گزیده خبر های 20 مهر - 89
واكنش كاربران پايگاه خبري المنار به خبر سفر احمدي‌نژاد به لبنان؛آيا سران عرب جرأت دارند مانند احمدي‌نژاد به جنوب لبنان بروند.خبرگزاري فارس: شماري از كاربران پايگاه خبري المنار لبنان با اشاره به سفر رئيس‌جمهوري ايران به لبنان و قصد وي براي بازديد از مناطق جنگي در جنوب لبنان تصريح كردند كه آيا سران عرب نيز جرأت دارند به جنوب لبنان سفر كنند؟
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907150882
عجیب نا بخردانه دست به خود زنی افشاگرانه زده شده است . زیرا که بطور شفاف اعتراف شده است که جنوب لبنان در اشغال پاسداران اطلاعاتی – امنیتی – نظامی می باشد. اکنون تبدیل به سنگر تهاجم و تهدید پاسداران شده است . آنگونه که اکنون از موضع تهدید آمیز اذعان شده است که کسی جز پاسدار گاشته احمدی نژاد حق ورود به جنوب لبنان را ندارد . همچنین اکنون خیلی گویا از گذشته از قبل فهم است که سر نخ اصلی بر پائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل کجا بوده ست؟ فراموش نشود که این اشغال گری که مشابه اشغال عراق از طریق نوری مالکی و سپاه قدس است . بوسیله دلارهای نفتی ار سالی از بیت جماران امکان پذیر شده است . همینطور ناگفته نماند که لو داده شده که ریشه و عامل دشمنی با مذاکرات صلح خاور میان نیز در کجاست؟
امين حطيط " در گفت‌وگو با فارس:ديدار احمدي‌نژاد از بيروت شكست تحريم‌هاي آمريكاست.خبرگزاري فارس: كارشناس مسائل راهبردي منطقه با اشاره به سفر رئيس جمهور كشورمان به بيروت و انعقاد قراردادهاي احتمالي بين دو كشور آن را شكستي ديگر براي سياست‌هاي كاخ سفيد در تحريم ايران دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907181652
آن چیز صدا دار بد بو چه ار تباطی به شقیق و مخ دارد؟. البته اگر مخی وجود داشته باشد؟ دلار های اهدائی که موجب چه هذیان گوئی هائی نمی شود؟ مگر لبنان کشور فوق لعاده صنعتی و پیشرفته و ابر قدرت جهان است که قرار است جای تحریم ها را پر نماید که اینگونه ادعای کمدی نقل قول شده است؟
عکس/ طرفداران رژيم ایران در لبنان قطره ای از صدها میلیون دلار پول مردم ایران را صرف استقبال از احمدی نژاد مي کنند
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22887
حقوق نا چیز کار گران در داخل کشور پرداخت نمی شود . ولی دلارهای اهدائی ربوده شده از توی سفره های خالی محرومان ایرانی به حزب الله لبنان داده می شود تا بخشی از آن این چنین صرف تبلیغات پوستری پاسدار گماشته احمدی نژاد در لبنان شود
اعدام پنج زندانی در اصفهان
مشخص است رژیم ضد بشری نامشروع که حاکمانش درون کشور می دانند که بدلیل عدم مشروعیت و جو نارضایتی عمومی رو به رشدی که وجود دارد . می بایست که برای کنترل فضای انفجاری جامعه هرروز بیش از گذشته دست به جنایت بزند و احکام اعدام صادر و اجرا نماید . همچنین مجبور است تا که با باج دادن اقدام عاجل در راستای بر وری از سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز کند . البته بهای اینگونه اعدام های داخلی سرازیر شدن سیل دلار ها به جنوب لبنان برای حزب لبنان است تا آماده پذیرائی پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و تقلباتی به لبنان شوند.

پنج نفر دیگر در اصفهان به جرم قاچاق مواد مخدر به دار آویخته شدند.به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر کل زندان‌های استان اصفهان ، حمل ونگهداری ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم هرویین ، ۳۵۸ گرم کراک ، بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک و حشیش ، ۷۶۵ گرم هرویین، قاچاق و حمل مسلحانه هزار و ۲۵۲ کیلوگرم تریاک را جرم این محکومان اعلام کرد.
