربوده و بازداشت شدند.
ایران> چهار نفر از اعضای"مادران عزادار" دستگیر شدندروزنامه ایران طی گزارشی از دستگیری چهار نفر از اعضای گروه "مادران عزادار" خبر داد و نوشت: «خبرهاي رسيده از روشن شدن بخش‌هايي از ارتباط گروهك تروريستي منافقين و ضد انقلاب خارج نشين با زهرا رهنورد حكايت دارد.» این روزنامه در ادامه آورده است؛ 4نفر از اعضاي گروهي كه به سركردگي رهنورد نام «مادران عزادار» بر خود نهاده اند پس از آنكه ارتباطشان با اعضاي گروهك تروريستي منافقين مسجل شد هنگام سفر به آلمان جهت تماس با رابط مهم اين گروهك دستگير شدند. بنا به نوشته ارگان رسانه‌ای دولت، منابع مطلع از انتشار اسناد جديد در آينده نزديك در اين باره خبر مي دهند و در عين حال اين منابع جزئيات برخي ارتباط گيري هاي عناصر مهم منافقين با موسوي و همسرش را فاش كردند. تهران امروز> نامه‌های الله کرم به همسرش. کیهان> عاملان اهانت به دختر عليرضا افتخاري شناسايي شوند
علی شکوری راد بازداشت شد
در آستانه سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به لبنان که با موج مخالفت مردم لبنان و رهبران کشور های عربی روبرو شده است. همچنین با مخالفت هائی که ولی وقیح با سفر خود به قم مواجه هست که گفته می شود در رقابت با سیدحسن خمینی و جا انداختن جانشینی مجتبی خامنه ای است . به خصوص با انفجاری که در پادگان پاسداران در خرم آباد رخ داده شده است. می بایست در مخالفت با رفسنجانی وتهدید آقازاده مهدی برای زهر چشم رفتن عضو حزب مشارکت منحل شده این چنین نماینده ی سابق بازار مکاره ششم بازداشت شود.
مهدي هاشمي به محض ورود دستگير مي شودفارس: دادستان تهران از دستگيري علي شكوري راد عضو شوراي مركزي حزب مشاركت خبر داد و گفت: مهدي هاشمي نيز به محض ورود به تهران دستگير خواهد شد.عباس جعفري دولت‌آبادي دادستان تهران امروز در جمع خبرنگاران اعلام كرد: علي شكوري راد به دليل اتهامات امنيتي شب گذشته بازداشت شد.دادستان تهران گفت: مهدي هاشمي نيز به محض ورود به تهران دستگير خواهد شد
افزایش دانشجویان مبتلا به ایدز
http://fardanews.com/fa/news/122842/
آیا دانشجویان هم جزو افرد خیابانی می باشند که به بیماری ایدز آلوده شدند . یا اینکه نه اقعیت این است که خانه از پای بست ویرانست؟
با توجه به اینکه اطلاعات دقیق و کافی از آمار دانشجویان و فارغ التحصیلان مبتلا و یا در معرض ابتلای به این بیماری در دسترس نیست طرح حمایت دانشگاه از بیماران به شناسایی دقیقتر آنها و جمع آوری اطلاعات جامع کمک می‌کند.
وزیر بهداشت: 50درصد افراد خیابانی ایدز دارند
http://www.fararu.com/vdcauynm.49nau15kk4.html
اعتراف از این آشکار تر که رژیم ضد بشری که چه جامعه ی طبقاتی تبعیض آمیز وحشتناکی ساخته است. طوری که اکنون وزیر بهداشت اعتراف نموده است که 50% افراد خیابانی بیماری ایدز دارند . حال این رقم می تواند شامل چه رقم فاجعه انگیزی شود خودش موضوع دیگریست . اما آنچه انکار شدنی نیست بیان افشای ماهیت حاکمان ضد بشر عوامفریب و وارونه گوی می باشد که ابتدا با افتخار اعلام می کردند این بیماری سوغات غرب مادی گرا می باشد. چونکه در کشور مسلمان با حاکمیت دینی و مذهبی وجود ندارد . سپس فرانسه را متهم کردند که کیسه ها خون آلوده به بیماری ایدز به ایران صادر نمودند و موجب رواج این بیماری در ایران شدند . آنگاه ادعا کردند که از طریق اعمال مشترک سوزن از سوی معتادین تزریقی این بیماری منتقل شده است . اما اکنون اعتراف به 50% آلوده بودن افراد خیابانی کرده اند.
