روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 5 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : سرمقاله روزی نامه ی حکومتی جمهوری "گل چين وعظ و خطابه 29 "
" آنگونه قلم بردست مقاله نویس قلم زنی کرده است که انگار حاکمان رژیم ضدبشری و زن ستیز در بیش از 31 سال گذشته هیچگونه اجحاف و ظلم و ستم و تبعیض جنسیتی علیه ی زنان اعمل نکرده اند"
این چگونه ادعای وارونه ای است که عضو تشکیلات ارتجاعی آخوندی مجمع روحانیت مبارز تهران که حامی ولی وقیح است در مورد زنان کرده است؟ زیرا که با نادیده گرفتن بیش از 31 سال پایمال شدن سیستماتیک حق و حقوق زنان بدانند كه نه اینکه حق برابر با مردان ندارند ، بلکه عنصر درجه 2 تشخیص داده شده که بقول رفسنجانی چون مغزش کوچکتر از مردان است و احساس عروسک بازی در کودکی دارد و احساسی می باشد. بنابراین زنان همچون مردان نمی باشند که قادر باشند همه گونه کار ها همچون سیاست مداری را انجام می دهند . اما اکنون آخوند اکرمی مدعی شده است که از نظر سرشت و سرنوشت و مسئوليت تفاوتي بين مرد و زن، دختر و پسر وجود ندارد. سئوال است که در عمل در 31 سال گذشته تا کنون چه اتفاق افتاده است؟ مسخره اینکه همچون فیلم های سینمائی و سریال های تلویزیونی که نه حاکمان ، بلکه خود مردم مقصر شناخته و معرفی می شوند . اکنون نیز ادعا شده است که عامل استثمار زنان و عدم جایگاه ارزش اجتماعی برابر با مردان خودشان هستند. چونکه دلیل این است که اینان خودشان را نشناخته اند و این چنین باور به نوزاد پسر نسبت به دختر دارند:
"استثمار زنان بدليل خودنشناسي خود زنان مي‌باشد. گاهي شده، دختران و زنان براي خود جايگاهي قائل نيستند، تا آنجا كه اگر پسر بزايند افتخار مي‌كنند و اگر دختر بزايند احساس حقارت مي‌نمايند، با اينكه در دختر زائيدن و يا پسر زائيدن، زن نقشي ندارد"
طنز و وارونه گوئی و نه دروغ که توهین آمیزی که سرمقاله نویس کرده است جای بحث و سئوال فراوان دارد. زیرا که بیش از 21 سال است که از سوی رژیم ضد بشری مرد سالار و زن ستیز سیاست چماق سرکوب و تشدید آن با بهانه ی آخوند ساخته ی مبارزه با بد بی حجابی ی روسری یا توسری علیه ی زنان و دختران در مورد میهن بکار برده شده و بطور سیستماتیک اینان مورد ضرب و شتم واقع شده اند . همچنین احکام شلاق و سنگسار علیه شان صادر شده است. بدتر اینکه زنان بعنوان کالای سکس مورد سوء استفاده آخوند های زنباره و شرکای شان واقع شده اند . البته این اقدام زن ستیزانه و کالای سکس کردن زنان و دختران از طریق قانون چند همسری و صیغه بازی رایج شده پیش برده شده است . از سوی دیگر در شیخ نشینان منطقه بخشی از زنان و دختران ایرانی به سبک دوران قرون وسطائی و برده داری مورد خرید و فروش واقع می شوند و بخش محروم و فقیر و بیکار دیگر شان نیز بدلیل نیاز مالی بالاجبار روی به مصرف مواد مخدر و اعتیاد و تن فروشی روی آورده اند . حال بماند که برای تحصیل کرده ها و فارغ التحصیلان دختران دانشگاهی هم کار وجود ندارد . بعلاوه حق و حقوق پایمال شد ن زنان اصلاً با مردان حکومتی و دولتی قابل مقایسه نیست . زیرا که در 3 نهاد حکومتی و وابسته به ولی وقیح شورای نگهبان دست آلوده شورای نگهبان و مجمع مصلحت نظام و خبرگان آخوندی رهبری هیچ زنی حضور ندارد و حضور زنان در بازار مکاره نیز بیش از 3% نیست و در کابینه ی دولت هم یک وزیر زن تشریفاتی وجود دارد که اینهم همسر سربازجو حسین شریعتمداری است که نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان است . ولی سرمقاله نویس وارونه گوی این چنین از جایگاه ارزشی زنان در رژیم ضد بشری زن ستیز قلم فرسائی و روضه خوانی نموده است :
" جمهوري اسلامي ايران ميدان تلاش و تعالي و تكامل را براي همگان از جمله زنان فراهم ساخته و بحمدالله دختران و زنان مجال خودشناسي و مسئوليت پذيري و رشد را يافته‌اند تا آنجا كه سواد آموزي آنان در حال همگاني شدن است و در‌ آينده نزديك نبايد بيسوادي در آنان ديده شود و در آموزش عالي نيز در حال مسابقه با پسران مي‌باشند كه اكنون در حالت "40، 60" قرار دارند و رتبه‌هاي برتر را در كنكور مشاهده مي‌كنيم"
در خاتمه اینکه وقتی هدف فراموش کردن عمدی بررسی علت و ریشه هاست. در عوض پرداختن به معلول های صوری و ضد ارزش جای را بطه ی علت و معلول را اشغال نموده است . تا که نه اینکه به حاکمان و مسئولیت شان هیچگونه اشاره ای نشود ، بلکه بطور دربست تبرئه شوند که اینان هیچگونه نقشی در نا هنجاری های اجتماعی و ترویج فرهنگ خرافات زن ستیزانه و رشد شکاف عمیق طبقاتی و نابسامی های اقتصادی و معضلات معیشتی محرومان و تهی دستان در جامعه ندارند که 80% جمعیت کشور را تشکیل می دهند . یا اینکه حاکمان هیچگونه دخالت گری در اختلاس و غارت و سرکوب و سانسور و خفقان و فقر نهادینه شده ی همراه با رشد لجام گسیخته ی تورم و گرانی و بیکاری ندارند و در دولت مدعی اصول گرای مدعی ساده زیست معاون اول رئیس جمهور دارای پرونده ی اختلاس میلیارد ها تومان و وزیر پاسدار میلیاردی رفاه وجود ندارد که در مجموع اینگونه اجحاف و تحمیل ها موجب نشده است تا که بیش از 4 میلیون دانش آموزانی که بدلیل فقر خانوادگی قادر به مدرسه رفتن نیستند و از نعمت خواندن ونوشتن محروم شدند . چو نکه طبق فتوای این آخوند اینان موفق نشده تا که خودشان را بشناسند . زیرا که عاشق بی ارزش و استثمعار شدن در کوره پز خانه ها و سر چهار راه های خیابان های بزرگ می باشند تا که با حضور در کنار جاده های بیرون از شهر ها گل و آدامس و میوه فروشی کنند . سپس بعنوان کودکان کار خیابانی و دختران فراری از خانواده ها معروف شوند . بنابراین وقتی که این محرومان خودشان مقصر می باشند .دیگر چه انتظاری می توان بیش از اینگونه وارونه گوئی سفسطه گری امثال اینگونه آخوند های حوزوی منبری قلم بر دست داشت که با پاک کردن صورت مسئله برای طلبه های حوزه علمیه ی طبس آدرس غلط داده می دهند؟!
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890805/13890805_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0001.html
روزی نامه ی حکومتی جمهوری 4 شنبه 5 آبان ماه سال 1389
گل چين وعظ و خطابه "29