روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 2 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " اين سياست، دوام نمي‌آورد"
باید موضع ضد اسرائیلی همراه با اسرائیل نا بود باید گردد را باور کرد یا روی سکوی قهرمانی کنار قهرمان
اسرائیلی ایستادن ، کدامیک واقعیت دارد؟
معلوم نیست که ایران به اشغال نظامی اسرائیل در آمده است و یا اینکه فلسطین مستعمره ی کامل اسرائیل است که قلم بر دست مقاله نویس یک تبعیدی فسطین مقیم ایران است که وظیفه دارد بعنوان حق میزبانی از رژیم ضد بشری دفاع کند و بعنوان شهروند فلسطین نماینده و سخنگوی فلسطین شده است که متعهد شده بطور مضاعف علیه ی اسرائیل قلم زنی کند . آنهم آنگونه مأمور مسئولی شده است که می بایست بطور زنجیره ای متصل بهم و پیوسته در این مورد انجام وظیفه نماید. اما جالب است که باوجود اینکه سیاست مداخله گری در امور داخلی فلسطین د نبال می شود که مقامات آمریکائی پس از چندین سال که از زمان اشغال نظامی عراق می گذرد فاش ساخته است که نقش مخرب و ناامن ساختن و با تلاق نمودن عراق رژیم ضد بشری ایران همراه با ربودن اتباع عراقی و کشتن شان در کنار نظامیان آمریکائی چگونه بوده است؟ یا اینکه چگونه با اقدامات تروریستی و ترور و و حشت از نوری مالکی دست نشانده حمایت کرده است تا که وی همچنان بر مسند قدرت نخست وزیری باقی بماند . بهرحال اکنون سرمقاله نویس از حمایت سیاسی و پشتیبانی مالی و نظامی آمریکا از اسرائیل گفته است تا که به مسئله کلاهک های اتمی اسرائیل رسیده است و گفته آمریکا نه نسبت به این موضوع بی توجه می باشد ، بلکه در حمایت از اسرائیل مقابل کشور های دیگر موضع گیری مخالف می کند که طبق ادعای مسئولان عوامل فریب و وارونه گوی پروژه ی هسته ای صلح آمیز دارد. در ادامه برای اینکه قدرت نمائی کاذب علیه ی اسرائیل کرده باشد که چگونه ضربه پذیر است . با متهم کردن رهبران کشور های عربی که سازشکار هستند . چونکه تابع سیاست بحران آفرینی و جنگ افروزانه ی سران رژیم تروریستی و کودتائی نشده اند. آنگاه این چنین با جنگ 33 ر وزه ی پاسداران و حزب الله لبنان علیه ی اسرائیل مانور تبلیغاتی داده است :
"اين همه درحالي است كه واشنگتن در قبال ديگر كشورها، به خصوص كشورهايي كه در خط و جهت سياستهاي مورد نظر آمريكا حركت نمي‌كنند، روش كاملاً متفاوت و مزورانه‌اي در پيش گرفته و فعاليتهاي آنها را، حتي با وجود تأييد صلح آميز بودن توسط مراجع مربوطه، تهديدي براي صلح و امنيت جهاني معرفي مي‌كند. نكته قابل تأمل اين است كه متأسفانه حكومت‌هاي عرب منطقه و جناح سازش طلب داخل فلسطين عليرغم مشاهده اين حمايت‌هاي علني و جانبداري آشكار، همچنان فريب مي‌خورند و آمريكا را به عنوان يك ميانجي مي‌پذيرند و به آن اعتماد مي‌كنند. 20 سال رفتار خفت بار و سازشكارانه اعراب تاكنون هيچ نتيجه‌اي جز گستاخ‌تر شدن صهيونيستها در ادامه جنايات و سياست‌هاي توسعه طلبانه آنها نداشته و اين امر فقط به دليل حمايت‌هاي همه جانبه آمريكا تحقق يافته است، هر چند اعراب نمي‌خواهند واقعيت‌ها را ببينند. براي نمونه، در جنگ 33 روزه لبنان مشخص شد كه اين رژيم برخلاف ادعاي حاميان آن، كاملاً آسيب پذير و پوشالي است به گونه‌اي كه ارتش به اصطلاح قدرتمند آن، نتوانست در برابر چند هزار شبه نظامي لبناني با سلاح‌هاي ابتدايي، مقاومت كند و مفتضحانه شكست را پذيرفت"
در خاتمه اینکه معلوم نیست برای چه سرمقاله نویس که اینگونه از موضع رادیکال موضع تند و تیز ضد آمریکائی به خصوص اسرائیلی بر خورد کرده است . برای چه موضع رحیم مشائی نسبت به اسرائیل را فراموش کرده است و نشست پنهانی هسته ای برخی مسئولان حکومتی با مسئولان هسته ای اسرائیل در اردن و شرم الشیخ مصر را از یاد برده و از قلم انداخته است؟ مهمتر اینکه چرا سخنی در مورد وزنه بردار خدادادی نگفته است که در مسابقات جهانی وزنه برداری در لهستان که مقام دوم کسب نمود در سکوی پائین تر از قهرمان اول وزنه بر داری اسرائیل ایستاد و نظاره گر بالا رفتن پرچم اسرائیلی شد که قرار است نا بود گردد و گوش هایش شنوای آهنگ سرود این کشور شد که این اقدام تناقض آمیز چگونه می تواند توجیه شود و چه همخوانی با این فریاد گوش فلک پر کن دارد که د ر هر کوی و برزن جیغ بنفش اسرائیل نابود باید گردد کشیده و هوار زده می شود؟ بد تر ایکنه خداددادی طبق گزرش خبر گزاری دروغ پرداز فارس پاسداران اعتراف کرده است که می خواسته برروی سکوی قهرمانی نرود و در کنار قهرمان وزنه بردار اسرائیلی قرار نگیرد ولی سر پرست تیم ورزشی مانع از این حرکت وی شده و تأکید نموده که اشکالی ندارد و همه چیز حل شده است . در صورتیکه گرد وخاک بر پا کردن و گرده بر زمین سائیدن های ضد آمریکائی و ضد اسرائیلی با ترجیح بند نا بود با ید گردد در راستای عوامفریبی و سیاه کردن حامیان حماس و در بستر اهداف ترسیم شده ی پشت پرده بوده است . زیرا که این تاکتیک در دفاع و تبلیغ کردن در مسیر سیاست صدور تروریسیم و ارتجاع و بحران و جنگ افروزی به بر ون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه بوده است .
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890802/13890802_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یمشنبه 2 آبان ماه سال 1389
اين سياست، دوام نمي‌آورد