گزیده خبر های 7 آبان قسمت - 2
کشف گونه جديدی از ميمون
http://fardanews.com/fa/news/124132/
این مسخره نیست که حاکمان ایران ادعای قدرت بر تر جهانی می کنند و می خواهند ساختار جهان را تغییر دهند و مدیریت آن را در اختیار خود بگیرند . همچنین تصمیم دارند فضا را تسخیر کنند . ولی اکنون نوع کشف شده میمون جدید از خود راضی یا دماغ بالا در جنگل برمه که یافت شده موجب شده است که خیلی بیش از نوع و مدل کشف شده در ایران توی بورس برود و معروف و مشهور شود. زیرا که مدل دماغش آنگونه است که خیلی ها کلی هزینه می کنند و خودشان را زیر تیغ جراحی دماغ می سپارند به امید آنکه مدل دماغ نوک سر بالا ی شان شبیه مدل میمون کشف شده برمه ای شود که تازه گفته می شود که نسل وی در حال انقراض می باشد. از ویژگی دیگر این میمون کشف شده با پاسدار عنتر احمدی نژاد در این است که بر خلاف پاسدار گماشته احمدی نژاد که پشت نشیمن ندارد و همیشه در حال تحرک و نمایش دادن جای دوست و دشمن می باشد . در عوض مدل کشف شده ی میمون جدید در جنگل برمه قادر است که دو شبانه روز همچون ولی وقیح که پای منقل بست می نشنید وی نیز چمباتمه و سر فرو برده در میان دو پای خود بدون حرکت بسر برد. در اصل نمونه ی مرتاض میمونی است که بعید نیست مشائی به بر مه سفر کند و در فصل بارندگی که وی عسطه می کند . از وی رد گیری کند و خودش را به وی برساند و همچون مرتاض 500 ساله ی مرشد هندی اش دیدار داشته و الهام و پیام برای مدلی که در ایران است دریاف وبعنوان هدیه تقسیم رئیس خود کند و این هدیه را جایگزین آن هدیه ی تهرانی کند که محمد علی رامین از نمایشگاه مطبوعات تصاویر دو تائی شان را پائین کشیده و بر داشته است.
آنچه درباره اين ميمون دم دراز سياه با گوش‌هاي سفيد عجيب است، شکل بيني سر بالاي اوست ایسنا: گونه‌اي جديد از ميمون در جنگل‌هاي شمال برمه پيدا شده است. اين جانور، به خاطر شکل صورتش گرفتار مشکلي است که زندگي را براي او سخت کرده است.پس از آن که اوايل امسال شکارچيان محلي گزارش کردند که در اين منطقه جانوري را ديده اند که قبلا نديده بودند، دانشمندان کشف کردند که اين جانور گونه اي از ميمون است که تا حال ثبت نشده بود.آنچه درباره اين ميمون دم دراز سياه با گوش‌هاي سفيد عجيب است، شکل بيني سر بالاي اوست.به نوشته بي‌بي‌سي، بيني اين ميمون چنان به طرف بالا قرار گرفته که سوراخ هاي آن نيز کاملا رو به بالا و مشهود است.اين شکل دماغ به اين معني است که وقتي باران مي آيد قطرات آب مستقيم وارد سوراخ هاي دماغ ميمون مي شود و جانور شروع مي کند به عطسه کردن و آن هم بدون وقفه.ساکنان محلي که در نزديکي محيط زيست اين ميمون در استان کاچين زندگي مي کنند، مي گويند عطسه هاي او باعث مي شود خيلي راحت در فصل بارندگي رد آن گرفته شود.نام رسمي و علمي اين ميمون "راينو پيته کوس استرايکري" است اما به زبان محلي "ميموني با چهره اي از خود راضي" خوانده مي شود.گزارش شده که اين ميمون براي اين که عطسه نکند روزهاي متوالي سرش را بين دو پاي خود مي گذارد و مي نشيند.بنا به تخمين دانشمندان احتمالا اين گونه از ميمون به شدت رو به انقراض است و از جمعيت آن فقط سيصد و سي عدد به جاي مانده است که در ناحيه اي کوچک در اطراف رودخانه "ماو" زندگي مي کنند.دي سباستين، گزارشگر بي بي سي مي گويد محيط زيست اين ميمون به دليل قطع درختان جنگي و جاده و سد سازي توسط شرکت هاي چيني در حال از بين رفتن است.
