دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 9 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : ! (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " تغيير خط آتش دشمن "
"بر گزاری جشنواره ی مطبوعات یا هر نمایش خیمه شب بازی مشابه ی دیگرزمانی از نظر حاکمان رژیم ضدبشری اعتبار و ارزش دارند که بطور دربست ثنا گوی ولی وقیح و بیان کننده ی نکته نظرات وی باشند"
در شراطی که حاکمان سانسورچی تهران متهم به قصاب مطبوعات جهانی شده اند. همچنین در حالی که هرروز مطبوعات بیشتری به تیغ سانسور و توقیف سپرده و قلم های بیشتری شکسته می شود و سایت های خبر رسانی و وبلاگ ها فیلتر می شوند و اهل قلم بیشتری بر زندان افکنده و بر زیر شکنجه برده می شوند تا مجبور به اعتراف شوند تا که گویندعامل دشمن بیگانه آمریکا و صهیونیست جهانی حامی اسرائیل می باشند . اما جالب است که طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس وهمکار سرباز جو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان وارد صحنه شده است و بدون آنکه توجهی به تحریم مطبوعات و سایت های خبر رسانی مدعیان اصول گرائی داشته باشد که چگونه از سوی محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ ساتنسور و تفتیش عقاید اینان متهم به مطبوعات صهیونیستی شده اند . اما وی از پایان خیمه شب بازی هفدهمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري هاي سراسر كشور خبر داده است و از موضع ژست مکتبی پاسداری – حوزوی مدافع سینه چاک رسانه های خبری و مطبوعات فرهنگ ساز در سطح جهان سخن گفته است و در ادامه با سیاست از ریش بریدن و پیوند سبیل زدن این چنین توانسته رسالت مطبوعات و رسانه های خبر رسانی رل ربط به طرح هدفمندی نقدی یارانه ی دولتی داده است:
"در جهان امروز زندگي بدون رسانه امري غيرممكن مي نمايد چرا كه يكي از ابزارهاي مهم و كارساز در عرصه «فرهنگ سازي» رسانه ها بوده و از آنجا كه فرهنگ جزو ضروريات انكارناپذير زندگي بشري است، لذا زندگي، آن هم بدون رسانه به نظر نمي رسد امكان پذير باشد. طبوعات، به ويژه روزنامه ها به طور حتم يكي از سودمندترين، فراوان ترين و در عين حال ارزان ترين ابزار براي ارتقاي سطح آگاهي جامعه و توسعه فرهنگ به شمار مي آيند. تمامي پديده هاي سياسي، اقتصادي و اجتماعي نيازمند يك بستر فرهنگي مناسب هستند. به عنوان مثال اين روزها كه اقتصاد كشورمان در شرف يك جراحي بزرگ بوده و طرح هدفمندي يارانه ها قرار است تا چندي ديگر عملياتي شود، قطعا پيش از هر چيز نيازمند مولفه هاي فرهنگي براي اجراي اين طرح است. مطبوعات و رسانه ها در ايجاد بستر مناسب و مورد نياز نقش كليدي دارند و اين مهم بر كسي پوشيده نيست"
اما با ید افزود که مگر امکان دارد که طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس شده آنقدر اراده و استقلال داشته باشد که بخواهد محور مقوله ای قلمزنی کند .آنگاه آویزان به ولی وقیح نا مشروع نشود و گزید ه یا گزیده هائی از روضه خوانی ها وی را نقل و قول و چاشنی قلم و یادداشت روز خود نکند . زیرا که ادامه ی جنگ قدرت جناحی و باندی میان جریان کودتاگر غالب با جریان مغلوب می باشد که در همه سطوح ادامه دارد . بنابراین برای اینکه این هدف را دنبال نموده باشد ناچار روی آوری به گفتمان مجیز گوئی مشمئز کننده با سر سپردگی کامل به ولی وقیح نا مشروع آورده است تابرای سانسور و خفقان و سرکوب چتر شرعی تراشیده باشد . همچنین اثبات کرده باشد که ولی وقیح نا مشروع ما فوق هه و قانون است و بدون پاسخگوئی به هیچ مرجع و نهادی حرف اول و آخر را بعنوان فصل الخطاب می زند . چونکه نه بالاتر از همگان که والاتر از قانون اساسی است. به خصوص اینکه وی تبیین و ترسیم کننده دشمن شناسی و تأکید بر عدم مخدوش کردن مرز و عبور از خط قرمز تعیین شده است . پس وی أمور است تا که از موضع نماینده ی مردم و سخنگوی لوطی جماران ولی وقیح برای اینکه اثبات و نمایانگر این موضوع باشد که مطبوعات رقیب پایگاه معاند و دشمن شده است اینگونه روضه خوانی با گریز به صحرای کربلا زدن مدافع سانسور مطبوعات و فیلتر سایت های خبررسانی شده است:
" طي سالهاي اخير هشدارهاي مكرر رهبر معظم انقلاب در عرصه تهاجم و شبيخون فرهنگي و جنگ نرم عليه آرمانهاي بلند انقلاب و نظام اسلامي و نقش كليدي كه مطبوعات در اين بين برعهده دارند، بارها در جامعه منتشر شده است، اما متاسفانه هنوز برنامه جامعي براي توسعه فرهنگي به عنوان يك هدف تعريف شده، مدون نشده و اگر برنامه اي در اين راستا صورت مي گيرد بيشتر يك «اتفاق» آن هم مقطعي و به شكلي تزييني است.در اين ميان نيز نبايد از شيطنت هايي كه برخي مطبوعات عليه نظام و فعاليت هاي دولت اصولگرا مي كنند، به راحتي عبور كرد. شايد امروز اطلاق «پايگاه دشمن» به برخي از سايتهاي معاند با نظام و انقلاب كه متاسفانه بعضا نام و رنگ و لعاب فريبنده هم دارند، دقيق تر باشد. امروز بيش از 6 هزار سايت اينترنتي عليه مباني انقلاب و اركان نظام در حال شايعه سازي و سمپاشي هستند، آيا نبايد طي سالهاي اخير به سامان رساندن و تدوين نظام جامع رسانه اي كشور به عنوان يكي از اولويت هاي فوري و ضروري براي متوليان امر شناخته مي شد؟!در عرصه مطبوعات هم همين طور. اگر امروز برخي از نشريات و روزنامه هايي كه وابستگي آنان به جريان فتنه و اصلاح طلبان فتنه جو اظهرمن الشمس است، قدري سكوت كرده و لب به دندان گزيده اند، به معناي آن نيست كه ديگر پايگاه دشمن نيستند. پايگاه دشمن گاه شرايط را مهيا مي بيند و با تمام قوا به جنگ با حق برمي خيزد و گاه ترجيح مي دهد خط آتش و حمله را به پايگاهي ديگر بسپارد. همان اتفاقي كه امروز در فضاي سايبر ايجاد شده و برخي سايت ها، سنگرهاي كمين دشمن شده اند. چرا بايد در فضايي كه قانون و يا نظارتي بر ايجاد اين قبيل سايت ها وجود ندارد، آنها يك شبه و قارچ گونه سر از لاك دشمني با انقلاب و مردم برآورند و سم مهلك بي اعتمادي به نظام را به بخشي از بدنه جامعه تزريق كنند. آنگاه عده اي رصد كنند و هيئتي نظارت و بعد بخواهند سايت متخلف را فيلتر كنند و بهانه اي بشود براي آنها كه بر طبل سانسور و عدم آزادي بيان و... بكوبند؟! مضافا اينكه تعطيلي و يا فيلتر سايت هاي معاند اگرچه يكي از راه كارهاي منطقي و پذيرفته شده در تمامي كشورهاست ولي، معلوم نيست از اين طريق بتوان اثر سمي كه به جامعه وارد كرده اند را به طور كامل از بين برد. فيلترينگ لازم است اما خاصيت بازدارندگي دارد و گاه نوشداروي پس از مرگ سهراب مي شود! پيش از اينها بايد قانوني مدون باشد و نظارتي موثر و مستمر كه بصورت فعاليتي پيشگيرانه اساسا اجازه و امكان ظهور و بروز به معاندين ندهد.آقا از سفر قم برگشته اند، اما هنوز حال و هوا و طعم شيرين استقبال بي نظير و حضور چشمگير مردم اين ديار و عاشقان انقلاب و رهبري در روح و كام دل ملت ايران تازه است. مردم خود بهترين پاسخ را به سمپاشي پايگاههاي دشمن مي دهند.مردم بارها و بارها وفاداري و جانبازي خود را براي تحقق آرمانهاي امام و رهبري و اهداف والاي نظام و انقلاب نشان داده اند، اما بدانيم اين، نه باعث كوتاهي دشمن از دسيسه هاي نو و طرحهاي جديد مي شود و نه رافع مسئوليت متوليان فرهنگي كشور در اين باره مي گردد"
در خاتمه اینکه بر گزاری جشنواره ی مطبوعات یا هر نمایش خیمه شب بازی مشابه ی دیگری که بر گزار می شود ، زمانی از نظر حاکمان رژیم ضدبشری و قلم بر دستان و پادو وجارچیان وروضه ومرثیه خواناش دارای اعتبار و ارزش می باشند که اولاً بطور دربست ثنا گوی ولی وقیح و بیان کننده ی نکته نظرات وی باشند . دوماً بدون استثناء علیه ی رقیب مغلوب موضع گیری کنند و اینان را وابسته به دشمن بیگانه نمایند و با تأکید هشدار دهند که اینان وظیفه و مأموریت دارند اهداف دشمن را در داخل کشور پیگری کنند . بالاخره اینکه چون ولی وقیح همکاره است ومردم نه محلی از اعراب دارند ونه دارای حق و حقو ق و مطالباتی هستند . لذا زمانی از اینان نام برده یا به اینان می شود که بعنوان ابزار چماق مشروعیت تراشی ولی وقیح و علیه ی رقیب مغلوب و خود مردم ناراضی مورد استفاده واقع شوند. فراموش نشود ای رسالت همان مطبوعاتی در رژیم ضد بشری می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد مدافع آن است و در سفر خود در نیویورک در دفاع از آن گفت که مخالفان وی در ایران آزاد هستند که هرچه می خواهند در مطبوعات آزاد بیان دارند که نمودی از اینگونه آزادی ادعائی مطبوعات را طلبه پاسدار یاداشت روز نویس به نمایش گذاشته است .
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890809/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 9 آبان ماه سال 1389
تغيير خط آتش دشمن ! (يادداشت روز
)