گزیده خبر 30 مهر قسمت - 2
ويژگي‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي از زبان آيت‌الله مصباح يزدي؛نعمت وجود آيت‌الله خامنه‌اي از مجموع تمام نعمات جهان برتر است.خبرگزاري فارس: آيت‌الله مصباح يزدي گفت: اگر همه نعمت‌هاي مادي را در يك كفه بگذاريم و نعمت مقام معظم رهبري را در كفه ديگر، ارزش و نفع وجود شخص ايشان به‌عنوان يك نعمت براي فرد فرد ما، نه براي كل جامعه, از مجموع نعمت‌هاي مادي كه خدا به هر فردي مي‌دهد بيشتر است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907300440
همینکه آخوند متحجر دزد انگلیسی مصباح یزدی که تبلیغ کننده ی ترور و خشونت مرگ برای دیگران است و تئوری پرداز دروغ گفتن مصلحی می باشد که از سفر و دیدار با ولی وقیح به قم دفاع کرده است. بوضوح نشانگر اوج منفوریت ولی وقیح نامشروع می باشد که آنگونه مستاصل شده است که نیاز به حمایت و پشتیبانی چنین عنصری دارد که خیلی از خودش بد نام و منفور تر است. جالب است که با همه وابستگی دنیوی و مادی که این آخوند حراف و متحجر فرصت دارد اعتراف کرده است بخاطر طبیعت حیوانی و مادی انسان نمائی که دارد تا کنون ناسپاسی ها در به جای آورن نعمت و شکر گزاری ولی وقیح کرده است . چونکه به بیماری فراموشکار کاری مبتلا بوده است که تا کنون بیش از این نتوانسته برای دشمنی با رفسنجانی مکار و غارتگر کردن از ولی وقیح شکر گزاری با سپاس نماید. بنابراین اکنون ینگونه تلاش های مذبوحانه قدر دانی و سپاس و شکر گزاری نموده است که گذشته از تاکتیکی بودنش تلاش مذبوحانه برای حذف رقبا منتقدان ولی وقیح در حوزه علمیه ی قم وممع خبرگان آخوندی و به خصوص رقیب خودش رفسنجانی مکار است تا که شرایط باز کردن جایگاه ولایت وقیح برای خودش هموار گردد .
آيت‌الله مصباح: بسم الله الرحمن الرحيم. من به عنوان يك انسان اعتراف مي‌كنم كه امثال بنده خيلي ناسپاس هستيم؛ اين اعتراف بنده مصداق آيات متعددي از قرآن كريم از جمله إِنَّ الإِنسَانَ لَظَلُومٌ كَفَّارٌ است؛ هم‌چنان كه بسياري از نعمت‌هاي خدا را فراموش مي‌كنيم، مثل نعمت وجود نزديكان، پدر و مادر، اساتيد و بستگان و ساير نعمت‌هايي كه غرق در آنها هستيم. البته هر عامي استثناءهايي دارد؛ ولي طبيعت مادي و حيواني انسان اقتضاي اين ناسپاسي‌ها را دارد؛ چون انسان فراموش‌كار است و شايد ريشه اين ناسپاسي‌ها هم فراموشي باشد. از جمله نعمت‌هاي بزرگي ـ‌كه به تصور بنده‌ـ امثال ما و هر ايراني ديگري اگر ساليان دراز تمام وقت خود را صرف شكر آنها بكند حقش ادا نمي‌شود، برقراري نظام اسلامي، حاكميت ولايت‌فقيه و به‌خصوص وجود شخص مقام معظم رهبري است.آيت‌الله مصباح: به نظر مي‌رسد تهاجم دشمن و افزايش فعاليت‌شان در اين زمينه كاملاً طبيعي است. هر قدر بيشتر موقعيت مقام معظم رهبري ظاهر شود و محبوبيتشان در جامعه و تأثير ايشان در سرنوشت كشور و بقاء نظام روشن‌تر شود دشمنان بيشتر ناراحت و نااميد مي‌شوند و آخرين تلاش‌هاي مذبوحانه‌‌شان را به كار مي‌برند. پرتو: وظيفه مسئولين، خواص و مردم در اين شرايط چيست؟ آيت‌الله مصباح: متأسفانه بعضي از اين آفت‌ها بيشتر در خواص پيدا مي‌شود و هر وظيفه‌اي براي چنين كساني تعيين شود، آنها گوش‌شان بدهكار نيست؛ آنها براي كارهايشان انگيزه‌هاي شخصي خودشان را دارند.پرتو: در آستانه سفر مقام معظم رهبري به استان قم هستيم؛ وظيفه مردم, حوزه‌ها, طلاب و فضلا در اين سفر و در استقبال از چنين شخصيتي چيست؟