حاشیه سومین روز نمایشگاه مطبوعات؛ برداشتن عکس مشایی و هدیه تهرانی به دست رامین
http://fardanews.com/fa/news/124099/
گفته می شود شغال بیشه ی مازندران را ندرد جز سگ ماز ندرانی . از بس گند رحیم مشائی در آمده است که مشاور پاسدار گماشته احمدی نژاد که عضو حزب نیو نازیسم اخراجی آلمان است . اکنون تصویر رحیم مشائی و معشوقه ی هنری سینمائی اش را در غرفه ی مطبوعاتی تحمل نمی کند که وابسته به و زارت فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش عقاید ارشاد اسلامی می باشد.
محمد علی رامین ضمن مراجعه به غرفه و بوسیدن صورت مسئول غرفه صراط نیوز، شخصاعکس را پایین آورده .... / در بنر مورد اشاره همچنین تصویری از دستخط رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در خصوص انتصاب مشایی به معاون اولی ریاست جمهوری بوده است.
عکس / کمبود سیلندر گاز در شهرستان بم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=23605
فراموش نشود که بیش از 6 سال است که اتفاق زلزله ی ویرانگر زلزله ی ویرانگر این شهر تاریخی بم سپری شده است در صورتی که پس از وقوع زلزله چندین برابر نو سازی این شهر در آن موقع زلزله کمک و حمایت های داخلی و بیرونی گرد آوری شد . ولی به جای باز سازی و نو سازی این شهر، در عوض با سفرهائی که همچون ولی وقیح بطور علنی و پنهان به این شهر زلزله انجام شد . تلاش شد که پول ها و امکانات هدیه و کمک شده برای باز ماندگان زلزله کش رفته شود . برای همین است که اکنون سرنوشت باز ماندگان زلزله ی شهر بم این چنین تراژدیک است ؟
کرمان - خبرگزاری مهر: با آغاز فصل سرما کمبود سیلندر گاز در شهرستان بم مشکلات زیادی را برای مردم محروم این منطقه بوجود آورده است
تحلیل حداد عادل از اختلافات دولت و مجلس.دولت يك ساز می‌زند و مجلس ساز ديگری
http://www.fararu.com/vdcgzn9n.ak9y74prra.html
حداد عادل: بيچاره نيستم، در فكر چاره‌ام مجلس در دستگاه ابوعطا مي‌زند و دولت در دستگاه ماهور
http://fardanews.com/fa/news/124129/
اینهم اعتراف به نقش انکار ناپذیر کودتائی پاسداران ولی وقیح که برای حذف کردن رقیب و یک پایه کردن رژیم ضد بشری کودتائی مدعی اصول گرائی انجام شد که ولی وقیح چپ و راست رهنمود وجود دتعامل میان نهاد های حکومتی وابسته به خود داده است اما حال این چنین اعتراف شده است که در این رژیم نا متعارف قرون و سطائی ملوک الطوایفی جنگ قدرت و رقابت ها با لا زده شده است و شرایط آنگونه آشفته و خرت وخر شده که هر خان و دخدا و چوبداری ساز خود را کوک کرده و آن را می نوازد.