عکس / بازار فروش ارز در تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22839
حاصل نزدیک به 32 ساله ی فریاد حنجره وگلو پاره کن نه شرقی نه غربی و مرگ بر آمریکا سر دادن اکنون این چنین تبدیل به ارزش روز افزون ریال و تعطیل شدن صف در نوبت خرید ارزهای خارجی شده است.
صرافی های وابسته به بانکها در حالی هر دلار را با قیمت 1055 تومان به صرافی های دارای مجوز از بانک مرکزی می فروشند که صرافی بانکها بر سر درب خود در اطلاعیه هایی اعلام کرده اند:" از پرداخت دلار به اشخاص حقیقی (افراد عادی) معذوریم."

جهت اطلاع
لو دادن نقش لابی های رژیم ضد بشری اعزام شده ی مقیم آمریکا که از طریق دولت مدعی اصول گرا بطور همآهنگ به همایش ایرانیان در تهران دعوت شدند تا اثبات پوچ بودن ادعای مبارزه کردن ولی وقیح و پاسداران با آمریکا اینگونه برجسته شود.
هويت جاسوسي 27 نفر از شركت كنندگان در همايش ايرانيان خارج كشور محرز شده است. سايت اصولگراي جهان نوشت: همايش ايرانيان خارج كشور همچنان خبرساز است و بررسي‌هاي صورت گرفته درباره هويت سياسي شركت كنندگان همايش ايرانيان خارج كشور نشان مي‌دهد كه گروهي از آنان به صورت رسمي به جاسوسي به نفع بيگانگان اشتغال دارند. اين سايت افزود: براساس بررسي يك نهاد مسئول تاكنون هويت جاسوسي 27 نفر از شركت كنندگان همايش ايرانيان خارج كشور محرز شده است. اين درحالي است كه يك جريان مشكوك مي‌كوشد مانع از گسترش بيشتر دامنه بررسي‌ها در اين باره شود. مجلس شوراي اسلامي، طرح تحقيق و تفحص درباره شوراي ايرانيان خارج از كشور را تصويب كرده است.
اگر این چنین یک قلم اعتراف شده است که مبلغ 450 میلیون دلار به لبنان داده می شود تا دستمزد حق ورود پاسدار گماشته احمدی نژاد به جنوب لبنان برای ابراز ترغیب و تشویق حزب الله لبنان در دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاور میانه باشد. از طرف دیگر در عوض این چنین حق و حقوق کار گران محروم در ایران از سوی دولت مدعی ساده زیست بودن ضایع و پیمال می شود؟
*
حدود 100 نفر از كارگران شركت نازنخ قزوين براي گرفتن 6 ماه از حقوق سال جاري و 2 ماه حقوق معوقه سال گذشته صبح ديروز در مقابل نهاد رياست جمهوري تجمع كردند. به گزارش مهر به گفته يكي از كارگراني كه در اين تجمع حضور داشت اين شركت از ابتداي سال جاري بي دليل تعطيل شده كه اين موضوع سبب بيكاري عده زيادي از كارگران اين شركت توليدي شده است. تجمع كنندگان از مسئولين مي‌خواهند درخصوص حقوق معوقه آنان به آنها توضيحاتي ارائه داده و درباره علت تعطيلي اين واحد توليدي نظر خود را اظهار دارند.
