گزیده خبر های 6 آبان - 89
داوود احمدی‌نژاد: چرا به من گیر نمی‌دهید؟!
http://www.fararu.com/vdci3waw.t1a3z2bcct.html
جالب است اخوی حاج داود که رانت خوار و وامدار موقعیت اخوی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد . با وجود اینکه خودش دارای پرونده ی مشترک زمین خواری و اختلاس با پاسدار میلیاردی محمد صادق محصولی می باشد . ولی چون می داند که آنگونه کابینه ی دولت اخوی فاسد و آلوده است که اکنون با زبان درازی وتیغ کشی کردن در مورد افشاگری هایش علیه دولت و اطرافیان رئیس جمهور قلابی و نامشروع طلبکاری کرده است.
برادر رئيس جمهور که مدتها است در خصوص برخي نزديکان رئيس جمهور و برخي سياست هاي غلط فرهنگي به افشاگري مي پردازد، اخيرا گفته است که چرا کسي به اين افشاگري ها به من گير نمي دهد تا من در يک محکمه صالح واقعيت ها را بيش از آنچه هست مطرح کنم. به گزارش جهان، وي با بيان اينکه اگر اين حرف ها غلط است چرا کسي نمي آيد از من شکايت کند بر ادامه افشاگري‌هاي خود از پشت‌پرده برخي از رفتارهاي نزديکان رئيس جمهور تاكيد كرد. داوود احمدی نژاد گفت كه در سخنراني‌هايي متعددي به نقش و رفتار و گفتار برخي افراد مساله دار پرداخته‌ام و اين كار را همچنان ادامه مي‌دهم تا ذهن افكار عمومي روشن‌ شود. وي در جريان جلسات متعدد خود با گروه‌هاي دانشجويي و فرهنگي نسبت به چگونگي رفتار و گفتار نزديکان رئيس جمهور انتقاداتي را مطرح مي‌كند. به گفته داود احمدي نژاد، يکي از اين آقايان با پول هنگفتي كه در اختيار دارد ارقامي نجومي به افراد مي‌پردازد و با اين وسيله درصدد محدود كردن دايره انتقادات از خود است
ايران در عراق غريبه به حساب نمي آيد (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890806/2.htm#other209
صد البته که چنین است . زیرا که نه اینکه رژیم ضد بشری با ولی وقیح و پاسداران در عراق غریبه نیستند ، بلکه خود را صاحبخانه اصلی و عراق را حیات خلوت خود می پندارند . آنگونه که اگر تا کنون در این مورد شک و شبهه ای وجود داشت با فاش شدن اسناد و مدارک مستند ویکی لیکس دیگر جای هیچگونه ابهامی باقی نکانده است
محافل آمريكايي از وسعت بي سابقه روابط اقتصادي - تجاري ايران و عراق ابراز نگراني شديد مي كنند.اين محافل مي گويند روابط خوب اقتصادي دو كشور مي تواند باعث افزايش قدرت سياسي ايران در منطقه باشد. روزنامه يواس اي تودي در اين زمينه با اشاره به نگراني مقامات آمريكايي نوشت: ايران با بهره برداري از بهبود اوضاع امنيتي در عراق به صورت چشمگيري مناسبات اقتصادي خود را با اين كشور توسعه داده و از لحاظ صادرات كالا به عراق پس از تركيه در مقام دوم قرار گرفته است.براساس گزارش «خدمات اطلاعاتي تجارت جهاني»، ايران در نيمه نخست سال جاري بيش از دو ميليارد دلار به عراق صادرات داشته كه در مقايسه باهمين دوره در سال قبل 33 درصد افزايش يافته است.
یک تقسیم‌بندی جدید در پیش روی اصول‌گرایان قرار گرفت.اصول‌گرایان بی‌نقاب، اصول‌گرایان بانقاب
http://www.fararu.com/vdccspqp.2bqo18laa2.html
در راستای ادامه جنگ قدرت و ثروت وحذف رقیب مغلوب از صحنه ی قدرت چه ساده و کوتاه تق شعار تبلیغاتی و وارونه ی مدعیان اصول گرایان عاشق خدمت و نه شیفتگان قدرت در آمده است . آنگونه که نه اینکه ثابت کرده اند وحشتناک از رقیب مغلوب شیفگان قدرت و معتاد آن می باشند ، بلکه چشم دیدن وتحمل کردن هم دیگرر ا هم ندارند و با اتهامات بدتر که به رقیب مغلوب می زدند اکنون دارند نثار هم دیگر می کنند.
