گزیده خبر های 6 و 5 آبان - 89
بازديد رئيس سازمان بسيج مستضعفين از غرفه باشگاه خبري فارس «توانا»خبرگزاري فارس: سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين هم اكنون در غرفه خبري باشگاه فارس «توانا» حضور دارد و در حال پاسخگويي به پرسش خبرنگاران اين باشگاه است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908051611
همینقدر که این شعبان بی مخ مکتبی اصول گرای کودتا چی نقی عراقی از این قرفه ی وابسته به پاسداران کودتا گر بازدید کرده مشخص است که محتوای قرفه چیست؟ و وزارت فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید و خفقان وزارت ارشاد چه دیگ آتش بیش از حد شوری برسربار گذاشته است؟
در ديدار مسئولان بخش‌هاي مختلف استان قم؛رهبر انقلاب: ‌مصوبات دولت در سفرهاي استاني بايد پيگيري و اجرا شوند.خبرگزاري فارس: حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح امروز در ديدار مسئولان بخش‌هاي مختلف استان قم تاكيد كردند: مصوبات دولت در سفرهاي استاني و همچنين تصميمات جلسه امروز، بايد با دقت و اهتمام پيگيري و اجرا شوند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908051044
به نظر می رسد که ولی وقیح در سفر قم با مصرف جنس مواد دار توی رگ زدن مواجه شده است که قاطی کرده و عجول شده که پس از 5 سال حالا یادش افتاده که عنتر پاسدار گماشته اش باید پاسخگوی خالی بند ووارونه گوئی هایش باشد که در تور سفر های مارتونی استانی بطور کیلوئی و صلواتی قولش را به ساندیس خوران گرد آوری شده دادهه بود.
عکس / مرگ تدريجي كارون
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23531
راستی سئوال است که کدامین بخش ایران یافت می شود که با سیاست چوب تاراج و حراج بر منابع وذخایران زدن حاکمان ضد بشر تخریب و ویران نشده باشد؟ چون یک روز آب کارون را آلوده می کنند . روز دیگر آبش را به کویت می فروشند. یک روز دیگر طرح انتقال آبش را به باغات پسته ی رفسنجان طراحی می کنند . اما اکنون پس از 8 سال جنگ خانمان بر انداز میان ایران وعراق که استان زر خیز خوز ستان تخریب شد ولی هنوز نه باز سازی نشده است ، بلکه مردم این استان از آب آشامیدنی محروم می باشد . اما بدون توجه به آسیب زدن محیط زیست و کشاورزی با تصاویر ضمیمه شده نشان از اوضاع آشفته ی کارون زیبا دارد کهه می رود به سر نوشت شوم زاینده رود دچار شود.
مهمانان همايش ايرانيان در دولت مسئولیت گرفتند
سیاست عضو جاسوس گیری از برون یا دعوت کردن شان به داخل و باز سازی کر دن شان و اعزام مأمور اطلاعاتی از در ون به برون که بطور موازی با همدیگر علیه ی اپوزیسین بر انداز و فعال شوند و در نقش لابی فعال در دفاع از اهداف پروژه ی هسته ای و تبلیغ کردن علیه ی جنگ اقدام نمایند . باید گفت که این موضوع جدیدی نیست جز اینکه اکنون این چنین آشکارا علنی شده است.
جهان : تعدادي از شركت‌كنندگان در همايش ايرانيان خارج از كشور كه چندي پيش در تهران برگزار شد، احكام ويژه‌اي را براي همكاري با نزديكان دولت دريافت كرده‌اند.به گزارش خبرنگار جهان،‌ به تازگي اسفنديار رحيم مشايي طي احكام جداگانه‌اي 51 نفر از شركت‌كنندگان در اين همايش را به مسئوليت‌هاي متنوعي منصوب كرده‌است.پيش ازاين اخباري مبني بر همكاري برخي از شركت‌كنندگان در اين همايش با شبكه‌هاي جاسوسي غرب عليه ايران منتشر شده بود.مهمترین نمونه این مهمانان فردی است که به نام پروفسور از دست رئیس جمهور یک خانه تاریخی هدیه گرفت.این درحالی است که این فرد در برنامه مستند هویت که توسط وزارت اطلاعات ساخته شده بود به عنوان جاسوس معرفی شده بود.اخیرا هم بحث تحقیق و تفحص از این همایش در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.در همین حال یک نماینده مجلس به خبرنگار جهان گفت که عده ای در دولت تلاش دارند این تحقیق و تفحص انجام نشود.