باید گفت گر نیاز به آبریزگاه نیست چون سر شب است و شب دراز است . چونکه به نظر نمی رسد که چنین اقدام یا پیشنهاداتی گریبانگیر قاتلان و دژخیمان حاکم بر ایان شوند که کارنامه اشان بسیار ننگین و سنگین و خونین بار از ژنرال پرویز مشرف می باشد
*
رئيس حزب جمهوري وطن پاكستان كه پدرش در زمان حكومت پرويز مشرف كشته شد، براي بريدن سر رئيس جمهوري سابق پاكستان بيش از يك ميليارد روپيه جايزه تعيين كرد. "تلال اكبر بوگتي" پسر "نواب اكبر بوگتي" رهبر ملي‌گراي بلوچستان كه دردوران حكومت پرويز مشرف كشته شد، براي سر مشرف يك ميليارد روپيه و هزار جريب زمين جايزه تعيين كرد. تلال اكبر بوگتي كه هم اكنون رئيس حزب "جمهوري وطن" پاكستان است، طي يك كنفرانس خبري در كويته گفت كه مشرف همچنين به دليل براندازي دولت پاكستان در سال 1378 استحقاق مرگ را دارد. ژنرال پرويز مشرف در سال 1387 به دليل فشارهاي سياسي و افزايش ناامني‌ها در اين كشور مجبور به استعفا شد و به لندن رفت. وي قصد دارد در انتخابات آتي پاكستان مجدداً به صحنه سياسي برگردد.
تقصير شما نيست! ايراد از ميلياردها تومان پول بادآورده است! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890719/2.htm#other209
بیست و هشت سئوال محمد نوری زاد از رهبری
http://www.kaleme.com/1389/07/18/klm-34513
عجیب است آن زمان که محمد نوری زاد هم قلم پاسدار شکنجه گر شریعتمداری سر بازجو در دروغ نامه ی کیهان بود و قلم زنی می کرد . نه اینکه حلوا حلوا می شد ، بلکه . انقلا بی و ضد آمریکائی بود . اما اکنون که وی از رهبر ولی و قیح این سر بازجو ودروغ نامه اش فاصله گرفته است و گوشه ای از واقعیات را از درون سیاه چال اوین باز گو کرده که به بیرون درز نموده و در سایت کلمه باز تاب داده شده است . وی نیز متهم به دریافت کنندگان دلارهای میلیاردی آمریکائی از سوی سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری پرونده ساز اتهام زن شده است؟ پیشنهاد می شود برای کشف و اقعیت که جریان چیست هر دو لینک ضمیمه شده باز و خوانده و مقایسه شود. به خاطر داشته باشید هر اتهامی به نوری زاد زده شود مخالف بر انداز نیست .
محمد نوري زاد در نامه اي به ستايش از نظام سياسي آمريكا پرداخت و متقابلا انواع اتهامات و اهانت ها را نثار نظام اسلامي كرد.وي در اين نامه كه از زندان اوين ارسال و در سايت هاي گوناگون ضدانقلاب منتشر شده با تظاهر به خيرخواهي و به رغم اينكه ادعا مي كند اين نامه را از سر شيدايي نمي نويسد، با شيفتگي و شيدايي تمام نسبت به آمريكا، فضيلت هاي نداشته اي را به رژيم مستكبر آمريكا نسبت مي دهد و ادعا مي كند: «در آنجا حريم خصوصي مردمان رعايت و شديدا توسط مجريان قانون محافظت مي شود... در آمريكا اقليت هاي ديني و حتي بي دينان و شيطان پرستان از همان آزادي مسيحيان برخوردارند. و مسلمانان در جوار برج هاي دوقلوي تخريب شده نيويورك، قطعه زميني را براي احداث مسجدي بزرگ خريداري كردند... مردم آمريكا به گونه اي تربيت شده اند كه اغلب دروغ نمي گويند. اين اخلاق جاري به صورت يك فرهنگ در همه اركان حكومتي نيز رخنه كرده است. موارد استثنايي امري بديهي است اما صورت كلي همان است كه گفته آمد. يك مسئول حكومتي در آنجا اگر دروغ بگويد از جايگاه مسئوليتي اش ساقط مي شود... در آمريكا دادگاههاي فعال، سخت مراقب كوچك ترين تخطي نظاميانشان هستند... رياكاري در آمريكا يك بي تعريف است يعني مردم ريا را نمي فهمند و با آن آشنا نيستند... در آمريكا قانون به هيچ وجه از خون هاي به ناحق ريخته شده در نمي گذرد و...»!!البته در يك مورد حق با آقاي نوري زاد است. اگر در برخي نهادهاي فرهنگي، نظارت كاملي وجود داشت ميلياردها تومان بيت المال مملكت در اختيار وي قرار نمي گرفت تا در ازاي اين مبالغ هنگفت چند فيلم و سريال ضعيف و آشفته را تحويل مخاطبان دهد و پس از غني شدن، آروغ آزاديخواهي و حقوق مردم بزند. او درست مي گويد اينجا اگر آمريكا بود، پول يامفت به شخصي با مختصات او نمي دادند كه نان مملكت خود را بخورد و حليم بيگانه را سرسپرده تر از تقي زاده ها و ملكم خان ها هم بزند.
