گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان اول آبان – 89
غرغر (گفت و شنود)
گفتم : اینگونه اقدامات تهدید آمیز نوکران ارباب ابلیس
شده مثل آن پیر زن غرغرزن که شکایت کردندبه پلیس
پیرزن پس از اینکه زنگ خانه اش در آمد به صدا
سر از پنجره خانه اش بیرون آورد به پلیس داد ندا
گفت بازآمدی بگوئی غر غر نکنم که باز کردی دهن
پلیس گفت فکر کردی پس آمدم خواستگاریت من
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: يكي از كاربران سايت ضد انقلابي بالاترين- تحت مديريت منوشه امير- در بخش نظر كاربران- COMMENTS- پيشنهاد جالبي مطرح كرده است.
گفت: چه پيشنهادي؟!
گفتم: نوشته است براي اين كه سوژه دست كيهان ندهيم، بايد برخي از پيرزن هاي جنبش سبز(!!) را بايكوت خبري كنيم و اظهارنظرها و مصاحبه هاي آنها را پوشش خبري ندهيم.
گفت: چرا؟!
گفتم: «بالاترين» معتقد است، اين پيرزن ها، عرصه سياسي را با «درد دل هاي خاله زنكي» اشتباه گرفته اند و چون از سياست چيزي سر درنمي آورند با پرحرفي هاي خود براي كيهان «سوژه» درست مي كنند.
گفت: اين پيرزن ها را معرفي هم كرده است؟
گفتم: به چند تاي آنها اشاره كرده؛ شيرين عبادي، زهرا رهنورد، شكوه ميرزادگي، نوشابه اميري، مهرانگيز كار و....
گفت: ولي يكي از همين پيرزن ها گفته بود اشاره كيهان به اظهارات ما نشان دهنده اهميت ماست!
گفتم: مأمور پليس زنگ خانه پيرزني را كه همسايه ها از غرغر او شكايت كرده بودند، به صدا درآورد. پيرزن سرش را از پنجره بيرون آورد و گفت؛ باز هم آمده اي بگويي غرغر نكنم؟! و مأمور پليس جواب داد؛ آره! پس انتظار
داشتي براي خواستگاري آمده باشم!
گفت : سربازجوی مدافع رژیم زن ستیز
مزدوری که آویزان می شود بهر دستآویز
البته از گیر به خودی دادن مدام می کند پرهیز
تا ماستمالی کند زد وبندهای رژیم در پشت میز
حال باروش بازجوئی و زن ستیزی انتقام آمیز
با زنان حامی رقیب مغلوب بدجوری شده گلآویز
گفتم : این موجی روانی بیمار سرگردان
به چه زنانی گیر داده این بازجوی زندان؟
گفت: این سر بازجوی دژخیم نا بکار
نماینده ی ویژه ی ولی وقیح جنایتکار
گیر داده به مهر انگیز کار بازهرا رهنورد
چاشنی نموده شکوه و نوشابه این نامرد
همچنین به اینان اضافه کرده شیرین عبادی
تا بهانه داشته باشدبرای هذیان گوئی وشیادی
گفتم : خوب چیست هدف و منظور؟
که دنبال کرده این بازجوی مزدور
گفت : این پاسدار بازجوی بد نام و نشان
تلاش کرده بایک تیر بزند چند هدف و نشان
یعنی این سربازجوی بد نام زندان اوین
هم گیر داده به اینان، هم سایت بلاترین
تا متهم کند رقیب و بزند به اینان نهیب
تا وابسته به صهیونیست ها کند رقیب
گفتم : در رژیمی اراذل اوباش زرنگ شدند و زبل
با روش بازجوئی تهدید می کنند دارنده جایزه نوبل
ضد آزادی وبیان قلم و زن است این رژیم نکبت بار
چگونه مشروعیت دارد ، میتونه داشته باشه اعتبار؟
گفت : چون رژیم نامشروع هست و ضد بشر
مورد تنفر وخشم مردم است ولی وقیح رهبر
پس نیاز هست تا بحران سازی کند با جعل خبر
تا مخالف و منتقد و رقیب تهدید کند در هر منبر
گفتم : اینگونه اقدامات تهدید آمیز نوکران ارباب ابلیس
شده مثل آن پیر زن غرغرزن که شکایت کردندبه پلیس
پیرزن پس از اینکه زنگ خانه اش در آمد به صدا
سر از پنجره خانه اش بیرون آورد به پلیس داد ندا
گفت باز آمدی بگوئی غر غر نکنم که باز کردی دهن
پلیس گفت فکر کردی پس آمدم خواستگاریت من