گزیده خبر های 22 مهر – 89 قسمت – 2
انتقاد محمدتقی‌رهبر از آرایش مهمانداران ‌هواپیما
http://www.fararu.com/vdchkknm.23n6qdftt2.html
با این گزارش های خبری بیشتر شفاف می شود که چه کار بس سترگ تاریخی مرضیه بانوی آوای ایران شروع نمود که وارد مقوله ی غیر ممنوعه ی هنر خوانندگی زنان شد . طوریکه پس از 60 سال اکنون فضای زن ستیزانه ی ارتجاع هار حاکم علیه ی حجاب زنان آنچنان است که رئیس کمیسیون قضائی بازار مکاره ی هشتم هوارش از حجاب زنان بقول خودش بی حجابی بلند شده است . آنگونه کف بر دهان آورده و عصبی ومجبور شده است که دست یک پاسدار را بگیرد و به صحنه ببرد تا نظاره گر بی حجابی و پاسخ آخوند متحجر زن ستیز باشد که چرا با اینان مبارزه نمی شود؟ حال داشته باشید در چنین فضائی زن هنرمند ریسک کند که نه خواننده بشود . مهمتر اینکه هنرش را نه در خدمت ارتجاع حاکم که در بستر مبارزه با آن بکار گیرد. می تواند چگونه فشار های سنگینی را از سوی ارتجاع هار حاکم و مافیای هنر فروشان لوس آنجلسی تحمل کرده باشد اما وی مقاوم و استوار راه و هدف و هنر خودش را تا زمانی که در قید حیات بود خلل نا پذیر ادامه داد . یادش گرامی و نامش همیشه زنده باد . به امید آنکه رهروانش نیز بیشمار شوند تا پایان به این شرایط زن ستیزانه ی حاکم بر ایران داده شود .
محمدتقي رهبر عضو کميسيون قضايي و رئيس فراکسيون روحانيون مجلس در گفت وگو با هفته نامه یالثارات می‌کرد، اظهار کرد بنده ديشب در اصفهان بودم و قصد داشتم به دفتر امام جمعه بروم، ديوار به ديوار دفتر ايشان يک اغذيه‌فروشي بود که مناظر بي‌حجابي در آن مرا به شگفتي واداشت. به ناچار به حفاظت دفتر امام جمعه رفتم و يکي از پاسداران را به اين مکان آوردم و وضعيت را به ايشان نشان دادم و اعتراض کردم که چگونه شما اجازه مي‌دهيد در کنار دفتر امام جمعه چنين وضعي حکمفرما باشد؟ حجت الاسلام رهبر که در پی گیری قانون روی زمین مانده حجاب و عفاف نقش قابل توجهی داشته و البته هنوز هم به گفته خود توفیقی در این راه کسب نکرده است ادامه می دهد از طرف ديگر در مسافرت و طي پروازها، در فرودگاه‌ها مشاهده مي‌کنيم که خود مهماندارها وضعيت بسيار بدي دارند. بنده اين مطالب را اينجا مي‌گويم بلکه گوش مسئولين باز شود. من روز پنج‌شنبه از طرف هواپيمايي آسمان عازم سفر بودم، وقتي وارد هواپيما شدم فکر کردم مهماندارها قصد شرکت در مراسم عقد و عروسي دارند! که من در آنجا صداي اعتراضم بلند شد. همه اينها در حالي است که برخوردي از سوي هيچ نهادي مشاهده نمي‌شود. این عضو فراکسیون روحانیون مجلس همچنان تاکید کرد من معتقدم براي مبارزه با اين بليه اجتماعي ما نبايد از پاي بنشينيم و کوتاه بياييم. نيروي انتظامي با جديت وارد کار نشده است و اين انفعال هم به آن سخنراني رئيس‌جمهور برمي‌گردد که پس از آن قدرت و اقتدار نيروي انتظامي گرفته شد. وزير کشور هم که چندين بار به مجلس آمد و به خوش و بش با نمايندگان پرداخت و گزارشي داد که ما داريم در اين زمينه کار مي‌کنيم. اما واقعيت اين است که کاري در زمينه ممانعت از اين فسق آشکار انجام نمي‌شود. کار فرهنگي را هم که درباره آن ادعا مي‌شود، برنامه‌اي برايش وجود ندارد.