دستگیری عناصراصلی فتنه در شورای‌عالی امنیت‌ملی مطرح است/ احمدی‌نژادبرای ادعاهایش علیه هاشمی سند نداد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33264
جنگ قدرت جناحی و باندی آنگونه اوج گرفته است که حتی توافق میان باند های مافیائی کودتائی آدم کشان حاکم وجود ندارد . زیرا که اکنون یکی از آدم کشان حرفه ای قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 که جزو باند مافیائی اصول گرایان است هم از پاسدار گماشته احمدی نژاد سوگلی ولی وقیح مچ گیری کرده است که بر خلاف گرد وخاک بر پا کردن و در زنجان دست به چاقوی ضامندار زنجانی بردن و تهدید به پاره کردن شکم آنان که پول شان از پارو بالا نمی رود . که تأکید شده که هیچ سندی علیه ی رفسنجانی مکار غارتگر رو نکرده است . هم اینکه از سوی دیگر پرده از توطئه ی علیه ی رهبران رقیب نیز بر داشته شده است.
رئیس‌جمهور و سایر افراد که نسبت‌هایی را به دیگران می‌دهند همواره باید با مستنداتی همراه داشته باشند و به مراجع مسئول داده شود که اگر تخلف و جرمی ارتکاب شده مورد تعقیب قرار گیرد.
ماجرای مرحوم کردان تکرار می شود ؟جعل مدرک جبهه و مدرک تحصیلی از سوی یک مدیر بلندپایه
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33147
مگر می توان از رژیم عوامفریب و شیاد که بنیانش بر اساس دروغ و نیرنگ و شیادی و دین فروشی و غارتگری و جنگ افروزی و قدرت طلبی بوده است غیر از مدرک سازی جعلی و دروغ و تقلبات در نمایشات خیمه شب بازی هایش انتظار دیگری داشت؟
فرد مذکور که متولد 1352 وعضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران واز اعضای ارشد ستادانتخاباتی دکتراحمدی نژاد بوده است باسهمیه رزمندگان ناشی از مدرک برادرش وارد دانشگاه علوم پزشکی شده که پس از کشف موضوع از دانشگاه اخراج شده استشفاف : در حالیکه بعد از ماجرای مرحوم علی کردان و استیضاح وی رئیس جمهور دستور داده بود مدارک مدیران دولتی بررسی شود ، منابع خبری از حضور تعداد زیاد مدیرانی که مدارک غیر معتبر دارند گزارش می دهند . اما ثبت نام در دانشگاه غیر معتبر و استفاده از مدارک بی اعتبار شاید در برابر " جعل مدرک " جرم کمتری داشته باشد. " جعل مدرک " عامدانه یکی از جرایم سنگینی است که در صورت اثبات متخلف به زندان نیز محکوم خواهد شد
تقسیم کار غیر اخلاقی میان سایت های مدعی حمایت از دولت برای انتشار یک دروغ
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33181
این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد . زیرا که نمی توان انتظار کبوتر زا ئیدن از افعی داشت . چون رژیم دروغ ووارونه گوی نمی تواند که هر گز دروغ نگوید.
پیامبر(ص)فرمودند :" مؤمن هر گاه بدون عذر دروغی بگوید هفتاد هزار ملک او را لعنت می کنند و بوی گندی از قلبش بیرون می آید که تا بعرش می رسد و خداوند بسبب این دروغ گناه هفتاد زنا که کمترین آن زنای با مادر است برای او می نویسد.
