گزیده خبر های 9 آبان -89 قسمت - 2
عکس: دیدنی‌ترین صحنه امروز مجلس
http://fardanews.com/fa/news/124283/
این تصویر خیلی جالب است . زیر که یک آخوند عضو بازار مکاره ی موسوم به مجلس هشتم از زور نشئگی پای بساط شب گذشته در بازار مکاره مشغول چرت زدن است . اما از سوی دیگر آخوند رندی دیگری برای مچ گیری کردن و بدست آوردن مدرک و ریشخند کردن همقطار خود از وی مشغول عکس گرفتن از این صحنه چرت زده می باشد تا نشان دهد بازار مدعی اصول گرائی حامی ولی وقیح چگونه مقابل آمریکا و صهیونیست در حال مبارزه نو سر نگون کردن اسرائیل یا پاسخگوئی به مطالبات موکلین خود می باشد؟
جهت اطلاع
معلوم نیست که سیاست سرکوب و سانسور و خفقان در مور مطبوعات داخلی که با شدت اعمال می شود . اما چگونه است مقابل خارجی از موضع زبونی و حقارت و تسلیم شدگی با سیاست دست پس زدن و با پا پیش کشیدن رنگ می بازد ؟!
حضور بعضي كشورها در نمايشگاه مطبوعات تهران، مشكل ساز شد. به گزارش شفاف، غرفه مطبوعات كشور عمان در نمايشگاه مطبوعات اقدام به درج نام جعلي خليج ع ر ب‌ي به جاي خليج فارس كرده است جالب اينكه در كتابي كه تلاش شده اين نام جعلي به آن اضافه شود در نقشه قديمي چاپ شده در آن، نام اصلي و واقعي يعني خليج فارس به چشم مي‌خورد.
باز هم دیپلماسی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه ی رژیم ضد بشری که دچار ریزش شده است . با وجود همه تکذیب و انکار کردن و موش و گربه بازی در آوردن های وزیر آدم ربا منوچهر متکی اما در نهایت این چنین یک گل دیگر دریافت نموده است.
*
دولت فنلاند در يك خصومت آشكار، به يك ديپلمات ايراني پناهندگي داد. خبرگزاري رويترز، به نقل از حسين عليزاده، ديپلمات مستعفي ايراني گزارش داد، دولت فنلاند با درخواست پناهندگي وي موافقت كرده است. حسين عليزاده معاون كاردار سابق سفارت جمهوري اسلامي در فنلاند بود كه در شهريور ماه گذشته، از سمت خود استعفا كرد و فقط چند هفته بعد، دولت فنلاند به وي پناهندگي داد!
نودايراني-در-زندان‌هاي-سوريه
http://fardanews.com/fa/news/124280
اینهم هم آثار بیش از 31 سال مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین است که هرروز که می گذرد ابعاد بیشتری از چگونگی تلاش انتقال محموله های مواد مخدر بطور قاچاق به برون مرز بازتاب داده می شود . از سوی دیگر درز کردن اینگونه خبر می تواند ناشی از شکر آب شدن رابطه با سوریه تنها هم پیمان کشور عربی باشد . زیرا که با انتشار 400 هزار اسناد ومدارک مستند از سوی دیکی لیکس به نظر می رسد که حاکمان سوریه تلاش می کنند خرج خودشان را از حاکمان رژیم ضد بشری جدا کنند تا که شریک جرم جنایات حاکمان تهران در عراق و خاورمیانه نباشند.
وی در مقایسه شرایط زندان های ایران و سوریه گفت که شش ماه زندان سوریه برابر با 10 سال زندان ایران است ولی مجموعه مقامات ایرانی از جمله سفارت ایران در دمشق برای انتقال سریعتر زندانیان ایرانی از سوریه تلاش می کنند.عصر ایران: 80 تا 90 ایرانی به اتهام قاچاق و حمل مواد مخدر، در سوریه در حبس به سر می برند.یک منبع آگاه گفت: اکثر این افراد به اتهام حمل حجم زیادی از مواد مخدر به قصد عبور از سوریه برای مقاصد دیگر ، به زندان های طولانی مدت محکوم و در حال سپری کردن مدت محکومیت خود در این کشور هستند.وی افزود: به تازگی مسیر جدیدی برای انتقال مواد مخدر برای مشتریان عمده در اروپای شرقی ایجاد شده که از سوریه می گذرد. قاچاقچیان از طریق کاروان های زیارتی ایرانی که به سوریه می روند، حجم بالایی از مواد مخدر را برای عبور، به سوریه منتقل می کنند.