عکس / پوسترهای احمدی نژاد در کنار پوسترهای نامحرم در لبنان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=22950
این آخوند بازار مکاره محمد تقی هبر نیاز نیست که زیادی کف بر دهان خود آورد و جا نماز آب بکشد و جیغ بنفش علیه ی بی حابی بکشد که در حیقت اهرم چماق خاموش کردن صدای اعتراض زنان ایرانی است ، بلکه توجه داشته باشد آنگونه که در تصاویر لینک ضمیمه شده آمده است که چگونه با ضرب دلار های اهدائی در لبنان برای پاسدار گماشته احمدی نژاد تبلیغ شده است؟ ضمن اینکه اگر چنین اتفاقی برای خاتمی رخ می داد به سیخ داغش می کشیدند
علت عدم طرح پرونده ها از زبان پورمحمدی
http://fardanews.com/fa/news/122897/
فراموش نشود که اصطلاح ملاحظات سیاسی برگردان همان قائل شدن تبعیض قانونی و حقوقی و قضائی میان خودی ها و غیر خودی ها می باشد که بیش از 31 سال است که از سوی دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه اعمال شده است . زیرا که اولی تاز مصونیت حاشیه ی امنیتی بر خور دار است و دومی که از این حاشیه ی امنیتی بر خور دار نیست می بایست هزینه ی اولی را نیز تقبل کند.
اين پرونده‌هاي بزرگ را از شخصيت‌هاي معروفي تشكيل داد‌ه‌اند، اما اگر فضا آرام بود حق ملت است كه از اين پرونده‌ها مطلع شوند ایسنا: رييس كل سازمان بازرسي كل كشور گفت: پرونده‌هاي زيادي در يك سال و نيم گذشته داشته‌ايم اما به دليل ملاحظات سياسي و امنيتي مطرح نكرده‌ايم.حجت‌الاسلام و المسلمين مصطفي پورمحمدي عصر روز چهارشنبه در جمع دانشجويان دانشگاه شيراز افزود: اين پرونده‌هاي بزرگ را از شخصيت‌هاي معروفي تشكيل داد‌ه‌اند، اما اگر فضا آرام بود حق ملت است كه از اين پرونده‌ها مطلع شوند.
وردی‌نژاد از دانشگاه تهران بازنشسته شد
http://fardanews.com/fa/news/122893/
در روند ادامه ی جنگ قدرت و ثروت جناحی و باندی که دامنه ی آن به دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه ها کشیده شده است . اکنون در ادامه ی گزارش خبر قبلی اینهم یک نمونه ی دیگری از ترسیم نمودن خط کشی خودی و غیر خودی کردن ها می باشد که خبرش گزارش شده است. برای این که چون پاسدار سابق فریدون وردی نژاد که مسئولیت ورق پاره ی حکومتی ایران و خبر گزاری دروغ ساز ایرنا در دوران رفسنجانی و خاتمی را بر عهده داشت . سپس سفیر رژیم ضد بشری در چین شد . اما اکنون از سوی رقیب کودتاگر متحجر خرافاتی حاکم شده بدلیل اینکه دیگر از مصونیت سیاسی و حاشیه ی امنیتی بر خور دار نیست. بنابراین وی در کنار چند استاد دیگر دیگر دانشگاه به افتخار باز نشستگی اجباری یا اخراج زوری از دانشگاه ناتئل آمده است. تازه شانس آورده است که هنوز بازداشت نشده تا مجبور به اعتراف جاسوسی شود.