اظهار نگرانی خانواده هدی صابر از وضعیت وی
اینهم یک نمونه ی دیگر شیوه ی بر خورد با یک فعال سیاسی اهل قلم در سیاه چال های رژیم ضد بشری
جرس: فریده صابر همسر هدی صابر طی نامه ای به جعفری دولت آبادی، دادستان استان تهران، خواهان رسیدگی به وضعیت همسرش شد.بنا به اخبار رسیده به جرس، وی در این نامه اشاره کرده است که به رغم گذشتن دو ماه و نیم از بازداشت هدی صابر، هنوز دلیل بازداشت وی مشخص نشده است.همسر صابر گفته که وی سه هفته را در بند 2 الف اوین در انفرادی بوده است و از ناراحتی قلبی و کم خونی شدید نیز رنج می برد و خانواده وی نگران سلامتی وی هستند.فریده صابر هم چنین در این نامه آورده است که تاکنون چهار بار درخواست ملاقات با دادستان تهران را ارائه داده است اما موفق به این دیدار نشده است.وی در پایان با اشاره به نگرانی شدید خانواده بار دیگر از دادستان تهران درخواست ملاقات حضوری کرد
روایت رسایی از اسناد کشف شده از دانشگاه آزاد
http://www.fararu.com/vdchixnm.23n6vdftt2.html
پیگیری پرونده سازی برای رفسنجانی مکار و آقازاده اش مهدی و حامیانش در دانشگاه آزاد همچنان ادامه دارد . زیرا که طلبه رسائی که نوچه آخوند متحجر و دزد و تئوری پرداز خشونت و آدم کشی و دروغ مصلحتی گفتن مصباح یزدی است همینطور وکیل الدوله ی بازار مکاره هم می باشد این پرونده را گشوده و دنبال کرده و اذعان کرده است که در وزارت بد نام اطلاعلاات و نمایشگاه آن مور دانشگاه آزاد چه تدارک دیده شده است؟
یک نماینده تهران عنوان کرد اسناد مالي كشف شده در ساختمان هئيت امناي دانشگاه آزاد نشان مي‌دهد كه يكي از متهمان فراري با اموال دانشگاه آزاد هزينه آرايشگاه همسر خود را هم مي‌پرداخته است. چرا بايد حدود 140نماينده مجلس از طرح نامشروع وقف دانشگاه آزاد حمايت كنند و چرا در موضوع دانشگاه آزاد دولت و شوراي عالي انقلاب فرهنگي را ياري نمي‌كنيد؟«آقاي بدرقه علي‌رغم مشكلاتي كه دارد به دليل خدماتي كه به آقاي جاسبي كرده و نه به دانشگاه آزاد، همواره مورد حمايت و توجه دست‌اندركاران دانشگاه قرار مي‌گيرد و طبعا تذكر و نظر ما در حيطه دانشگاه آزاد تاثيري ندارد.» رسايي در ادامه در پاسخ به اين سوال كه "قرار بود اسناد محرمانه‌اي كه از دانشگاه آزاد پيدا شده بود را به مردم نشان دهيد، قضيه به كجا كشيد؟ "، تصريح كرد وزارت اطلاعات نمايشگاهي از اين اسناد ترتيب داد و برخي از مسئولان نيز از آن بازديد كرده‌اند اما اين كه چرا تا به حال اين نمايشگاه عمومي نشده به مسئولان برگزاركننده برمي‌گردد. وي در همين زمينه گفت: «انتشار عمومي آن اسناد قابل توجه عموم خواهد بود از جمله محتواي يكي از نوارهاي جلسه هيات امنا و همچنين اسناد مالي كه در آن مشخص مي‌شود يكي از متهمان فراري با اموال دانشگاه آزاد هزينه آرايشگاه همسر خود را هم مي‌پرداخته!!!»