فرارو- حالا به تقسیم‌بندی اصول‌گرایان منحرف، اصول‌گرایان منتقد، اصول‌گرایان قدرت‌طلب و... تقسیم‌بندی جدیدی اضافه شده است. محمد خوش‌چهره نماینده اصول‌گرای مجلس در دوره هفتم خواسته تا اصول‌گرایان سره را از ناسره جدا کنند و اجازه ندهند برخی از «نقاب» اصول‌گرایی استفاده کنند.به گزارش فرارو؛ رقابت در میان اصول‌گرایان دیگر موضوع تازه‌ای نیست. همین روز گذشته، سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری خبر از تلاش برای ایجاد وحدت داده بود. همین کم شدن فعالیت رسانه‌ای سیدکمال سجادی، که سخنگوی جبهه همه گروه‌های اصول‌گراست، خود می‌تواند گواهی بر همین اختلافات باشد. سجادی با بيان اينكه جبهه پيروان و خط امام و رهبري متشكل از 14 حزب و تشكل اصولگرا است، گفت: «در حال حاضر مهم‌ترين وظيفه جبهه پيروان خط امام و رهبري را تلاش براي ايجاد وحدت ميان اصولگرايان مي‌دانيم». اما بر خلاف این تلاش‌ها، هر روز شاهد تقسیم‌بندی‌های جدیدی در میان اصول‌گرایان هستیم. نخستین تقسیم‌بندی‌ها در مجلس پدید آمد. جایی که چهره‌های شاخص مجلس نظیر الیاس نادران، احمد توکلی و علی مطهری زبان به انتقادات صریح از دولت گشودند و در رسانه‌ها به «اصول‌گرایان منتقد» موسوم شدند. اصول‌گرایانی که اکثریت آنان در انتخابات سال 88 از محمود احمدی‌نژاد حمایت می‌کردند اما پس از انتخابات بر سر مسائل مختلف نظیر اظهارات مشایی، تصویب بودجه، اجرای قوانین و... مسائلی از این دست با دولت دچار چالش شدند. اما در مقابل، منتقدان دولت به حرف‌هایی کسی چون رحیم‌مشایی استناد می‌کنند و دولت را به عدول از اندیشه اصول‌گرایی متهم می‌کنند. هفته گذشته پس از آن که رهبر انقلاب از توطئه اسلام منهای روحانیت سخن به میان آورد، محسن کوهکن گفت: «تفکر اسلام بدون روحانیت نیز در داخل و از سوی برخی از کسانی که حتی صاحب عناوینی هستند دنبال می شود». به اعتقاد عضو هیئت رئیسه مجلس پیگیران تز اسلام منهای روحانیت، این تفکر را در نه در «گفتار» خود که در «تصمیمات و اقدامات» خود پی‌ می‌گیرند. اصول‌گرایان دیگری اظهاراتی مشابه کوهکن داشتند
دستگیری 37 نفر از حجاج در فرودگاه‌های ایران
http://fardanews.com/fa/news/124046/
وقتی که از مرز هوائی آنهم در سفر حج که رحیم مشائی هزینه سفر رفت و برگشت 7 هنرمند در خدمت کودتاگران را تأمین نمود است . اینگونه معتادین حمل کننده ی مواد مخدر بازداشت می شوند.حال داشته باشید که روزانه از مرز های زمینی ایران با عراق زیر پوشش زوار و یا بطور قاچاق چه میزان مواد مخدر وارد خاک عراق می شود؟ البته رشد اعتیاد و صدور آن همراه با حمل مواد مخدر محصول مشترک مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین دستگاه فاسد قضائیه و نیروی انتظامی و اسکله های غیر قانونی سواحل جنوب پاسداران کودتا گر است که بطور 24 ساعته مشغول تخلیه و توزیع مواد مخدر در سراسر کشور حتی درون زندان ها هستند طوریکه ایران تبدیل به رکورد اول جهانی مصرف مواد مخدر شده است.