دکتر وردی نژاد با مرتبه علمی استادیاری به عنوان عضو هیئت علمی رسمی قطعی دانشگاه تهران تدریس می کرد و در زمینه "مدیریت بحران و رسانه ها" و "جامعه شناسی خبر" دارای تألیف های متعدد است مهر: فریدون وردی نژاد که از سال 72 به مدت 8 سال مدیرعامل خبرگزاری ایرنا بود و در دانشگاه نیز ، "مدیریت رسانه" تدریس می کرد به جمع اعضای هیئت علمی بازنشسته دانشگاه تهران پیوست.دکتر وردی نژاد با مرتبه علمی استادیاری به عنوان عضو هیئت علمی رسمی قطعی دانشگاه تهران تدریس می کرد و در زمینه "مدیریت بحران و رسانه ها" و "جامعه شناسی خبر" دارای تألیف های متعدد است.فریدون وردی نژاد با بیان اینکه به استناد تصمیم هیئت امناء دانشگاه تهران بازنشسته شده ام ، گفت: یک روز پس از مراجعه به دفترم مشاهده کردم حکم بازنشستگی ام روی میزم است. هیچ خبر قبلی هم نداده بودند. وسایلم را جمع کردم و آمدم بیرون. لذا ارتباطم با دانشگاه تهران قطع شده است. فریدون وردی نژاد افزود : 15 شهریور ماه بازنشستگی‌ام را به استناد قانون خدمات کشوری ابلاغ کردند. چند روز پس از آن حکم جدیدی آمد که در این حکم جدید استناد بازنشستگی ام از "قانون خدمات کشوری" به "مصوبه هیئت امناء دانشگاه تهران" تغییر یافته بود.وی خاطرنشان کرد: ظاهرا استناد قبلی غیر قانونی بود چون یک عضو هیئت علمی بر اساس قانون خدمات کشوری باید دست کم 35 سال خدمت و بالای 65 سال سن داشته باشد تا بازنشسته شود.اما در صورتی که تمام سوابقم از اول انقلاب را هم جمع می کردند به 35 سال نمی رسید لذا استنادی که برای بازنشستگی ام در نظر گرفته بودند را تغییر دادند و عنوان کردند هیئت امناء تصمیم گرفته است.وردی نژاد از دکتر عابد جعفری و دکتر داود کریمی دستجردی به عنوان دیگر اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران نام برد که همزمان و مشابه وی بازنشسته شده اند و به مهر گفت: شخصا اعتراض و صحبتی نداشته ام ولی برخی همکاران که بازنشسته شدند اعتراض کرده بودند که آنچه تحت عنوان قانون خدمات کشوری به عنوان استناد بازنشستگی شان قرار گرفته است، غلط است. لذا چون سابقه مان 35 سال نبود دانشگاه نیز استناد حکم بازنشستگی را تغییر داد و اعلام کرد هیئت امناء دانشگاه تهران تصمیم گرفته که بازنشسته شوید. تاسیس دانشکده خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی و راه اندازی روزنامه ایران از مهمترین اقدامات وی در دوران مدیر عاملی ایرنا محسوب می شود.
جزئيات حركت كاروان‌آسیایی به‌سمت غزه
http://fardanews.com/fa/news/122885/
بازتاب خبر این غائله بدون ارتباط به سفر کنونی پاسدار گماشته احمدی نژاد به لبنان نمی باشد . زیراکه طرح و تدارک توطئه ای دیگر است که در راستای ایجاد اغتشاش و تنش دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاور میانه می باشد که اکنون قرار است از طریق مسلمانان ساندیس خوران کشمیر هند دنبال شود.
اين كاروان قرار است يازدهم آذر ماه 2 دسامبر از دهلي نو به صورت زميني به سمت تركيه و سوريه حركت كرده و از آن‌جا با كشتي عازم غزه شود. ایسنا: نماينده اتحاديه امت واحده جزئيات حركت كاروان آسيايي شكست حصر غزه را تشريح كرد.غفوري نماينده اتحاديه امت واحده در كنفرانس خبري كه بعدازظهر روز چهارشنبه برگزار شد، گفت: به دنبال حمله رژيم صهيونيستي به كشتي آزادي در خرداد ماه گذشته و شهادت 9 تن از فعالان عرصه فلسطين طي رايزني‌هاي انجام شده، كشورهاي آسيايي هند، پاكستان، تركيه، سوريه، مالزي، اندونزي و ... كارواني با هدف "شكست حصر غزه" توسط برخي فعالان اجتماعي مستقل آسيايي تشكيل شد.