فرارو- رییس سابق مجلس پس از ماه‌ها سکوت را شکست و نسبت به وضعیت دولت و مجلس موضع گرفت. وی معتقد است امروز همسويي منطقي مبتني بر اصول و مباني بين دولت و مجلس وجود ندارد ،دولت يك ساز مي‌زند و مجلس ساز ديگر كه بايد اين را علاج كرد. وی همچنین با دفاع از وجود سازمان برنامه و بودجه گفت: «آن مرحوم هر چه كه بود اگر مي‌خواست خوب باشد كارش اين بود كه مديريت راهبردي را اعمال كند
احمدی‌مقدم: سپاه به پلیس کمک می‌کند
http://www.fararu.com/vdccepqp.2bqo48laa2.html
اکنون با این اعتراف رئیس داروغه های سرکوبگر انتظامی هرگونه شک و شبهه ای اگر برای برخی وجود داشت که طراح کودتای حذف رقیب و قبضه ی قدرت کدام نهاد کودتادئی می باشد بر طرف شده است . زیرا که پاسداران شمشیر از رو بسته برای سرکوب عریان وارد صحنه ی قدرت شده اند. به خصوص اینکه 13 آبان در پیش روی می باشد که نیاز به چنگ و دندان نشان دادن ار گان های سرکوبگر به خصوص پاسداران بشدت نیاز می باشد.
فرمانده نیروی انتظامی گفت: «سپاه پاسداران در عرصه امنیتی وظیفه کمک به نیروی انتظامی را دارد به طوری که در مواردی که پلیس دچار نقص است به همراه بسیج به کمک پلیس می‌آید. به گزارش مهر، سردار احمدی مقدم در حاشیه اولین یادواره چهارصد شهید فرماندهی انتظامی استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نحوه تعامل سپاه با نیروی انتظامی اظهار داشت زمانی که تامین امنیت در برخی مناطق جغرافیایی و یا در یک مقطع زمانی وسیع است سپاه به کمک نیروی انتظامی می‌آید.
حبس 6ساعته مسافران قطار تهران - خوزستان
http://www.fararu.com/vdchzmnm.23nw6dftt2.html
جالب است در کشور مدعی قدرت بر تر جهان اکنون مشخص شده است که فقط جاده های کشور تبدیل به گورستان نشده است که پیشتار بی رقیب اولی جهان است و هواپیما های مسافری یکی یکی سقوط نمی کنند ، بلکه سرویس مسافری قطار هم از انیت بر خور دار نیست .
مسافران قطار شماره 134 تهران ـ خرمشهر كه از ساعت 12 روز گذشته تهران را به مقصد خوزستان ترك كرده بودند بيش از هفت ساعت در اين قطار محبوس شده‌اند. مسافران قطار 134 تهران ـ خرمشهر كه از ساعت12 روز گذشته پايتخت را به مقصد خوزستان ترك كرده بود به دليل نوسازي بخش از خطوط ريلي بيش از هفت ساعت در اين قطار محبوس شده‌اند. برخي از مسافران اين قطار اظهار مي‌دارند كه توقف هفت ساعته اين قطار در نزديكي شهر اراك از ساعت 20:05 روز گذشته آغاز شد و تا ساعت2:10 دقيقه بامداد امروز ادامه داشته است. بر اساس اظهارات مسافران اين قطار درهاي خروج قطار در اين مدت مسدود بوده است و به دليل كمبود آب شرب و شست و شو در اين قطار براي مسافران مشكلات زيادي به وجود آمده است. بسياري از مسافراني كه براي بازگشت خود از خوزستان در برنامه‌ريزي كرده بودند و براي اين امر از هواپيما و قطار استفاده كرده بودند برنامه‌هاي خود را بر هم زده يافتند و اين امر سبب شد تا آنها در خوزستان سرگردان باشند.
پيام كتبی احمدی‌نژاد براي تولد يك دختر
http://www.fararu.com/vdcipwaw.t1a3y2bcct.html
کپی نمایش کمدی الگو برداری شده از سفر ولی وقیح به قم که اکنون پاسدار گماشته عنترش احمدی نژاد در باز دیداز مناطق تهران تکرار و آزمایش داده است. زیرا که اکنون معادل عریضه نویسی های ارسال شده به رؤسای رئیس جمهور های سابق و کنون آمریکا نامه تبریک تولد برای یک دختر نو شته است تا ثابت کند عریضه نویسی هنوز یادش نرفته است.