رئیس پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری 37نفر از افراد اعزامی به حج تمتع در فرودگاه های کشور به دلیل حمل مواد مخدر خبر داد. مهر: رئیس پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری 37نفر از افراد اعزامی به حج تمتع در فرودگاه های کشور به دلیل حمل مواد مخدر خبر داد.سردار نبی الله حیدری در حاشیه پرواز حجاج از شیراز در جمع خبرنگاران گفت: تمامی سازو کارهای اعزام 103 هزار نفر زائر از 17 فرودگاه کشور در بخشهای مختلف اعم از ترافیکی، امور امنیتی و اقلام ممنوعه فراهم شده است که تاکنون 37 هزار نفر از حجاج از شش فرودگاه کشور وارد مدینه شدند که از میان این 37 نفر دستگیر شده 11 نفر نیز زن بودند.وی با بیان اینکه با اینکه تمامی اخطارهای لازم داده شده اما برخی از حجاج اقدام به حمل مواد مخدر می کنند، افزود: باید گفت در صورت دستگیر شدن در فرودگاه ایران حجاج از ادامه سفر محروم خواهند شد ولی اگر در فرودگاه های عربستان دستگیر شوند بازداشت خواهند شد و به زندان خواهند رفت.رئیس پلیس فرودگاه های کشور افزود: در عمره سال قبل 760 هزار نفر از ایران اعزام شدند که از میان آنها یک هزار و 69 نفر توسط پلیس فرودگاه های ایران و 160 نفر در فرودگاه های عربستان دستگیر شدند و در حج عمره در سال جاری نیز 400 هزار نفر اعزام شدند که 471 نفر در داخل کشور و هفت نفر به وسیله پلیس عربستان دستگیر کرد.حیدری یادآور شد: در حج تمتع سال قبل نزدیک به 70 هزار نفر اعزام شدند که 107 نفر در فرودگاه های ایران و یک نفر در فرودگاه عربستان دستگیر شد.وی تاکید کرد: مسافرین باید بدانند که با وجود دستگاه های پیشرفته در فرودگاه های کشور جاسازی هرگونه مواد مخدر قابل شناسایی بوده و اگر افرادی نیازی به مصرف دارو دارند نیروهای بهداشت و درمان در عربستان اقدامات لازم را انجام می دهند.
شغل کودکی رييس‌جمهور آلمان. رئيس جمهور آلمان گفت كه در هشت سالگي‌اش شيشه‌هاي ماشين‌ها را در پمپ بنزين‌ها تميز مي‌كرده .
http://fardanews.com/fa/news/124044/
ایکاش رهبر ان و مسئولان رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی ایران هم همچون رئیس جمهور آلمان هم اینقدر صداقت و شهامت داشتند تا که می گفتند اینان در نوجوانی چکار می کردند و چگونه شد که به موقعیت کنونی رسیده اند و اکنون چه دارند و چگونه کسب ثروت کرده است و فرق شان با ملت چیست؟
ایسنا: رئيس جمهور آلمان گفت كه در هشت سالگي‌اش شيشه‌هاي ماشين‌ها را در پمپ بنزين‌ها تميز مي‌كرده و از درآمد چند ماركي خود خوشحال بوده است.كريستين وولف، رئيس جمهور آلمان در مراسم افتتاح يك نمايشگاه در
برلين گفت: در كودكي كار غير معمولي داشتم. من شيشه‌هاي ماشين‌ها را پاك مي‌كردم. اولين درآمد، تجربه‌اي تاثيرگذار است.اين مقام آلماني گفت كه در آن زمان از درآمد چند ماركي‌اش خوشحال بوده است.علاوه بر اين كريستين وولف در سخناني كه در مجله مصور "بونت"به چاپ رسيد از همسرش تقدير كرد.رئيس جمهور آلمان گفت: من همسر خود را تحسين مي‌كنم كه چگونه همه وظايف جديدش را در كنار وظايف خانوادگي‌ و نگهداري از بچه‌ها به خوبي انجام مي‌دهد.وولف افزود: من شاهد هستم كه آلمان از طريق همسر من چگونه دوست داشتني و مطلوب معرفي شده است و كشور ما بايد براي اين مساله خوشحال باشدطبق يك نظرسنجي صورت گرفته از سوي مجله‌ي آلماني اشترن بيش از نيمي از آلمان‌ها يعني حدود 52 درصد آن‌ها معتقدند كه بتينا وولف، همسر وولف تاكنون نقش آفريني مثبتي داشته است. اين محبوبيت همسر وولف از سوي احزاب آلمان به استثناي چپ ها مطرح است. تاكنون 39 درصد آلمان‌ها نيز در اين مورد اظهار نظر نكرده‌اند و 9 درصد سوال شوندگان نيز راي مخالف داشته‌اند.