نانوسکوپ؛ هديه احمدي‌نژاد به ملت لبنان
http://fardanews.com/fa/news/122875/
حاتم بخشی از کیسه ی ملت برای اینکه این پاسدار گماشته احمدی نژاد چوب حراج زن بر منابع و ذخایر کشور در لبنان تحویل گرفته شود . همچنین برای اینکه پاسخ دهان شکن به معترضین نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران داده باشد چنین هدیه ای را ضمیمه 450 میلیون دلار اهدائی نموده است.
دانشمندان ايراني اين دستگاه را به طور کامل ساخته‌اند و بنده از طرف ملت ايران يکي از آن‌ها را صميمانه به برادر عزيزم رييس‌جمهور لبنان تقديم مي‌کنم ایسنا: رييس‌جمهور كشورمان به نشانه همبستگي و تلاش مشترک در مسير علم و سازندگي" يک دستگاه نانوسکوپ به همتاي لبناني‌اش اهدا کرد.
زندانی سیاسی بیش از 15 سال است که در زندان گنبد کاووس بسر میبرد
آحر رژیم نا متعارف ضد بشری نه نو جوانان را بر دار می کشد ، بلکه در سنین 15 سالگی به جرم سیاسی برای 15 سال زندان کرده است . چگونه می تواند ادعای مردمی بودن و مشروعیت داشتن کند؟
خبرگزاری هرانا – جمال امین زاده، زندانی سیاسی بیش از 15 سال است که در زندان گنبد کاووس بدون هیچ گونه مرخصی و ملاقاتی، محبوس است.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، این زندانی سیاسی در سن 15 سالگی بازداشت و به اتهام عضویت در احزاب کردی معاند نظام به حبس ابد محکوم شده است.جمال امین زاده، به دلیل فوت پدر و مادر، عملا هیچ کسی را خارج از زندان ندارد که وضعیتش را پیگیری کند.هم چنین وی در طی مدت محاکمه از داشتن هرگونه وکیل محروم بوده است.زندان گنبد کاووس فاقد امکاناتی در حد معلول است، و محل نگهداری زندانیان عادی می باشد
مهدی خزعلی : تنها کسی که می دانست احمدی نژاد به چه کار آید، مرحوم دکتر کاظم سامی بود که کشته شد
ازقرار معلوم سانسور چیان و ممیز گران صدا خفه کن که در اختیار کودتا گران حاکم می باشند . توان تحمل همین جزئی روشنگری پیرامون پاسدار گماشته احمدی نژاد را بر نتافتند و هزینه اش منتهی به باز داشت منتقد شده است. البته دستگیری وی علی شکوری راد خبر از اوضاع بشدت بحرانی توأم با وحشت ولی وقیح و پاسداران کودتاگر از شرایط انفجاری جامعه می دهد.