روسیه به اعراب اس300 می‌فروشد
http://www.fararu.com/vdcguw9n.ak97t4prra.html
زدن تو دهنی مضاعف به آخوند ها و پاسداران کودتائی جنگ افروزان حاکم از سوی روس ها
به نوشته روزنامه كويتي الوطن‌، براساس گزارش منتشر شده از سوي گروه‌ ملي اطلاعات (اينفونيوز) در مسكو، عربستان‌، قطر و ديگر كشورهاي حوزه خليج فارس توجه خاصي به دريافت اين سيستم‌هاي موشكي پيشرفته و نيز سيستم جديد اس - 400 نشان داده‌اند. در اين گزارش آمده است: «اين كشورها پيشنهادي بيش از دو برابر قيمت قرارداد فروش اين موشك‌ها به ايران مطرح كرده‌اند.» يك مقام صنايع نظامي روسيه نيز گفته است: رياض سلاح‌هايي را به ارزش دو ميليارد دلار از روسيه خواهد خريد. در اين گزارش آمده است: «كشورهايي نظير هند و كشورهاي آمريكاي لاتين نيز در خصوص خريد اين موشك‌ها ابراز تمايل كرده‌اند
شكايت رحيمي از مطهري و جمعی از نمایندگان
http://www.fararu.com/vdcevx8n.jh8vzi9bbj.html
وقتی رژیم ضد بشری نامتعارف و وارونه است و زمانیکه جنگ قدرت بطور تخته گاز در همه سطوح ادامه دارد آنگونه که تبدیل به بازی فوتبال و شوت کردن به زمین حریف ها شده است . چرا نمی بایست در این شرایط اکه وضاع بس خرت وخر حاکم است شکایت مقابل شکایت به جای رسیدگی پرونده دنبال نشود؟ یعنی محمد رضا رحیمی معاون اول اختلاس گر میلیاردی رئیس جمهور به جای پاسخگوئی به شکایت علی مطهری از دست وی و چند عضو دیگر بازار مکاره شکایت نموده است.
معاون اول رييس‌جمهور از علي مطهري و تعدادي ديگر از نمايندگان مجلس شكايت كرده است.
زواياي جديد بازار ارز دلارها به كجا مي‌رود؟
http://www.fararu.com/vdcftmdt.w6dctagiiw.html
سیستم دلال بازی وواسطه گری از فروشی دولتی که ناشی از نا بسامانی اقتصادی و بی ثباتی و بی آیندگیآن می باشد که مر تبط به وضعیت مزلزل رژیم ضد بشری کودتائی دارد.
دختر جواني كه در انتهاي يك صف مقابل صرافي ملي ايستاده در پاسخ به اين سوال كه دلار را براي چه مي‌خواهي،پاسخ مي‌دهد: اينجا دلار را 1060 تومان مي‌خريم و 1080 تومان مي‌فروشيم. او در پاسخ به اين سوال كه دلارهاي خريداري شده را به چه كسي مي فروشد، مي‌گويد: دلالها در عين حال صرافيها براي دلار قيمت 1070 تا 1075 را به مشتريان اعلام مي‌كنند، يكي از دلار فروشان كنار خيابان در پاسخ به اينكه دلار را چند مي‌فروشد، مي‌گويد: 1070 تومان. اختلافش با صرافي بانكها 10 تومان است. صرافي بانكها كمافي‌السابق پاتوق افراد مختلفي اعم از زن و مرد و پير و جوان شده كه با حوصله در صفها براي خريد دلار انتظار مي كشند.
