دروغ نامه ی کیهان شنبه 8 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان : 10 روز بي نظير"
"اعتراف به طراحی توطئه ی مرجع تقلید کردن ولی وقیح در سفر تشریفاتی نمایشی وی به قم "
سفر تشریفاتی نمایشی ولی وقیح به قم که یک سال پس از فوت آقای منتظری و تظاهرات ضد حکومتی 22 خرداد 88 انجام شد. بس معنی وجهت دار است . زیرا که اثبات گر این واقعیت است که این سفر یک طرح توطئه و فتنه گرانه ی دقیق برنامه ریزی شده از سوی کودتا گران و بیت رهبر ولی وقیح در جماران بوده است که طراحی و اجرا شد که اهداف خاصی را دنبال می کند . البته بی ارتباط به نا مشروع شدن رژیم ضد بشری و کودتائی و عریان شدن بی اعتباری ولی وقیح و اوج گیری موج تظاهرات ضد حکومتی در سال گذشته نمی باشد . به خصوص اینکه این شرایط پیوند با بحران های تحریم و هسته ای خورده است. مشروط بر اینکه افشاگری 400 هزار سند مدرک مستد ویکی لیکس معضل بحران ها را مضاعف و قوز بالای قوز شده است. برای همین است که قلم بر دستان مرثیه خوان و ثنا گوی وی وقیم مأموریت دارند که پیرامون این سفر و اهداف آن روضه خوانی نمایند . بهمین دلیل است که قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس اکنون شهر ستان قم را به منزله ی کشور ایران فرض نموده است و ساندیس خوران گرد آوری شده از اطراف قم و اکناف شهر های دیگر و گسیل و اعزام شان به قم را توده های مردم استقبال کننده نام نهاده است و این استقبال از ولی وقیح در قم را در یک صد اخیر بی نظیر دانسته است که جواب این خالی بندی و وارونه گوئی فقط می بایست به ضرب امثل منار و گنجشگ اشاره نمود. مسخره و بیشتر کمیک بودن اینگونه ادعاهای وارونه تلاش مذبوحانه برای زور چپان کردن این ولی وقیح دو زاری نامشروع بعنوان مرجع تقلید شده است و تأکید کرده که اطاعت از ولی وقیح می بایست اجباری و الزامی باشد. از سوی دیگر عجیب ستایش گری از آخوند متحجر انگلیسی دزد منفور محمد تقی مصباح یزدی بعنوان رئیس «موسسه آموزشي-پژوهشي امام خميني» چنین الگوی خط مش این نهاد سفارشی حکومتی برای تغییر و تحول حوزه ی علمیه قم توصیه شده است:
"استقبال اين شمار از علما و روحانيت شيعه از يك نفر از شجره طيبه روحانيت در يكصد سال اخير كاملاً بي سابقه بوده است. اين موضوع به خوبي نشان مي دهد كه از نظر همه اين ها حضرت آيت الله خامنه اي، شاخص هاي محوري رهبري ديني را داراست و تبعيت از او واجب شرعي است. حضرت آقا در اين سفر نمي خواستند با «گروهي» يا «شخصي» ديداري خصوصي داشته باشند تا از آن تعبيرهايي خاص بيرون نيايد و عده اي با تعبير و تفسيرهاي خاص اهداف سفر را تحت الشعاع قرار ندهند و فروعات را بر اصول مقدم ندارند اما در عين حال اين سفر يك استثناي معنادار هم داشت و آن جلسه اي بود كه حضرت آقا با دست اندركاران «موسسه آموزشي-پژوهشي امام خميني» داشتند. همه مي دانند كه در قم مراكز مختلف پژوهشي تحقيقي وجود دارند و اكثريت نزديك به همه آنان نيز با نظام مقدس جمهوري اسلامي و رهبر معظم آن ارتباط مثبت دارند و در رأس هر كدام هم چند شخصيت محترم روحاني كه مورد تكريم رهبرمعظم انقلاب هستند، قرار دارند، اما حضرت آقا يكي را از ميان «جمع» برگزيدند و در تعبير بلندي فرمودند: «اين مركز بايد الگوي مراكز ديگر قرار بگيرد» در واقع با غور در آن بخش از بيانات رهبرمعظم انقلاب كه ناظر به «تحول در حوزه ها» بود و با نگاه به شاخص هاي مطرح شده درمي يابيم كه اكثريت آن شاخص ها و آن نكات در موسسه امام خميني ديده مي شود. مهمترين هنر اين موسسه بازشناسي نياز علمي جامعه و ارائه طريق ديني در حوزه هاي مختلف علوم انساني است. در اين مركز سالانه صدها مدرس آشنا به مباني دقيق فقهي، فلسفي، كلامي و عرفاني تربيت مي شوند كه زبان روز دنيا را هم مي فهمند و با تسلط بر متدهاي علمي به نيازهاي مراكز علمي جهان اسلام پاسخ مي گويند. از اين مركز سالانه صدها انديشمند اسلامي به كشورهاي مختلف اعزام مي شوند و فكر اسلام ناب را با خود منتقل مي كنند و صد البته اين تكافوي اندكي از بسيار نياز جهان اسلام و حتي ايران است.