فرارو- وزیر بهداشت، نسبت به شیوع ایدز از طریق رفتارهای جنسی پرخطر هشدار داد و آمار دردناکی از گسترش ایدز در کشور ارائه کرد. براساس گفته وی بررسی‌های انجام شده از افراد خیابانی و طبق خوداظهاری این افراد، حدود 50 درصد از افراد خیابانی به ایدز مبتلا هستند که می‌توانند این بیماری را به دیگران منتقل کنند. دکتر مرضیه وحید دستجردی در حاشیه نشستی با مدیر اجرایی برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه «ایدز» با اشاره به موفقیت‌های ایران در زمینه کنترل و کاهش ایدز در میان معتادان زندانی اظهار کرد با اقدامات انجام شده شیوع بیماری ایدز در معتادان تزریقی زندانی از 8/3 به 4/1 درصد کاهش یافته است، این رقم قابلیت کاهش به صفر را نیز دارد. به گزارش ایسنا، وی در رابطه با اقدامات انجام شده برای کاهش شیوع ایدز در خارج از زندان‌ها نیز عنوان کرد در این زمینه کلینیکی‌های رفتاری گذری و کلینیک‌های مثلثی راه‌اندازی شده است که این کلینیک‌ها در حال توسعه هستند. در مجموع برنامه آینده وزارت بهداشت برای مبارزه با ایدز، تمرکز این کلینیک‌ها در مناطق پرخطر است. دکتر وحید دستجردی تاکید کرد که خطر ارتباطات جنسی غیرقانونی و غیراخلاقی می‌تواند افراد را به شدت در معرض ابتلا به ایدز قرار دهد. بررسی‌ها نشان داده که بسیاری از افراد خیابانی مبتلا به ایدز هستند که می‌توانند دیگران را نیز درگیر این بیماری کنند. وی در ادامه با اشاره به شناسایی حدود 22 هزار ایرانی مبتلا به ایدز گفت: «آمارهای جهانی مبنی بر آن است که آمارهای واقعی مبتلایان به ایدز در کشورها باید چهار برابر آمارهای شناسایی ارزیابی شوند. بنابراین بیش از 80 هزار فرد مبتلا به ایدز در کشور وجود دارد که در این میان یک چهارم آن‌ها شناسایی شده‌اند. البته این میزان نسبت به آمار دنیا، آمار بالایی نیست، اما نسبت به فرهنگ کشور آمار بالایی است.وزیر بهداشت بیشترین مبتلایان به ایدز را مربوط به معتادان تزریقی دانست و افزود در حال حاضر هفت درصد از مبتلایان به ایدز را افراد در معرض خطر مسایل اخلاقی و رفتاری تشکیل می‌دهند. با افزایش رفتارهای پرخطر در آینده ممکن است با آتشفشانی از بیماری ایدز در کشور روبرو شویم، بنابراین لازم است در این زمینه اطلاع رسانی لازم به مردم صورت گیرد.
فیلم/ تیر اندازی به سوی ماموران انتظامی در میدان آزادی (اقبال) سنندج ؛ 15 مهر، 5 اکتبر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22928
این در گیری باید میان نیروهای امنیتی با لباس شخصی ها باشد که ادامه در گیری مشابه در کرمانشاه می باشد
در اين حادثه مشکوک 5 نفر کشته شدند و 2 روز بعد ماموران امنیتی ادعا کردند که دو نفر را که مسئول اصلی تيراندازی بودند را کشتند بدون آنگه محلی که اين افراد کشته شدند و يا نامشان ذکر شود.
سود 375 میلیارد تومانی تجار شکر ایران
چرا آنانکه پرونده ی دانشگاه آزاد رفسنجانی مکار را دنبال می کنند تا که ازچنگ رفسنجانی بیرون در آوردند چون موضوع 250 میلیارد دلار سرمایه و دارائی های این دانشگاه در میان است در مورد این مبلغ سود سر شکر وارات شکر سخنی نمی گویند؟ لابد چون خودی هستند و رقم هم کمتر از رقم دانشگاه آزاد می باشد نیاز به پیگیری ندارد . چون قرار نیست که چاقو دسته اش را ببرد..