مسموميت غذايي 60 دانشجوي دانشگاه علوم پزشکي زنجان
وزارت علوم رژیم ضد بشری همچون وزارت بد نام اطلاعات ثابت نموده است که عجیب دشمنی خاص با دانشجویان دارد . عجیب تر اینکه مدتی است که دشمنی با دانشجویان دانشگاه زنجان هم مضاعف شده است . به خصوص پس اینکه فاش شد معاون اداری دانشگاه زنجان قصد تجاوز به یک دختر دانشجو در دفتر کارش را دارد که با جسارت دانشجویان که سر زده وارد اتاق وی شدند وفیلم آن را برروی شبکه ی اینترنت گذاشتند و طرح شوم طراحی شده نا تمام ماند که دشمنی و همراه با توطئه علیه ی دانشجویان منتقد افشاگر شر وع شد . سپس داستان اخراج و زوری باز نشست کردن دکتر ثبوتی رئیس دانشگاه زنجان ،طرح توطئه و دشمنی علیه ی دانشجویان زنجانی شدت گرفته وفزونی یافته است.
روزنامه ابتکار : معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشکي زنجان با تأييد خبر مسموميت60 نفر از دانشجويان اين دانشگاه، گفت: دلايل مسموميت دانشجويان يکي از خوابگاه‌هاي اين دانشگاه در اثر مصرف غذاي خوابگاه در دست پيگيري است.مهدي موسائي فرد در گفت‌وگو با بيان اينکه دانشجويان دانشگاه علوم پزشکي زنجان در دو بلوک خوابگاه مرکزي و7 خوابگاه ديگر متفرق در سطح شهر اسکان داده شده‌اند، اظهارکرد: مسموميت غذايي چند روز پيش در يکي از بلوک‌هاي خوابگاه مرکزي که از ظرفيت270 دانشجو برخوردار مي‌باشد، رخ داده است.وي با يادآوري اينکه60 نفر از دانشجويان پس از مصرف غذاي خوابگاه دچار مسموميت شده‌اند، تصريح کرد: پس از اطلاع از بروز اين حادثه، بلافاصله تمامي اين دانشجويان تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه هم اکنون اين دانشجويان در سلامت کامل به سر مي‌برند.معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه علوم پزشکي زنجان با بيان اينکه غذاي کليه خوابگاه‌هاي دانشگاه علوم پزشکي زنجان به صورت يکسان و در يک محل تهيه و طبخ مي‌شود، ادامه داد: با توجه به اينکه مسموميت تنها در يکي از خوابگاه‌ها رخ داده است و احتمال مي‌رود که آلودگي در زماني غير از زمان پخت و يا در حين توزيع در اين خوابگاه ايجاد شده باشد.موسائي فرد از ارسال نمونه غذاي مسموم به تهران جهت تشخيص عامل آلودگي خبر داد و يادآور شد: مراتب از طريق دانشگاه و مرکز بهداشت در حال پيگيري است و در صورت دستيابي به نتيجه نهايي، موارد اعلام خواهد شد.