ا
حمدي‌نژاد در پي درخواست يكي از شهروندان تهراني، تولد دختر وي را به صورت كتبي تبريك گفت. به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان به همراه اعضاي هيئت دولت و برخي از معاونين خود، صبح امروز با مردم مناطق يك، دو و سه تهران در محل اردوگاه شهيد باهنر به صورت چهره به چهره ديدار و در خصوص مسايل مختلف با آنها گفتگو كرد و نهايتا براي رفع مشكلات آنها دستورات لازم را صادر كرد. در اين ديدارها همچنين برخي از مراجعه كنندگان و نخبگانف طرح‌هاي پيشنهاداتي خود را براي عمران و آباداني اين مناطق و كشور به رئيس‌جمهور، معاونين و و وزرا ارائه كردند. بر اساس اين گزارش، يكي از مراجعه كنندگان پس از مراجعه به رئيس‌جمهور در گفتگو با خبرنگاران با بيان اينكه ديدار آقاي احمدي‌نژاد براي بنده يك رويا بود، گفت: «رئيس جمهور كشورمان كه تاثيراتي زيادي بر مسايل بين‌المللي دارد، خيلي ساده و صميمانه با بنده برخورد كرد.» وي ادامه داد باتوجه به اينكه چند روز ديگر تولد دخترم است از آقاي رئيس جمهور درخواست كردم كه يك نصيحت و توصيه‌اي را به دخترم داشته باشند كه ايشان در يك برگه‌اي خطاب به دخترم نوشتند «بسمه تعالي. سوگند خانم اميدوارم با ايمان و تلاش در تمام زندگي موفق و سربلند باشي. خدا يار و نگهدار شما باشد.
عجیب ترین تبریک تولد به احمدی نژاد
http://fardanews.com/fa/news/124136/
گفته می شود کوسه و ریش پهن نمی شود . چقدر سیاست و دیلماسی آلوده شدهبه قدرت و مماشات گری کثیف و خونین وبی پرنسیب و چارچوب شده است . زیرا که از یک سو 400 هزار مدارک و اسناد مستند از جنایت و خیانت منتشر می شود . از سوی دیگر تبریک به یک جانی و قاتل گفته می شود و گدائی آزادی برای 2 نفر می گردد؟
فیلیپ کراولی پیام خود در شبکه اجتماعی اینترنتی تویتر منتشر کرد. ایران دیپلماتیک: خیلی ها ششم آبان، روز تولد رئیس جمهوری را به وی تبریک گفتند اما آنچه کسی انتظارش را نداشت تبریکی بود که سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا به محمود احمدی نژاد گفت و تعجب محافل خبری دنیا را برانگیخت. فیلیپ کراولی، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، سالروز تولد رئیس جمهور را تبریک گفته و از وی خواست تا دو آمریکایی زندانی در اوین را به این مناسبت آزاد کند.فیلیپ کراولی پیام خود در شبکه اجتماعی اینترنتی تویتر منتشر کرد.رئیس جمهوری متولد ششم آبان ۱۳۳۵ است. او در روستای ارادان در حوالی شهرستان گرمسار به دنیا آمد.سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خطاب به احمدی نژاد نوشت: ۵۴ سالگی شما پر از فرصت های از دست رفته بود، امیدوارم که در ۵۵ سالگی رابطه متفاوتی بین ایران و جهان برقرار کنید.این مقام آمریکایی همچنین نوشت: تولدتان مبارک پرزیدنت احمدی نژاد. آنرا با آزادی جاش فتال و شین باوئر جشن بگیرید. این چه هدیه ای خواهد بود.جاش فتال و شین باوئر با اتهام جاسوسی و ورود غیرمجاز به خاک ایران مواجه هستند.