دویست 200 ) )ایرانی سرگردان در زندان های جمهوری آذربایجاناین خبر هم جدا از گزارش خبر قبلی نمی تواند باشد
به گزارش آخرین نیوز، نزديک به دويست ايراني در زندانهاي جمهوري آذربايجان بسر مي برند و منتظر اجرای قانون استرداد مجرمان هستند.یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: این افراد به جرم عبور غير قانوني از مرز، قاچاق مواد مخدر و کالا و درگيري بر سرمسائل مالي در زندانهای جمهوري آذربايجان به سر می برند.به گفته وی با توجه به توافقنامه استرداد مجرمان بين دو کشور، گفتگوهايي با دادگستري جمهوري
آذربايجان در حال انجام است تا اين 200ايراني زندانی با 18 شهروند آذري زنداني درايران مبادله شوند و اقداماتی هم از سوی مسئولان ایرانی درجریان است. در عین حال طرف اذربایجانی جدیتی در اجرای این قانون و استرداد زندانیان ایرانی ندارد .این درحالی است که طرف ایرانی بارها بطور یکجانبه اقدام به آزادی اتباع جمهوری آذربایجان کرده است
مناظره شمس‌الواعظین و نظام‌الدین موسوی
http://fardanews.com/fa/news/124277/
سناریوی نمایشی به شیوه ی بازجوئی و اتهام زنی که به جای مناظره انجام شده است که میان دو مدعی روزنامه مغلوب دوم خردادی و پاسدار روزنامه ی نگار غالب چوان که ارگان تبلیغاتی پاسداران کودتاگر می باشد
مناظره ای با هدف آسیب شناسی مطبوعات بین شمس الواعظین، سردبیر روزنامه های توقیف شده توس، جامعه و نشاط، و سیدنظام الدین موسوی، مدیرمسئول روزنامه جوان برگزار شد.آتي نيوز: مناظره اي با هدف آسيب شناسي مطبوعات و به ويژه مطبوعات اصلاح طلب بين شمس الواعظين، سردبير روزنامه هاي توقيف شده توس، جامعه و نشاط، و سيدنظام الدين موسوي، مديرمسئول روزنامه جوان، در مثلث برگزار شد.
چند خواهش احمدی نژاد از مردم
http://fardanews.com/fa/news/124290/
بزک نمیر بهار میاد کمبیزه با خیار میاد . اینهم جزو همان وعده های نا کجاد آبادی آرزوی هر ایرانی است که باید یک خانه ی بزرگ ویلائی داشته باشد
چند خواهش دارم؛ اين‌كه مردم تا شش ماه علاوه بر هزينه‌ها و مصرفي كه اكنون دارند، تقاضاي جديدي تعريف نكنند، مثلا نگويند پول كه آمده برويم پرده يا يخچال خانه را عوض كنيم، شما چندين سال تحمل كرده‌ايد شش ماه هم رويش و در واقع اجازه دهيد بازار با يك آرامش تعادل خود را حفظ كند و روند معمول حفظ شود. با اين پول مي‌توانيد سرمايه‌گذاري در بورس به صورت كوتاه مدت و دراز مدت بكنيد و در واقع خانواده‌ها بنشينند و صحبت كنند كه چگونه اين پول را هزينه كنند.
زنگ ها برای مدیران فدراسیون فوتبال کی به صدا در خواهد آمد؟
دیروز حذف جوانان، امروز حذف نوجوانان، فردایی ناامید برای امید وبزرگسالان
http://fardanews.com/fa/news/124219/
آخر رژیمی ضد بشری که بیش از 31 سال است که با اعمال جنایات و خیانان و اقدامات وطن و دین فروشانه و جنگ افروزی و غارتگری زحمت شبانه روزی کشیده است تا که رتبه دار اول جهانی نقض حقوق بشر و مصرف مواد مخدر و فرار مغز ها و سرمایه ها شود .مشخص است که ورزش و روحیه ورزشکاری برایش سم مهلک می باشد به خصوص اینکه نیاز به بر نامه ریزی و بودجه دارد که سازمان مدیریت برنامه ریزی و بودجه بندی را منحل کرده است.