آيت‌الله مصباح: مردم ما به قدري به مقام معظم رهبري علاقه دارند كه درباره استقبال ظاهري و اجتماعات احتياجي به راهنمايي و كمك كردن ندارند. ما هم بايد به‌عنوان سلول كوچكي در اين پيكر عظيم اجتماع در استقبال از ايشان شركت كنيم و ثوابي كسب كنيم. پرتو: خود شما در مراسم استقبال شركت مي‌كنيد؟ آيت‌الله مصباح: ان‌شاء‌الله اگر توفيق نصيبمان شود. اما آنچه بيشتر از ما توقع است، به طور كلي در مقابل نعمت عظيم رهبري اين است كه با زبان, با قلم و با رفتارمان مردم را آگاه كنيم و به آنها بفهمانيم كه اين نعمت با هيچ نعمت ديگري قابل مقايسه نيست؛ شكر اين نعمت هم بسيار سنگين است و اگر انسان واقعاً بفهمد اين نعمت چقدر ارزش دارد، نگران اين است كه حظ و بهره‌اش از آن كم شود؛ آن‌وقت طبعاً هر چه از دستش بربيايد در جهت استفاده از اين نعمت تلاش مي‌كند. من هم بيشتر نگران اين هستم كه در انجام وظيفه‌اي كه ما نسبت به بيدار كردن مردم و توجه دادن آنها به مسئوليت‌هايشان در برابر اين نعمت داريم، كوتاهي كنيم. مردم ثابت كرده‌اند كه هر وقت چيزي را وظيفه‌شان تشخيص دهند، در انجام آن كوتاهي نمي‌كنند و تا پاي جان هم ايستاده‌اند. در ميان روحانيت هم عوامل خاصي وجود دارد كه مانع پيشرفت‌ها مي‌شود: بخشي از اين عوامل مربوط به ناآگاهي بعضي از روحانيون است كه تصور مي‌كنند وظيفه روحانيت فقط در زمينه فقه و اصول و تهيه رساله عمليه و گرفتن وجوهات شرعي است و توجه ندارند كه كار فرهنگي هم وظيفه ماست.
امام جمعه تهران : استقبال از رهبري در قم مانند ورود تاريخي امام به ميهن بود / سفر احمدی نژاد به لبنان معجزه انقلاب بود / حضرت علي مردم قم را اهل ولايت برشمردند
پس از مانور تبلیغاتی آخوند تمساح جاه و قدرت پرست و مال اندوز متحجر و منفور اکنون نوچه و دست پرورده ی شوت وخنگ وی که بی اطلاع از همه چیز و همه جا است وارد معرکه گیری نماز وحشت آفرین تهران شد ه است تا که شوی نشان دادن جای دوست و دشمن را اجرا کند و دفاع از دو جرثومه پلید کند که مورد تنفر و خشم مردم ایران می باشند. البته هرچه از اینگونه مجیطز گوئی های مشمئز کننده وارونه شود بیشتر افلاس و در ماندگی ولی وقیح نامشروع به نمایش گذاشته می شود که مقابل فریاد های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح که سال گذشته در تظاهرات های ضد حکومت سر داده شد نیاز به چه جارچی های دست نشانده ی حکومتی برای پرونده ی سیاه به سفید کردن می باشد؟
ایرنا - خطيب نماز جمعه اين هفته تهران استقبال بي‌نظير مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامي را به ورود تاريخي امامبه ميهن تشبيه كرد و گفت: اين استقبال نشان مي‌دهد كه امام به صنف خاصي اختصاص ندارد و متعلق به همه است. به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، حجت‌ الاسلام 'كاظم صديقي' در خطبه‌هاي دوم نماز جمعه اين هفته در دانشگاه تهران، رهبر معظم انقلاب را مرجع بزرگ شيعه و رهبر بي‌بديل عصر حاضر توصيف كرد و اين سفر را بي سابقه دانست.خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به جايگاه رفيع قم در روايات اسلامي بخصوص احاديث ائمه اطهار، اظهار داشت: حضرت علي مردم قم را اهل ولايت برشمردند و امام صادق اين شهر را حرم و بارگاه اهل بيت معرفي كردند.صديقي خاطر نشان كرد كه در حادثه قرآن سوزي، حتي زرتشتيان و مسيحيان كشور از قرآن دفاع كردند. امام جمعه موقت تهران ادامه داد: بوي امامت ولايت همه را سرمست و شيدا و شيفته خود كرده است كه مجموعه ملت ايران به صورت يك پيكر عمل مي‌كند كه روح اين پيكر همان ولايت و امامت و رهبري به ارث مانده از پيامبر و ائمه اطهار است. خطيب نماز جمعه اين هفته تهران با اشاره به جايگاه رفيع قم در روايات اسلامي بخصوص احاديث ائمه اطهار اظهار داشت: حضرت علي مردم قم را اهل ولايت برشمردند و امام صادق اين شهر را حرم و بارگاه اهل بيت معرفي كردند.