البته در اين ميانه نبايد عنايت خاص حضرت آقا به شخصيت ممتاز حضرت آيت الله مصباح يزدي را هم ناگفته گذاشت كه متاسفانه صداوسيما و ساير رسانه ها به اين بخش توجه چنداني نكردند و اظهارات بسيار خاص رهبرمعظم انقلاب در مورد اين شخصيت- در جريان ديدار چند روز پيش دست اندركاران آن موسسه با ولي امر مسلمين- را انعكاس ندادند. آيت الله مصباح يك فقيه، متكلم، فيلسوف، مفسر و زمان شناس بصير است"
قلم بر دست غیر ایرانی پس از تعریف و تمجید و ستایش که از منفور ترین آخوند متحجر دزد انگلیسی و تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ گفتن مصلحتی مصباح یزدی کرده است . ولی نگفته است که چرا وی در زمان شاه تقیه پیشه و سکوت کرده بود؟ همچنین چرا اوایل انقلاب هم جزو مخالفان خمینی بود . اما مدتی است که برای پیگیری مقاصد شوم خود فرصت طلبانه رئیس پژوهش دفتر امام خمینی شیاد شده است تا که ضمن دریافت بودجه ی کلان دولتی بتواند حامیان وی را زیر نامش درو وتصیفه نماید تا جا برای تحکیم قدرت نمائی وانباشت ثروت اندوزی اش فراهم شود. پس بی جهت نیست که اکنون ااز دیدار وتملق گوئی وی از ولی وقیح در قم ا ینگونه از وی بعنوان عالم کامل و از ولی وقیح ولی امر مسلمین یاد شده است :
"چنين شخصيتي مصداق كامل عالمي است كه تشخيص دقيق خود را در روزي كه لازم باشد، بي درنگ به ميدان مي آورد و در اين راه سرزنش و زخم زبان ديگران را به چيزي نمي گيرد. در واقع تكريم حضرت آقاي مصباح تكريم «راه حق» و نشان دادن «مصداق» و «الگوي شايسته» است..سفر رهبرانقلاب به قم، سفر ولي امر مسلمين به قم بود نه سفر يك كارگزار نظام اسلامي. اين سفر - از منظر رهبري- اداي دين به قم و از منظر قم اداي دين به رهبري بود. آنچه از دو سو چشم ها را مسخر كرد هزاران بار بيش از آن چيزي بود كه به «گمان» آمده بود و اينك وقت آن است كه «بعضي» ها كه از جمع جدا شده اند، به تصوير بي غبار آنچه در اين ده روز گذشت نگاه بياندازند"
در خاتمه اینکه قابل فهم است که چگونه ولی وقیح آنگونه نا مشروع و منفور و بی اعتبار شده است که نیازمند حمایت آخوند متحجر ی می باشد که از خودش منفور و متحجر تر می باشد . زیرا که نه فقط مخالف پیروان و حامیان خمینی شیاد می باشد و در کنار ولی وقیح و پاسداران کودتاگر شرکت و تبانی در کودتا علیه ی رقیب مغلوب قرار گرفت تا از صحنه ی رقابت و قدرت حذف شدند . همینطور تلاش و توطئه نمود تا هر طوری شده رفسنجانی مکار را از ریاست مجمع مصلحت نظام و مجمع خبر گان آخوندی کنار زده شود . تا که جای پای بیشتر قدرت برای خودش هموار گردد ، بلکه مخالف شدید جمهوریت و مدافع سخت تقویت ولایت وقیح و تقویت اسلام طالبانی می باشد . زیرا که وی نه به مردم و رأی و نظر شان باور دارد و نه ارزش و احترامی برای شان قائل می باشد . چونکه اینان را گله های گوسفندانی می پندارند که هیچ حق و حقوق و نظری به جزء اطاعت کردن محض از شبان ولی وقیح ندارند . بعلاوه انتخابات را حتی بشکل ارتجاعی و دکوری انتصابی اش هم قبول ندارد . برای اینکه باور دارد با بودن ولی وقیح نیاز به برگزاری تشریفاتی نمایش خیمه شب بازی انتخاباتی انتصاباتی موضوعیتی ندارد . بنابراین داشته باشید که جایگاه لرزان نامشروع ولی وقیح چه اندازه متزلزل و بی ثبات شده است که نیاز به پشتیبانی چنین آخوند فسیل و متحجر همچون محمد تقی مصباح و قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس مجیز و وارونه گوی دارد؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890808/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان شنبه 8 آبان ماه سال 1389
ده روز بي نظير (يادداشت روز)