پرونده سازی علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی
آخر این چه رژیم ضد بشر وحشت ز ده و متزلزل شده ای است که آنقدر از خشم مردم ناراضی و عدم پایگاه اجتماعی خود ترس ونگرانی دارد که آنگونه از قربانیان اسیر و گروگان گرفته شده وحشت دارد که گذشته زندان اندرز که ندان برای شان درست کرده است . ولی هرروز هم برای شان پرونده سازی می کند و بازهم با کمال پرروئی و حماقت ادعای قدرت بر تری و امن بودن جهان می کند؟
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" بازجویان وزارت اطلاعات قصد پرونده سازی علیه زندانی سیاسی ارژنگ داودی را دارند.روز دوشنبه 3 آبان ماه زندانی سیاسی ارژنگ داودی برای محاکمه به دادگاه انقلاب منتقل شد ولی بنابه دلیل نامعلومی از میان راه او را بازگرداند و دادگاه وی را به زمان دیگری موکول کردند. هنگام بازگشت از دادگاه انقلاب منشی علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرج خطاب به آقای داودی گفت :شما بر علیه علی حاج کاظم شکایت کرده اید و این کار عواقبی دارد.بازجویان وزارت اطلاعات با پرونده سازی جدید قصد دارند که محکومیت جدیدی علیه او بکار ببرند. اتهاماتی که به آقای داودی نسبت داده شد عبارتند از؛ توهین به مقامات مملکتی،اخلال در نظم زندان و غیره می باشد.
به خاطر افطاری دادن مقابل اوین، حکم به تبانی علیه نظام دادند
وقتی دین ابزاری وو سیله شد تبدیل به تیغ دو لبه تیز شده است که یک لبه ی آن جنبه دفاعی از دین فروشان حاکم است که دین را ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور و خفقان کرده اند و للب تیز دیگر آن را متوجه منتقدان ودگر اندیشان و رقبا کرده اند که چرا برداشتی جدا از دین فروشان حاکم دارند . بنابراین بر اساس و معیار است که افطاری جلوی زندان اوین دادن جزو اتهامات بر انداز شمرده می شود.
کلمه : علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته سیاسی سازمان دانش‌آموختگان ایران، از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، به چهار سال حبس تعزیری محکوم شد. براساس این حکم علی جمالی، که به اتهام توهین به رهبری، توهین به رییس جمهور، تبلیغ علیه نظام و همچنین تجمع و تبانی برای بر هم زدن امنیت داخلی، محاکمه شده بود، در مجموع به چهار سال حبس تعزیری محکوم شده است. همه اینها پس از ملاقات جمالی از منزل مومنی رخ داد.سمیرا صدری، همسر این زندانی سیاسی، که یک معلم است، در گفت و گو با کلمه درباره فشارهایی که بر خود او آورده اند می گوید: من را تهدید کردند که از کار اخراج می شوم و متوجه شدم دو هفته بعد نیروی جایگزین آوردند و حراست آموزش و پرورش گفت که وزارت اطلاعات نامه زده است شما صلاحیت تدریس ندارید. هرچه من اصرار کردم که لااقل این را کتبی بنویسید، قبول نکردند . هیچ نامه یا دستور کتبی به من ندادند و به صورت شفاهی من را اخراج کردند و من ننتوانستم پیگیری کنم و بعد از ۶ سال سابقه کار به راحتی من را اخراج کردند، بدون اینکه حتی بتوانم اعتراضی کنم.سمیرا صدری، در مصاحبه با سایت کلمه در مورد اتهامات علی جمالی، همسرش, گفت : ایشان تنها در چارچوب سازمان دانشجویی تحکیم وحدت فعالیت می کردند و در واقع در خارج از این چارچوب فعالیتی نداشتند. البته مثل بسیاری از مردم و دیگر اعضای تحکیم نسیت به دستگیری ها و حوادث یک سال گذشته اعتراض کرده بودند. مصادیق اتهامات خیلی مبهم بود و اصلا ارتباطی با موضوع اتهامی نداشت . مثلا مصداق اجتماع و تبانی علیه نظام را دادن افطاری جلوی زندان اوین عنوان کرده بودند که وکیل پرونده هم به شدت نسبت به عدم تناسب مضوعات اتهامی و موارد جرم اعتراض کرد، اما توجهی نشد.