وبلاگ مهدی خزعلی : در خبرها از قول آقای اعلمی (نماینده مجلس هفتم) خواندم که : " احمدی نژاد برای تصدی سازمان هایی مثل حج واوقاف، بازرسی کل کشور یا دیوان محاسبات مناسب است!" ظاهرا آقای اعلمی سازمان های مذکور را بسیار بی اهمیت تلقی فرموده‌اند،اگر احمدی نژاد رئیس سازمان حج و اوقاف شود، ماجرای 6ذیحجه خونین تکرار و حج تعطیل می شود! اگر رئیس سازمان بازرسی یا دیوان محاسبات شود مجموعه ای از قداره بندان با مدارک جعلی را بر مدیران نظام مسلط می کند و کدام مدیر است که تحت سلطه جمعی بی سواد مجعول المدرک کار کند؟ یک روز تمامی وزراء و مدیران رادزد قلمداد می کند و روز دیگر محرمانه و بی سروصدا از آنان عذرخواهی خواهد کرد و فهرست تمامی وزرای کابینه را در جیب راست و اسامی نمایندگان مجلس را در جیب چپ گذاشته و اعلام می دارد که اسامی مفسدان اقتصادی در جیب من است!! آقای اعلمی؛ باید به عرض برسانم تنها کسی که می دانست احمدی نژاد به چه کار آید، مرحوم دکتر کاظم سامی بود که کشته شد، برای رسیدن به پاسخ شما باید در مدارک و اسناد دکتر کاظم سامی جستجو کرد.دکتر مهدی خزعلی - سی ام مهرماه 1387--شایعه ها حاکی از آن است که احمدی نژاد در قتل دکتر سامی دست داشته است)
مهدی خزعلی بازداشت شد
وقتی ادعای وارونه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد در نیورک گفته بود که مخلفان من در ایران کاملاً آزاد می باشند . بنابراین برای اثبات دروغ بوتدن این ادعای وارونه می بایست در زمان کوتاه بطور عملی اثبات شود تا که مو درزش نرود این پاسدار گماشته خالی بند چه اندازه وارونه گوی می باشد . زیرا که بدون توجه به اینکه آخوند خزعلی از وی حمایت می کند . ولی فرزندش را باز داشت نموده است که چرا نا پر هیزی کرده و گوشه ای از واقعیان را هر از گاهی از طریق وبلاچگ خود فاش کرده است؟
جـــرس: مهدی خزعلی، نویسنده، پزشک و وبلاگ نویس منتقد دولت، امروز چهارشنبه ٢١ مهر ماه ۸۹، توسط ماموران امنیتی بازداشت شد.به گزارش منابع خبری جرس، آخرین اخبار حاکی از آنست که خزئلی.از طرف قاضی شعبه چهارم امنیت احضارشده بود و ظهر امروز ساعت حدود 1 بعد از ظهر 4 نفر وی را بازداشت می کنند .به گفته فرزند خزئلی، وی صبح امروز چهارشنبه۲۱ مهر ماه از طرف پلیس امینت تهدید و سپس به زندان اوین برای بازجویی احضار شد و قرار بازداشت موقت وی صادر گردید. اتهام وی در دادگاه توسط بازپرس از پیش تعیین شده وزارت اطلاعات،اقدام علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی ذکر شده است.گفتنی است مهدی خزعلی، در سال‌های اخیر، انتقادات تندی علیه محمود احمدی‌نژاد در وبلاگ شخصی خود مطرح ساخت که در پاره ای اوقات بازتاب‌هایی در رسانه‌های جهانی و داخلی داشته‌است.صلاحیّت وی به‌دلیل مطالبی که در انتقاد از دولت منتشر ساخته‌است در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سازمان نظام پزشکی نیز رد شده بود.وی در جریان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دستگیر و زندانی شد.در همان زمان پدرش آیت‌الله خزعلی، در اعلامیّه‌ای از فرزندش اعلام برائت کرد. مهدی خزعلی نیز در بیانیّه‌ای که پس از انتخابات ریاست جمهوری منتشر گردید ، ضمن تأکید بر ادای احترام به پیشگاه پدر گفت: "می‌فرمایند: اگر پدر راضی نباشد روزهٔ مستحبّی حرام است" می‌گویم "بلی؛ امّا جهاد واجب را می‌شود به امر پدر ترک کرد؟ مسئلهٔ رفع ظلم و استبداد است و بر همگان واجب و اذن پدر شرط نیست."وی سال گذشته توسّط دادگاه ویژه روحانیت بازداشت و سپس زندانی شده بود ؛ که پس از احضار و پیش از دستگیری در وبگاه شخصی‌اش نوشته بود "نمی‌دانم در من چه روحانیّتی دیده‌اند که مرا به این دادگاه احضار نموده‌اند!"مهدی خزعلی تاکنون با قرار وثیقه آزاد بود.