چطور دروغگو را بشناسیم؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33340
این مقاله هم توضیح داده است که دروغ شناس است و نکاتی پیرامون شناخت دروغگو داده است . چون بیش از 31 سال با فلسفه و سفطه گری حوزوی – پاسداری دروغ پر دازی حاکمان سر و کار داشته است.
بی‌تردید شیرین‌ترین زمان برای دروغگو لحظه‌ای است که احساس کند دروغ به پایان رسیده و در کارش موفق بوده است. تغییر بحث توسط شما احتمالا لبخندی بر لبان دروغگو می‌نشاند. در این هنگام بازگشت به مبحث قبلی مانند ضربه پایانی یک بوکسور برای ناک اوت کردن حریفش است ./ بیراه نیست اگر بگوییم دروغ گفتن هم استعداد خودش را می‌خواهد
رونمایی یك آقازاده خوش‏تیپ در نمایشگاه خالی ازصهیونیست‏ها
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33323
اینهم دست پخت یک عضو نیو نازیسم حزب هیتلری اخراج شده از آلمان که مشاور پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است و در نمایشگاه مطبوعات عاری از نشریات صهیونیست ها که منظور رقیب است. جا برای آقازاده اش آنگونه گشاد شده است که گفته می شود از آلمان وی را نزد خود قرار است که فرا بخواند تا خلاء پر شود.
پیش از این درسمینار صلح زنان ادیان الهی وابسته به كانون مهرورزان صلح شماره حساب یاسین رامین در آلمان جهت واریزی حق شركت در سمینار اعلام شده بود. آینده؛ سال گذشته سایت فرارو از بازگشت یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین از آلمان به كشور وفعالیت وی بعنوان مسئول واحداقلیتهای مذهبی ستاد دكتراحمدی نژادخبر داده بود كه توسط پدرش وجود ستادتبلیغاتی برای دكتراحمدی نژاد تكذیب شد وامروز خبرگزاری فارس از وی بهمراه پدرش درنمایشگاه مطبوعات كه بنابرنظر رامین امسال بدون سایتهای صهیونیستی در حال برگزاری است تصویری منتشر كرد.
مخالفت خاتمی با حرکات تند موسوی و کروبی
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33159
سیاست برج در برابر بارو در مورد رهبران رقیب مغلوب که از سوی دستگاه تبلیغات سپاه پاسداران کودتاگر با آویزان شدن به روز 13 آبان سال روز اشغال سفارت آمریکا در تهران دنبال شده است.
جوان نوشت: شنیده ها حاکی ا زآن است که لایه هایی از فرقه موسوی که در خارج ازکشور ودر پناه دولتهای آمریکا وانگلیس روزگار می گذرانند ، با استمداد از بقایای اراذل واوباش و هواداران انگشت شمار گروهک های انجمن پادشاهی ، منافقین و طیف لائیک دفتر تحکیم وحدت وچند جریان مرده دیگر مترصد تحرکاتی در سالروز 13 آبان می باشند .نظر این جریانات براین است که فضای موجود از اعتراض به آمریکا به سمت نظام تغییر نماید. گفته می شود از هم اکنون تعدادی دانشجو نما (بقایای گروهکهای منحله مشارکت ومجاهدین ) تحت عناوین مجعول وکاذب سازمان دهی شده اند تا در ملاقاتهای ساختگی با موسوی ، کروبی و... خوراک لازم برای شبکه های وابسته را فراهم آورده و تظاهرات روز 13 آبان علیه استکبار را تحت الشعاع قرار دهند.