سخنگوي قوه قضاييه در دومين نشست خبري اژه‌ای: دو تبعه خارجی بازداشت شدند
http://www.fararu.com/vdchqxnm.23n6mdftt2.html
وقتی دژخیم گوش و آدمخوار و آدم کش حرفه ای آخوند محسنی اژه ای که دارای کارنامه ی ننگین و سنگین است که بیش از 31 ساله سابقه دارد . اکنون سخنگوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه شده است . بنابراین مشخص است اکنون که وی ریش و قیچی در اختیار خودش دارد بسادگی می تواند هر چرند ووارونه و هذیان گوئی که دلش می خواهد بیان کند . مثلاً دانشمند هسته ای به راننده ی ربوده شده ی هسته ای تبدیل شد . اکنون وی جوشکار شده است ! از سوی دیگر اعتراف نموده شنود های جاسوسی فعال است و توریست خارجی خبر نگار به تروریست جاسوس تبدیل شده اند که گویا می خواسته اند با فرزند قربانی سکنه محمدی مصاحبه داشته باشند . تازه این باز داشت شدگان نام و مشخصات هم ندارند. خوب چنین رژیم ضد بشری آدم ربای و وارونه گوی مشروعیت دارد ومی بایست بازهم با آن با سیاست خائنانه ی مماشات گری بر خورد وتعامل گردد؟
فرارو- سخنگوي قوه قضاييه از بازداشت دو تبعه خارجی خبر داد. وی جرم این دو تبعه گفت‌وگو با خانواده سکینه محمدی عنوان کرد و گفت: «بررسي‌هاي ابتدايي نشان مي‌دهد كه اين افراد به عنوان توريست وارد كشور شده‌اند.» حكم انحلال مشاركت و سازمان مجاهدين قطعي است . شيراني جوشكار بوده نه دانشمند هسته‌يي . دو تبعه خارجي بازداشت شده‌اند حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسني اژه‌اي در ادامه نشست خبري امروز با خبرنگاران تصريح كرد با مراجعه‌اي كه به پرونده‌هاي مربوط به جريان اغتشاش و فتنه در شعب دادگاه انقلاب داشتيم مشاهده كرديم كه در طول حدود يك ماه گذشته در مورد 64 نفر حكم صادر شده كه از اين تعداد سه نفر تبرئه شده‌اند و حدود 61 نفر محكوميت حاصل كرده‌اند. سخنگوي قوه قضائيه با اشاره به بازداشت دو تبعه خارجي گفت: «امروز خبردار شدم كه يكي از افراد فراري از يكي از كشورهاي بيگانه با خانواده سكينه محمدي تماس گرفته و گفته كه دو خبرنگار مي‌آيند تا با شما در مورد پرونده اين فرد مصاحبه كنند. بر همين اساس دو تبعه همان كشور به پسر سكينه محمدي مراجعه كرده‌اند و از او مصاحبه گرفته‌اند. در همين اثنا فرد ديگري به اين دو تبعه مشكوك شده و موضوع را به مراجع رسمي اعلام كرده است و در جريان بررسي‌ها مشخص شده كه اين دو نفر خبرنگار نيستند يا حداقل مدركي كه دلالت بر خبرنگار بودن آنها كند، ندارند.»وي ادامه داد بررسي‌هاي ابتدايي نشان مي‌دهد كه اين افراد به عنوان توريست وارد كشور شده‌اند و با هماهنگي آن فرد فراري، مطالب مورد نظر خود را كه عمدتا سوالاتي القائي بوده از فرزند سكينه محمدي پرسيده‌اند. در حال حاضر اين دو تبعه خارجي در بازداشت به سر مي‌برند.