در طی یک درگیری خونین یک زندانی به قتل رسید
باز هم گزارش یک جنایت دیگر از سیاه چال های رژیم ضد بشری که فرقش با دولت شیلی در این است که در آنجا همه ی امکانات دولتی بسیج شدند تا جان 33 کار گران معادن اسیر شده پس از 69 روز رها شوند و از مرگ نجات یابند. ولی در ایران کار گران هرروزاخراج و باز داشت می شوند و متهمان در بند اینگونه با دسسیسه و توطئه ی دژخیمان زندانبان در اختیار باند مافیائی مواد مخدر پاسداران از بین می روند؟
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" طی یک درگیری خونین در بند 6 زندان گوهردشت کرج یک زندانی به قتل رسید.روز دوشنبه 19 مهر ماه در سالن 16 بند 6 زندان گوهردشت کرج درگیری خونین روی داد که در اثر این درگیری یک زندانی جان خود را از دست داد. زندانی علیرضا ذوالفقاری در جریان این درگیری خونین جان باخت.در ماه های اخیر در این بند درگیریهای خونینی روی داده است که منجر به نقض عضو تعدادی از زندانیان شده است.باندهای مافیایی در زندان که زیر نظر علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات هستند فرامین آنها را در بندها به اجرا می گذارند .باندهای مافیایی در فروش مواد مخدر و سرکوب زندانیان نقش اصلی ایفا می کنند.اکثر قتلهایی که در زندان صورت می گیرد بدستور افراد فوق الذکر می باشد.البته علی حاج کاظم،علی محمدی و کرمانی و فرجی حذف فیزیکی زندانیان را پنهان نمی کنند و علنا زندانیان بی دفاع را تهدید می کنند که در صورت پیروی نکردن از اعمال پلید آنها ،آنها را به قتل خواهند رساند.
بروز حادثه ای دیگر در بند ویژه روحانیت زندان اوین
این شیوه فشار روحی و روانی و تهدید جسمی و جانی متهم در بند درون سیاه چال ها مکمل همان شیه ی اعمال شده خبری قلبلی می باشد.
خبرگزاری هرانا - شب گذشته در بند ویژه روحانیت، یکی از معتادین در حال ترک، با پرتاب اشیاء سنگین و ظرف آب جوش، جان دیگر زندانیان این بند را به خطر انداخت.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، طی اتفاقات مذکور تعدادی از زندانیان آسیب دیدند از جمله آقای بروجردی که از ناحیه پای راست، دچار سوختگی شد.بروز چنین حوادثی در زندان های ایران امری عادی تلقی می شود. بر طبق اصول انسانی و موازین حقوق بشری، باید محل حبس معتادین از دیگران جدا باشد، ولی زندانیان معتاد بدون مراقبت های ویژه و سپری کردن دوران بازپروری، به بندهای عمومی منتقل می شوند.این امر با توجه به محدودیت ساعات هواخوری، باعث تشدید بیماری های قلبی، مشکلات تنفسی و فشارهای عصبی در اتاق های کوچک و شلوغ بندهای عمومی می شود و حتی می تواند خطرات جانی نیز در پی داشته باشد که مسئولیت مستقیم آن متوجه مسئولین قضایی است
سؤال نادران از وزیر صنایع: چرا اخم نمی‌کنید تا اقتصاد فرانسه به هم بریزد؟!
شوت کردن توپ واردن زمین هذیان گوی شیاد که همرا ه با ریشخند و تمسخر کردن این معاون اول ریاست جمهور محمد رضا ر حیمی است که پرونده ی اختلاس میلیارد ها تومانی دارد. آنهم از سوی یک مدعی اصول گرا.