تشكر چاوز از ده هزار آپارتمان اهدایی ایران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33355
بی خیال بی خانمان و کارتن خوابان و حاشیه نشینان حلبی آباد های شهر های بزرگ که هرروز گسترش می یابد . چونکه حق و سهم شان به امثال چاوز و رئیس جمهور بو لیوی و رؤسای قبایل آفریقائی و حماس و حزب الله لبنان و امثالهم داده می شود تا رژیم ضد بشری نا مشروع از انزوای جهانی این چنین برون آید.
چاوز با اشاره به دستاوردهای سفرش گفت: ساخت خانه شركت های این چهار كشور برای ما به صرفه تر از ساخت خانه از سوی شركت های داخلی ما است... به گفته چاوز آپارتمان ها 3 خواب، دو حمام، یك هال و یك آشپرخانه خواهند داشت.
هاشمي رفسنجاني: وقتي پاي امتحان پيش مي آيد بايد از عشق زن و فرزند بگذريم (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890805/2.htm#other207
رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور دانشجويان استان قم تبيين فرمودندعافيت طلبي و منافع شخصي علت سكوت برخي خواص در فتنه88
http://www.kayhannews.ir/890805/3.HTM#other301
این گزارش خبری و خبر ویژه که در دروغ نامهی کیهان سرباز جو حسین شریعتمداری باز تاب داده شده است مرتبط بهم دیگر می باشند . به خصوص اینکه هر جا ولی وقیح نا مشروع در روضه خوانی ها سفارشی خود اشاره به خواص می کند مخاطب اصلی اش رفسنجانی می باشد . همچنین علامت تعجب که سربازجو حسین شریعتمداری چاشنی پایان گزارش خبر ویژه اش کرده است آنقدر قابل فهم می باشد که نیاز به توضیح نباشد
اين متن، عنوان مطلبي است كه سايت رسمي آيت الله هاشمي رفسنجاني از قول وي منتشر كرده است. سايت «هاشمي رفسنجاني. آي آر» با مرور خاطرات هاشمي رفسنجاني مربوط به سال 1348 مي نويسد: 41 سال قبل غروب هفتم اسفندماه، مسجد هدايت حال و هوايي خاص دارد، فضاي تنگ و خفقان آور رژيم ستم شاهي و حلقه محاصره امنيتي روز افزون «ساواك» در غياب «امام در تبعيد»، مسير حركت نهضت را با دشواري هاي فراواني روبرو نموده است، «شيخ اكبر 35ساله» كه نيك مي داند «ساواك» گام به گام حركات و سخنان او را زير نظر دارد با گامهايي استوار پاي به محراب مسجد هدايت مي گذارد نماز را به امامت آيت الله طالقاني اقامه مي كند و پاي بر منبر مي گذارد و نگاهي گذرا به صفوف شنوندگان مي اندازد، روحاني جوان با ديدن چهره هايي نظير مهدي بازرگان، محمدعلي رجايي، يدالله سحابي، عباس شيباني و... در ميان جمعيت، انديشه اي كوتاه در كلام خويش مي كند و دل به ياد امام و مرادش مي سپارد و مي گويد «از هيچ چيز در دنيا نبايد ترسيد، هرگاه مسئله امتحاني در پيش آيد داشتن نيت خوب و ادعاهاي پوچ و خالي قابل قبول نيست، براي هر نسل يك نوع امتحان پيش مي آيد ولي چه امتحاني بالاتر از آن كه در مسائل اجتماع و مرتبط با مردم، از زن و فرزند و پول به خاطر علاقه به خدا درگذريم، فداكاري قلبي سودي ندارد، قدري شجاع باشيد!