آخرین نیوز : به گزارش آخرین نیوز محمدصادق جنان صفت در یادداشتی درباره مالیات بر ارزش افزوده نوشت:موضوع مالیات بر ارزش‌افزوده و واکنش بخشی از اصناف و پیامدهای آن در روزهای گذشته موجی از بحث در جامعه ایران ایجاد کرد. دولت و اعضای اتحادیه طلافروشان بر سر روش و میزان مالیات اختلاف پیدا کردند و امتناع طلافروشان از دادن مالیات بر ارزش‌افزوده موجب شد که مساله از دایره اقتصاد خارج شده و سیاسی شود. گروهی از سایت‌ها و رسانه‌های طرفدار دولت، واکنش طلافروشان را سیاسی جلوه داده و با یادآوری میزان درآمد و فروش و سود فروش طلا و مقایسه آن با میزان مالیات پرداختی، تاکید کردند که دولت نباید کوتاه بیاید و حق مردم و دولت باید از آن‌ها گرفته شود.این چیزی نیست که کسی مخالف آن باشد و از یک صنف به خاطر پرداخت مالیات حقه و کارشناسی شده طرفداری نکند، اما می‌توان در این‌باره به سایر فعالیت‌ها نیز نگاه کرد و رفتار دولت و طرفداران آن‌ها را مقایسه کرد. به طور مثال می‌توان به تجار شکر اشاره کرد که در میان هیاهوهای مربوط به مالیات طلافروشان و سایر مسایل اقتصادی راه خود را می روند و بی‌سروصدا، سودهای کلان نصیب خود می کنند و هیچ فرد یا گروهی با آن‌ها کاری ندارد. پیش از ادامه بحث، تاکید دارم که کسب سود توسط تجار و از راه واردات اتفاق مذمومی نیست و فقط قصد مقایسه است.آمارهای ارایه شده از سوی نهادهای رسمی حاکی است در 6‌ماه اول سال 1388رقمی معادل 1184هزارتن شکر به کشور وارد شده است که 35درصد بیشتر از واردات کل سال 1388 (1101‌هزارتن) است. آمارهای در دسترس نشان می‌دهد میانگین قیمت هر تن شکر وارداتی در 6‌ماه اول 1389 معادل 700تومان و میانگین قیمت خرده فروشی هر تن شکر 1100تومان بوده است. یک محاسبه ساده نشان می‌دهد، بازرگانان عمده شکر که گفته می‌شود شمار آن‌ها کمتر از انگشتان دو دست است، سودی معادل475‌میلیارد تومان به دست آورده‌اند. با فرض این‌که رقمی معادل 100‌میلیارد تومان برای هزینه های توزیع در نظر بگیریم، سود تجارت شکر برای یک گروه عمده کوچک حدود 375‌میلیارد تومان خواهد شد.این سود هنگفت در شرایطی از جیب مصرف‌کنندگان ایرانی خارج شده است که دولت تمایل داشته و دارد از آن‌ها با واردات شکر حمایت کند. پرسش نوشته حاضر این‌است که کاهش دادن تعرفه واردات و در سختی قرار دادن تولید داخلی شکر که با نیت حمایت از مصرف‌کنندگان بوده، آیا اتفاق افتاده است؟ دستگاه‌های اجرایی آیا با این کاهش تعرفه ـ که به سود مصرف‌کننده نشده است ـ‌ سهم دولت از درآمد مالیات بر واردات را کاهش نداده‌اند؟ چرا این بازرگانان را معرفی نمی‌کنیم و نمی‌گوییم که آن‌ها چه کسانی هستند و آیا مالیات کافی داده‌اند؟ نمی‌گوییم از طلافروشان مالیات بر ارزش‌افزوده گرفته نشود، اما انتظار این است که با همه صنوف برخورد متعادل انجام شود
سه پیشنهاد مهم رئیس قوه قضائیه به خامنه ای در پی شکایت لاریجانی از دخالتهای مجتبی خامنه ای، طائب و نقدی"
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22924
همین که آخوند جانی و آمکش حرفه ای گوش و آدم خوار محسنی اژه ای این نامه را تکذیب کرده است بر اساس تجربه های گذشته که تکذیب کردن مسئولان رژیم ضد بشری نوعی تأئید کردن مضاعف می باشد . دقیقاً اثبات این نامه اعتراضی می باشد . به خصوص اینکه نکات اشاره شده در نامه واقعیت دارد
جهت اطلاع
چند گزیده ی خبر ستون جهت اطلاع روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی اوضاع آشفته بازار و اقدامات تناقض آمیز رژیم ضد بشری کودتائی که دین را ابزار ووسیله ی قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور و خفقان خود قرار داده را ترسیم کرده است که به وضوح نشان می دهد که چگونه دامنه ی اختلافات و تضاد های درونی از یک سو مکمل انتقادات مذهبی همراه با فشار های انتقای بیرونی درهمه سطوح به خصوص اهداف هسته ای رو به رشد شده است؟
حضور يكي از بازيگران زن، كه سال گذشته به آمريكا رفته و در آنجا با وضع بسيار زننده‌اي در محافل ظاهر شده بود، در يك مجموعه تلويزيوني موجب اعتراض مردم شده است. قسمت اول اين مجموعه تلويزيوني با نام "گمشده" دوشنبه شب از شبكه اول سيماي جمهوري اسلامي پخش شد.