** سفر احمدی نژاد به لبنان معجزه انقلاب بود خطيب نماز جمعه اين هفته تهران به سفر رييس جمهوري اسلامي ايران به لبنان اشاره كرد و گفت: اين سفر جزو كرامت‌هاي اين نظام و معجزات انقلاب ما بود. صديقي، افزود: دشمنان ما را تحريم كردند و مي‌خواستند وانمود كنند كه ايران منزوي است اما اين سفر نشان داد كه آنها منزوي هستند و ما در دل‌ امت‌ها جا گرفته‌ايم. وي ادامه داد: اين سفر نشان داد كه شعاع نور انقلاب بطور مرتب روبه گسترش است و مي‌رود كه جهان را زير پرچم امام زمان جمع كند. امام جمعه موقت تهران در ادامه به پيشرفت‌هاي سياسي و علمي كشور اشاره كرد و گفت: صبر و استقامت در كنار پيشرفت‌هاي علمي و نفوذ سياسي در پهنه بين المللي همان همت مضاعفي است كه حضرت آقا فرمودند.** شخصيت جامعه در پرتو امام شكل مي‌گيرد امام جمعه موقت تهران در خطبه‌هاي اول نماز جمعه نيز با اشاره به ميلاد حضرت ثامن ‌الاحجج امام علي بن موسي الرضا اظهار داشت: توان اداي شكر اين نعمت بزرگ كه وجود مبارك آن حضرت در دسترس مردم ايران قرار دارد، از عهده ما خارج است. وي در اين خطبه‌ها مردم را به تقوي و پرهيز از خودبزرگ ‌بيني دعوت كرد و با اشاره به حديثي از امام رضا درباره خصوصيات امام و رهبري جامعه اسلامي، گفت: فرق امامت و ولايت و رهبري تعيين شده از جانب خداوند با سلطنت و جمهوريت منهاي دين ايت است كه رهبر امت در عين فقاهت و عرفان با امت رفاقت دارد و سرسوزني خود را برتر از ديگران نمي‌داند. صديقي افزود: تفاوت شاخصه امامت و رهبري ولايي نسبت به ساير خطوط انحرافي در رهبري و حكومت‌هاي بشري اين است كه وجود امام براي جامعه بركت دارد و اگر مردم از او اطاعت كنند جامعه را به سوي كمال مي‌برد. وي افزود: امام رضا امام را والد يعني پدر جامعه مي‌دانند زيرا شخيصت جامعه در پرتو هدايت‌هاي تكويني و تشريعي امام شكل مي‌گيرد. خطيب نماز جمعه تهران تاكيد كرد: بدون وجود رهبري آسماني توليد پاكي و ولايي و شايستگي وجود نخواهد داشت.
وزنه‌بردار ايراني در كنار نماينده اسرائیل روي سكو ايستاد + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23309
چه جالب گند زدن زیرآب ادعاهای گوش فلک کر کن ضد اسرائیلی و اسراتیل نا بود با ید گردد در آمده است . آنگونه که نه اسرائیل نا بود نشده است ، بلکه قرار گرفتن قهرمان وزنه بر داری اسرائیلی در سکوی بر تر و وزنه بردن رژیم ضد بشری زیر دست قهرمان اسرائیلی قرار گرفت که مجبر شد به سرود ملی اسرائیل گوش دهد و شاهد آن باشد که پرچم اسرائیل از پرچم رئیس ضد بشری تروریستی بالاتر برده شود. عجیب تر اینکه طبق گزارش خبر گزاری دانشجوئی ایسنا سفیر سفارت وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه در لهستان و مسئول حراست همراه تیم وزنه بر داری خواهان حضور خدادادی برروی سکوی قهر مانی شدند زیرا اگر برروی سکو نمی رفت مدال را از دست می داد و احتمال اخراج از فدراسیون ورزشی جهانی وزنه برداری هم وجود داشته است که در صورت این اتفاق بر منزوی بودن جهانی رژیم ضد بشری افزوده می شد . در صورتیکه خدادی اعتراف کرده است که نمی خواسته بر روی سکوی قهرمانی برود و گفته حتی دست هم به قهرمان اسرائیلی نداده است. حال مشخص نیست که سران عوامفریب و وارونه گوی چه پاسخی به به گول خوردگان حماس و حامیانش دارند و یا اینکه اینان از این به بعد چه نگاهی نسبت به سران جنایتکار ملت فلسطین به گروگان گرفته شده خواهند داشت؟
