گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 22 مهر - 89
رگ (گفت و شنود)
گفت : فاش کرده سربازجوی مچل
در رگ هایش یافت شده است انگل
گفتم : چگونه فاش شده این حقیقت؟
انگل شناسی تبدیل شده به و اقعیت؟
گفت : چون نشان داده آزمایش و علوم
وجودانگل دررگ هایش هویداشده و معلوم
گفتم : پس یافت شده علت مریضی و دلیل
کرم ریزی می کند سربازجو در تفسیر وتحلیل
چون ویروس انگل در رگ دارد این مزدور
برای همین با کرم ریزی بهمه می گوید زور
حال برگوی چگونه کرده کرم ریزی جدید؟
چگونه به چه کسانی کرده است تهدید؟
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: آمريكا و اسرائيل به خاطر استقبال بي نظير مردم لبنان از احمدي نژاد بدجوري شوكه شده و عزا گرفته اند.
گفت: وزارت خارجه رژيم صهيونيستي براي اين كه دلش خنك شود اعلام كرده است كه ايران مردم لبنان را با پول خريده است!
گفتم: پس چرا وقتي سران كشورهاي آمريكا، انگليس و فرانسه با آنهمه هزينه هنگفتي كه براي جلب نظر مردم لبنان صرف كرده اند وقتي به لبنان مي روند از ترس خشم مردم در ميان آنها آفتابي نمي شوند؟
گفت: بدبخت تر از اسرائيل، اپوزيسيون خارج نشين است كه طي بيانيه اي از مردم لبنان خواسته بود به استقبال احمدي نژاد نروند!
گفتم: «كدوم اتاق روشن تره؟ اون بيخي»! آخه تا حالا چه كسي براي اين اپوزيسيون بدبخت كاسه ليس تره خرد كرده كه از مردم لبنان چنين انتظاري دارند؟!
گفت: ولي سايت وزارت خارجه آمريكا نوشته كه مخالفان جمهوري اسلامي ايران در قلب آزاديخواهان جاي دارند!گفتم: يارو در نامه اي به دوستش نوشته بود؛ تو در تمام رگ هاي بدن من جا داري، ديروز رفتم دكتر، گفت؛ متاسفانه انگل داري
گفت : فاش کرده سربازجوی مچل
در رگ هایش یافت شده است انگل
گفتم : چگونه فاش شده این حقیقت؟
انگل شناسی تبدیل شده به و اقعیت؟
گفت : چون نشان داده آزمایش و علوم
وجودانگل دررگ هایش هویداشده و معلوم
گفتم : پس یافت شده علت مریضی و دلیل
کرم ریزی می کند سربازجو در تفسیر وتحلیل
چون ویروس انگل در رگ دارد این مزدور
برای همین با کرم ریزی بهمه می گوید زور
حال برگوی چگونه کرده کرم ریزی جدید؟
چگونه چه کسانی را کرده است تهدید؟
گفت : پیرامون سفر به لبنان احمدی نژاد
همسفر کرده ساندیس خو ران تا زنند داد
آنگونه می باید وانمود کنند و زنند فریاد
از گماشته پاسدار احمدی نژاد کنند یاد
تا گویا اینان همگی هستند لبنانی
مشتاق اند تا ا ز وی کنند میزبانی
متهم کرده اسرائیل که از این استقبال
شوکه شده عزا گرفته بقول این دجال
سپس گیر داده است به اپوزیسیون
چرا فاش کرده پرداخت حق کمیسیون؟
تا که حزب الله لبنان شود خریداری
از برای احمدی نژاد کنندمعرکه داری
گفتم : مگر با سیاست زدن چوب حراج؟
به لبنان داده شده است دوباره باج
گفت : بلی پاسدار محمود فلان فلان
به لبنان داده باج میلیارد دلاری کلان
گفتم : چرا رژیم ضد بشری متهم به جنایت و اعدام؟
برای دادن چنین باج کلان به لبنان کرده است اقدام؟
گفتم : برای اینکه از بحران ها کند عبور
نیاز به باج دادن دارد و استخدام مزدور
تا تجمع کنند هنگام ورود رئیس جمهور
با دلار های اهدائی اینا ن را کند مجبور
علیه اسرائیل باوی بخوانند آوازخردر چمنی
با مذاکرت صلح خاور میانه کنند دشمنی