* وزارت ديانت تركيه فتوايي صادر كرد كه در نوع خود بسيار مناقشه برانگيز خواهد بود. در فتواي وزارت ديانت تركيه آمده است: "هر كسي همچنانكه اختيار قبول يك دين را دارد اين اختيار و آزادي را هم دارد كه دينش را تغيير دهد". به گزارش آينده، درفتوايي كه پروفسور دكتر حقي اونال عضو شوراي عالي وزارت ديانت تركيه داده است در بخش "آزادي عقيده" آمده است: "در آيات قرآن براي كساني كه از اسلام به دين ديگري مي‌گروند جز مجازات اخروي چيز ديگري نيامده است" در اين فتوا به آيه 137 سوره نساء استناد شده كه در آن براي خارج شدگان از اسلام مجازات مرگ پيش‌بيني نشده است. به گزارش وبلاگ ترجمه اخبار تركيه به نقل از گازته وطن، اونال همچنين در اين فتوا كه در ماهنامه وزارت ديانت به چاپ رسيده آورده است: "حضرت محمد هيچ كسي را به پذيرش عقيده‌اش مجبور نكرده است و عليه عقيده‌هاي متفاوت اجبار و زور به كار نبرده است."
* سلمان رشدي مرتد، بار ديگر به صحنه آمده و به عوامل قرآن سوزي و اهانت به مقدسات اسلام پيوسته است. وي در يك مصاحبه با اشاره به كتاب موهن آيات شيطاني از تأليف كتاب خاطرات دوران زندگي پنهاني خود پس از صدور فتواي مشهور حضرت امام(ره) خبر داده و گفته است: هنوز معتقدم حرف‌هايي كه زده‌ام درست است. سلمان رشدي افزود: وقت آن رسيده كه در مورد همه دوران زندگي سختم سخن بگويم، فعلاً حدود 100 صفحه از كتاب خاطراتم كه شايد 400 صفحه شود را نوشته‌ام و تا پايان سال ميلادي جاري (اوائل زمستان آينده) پايان خواهد يافت. با صدور فتواي امام خميني مبني بر مهدورالدم بودن سلمان رشدي در سال 1367 وي كه اكنون 63 سال سن دارد، مجبور شد تحت حمايت پليس و به طور پنهاني و در محلي نامعلوم زندگي كند و اكنون در آمريكا و با حفاظت پليس آن كشور زندگي مي‌كند.
* سارا پيلن فرماندار سابق ايالت آلاسكا و نامزد معاونت جان مك كين رقيب انتخاباتي جمهوريخواه باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا مدعي شد كه دست‌يابي ايران به سلاح هسته‌اي منجر به جنگ جهاني سوم و كشتار بخش قابل توجهي از جمعيت جهان مي‌شود! به گزارش عصر ايران اين چهره محافظه كار آمريكا در مصاحبه با وب سايت آمريكايي "نيوزمكس" با اشاره به اينكه بايد همه گزينه‌ها از جمله گزينه نظامي در برخورد با برنامه هسته‌اي ايران روي ميز باشد از افزايش فشارهاي تحريمي، برخورد نظامي و نيز مذاكره به عنوان سه راهكار همزمان براي برخورد با برنامه‌هاي هسته‌اي ايران دفاع كرد. وي گفت: "ما بايد بدانيم كه سلاح هسته‌اي دردست چنين كشوري (ايران) تنها مشكل اسراييل يا آمريكا نيست، بلكه مشكلي جهاني است. اين مساله ممكن است به يك آرماجدون (نبرد آخرالزمان) بينجامد. اين مساله ممكن است به جنگ جهاني سوم ختم شود كه بخش‌هاي بزرگي از كره زمين را نابود كند." ناظران سياسي معتقدند سارا پيلن با اين اظهارات درصدد جلب نظر افراطيون آمريكا براي انتخابات آينده رياست جمهوري است