دروغ نامه ی کیهان 24 مهر - 89
احساس (گفت و شنود)
گفت : آخه داستان سربازجوابله و نادان
این بد نام تحریف گر و شکنجه گر زندان
هست مثل آن یارو که رفت دکتر کرد سئوال
چرا اطرافیانم به من گاوگویند می گیرند حال؟
اما دکترکه پس از شنیدن شد کنجکاو
پرسید از چه موقع به تومی گویند گاو؟
یارو گفت دکتر راستش چندین ساله
یعنی از همان موقع که بودم گوساله
گفت: يكي از سايت هاي وابسته به اپوزيسيون خارج نشين و حامي فتنه گران با اشاره به استقبال بي نظير مردم لبنان از احمدي نژاد، نوشته است «بايد اعتراف كنيم كه طي يكسال و نيم گذشته، فقط آب در هاون كوبيده ايم».
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: همين سايت سران فتنه را آدم هاي بي عرضه معرفي كرده و نوشته است موسوي و خاتمي و كروبي به درد هيچ كاري نمي خورند.
گفتم: سران فتنه كه از خودشان اختياري ندارند، بايد اعتراف مي كرد كه آمريكا نتوانسته و نمي تواند هيچ غلطي بكند.
گفت: اين سايت نوشته است؛ خارجي ها وقتي متوجه مي شوند كه ما مخالف جمهوري اسلامي هستيم به چشم افراد خودفروخته و يا ديوانه نگاهمان مي كنند
گفتم: حيوونكي ها... شخصي به دكتر مراجعه كرد و گفت؛ آقاي دكتر! اطرافيانم فكر مي كنند كه من «گاو» هستم! دكتر پرسيد؛ از كي تا حالا؟ و يارو گفت؛ آقاي دكتر! از مدت ها قبل، يعني از همان روزها كه گوساله بودم
يعني از همان روزها كه گوساله بودم!
گفت: سربازجو نماینده ی ویژه ی رهبر
تیغ بر دست، کف بر دهان رفته سر منبر
گفتم : باز سربازجو پاسدار پرونده ساز
علیه کی، با تیغ کشی آهنگ نموده ساز؟
گفت : این سر باز جوی بدنام زندان اوین
نقل کرده ازیک سایت مخالف خارجه نشین
البته از این سایت نداده هیچ نام و نشان
فقط ادعا کرده که هست حامی فتنه گران
نقل کرده که گفته در لبنان با تبلیغ و تمثال
چگونه از پاسداراحمدی نژاد شد استقبال؟
ولی به خاتمی و کروبی و موسوی داده گیر
بقول سرباز جو بی عرضه هستندو زمین گیر
چون اینان از خودشان ندارند اراده و اختیار
چز اینکه پیام آمریکا را هی نقل کنند در گفتار
گفتم : چرا سربازجو که مدام می گیرد بهانه
سخنی نگفته از عدم پایگاه احمدی در خانه؟
آنگونه که وکیل الدوله در بازار مکاره
پنج رأس همراه و حامی دارد این بیچاره
چرا نگفته با سیاست زدن چوب حراج؟
چه مبلغ به حزب الله لبنان داده شد باج؟
تا بعنوان سیاهی لشکر اینان کنند حمایت
پاسدار احمدی علیه اسرائیل کند شکایت
چرا این قلابی و نامشروع رئیس جمهور
همسفر خودکرد لباس شخصی های مزدور
تا جا زده شوند که در کنار حزب الله اینان
وانمود شود حامی وی هستند بنام ملت لبنان
مگر میشه کسی در کشور خود، باشد منفور؟
اما در کشور دیگراز وی شود استقبال پرشور
گفت : آخه داستان سربازجوابله و نادان
این بد نام تحریف گر و شکنجه گر زندان
هست مثل آن یارو که رفت دکتر کرد سئوال
چرا اطرافیانم به من گاوگویند، می گیرندحال؟
اما دکترکه پس از شنیدن شد کنجکاو
پرسید از چه موقع به تومی گویند گاو؟
یارو گفت دکتر راستش چندین ساله
یعنی از همان موقع که بودم گوساله