گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 2 آبان - 89
پناهندگي (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی عصاره لجن و انگل
حامیان رقیب مغلوب را کرده است مچل
گفتم : این مفنگی فرو رفته در لجن تا خرخره
چگونه حامیان رقیب مغلوب را کرده مسخره؟
گفت : این هذیان و وارونه گوی دلقک دجال
حامیان رقیب مغلوب را نامیده است آشغال
گفت: سازمان «سيا» از دادن پناهندگي به 2 تن از مدعيان اصلاحات كه چند ماه قبل از ايران گريخته و در يكي از كشورهاي اروپايي ساكن شده اند، خودداري كرد.
گفتم: ولي اين حيوونكي ها به خاطر آمريكا و اسرائيل دست به وطن فروشي زده بودند، پس چرا حالا كه دربه در شده اند آمريكا از آنها حمايت نمي كند؟!
گفت: علت را نمي دانم! ولي يك سايت ضد انقلاب با اعلام اين خبر نوشته است؛ آمريكا ترجيح مي دهد اصلاح طلبان فراري در كشورهاي اروپايي نيز حضور داشته باشند.
گفتم: مامور شهرداري زنگ خانه اي را زد و بچه صاحبخانه گفت كيه؟ مامور پرسيد؛ آشغال داريد؟ و پسر صاحبخانه
پدرش را صدا كرد و گفت؛ باباجون! آشغال داريم؟ و پدرش جواب داد آره! پسرك به مامور گفت؛ خيلي ممنون!
آشغال نمي خواهيم! خودمان داريم
گفت : سربازجوی عصاره لجن و انگل
حامیان رقیب مغلوب را کرده است مچل
گفتم : این مفنگی فرو رفته در لجن تا خرخره
چگونه حامیان رقیب مغلوب را کرده مسخره؟
گفت : این هذیان و وارونه گوی دلقک دجال
حامیان رقیب مغلوب را نامیده است آشغال
گفتم : چگونه این سربازجوی معتاد لمپن؟
با حامیان رقیب برخورد کرده مثل دشمن
گفت : با ترفند بازجوئی،ازروی یک دندگی
نقل قول کرده از "سیا " در مورد پناهندگی
توضیح داده از دو مدعی اصلاح طلب این پلید
تقاضا از اروپا به آمریکا ی شان سیا نکرده تأئید
این اتهام زن فحاش پرونده ساز درازگوش
گفته سیا ترجیح داده این دو متهم وطن فروش
جای اینکه آیندآمریکا،بهتراست بمانند در اروپا
تا درهابسته نشود روی رژیم بی سر وپا
تا با سیاست زد و بند و این پا و اوون پا
کاری شودتا رژیم ضد بشری نشود کله پا
گفتم : پس بگو چرا سربازجوی نقال
نماینده ی ویژه ی ولی وقیح رمال
مرو ج و مدافع دزدان بیت المال
زشت روی عاری از حسن و جمال
ادا و اطوارش شده مثل آن یارو و بچه
مأمور شهر داری صدا زد از توی کوچه
آشغال دارید، بچه از باباش کرد سئوال
پدر گفت آری آشغال داریم، بچه کرد حال
به مأمور شهرداری بچه گفت خیلی ممنون
خودمان داریم، نیاز نداریم ، گفت آقاجون