hناگفته هاي وزير اطلاعات از شكل گيري فتنه 88hhttp://www.kayhannews.ir/890805/2.htm#other209
ادعای این طوطی دست آموز آخوند مصلحی که بطور دکوری وزیر بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری می باشد . ولی در حقیقت زیر نفوذ سازمان اطلاعات و امنیت پاسداران پاسداران کودتا گر است که ساواک جدید شیخی معادل شاهی است که هوو و موازی وزارت بد نام اطلاعات است به خصوص اینکه که دست بالا را دارد . اکنون این مترسک وارد میدان میدان شده است تا ااتهامات سال گذشته علیه ی رقیب مغلوب را رله و نشخوار کند . بدون شک مرتبط و مکمل سخن رانی ولی وقیح در قم و خبر ویژه دروغ نامه ی کیهان می باشد
وزير اطلاعات با بيان اين كه يكي از آسيب هاي كشور در فتنه 88 مسئله شخصيت زدگي بود تاكيد كرد كه ريشه تمام فتنه هاي دشمن به عدم تبعيت از ولايت برمي گردد.شخصيت زدگي ، بلاي فتنه 88.اجتماع بهائيت با انجمن حجتيه در فتنه اخير.تابوشكني نياز امروز جامعه است.جاه طلبي از موانع موجود.بر سر راه ولايت محوري است. خط دهي نفاق به مجلس ششم.پيش بيني اجراي طرح هدفمندسازي يارانه هابا كمترين تنش.هدفمندسازي يارانه ها.نشانه بي اثر بودن تحريم هاست.وزارت اطلاعات .تحت امر هيچ كس نيست.تقدير از نيروي هوايي ارتش:
انتقاد شدیداللحن آیت الله هادوی تهرانی:مخالفت برخی مسئولان بامرجعیت و ولایت فقیه زیر چتر ارتباط با امام زمان
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=33257
این آخوند مترسک دیگر هم طوطی وار سفارشات آخوند دست آموز مصلحی وزیر بد نام اطلاعات علیه انجمن حجتیه را نشخوار و تکرار کرده است ضمن اینکه لو داده است که ضریب مخالفت با ولی وقیح چه میزان است؟
امروز برخی از جریانات در پرتو حمایت های رهبری قدرتی در اختیارشان است حمایتی كه امروز از این جریان می شود وابسته به حمایتی است كه رهبری از این جریان می كند .مسئول برجسته ای به سفر می رود و نماز خود را كامل می واند...معنایش این است كه ما منبعی غیر از منبع شناخت متعارف دین نیز داریم.در مواردی رهبری منع شدید داشتند ولی به این منع ها توجه نشد بنابراین این جریان به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه نیز هست.
اشک دانشجویان دختر لبنانی پس از دیدن احمدی‌نژاد
سناریوی طراحی و ترسیم شده هم شبیه همان نقش قربونت بروم ونوکرتم و خیلی می خواهمت آن زن هنر مند اشک ریز قمی است که بقول خودش صاحب انتشارات است که برای سفر ولی وقیح به قماشک تمساح می ریخت که سیمای پاسدارضرغامی آن را و به نمایش گذاشت چون اینگونه اشک ها وابسته به مشک و ریال یا دلار دارد
ایران نوشت: نماینده مردم بویراحمد که یکی از همراهان رئیس‌جمهور در سفر لبنان بوده است، به بیان چند حاشیه جالب از سفر تاریخی دکتر احمدی‌نژاد به لبنان پرداخته است. ستار هدایتخواه با اشاره به حضور رئیس جمهور در دانشگاه بیروت اظهار داشت: وقتی هیأت ایرانی وارد دانشگاه عربی لبنان شد، تعداد زیادی از دانشجویان اعم از دختر و پسر برای استقبال از هیأت ایرانی در این دانشگاه تجمع کرده بودند.هدایتخواه افزود: دانشجویان دختر هم وقتی رئیس جمهور را دیدند، اشک می‌ریختند و این صحنه‌ای بود که وقتی بنده آن را مشاهده کردم اشک از چشمان خودم هم جاری شد.