ناكامي‌های فدراسیون کفاشیان از شكست تيم ملي بزرگسالان مقابل عربستان آغاز شد و با حذف جوانان و نوجوانان كه در كمتر از يك ماه رقم خورده ابعاد نگران كننده تري پيدا كرده است./ اقبالی: انتخاب مربیان تیم ملی براساس روابط است
حضور ده هزارطلبه خارجی دراستقبال از خامنه ای
وقتی دانشجویان بدلیل آزادیخواهی و سردادن فریاد مرگ بر دیکتاتور خامنه ای و اصل ولایت وقیح مورد سر کوب واقع می شوند. یا از دانشگاه اخراج و یا بازداشت و شکنجه و متهم و محکوم به زندان و اعدام می شوند . در عوض برای مشروعیت تراشی ولی وقیح نامشروع می بایست طلبه های خارجی جانشین شوند تا در اهداف تروریستی ولی امر ملسمین جهان در برون مرز مورد استفاده واقع شوند
به گزارش آينده، معاون فرهنگی و تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه از بازگشایی حجره خامنه ای در مدرسه مباركه حجتیه در آستانه دیدار طلاب غیرایرانی با ایشان خبر داد.حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌تبار، معاون فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌وگو با رسا از بازگشایی حجره خامنه‌ای، ر در مدرسه مباركه حجتیه در آستانه دیدار طلاب غیرایرانی با ایشان خبر داد.وی با بیان این‌كه طلاب غیرایرانی در روز دیدار، در پوست خود نمی‌گنجیدند و برخی می‌گفتند ای كاش در كشورمان یك نفر را مانند ایشان داشتیم، ابراز داشت: ده هزار طلبه غیرایرانی از صد كشور جهان به استقبال رهبر انقلاب شتافتند كه اگر هیچ خاطره‌ای را از ایران نبرند، جز همین یك خاطره تا آخر عمر برایشان كافی است.حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌تبار به مقدار هزینه سفر و اقامت اين طلبه ها که "از صدکشور جهان آمدند" اشاره اس نکرد.
آغاز اجرای طرح امنیت محله محور در 800 نقطه پایتخت
اینگونه اجرای طرح ها گذشته از سیاست افزایش سرکوب و خفقان و ایجاد رعب و وحشت عمومی می باشد . از سوی دیگر بیانگر وحشت از نزدیک شدن 13 آبان است که سال روز اشغال سفارت آمریکا و نگرانی از برپائی اعتراض ضد حکومتی همچون سال گذشته است که اکنون برای پیش گیری دست به چنین ترفند سرکوبگرانه ی کنترل تردد ها زد شده است.
مهر : رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح امنیت محله محور از صبح امروز در 800 نقطه تهران خبر داد و گفت: تا کنون دو هزار نقطه برای برخورد با مجرمان در سطح محلات شناسایی شده اند. به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا صبح شنبه همزمان با آغاز طرح امنیت محله محور در تهران گفت: طرح امنیت محله محور از صبح شنبه در 800 نقطه تهران با استقرار نیروهای عملیاتی آغاز شده است.وی ادامه داد: برخورد با مجرمان در سطح تهران از جمله مشکلاتی است که مردم مطرح کرده‌اند و پلیس در حوزه ایجاد امنیت پس از 6 ماه اجرای طرحهای مختلف برای اجرای این طرح برنامه ریزی اساسی کرده است.رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: مردم خواستار برخورد با مجرمان در محلات بودند بر همین اساس در نیمه دوم سال اجرای طرح امینت محله محور آغاز شد.وی ادامه داد: از امروز به بعد حضور نیروهای پلیس در سطح محلات بسیار گسترده است تا امنیت را در سطح محلات تامین کنیم.سردار ساجدی‌نیا تصریح کرد: پلیس در این طرح بیشتر در حوزه اراذل و اوباش، سرقت، فروشندگان مواد مخدر، مزاحمان نوامیس و حاملان سلاحهای نامتعارف سرد برخورد می کند.وی گفت: در طرح امروز بیش از دو هزار نقطه که مجرمان در آن فعالیت می کنند شناسایی شده و پاکسازی می شود
عکس / رودخانه نوردی دانش آموزان برای حضور در کلاس درس!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23675
مدتی پیش گزارش شد که قرار است فن شنا کردن دانش آموزان در مدارس اجباری شود . اکنون بعنوان پیش در آمد این طرح آزمایشی اجباری در یک روستای خرم آباد روزانه اجرا شده است.
خرم آباد - خبرگزاری مهر: دانش آموزان روستای زُلیوای دلفان به دلیل عدم وجود پل بر روی رودخانه این روستا برای حضور در کلاس درس مجبور هستند از عرض رودخانه موجود میان این روستا و روستای محل تحصیل روزی دو بار عبور کنند که این امر نیازمند چاره اندیشی مسئولان است. به گزارش خبرنگار مهر در شهرستان دلفان، روستای زلیوا شهرستان دلفان تنها دارای یک مدرسه تخریبی در مقطع ابتدایی است که در نتیجه دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر باید به مدارس روستاهای اطراف بروند.این امر و سختیهای حضور در مدارس روستاهای اطراف از جمله عبور از رودخانه این روستا موجب شده که برخی از دانش آموزان به ویژه دختران پس از پایان مقطع ابتدایی اقدام به ترک تحصیل کنند که این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.