روایت یک نماینده از آن 8 بدهکار بزرگ
http://fardanews.com/fa/news/124138/
چرا اسامی اینان فاش نمی شود و گفته نمی شود از چه کانالی موفق شدند این رقم نجومی را از بانک ها دریافت کنند؟ مهمتر اینکه فرق اینان با آفتابه دزدن چیست که بر دار کشیده می شوند .یا دستان شان قطع می گردد یا در زندان بسر می برند؟
25
درصد از مطالبات معوقه يكي از بانك‌هاي دولتي در اختيار 8 نفر است.فارس: عضو كميسيون اصل 90 مجلس با اشاره به اينكه ضوابط قانوني براي ارائه تسهيلات بانكي رعايت نمي‌شود، گفت: تنها در يكي از بانك‌هاي دولتي، 25 درصد مطالبات معوقه در اختيار 8 نفر است.غلامرضا اسداللهي نماينده مردم تربت جام و عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با اشاره به پيگيري مطالبات معوقه بانك‌ها در اين كميسيون، گفت: كميسيون، پيگيري مطالبات معوقه بانك‌ها را در دستور كار دارد و در هيمن راستا گزارش دقيقي از سوي برخي نهادها تهيه شده بود كه بر اساس آن مشخص شد تنها در يكي از بانك‌هاي دولتي، 25 درصد معوقات مربوط به 8 نفر است
علی اکبر ولایتی: می توانیم اول شویم
http://fardanews.com/fa/news/124130/
برگردان و تکرار چند سال پیش پاسدار محسن رضائی که تأکید می کرد اگر غرب بگذارد رژیم ضد بشری خیلی زود امپراتور منطقه ی خاور میانه خواهد شد. اکنون این چشم انداز را هم منقلی وهم شهری و مشاور امور بین الملل ولی وقیح لی اکبر ولایتی رله و تکرار کرده است.
ما چنين سابقه‌اي داريم؛ در طول تاريخ ما قبل و بعد از اسلام، از 907 تا 1038 قمري، يعني مدت 131 سال ايران يكي از چند قدرت طراز اول دنيا بوده است. پس با وجود چنين سابقه‌اي، احتمال محقق شدن اين چشم‌انداز وجود دارد
ایسنا: مشاور مقام معظم رهبري در امور بين‌الملل با بيان اين‌كه كشور را نمي‌شود با روزمرگي اداره كرد و نگاه ما بايد بلندمدت و به دوردست باشد، تصريح كرد: ايران در پايان 20 سال، بايد كشور اول منطقه باشد و ظرفيت‌هاي لازم براي اول بودن در منطقه را داريم
واکنش لاریجانی به اظهارات احمدی نژاد.برداشت ما از اسلام، برداشت اهل بیت است
http://fardanews.com/fa/news/123974/
از این مهره ی کثیف انگلیسی با پرونده ی گشوده ی زمین خواری و رشوه و رانت خواری کلانش وارد صحنه شده است تا عوامفریبانه با اهرم و وسیله دین ابزاری شده مانور تبلیغاتی عیه رحیم مشائی و پاسدار گماشته احمدی نژاد دهد . زیرا که ارتباط به سفر ولی وقیح به قم دارد که تلاش کرده خودش را مرجع تقلید جا بزند که مورد نظر دفاع دار و دسته پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد . همچنین تلاش مذبوحانه برایا پرونده ی خود سفید کرن است . همینطور از دو اخوی رئیس دو نهاد حکومتی دفاع کرده باشد.
محمدجواد لاريجاني، دبير ستاد حقوق بشر و مشاور عالي بين الملل قوه قضاييه در یادداشتی بهاظهارات اخیررئیس جمهور درباره مکتب ایرانی- اسلامی واکنش نشان داده و نوشته است که برداشتي از اسلام براي ما در مملكت ايران و در نظام جمهوري اسلامي ملاك است، كه براساس برداشت اهل بيت (عليهم السلام) است.به گزارش سرویس سیاسی «فردا» احمدی نژاد اخیرا گفته است: «دريافت هاي فراواني از اسلام در دنيا وجود دارد اما برداشتي از اسلام براي ما ملاك عمل است كه ايراني است.» در واکنش به این اظهارات محمد جواد لاریجانی در روزنامه کیهان تصریح کرده که در اظهارات احمدی نژاد تسامحی وجود دارد و برداشتی از اسلام برای ما ملاک است که بر اساس برداشت اهل بیت باشد
.