حزب‌الله لبنان: جنايتكاران جنگي آمريكا بايد محاكمه شوند
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890805/13890805_19_jomhori_islami_jahan_0012.html
گفته می شود یک عمری به ئوپچی پول داده می شود تاکه روزی که نیاز است شیک کند . اکنون نوبت جیره خوران آلوده به جنایت و در خدمت رژیم ضد بشری است تا که مقابل روشنگری ویکی لیکس وارد صحنه شوند و با اجرای نمایش جای دوست و دشمن نشان دادن انجام وظیفه کنند تا به حساب تلاش کنند پرونده ی جنایت سفید کنند . در صورتیکه خودشان شریک مجرمان حاکم در ایران و عراق هستند.
حزب‌الله لبنان اسناد منتشر شده توسط پايگاه اينترنتي ويكي ليكس را حاكي از محكوم بودن آشكار ميزان جنايت‌هاي اشغالگران در عراق برشمرد..
مردم نگران قیمت نان شده اند
بازهم نمونه ی دیگری از در باغ طرح هدفمند کردن نقدی یارانه های دولتی که در ابتدای شروع آن چنین ترکش آن به محرومان و تهی دستان اصابت کند که غذای اصلی شان نانمی باشد
روزنامه قدس: این روزها هر چیزی که به نوعی با هدفمندی یارانه ها در ارتباط باشد برای مردم جذاب ودرعین حال نگران کننده است، حال اگر این کالا یا محصول قوت روزانه آنها باشد هم جذاب و هم مهم می شود و مردم می خواهند بدانند چه بر سر نان آنها خواهد آمد و قرار است آن را به چه قیمتی پس از هدفمندی بخرند، بویژه اکنون که مبلغ یارانه نقدی در حساب مردم قرار گرفته و همه به نوعی در حال محاسبه مخارجی هستند که پس از هدفمندی به آنها تحمیل خواهد شد . در روزهای اخیر اخبار متفاوت وگاه متضادی درباره قیمت نان پس از هدفمندی مخابره شد، معاون وزیر بازرگانی در پاسخ این سئوال که اگر با اجرای قانون هدفمندسازی، گندم با نرخ میانگین دو هزار و 400 تا سه هزار ریال عرضه می شود، قیمت نهایی نان چقدر خواهد بود؟ گفته است کمتر از مقدار کنونی آن در آزادپزی ها. وزارت بازرگانی اعلام کرده قیمت گذاری نان در اختیار استانداری هر استان خواهد بود و این قیمت با توجه به شرایط محلی تعیین خواهد شد. وی پیش بینی کرده که پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، قیمت نان در واحدهای نانوایی آزادپز 18 تا 20 درصد کاهش یابد.
درگیری خانواده شهدا در شهرک فجر تهران
لابد این سند هم همچون اسناد و مدارک مستند ویکی لیکس از سوی حاکمان و مسئولان رژیم ضد بشری و نا مشروع بعلت ادعای غیر واقعی بودن شان اینهم تکذیب و یا انکار می شود.
ندای سبز آزادی: خبر ها حاکی از درگیری خانواده شهدا با مسئولان بنیاد شهید است ، این اختلافات و اعتراضات خانواده های شهدا از مراسم سخنرانی احمد اسماعیلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت علنی به خود گرفت.به گزارش ندای سبز آزادی احمد اسماعیلی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در جلسه ای در سالن منطقه 2 شهر تهران با حضور خانواده های شهدا و جانبازان 70درصد و خانواده های آنها در جلسه ای شرکت کرده بود که با اعتراض شدید خانواده های شهدا و جانبازان مواجه شدگفتنیست وی موفق به قرار گرفتن پشت تریبون و سخنرانی نشده اند و هربار که قصد صحبت داشته است با صلوات، فریاد،سوت،کف و هو کشیدن مردم مواجهه شده است. در همین حال یکی از خانواده های شهدا در جمع فریاد سر داد و گفت: شما همگی خائن هستید،به خون شهدا خیانت کردید،مردم و خانواده های شهدا را ذلیل و خوار کردید حالا برای چه سخنرانی می کنید. همسر یکی دیگر از شهدا با فریاد اظهار داشت: من همسر شهید هستم و 3 فرزند معلول دارم،خدا شما را لعنت کند،سر پل صراط جلوی شما و احمدی نژاد و خامنه ای را خواهم گرفت ، جواب خون شهدا را باید بدهید.