دومين پناهندگي براي خبرنگاران يک خبرگزاری دولتی
خوب سخنگوی آدمکش حرفه ای دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض در این مورد چه می گوید؟ نکند اخراج شدن اینان از کشور هم زیر سر توریست های جاسوس تروریستی خارجی می باشد؟
جهان (اصولگرا) : چندماه پس از آنکه دبیر سرویس عکس يک خبرگزاری دولتي به خارج از کشور پناهنده شده بود، روز پنج شنبه گذشته یکی ديگر از خبرنگاران این خبرگزاری نیز با همین هدف از کشور خارج شد.به گزارش خبرنگار جهان ، این خبرنگار حدود یک سال بود که به حوزه کار رسانه ای وارد شده و در تلاش است تا با سوء استفاده از دشمنی کشورهای غربی به آمریکا و یا یکی از کشورهای اروپایی پناهنده شود. خبرهای رسیده حاکی از آن است که وي پنج شنبه گذشته به ترکیه رفته و به دنبال این است که از آمریکا و یا یکی از کشورهای اروپایی پناهندگی اخذ کند. حدود چند ماه قبل نیز دبیر سرویس عکس این خبرگزاری دولتی از یکی از کشورهای اروپایی پناهندگی گرفته بود
راندن در جاده‌هاي بحراني با اتوبوس‌هاي مرگ
http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100888001018
آخر رژیم ضد بشر حرفه ای در کشتار و نابود کردن انسان ها به شیوه های گوناگون حرفه ای می باشد . معلوم نیست . وقتی به سادگی در جاده های کشور جان انسان ها گرفته می شود که خیلی سال است همچون نقض محکومیت حقوق بشر پیشتاز بی رقیب جهانی می باشد . برای چه از موضع وارونه گوئی ادعای قدرت برتر جهان می کند ؟ کمدی تر اینکه مدعیست که می خواهد ساختار جهان را اصلاح و مدیریت آن را بر عهده داشته باشد. بدتر اینکه به جای ترمیم و باز سازی جاده های کشور مبلغ 450 میلیون دلار کمک به لبنان می کند تا که اجازه ورود به پاسدار گماشته به احمدی نژاد به این کشور داده شود تا که تبلیغ دشمنی با مذاکرات صلح خاورمیانه کند
جام جم آنلاين: وقتي رئيس پليس راهور كشور اعلام مي‌كند كه تعداد كشته شده‌ها در جاده‌هاي ايران برابر با تلفات يك جنگ تمام‌عيار است (حدود 22 هزار نفر معادل سقوط 154 توپولوف در سال) ثابت مي‌شود آنهايي كه از ترس حوادث ريلي يا هوايي به جاده‌ها پناه مي‌برند، انتخاب چندان مطمئني ندارند.بررسي‌هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي مي‌گويد در جاده‌هاي ايران هر 2 ساعت يك بار بيش از 85 نفر كشته و نزديك به 30 نفر مجروح مي‌شوند كه خسارات جاني و مالي ناشي از آن به بيش از 800 ميليارد تومان در سال مي‌رسد، اين در حالي است كه بررسي‌هاي ديگر اين سازمان نشان مي‌دهد تعداد كشته شده‌ها در تصادفات جاده‌اي در 365 روز سال، 5‌‌/‌‌1 برابر مجموع كشته‌شدگان زلزله سال 69 در گيلان و زنجان است.اين اگر چيزي بيشتر از يك جنگ تمام‌عيار نباشد، كمتر از آن نيز نخواهد بود آن هم جنگي هميشگي در جاده‌هايي كه (طبق آمار وزارت راه) بيش از 3700 كيلومتر آن نياز به بازنگري دارد و نزديك به 1500 كيلومتر آن وضعيتش بحراني است شايد افسوس ناشي از شنيدن خبر مرگ 27 نفر از سرنشينان اتوبوس راهيان نور در محور ايذه نيز پس از گذشت 2 سال همچنان در پس ذهن برخي‌ها مانده باشد، درست مثل خبري كه مي‌گفت بر اثر برخورد اتوبوس حامل گروهي از دانشجويان دانشگاه خيام مشهد با يك تانكر حمل سوخت در محور انديمشك به خرم‌آباد، 22 نفر در ميان شعله‌هاي آتش جان باختند