ايسنا: در يك اقدام عجيب و بر خلاف موازين جمهوري اسلامي ايران، نماينده وزنه‌برداري كشورمان در رقابت‌هاي جهاني وزنه‌برداري پيشكسوتان، ضمن پيكار با نماينده‌اي از رژيم صهيونيستي، در مراسم اهداي مدال، بر روي سكويي قرار گرفت كه نفر اولش از رژيم اشغالگر قدس بود.آخرين روز رقابت‌هاي جهاني پيشكسوتان كه در تاريخ سوم مهرماه گذشته در لهستان برگزار شد، در وزن 105 كيلوگرم و در رده سني 35 تا 39 سال، "حسين خدادادي" به عنوان يكي از هفت وزنه‌بردار اعزامي فدراسيون وزنه‌برداري، در گروهي شركت كرد كه نماينده‌اي از رژيم صهيونيستي در آن حضور داشت. او در رقابت با حريفانش به مدال نقره مسابقه‌ها دست يافت و در حالي كه نماينده رژيم اشغالگر قدس به مدال طلا رسيده بود، در مراسم اهداي مدال حاضر شد و در كنار نماينده اين رژيم جعلي، بر روي سكو قرار گرفت.اين اتفاقي است كه در سال‌هاي پس از انقلاب و در چارچوب موازين نظام جمهوري اسلامي، تاكنون رخ نداده بود و اين براي نخستين بار است كه چنين رفتاري در يك رقابت رسمي صورت مي‌پذيرد. حسين خدادادي، نماينده وزنه‌برداري ايران در رقابت‌هاي جهاني پيشكسوتان كه در كنار نماينده رژيم صهيونيستي بر روي سكوي اهداي مدال ايستاد، علت اين مسئله را تشريح كرد. نايب قهرمان وزنه‌برداري پيشكسوتان جهان در رده‌ سني 35 تا 39 سال و در وزن 105 كيلوگرم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: «من نمي‌خواستم روي سكو بروم. حتي پس از مسابقه آمدم تا لباسم را عوض كنم. بعد به من اعلام كردند كه اگر روي سكو نروم، نه تنها مدال‌هاي تيم را پس مي‌گيرند، بلكه ايران را از حضور در رقابت‌هاي دوره‌هاي بعد نيز محروم مي‌كنند. از طر في ديگر هم سرپرست تيم به من اعلام كرد كه من با سفارت هماهنگ كردم و مشكلي وجود ندارد و مي‌توانيم روي سكو برويم.» وي ادامه داد: «من جزيي از تيم بودم و كاري را نمي‌توانستم با ميل خودم بكنم. البته راضي نبودم كه روي سكو بروم. چه من مي‌رفتم و چه نمي‌رفتم، پرچم ايران در كنار پرچم رژيم صهيونيستي بالا مي‌رفت.» حسين خدادادي با تاكيد بر اينكه به هيچ وجه قصد ايستادن در كنار نماينده رژيم صهيونيستي را نداشتم، يادآور شد: «من لباسم را عوض كرده بودم، اما وقتي قرار شد روي سكو بروم با يك لباس غيررسمي و حتي با دمپايي روي سكو رفتم. از اين موضوع خيلي ناراحت بودم. حتي با نماينده رژيم صهيونيستي دست ندادم. او دستش را دراز كرد، اما من دست ندادم. اين در گزارش حراست هم ثبت شده است. فيلمش هم هست.» نايب قهرمان وزنه‌برداري پيشكسوتان جهان با اشاره به ارائه گزارش اين اتفاق به حراست سازمان تربيت بدني، تصريح كرد: «به محض اينكه به ايران برگشتم، به حراست اداره كل تربيت بدني همدان رفتم و موضوع را به صورت كتبي گزارش دادم. خوشبختانه نماينده حراستي كه با ما در لهستان بود، از اداره كل همدان بود و او نيز در اين زمينه كمك كرد.» وي در بخشي ديگر از سخنان خود افزود: « پيش از اينكه مراسم اهداي مدال انجام شود، تلاش كرديم پرچم ايران را از سالن ناپديد كنيم، اما ديديم چند پرچم ديگر هم در سالن وجود دارد. با اين حال با دمپايي و با لباس غيررسمي روي سكو رفتم تا حداقل حضور ما رسميت نداشته باشد. به هر حال اعلام مي‌كنم كه من به هيچ وجه نمي‌خواستم روي سكو بروم.» * مديركل حراست: اطلاعي ندارم.تاجيك، مديركل حراست سازمان تربيت بدني نيز در رابطه با اين خبر در گفت و گو با ايسنا اظهار كرد: «من در اين زمينه اطلاعات كاملي ندارم و نمي‌توانم اظهار نظر كنم. يادم مي‌آيد كه گزارش‌هايي به ما داده شد، اما به طور كامل از قضيه خبر ندارم و موضوع را در روزهاي آتي پيگيري مي‌كنم.»