شایان ذکر است فضای جلسه آن چنان متشنج و اعتراض آمیز بوده است که شهردار منطقه 2 تهران نیز نتوانست فضا را آرام نماید تا جلسه برگزار شود ، پس از درگیری های لفظی و فیزیکی شدید بدون هیچ سخنرانی ای مراسم خاتمه یافت.در همین حال چند روز پس از این مراسم خانواده های شهدای شهرک فجر واقع در اتوبان کردستان روبروی پارک ملت تمام شیشه های ساختمان بنیاد و جانبازان در شهرک را شکستند و شیشه های ساختمان بنیاد شهید در خیابان طالقانی را به دلیل اعتراض به عملکرد بنیاد شهید شکستند.گفتنیست درگیری خانواده شهدا در شهرک فجر با بنیاد شهید همچنان به شدت ادامه دارد به شکلی که امام جماعت آن مسجد را که مورد تائید و منتخب بنیاد شهید بوده است ، از مسجد و شهرک اخراج کرده اند.
معاون اول قوه قضاییه در مورد مجازات قطع دست : یکی از افتخارات نظام قضایی اسلامی و در واقع یکی از امتیازات آن اجرای حدود الهی است.
وقتی یک مجرم شناخته ی شده جنایت علیه ی بشریت که نقش کلیدی در قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان سال 67 داشته است. اینگونه بطور شفاف و بدون لکنت زبان به صدور احکام قطع اندام انسان های محروم که قربانیان رژیم ضد بشری هستند افتخار می کند که احکام الهی را اجرا می کند که آن روی سکه ی موهبت الهی جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق خمینی شیا است که موجب مرگ و مجروح و بی خانمان و آواره و پناهنده شدن میلیون ها ایرانی و عراقی شد که مصداق عینی محرز جنایت علیه طی بشریت می باشد . آیا این رژیم مفتخر به قصاب و جلادی انسان ها مشروعیت دارد و آیا کشورهائی که با حاکمان چنین رژیم جنایتکاری که مماشات و مذاکره و تجارت خون می کنند ایان شریک جرم اینگونه جنایات حاکمان تهران نمی باشند؟
معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: یکی از افتخارات نظام قضایی اسلامی و در واقع یکی از امتیازات آن اجرای حدود الهی است.حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در حاشیه ششمین همایش روسای پلیس پیشگیری که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در مورد اجرای مجازات قطع ید در ایام اخیر تصریح کرد: اجرای حدود به برکت انقلاب اسلامی از ابتدا جریان داشته و مربوط به الان نیست. همه حدودی که در قانون تصریح شده اجرا می‌شود البته موضوع آن بستگی به تشخیص قاضی و فرآیند دادرسی دارد.وی اجرای حدود الهی را یکی از افتخارات نظام قضایی اسلامی و وجه تمایز آن نسبت به سایر نظامات برشمرد و خاطرنشان کرد: اساسا مردم برای اجرای احکام اسلام انقلاب کردند.معاون اول قوه قضاییه افزود: قانون مجازات اسلامی که برگرفته از فقه اسلامی است در رابطه با سرقت شرایطی را مشخص کرده و اگر این شرایط برای قاضی اثبات شود برخورد صورت خواهد گرفت و در صورتی که مصداق اجرای حد باشد، حد اجرا می‌شود.وی همچنین به انجام اصلاحات قانون مجازات اسلامی طی دوره‌های مختلف و تدوین لایحه جدید قانون مجازات اسلامی اشاره کرد.رییسی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد اقدامات دستگاه قضایی در زمینه تریلرهای هوو اظهار کرد: پرونده‌ای در این زمینه در سازمان تعزیرات مطرح است علاوه بر این پیگیری‌هایی از طریق دادستانی تهران انجام شده و گزارش آن را داده‌اند که انشاءالله با نهایی شدن موضوع و به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها مردم در جریان امر قرار خواهند گرفت.رییسی در پاسخ به سوالی دیگر در مورد اعمال محدودیت‌های از سوی دستگاه قضایی برای ورود خبرنگاران به مجتمع‌ها نیز تصریح کرد: معتقدیم اطلاع‌رسانی به موقع می‌تواند به دستگاه قضایی کمک کرده و در مردم ایجاد‌ آرامش کند. باور ما این است که مساله‌ای که خبرنگار مطرح می‌کند دغدغه‌ شخصی او نیست و در واقع پیگیری مسائل جامعه است
هدیه‌تهرانی با سهمیه ویژه به حج می‌رود
http://www.fararu.com/vdccs1qp.2bqop8laa2.html
حاج آقا و حاج خانم های هنر مند که قصد به سفر حج دارند که هزینه ی سفر با تأمین بودجه ی بورس دولتی تأمین می شود آنهم از سوی منفور ترین دولت نامشروع و کودتائی . اینان می تواند چگونه هنرمندانی باشند و این هنر مندان وامدار شده هنرشان باید در اختیار کدامین اهدافی باشد؟ به نظز نمی رسد با فاش شدن ماهیت رژیم ضد بشری که دشمن هنر و هنرمند است دیگر جای هیچ ابهامی پیرامون چنین هنر مندان هنر فروشان به دولت باقی مانده باشد؟
با سهميه ويژه رياست جمهوري تعدادي از بازيگران سينما که از جمله آنها هديه تهراني است به سفر حج مي روند. سایت جهان با اعلام این خبر افزود، در اين اعزام و سهميه ويِژه خواهر آقاي ميم نيز همسفر هديه تهراني است. به گزارش همین سایت، هديه تهراني روز گذشته از سفر حج تمتع انصراف داده است. همچنين در برخي رسانه هاي ديگر آمده است که در اين اعزام ويژه، نام ۴۰ نفر از بازیگران سینما و تلویزیون قرار دارند.
بیماری نادر یک دختر
http://www.fararu.com/vgljmtei.uqehoubffvszu.w.html
بیماری نادر فقط مختص یک دختر بیمار یک تصویر نمی شود ، بلکه شامل بیماری مزمن نادر برخی از تصاویر ضمیمه شده ی دیگر هم می شود که شامل پاسدار گماشاته احمدی نژاد ومهمانش و وولی وقیح و استقبال و باز دثید کنندانش در سفر قم نیز می شود.
امروز سه‌شنبه چهارم آبان ماه سال 1389 به روایت تصویر: دیدار دانشجویان قم با مقام معظم رهبری... استقبال از رئیس‌جمهور بولیوی... سربازان آمریکایی... بیماری نادر یک دختر... سنت قدیمی پاکستان و...
اسامی حسینی در دادگاه هفت دقیقه ای به اعدام محکوم شد
ا
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23502
اینهم یک مورد بسیار کوچکی است که مشابه جنایات انجام شده در عراق می باشد که از سوی ویکی لیکس اسناد ومدارک بیشمار جنایات افاق افتاده در عراق منتشر شده است که جای شک باقی نمی گذارد وقتی جنایتکاران اینگونه باشهروندان ایرانی بر خورد می کنند با مردم عراق در 7 سال گذشته در کنار عوامل نفوذی شاندر دولت دست نشانده ی عراق چه مرتکب چه جنایات ضد انسانی شدند؟
خبرگزاری هرانا – سید سامی حسینی زندانی سیاسی محکوم به اعدام هم اکنون در زندان مرکزی ارومیه در انتظار اجرای حکم بسر می برد، وی در زمان بازداشت به شدت مورد شکنجه قرار گرفته است تا به آنچه دستگاه امنیتی برای سناریوی خود نیاز دارد اعتراف نماید.