در پی اظهارات اخیر رحیمی معاون اول احمدی نژاد مبنی بر اینکه اقتصاد فرانسه با یک اخم ما فرو می پاشد، الیاس نادران نماینده تهران در خصوص عدم اخم رحیمی جهت فروپاشی اقتصاد فرانسه از وزیر صنایع و معادن سوال کرده است.به گزارش جهان نیوز، اکنون الیاس نادران نماینده تهران و چهره شاخص اصولگرا در مجلس از علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن سوال کرده که چرا این وزیر تاکنون یک اخم نکرده تا اقتصاد فرانسه بهم بریزد. نادران همچنین سوال کرده که وزیر صنایع کی اخم می کند تا اقتصاد فرانسه بهم بریزد.مطابق آئین نامه داخلی مجلس، این سوال نادران جهت بررسی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارجاع خواهد شد و وزیر جهت پاسخ به این سوال باید در کمیسیون حاضر شود. اگر توضیحات وزیر برای نادران و اعضای کمیسیون قانع کننده نبود، سوال جهت بررسی به صحن مجلس ارجاع می شود و وزیر باید با حضور در صحن مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.بعد از توضیحات وزیر در صحن مجلس، از نمایندگان در خصوص آن رای گیری می شود که نمایندگان یا توضیحات وزیر را قانع کننده می دانند و در غیر اینصورت به وزیر تذکر می دهند.
نماینده اهواز: آیا حق است که خوزستان ثروت خیزترین استان کشور و مردمش فقیرترین آن باشند؟
ایراد ندارد . زیرا که سهم پرداخت ناشده ی مطالبات مردم محروم استان خوزستان به خصوص عرب زبان این استان به برادران و خواهران حزب الله لبنان و حماس و جهاد فسطین داده می شود تا دست به اقدامات تروریستی بزنند تا امکان از عبور بحران هسته ای رژیم ضد بشری فراهم شود.
به گزارش خانه ملت،”ناصر سودانی” عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود که امروز (۲۱ مهر) در جلسه علنی مجلس قرائت شد اظهار داشت:قانون هدفمند کردن یارانه ها به شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق نیازمند است که اگر اضطراب و نگرانی وجود دارد با تبیین آثار مثبت و برکات عدالت زا و توسعه آور آن، دغدغه ها برطرف شود. به ویژه در کیفیت اجراء دقت کافی و انعطاف پذیری لازم داشته باشیم که البته قانون آن را پیش بینی کرده است.نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: چقدر عادلانه خواهد بود که استانی مانند خوزستان را که مردمش ۹ ماه از سال شلاق گرما را به جان می خرند و ناگزیر از روشن کردن حداقل ۲ یا ۳ کولر در خانه و نیز مصرف آب به جهت استحمام و شستشو هستند، حساب جداگانه و تخفیف ویژه قائل شد نه آنکه قبض های برق نجومی یا با آب بهای سنگینی تحویل شان دهیم.وی ادامه داد: آیا حق است که خوزستان ثروت خیزترین استان کشور و مردمش فقیرترین آن باشند؟ آمار کمیته امداد و بهزیستی را ببینید. چند درصد مستمری بگیرند. آمار نامه های تقدیمی به رئیس جمهور در سفر اول که قریب یک میلیون و دویست هزار نامه است حکایت از بیان چه دردهایی دارد؟نماینده اهواز با بیان این که مردمی که گرمترین هوا و غبارآلودترین فضا را دارند،گفت: مردم خوزستان آلوده ترین آبها را می آشامند. حق نیست که بیشترین بی مهری ها را ببینند نمونه آن همین آب است. آب آبادانی است، آب شادابی است، آب زندگانی و معیشت است. به همه این مقوله ها جفا شده است. چرا باید به آب، تنها نگاه اقتصادی کنیم؟ بیاییم آرامش را از مردم نگیریم.نماینده اهواز تصریح کرد: چرا باید بیشترین بیماری ها براساس آمار وزارت بهداشت در خوزستان باشد؟ برای درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج که هر روز بر عده آنها افزوده می شود فکر اساسی شده است؟ همچنین برای آنانی که خود را به دست سیستم پیمانکاری سپرده اند و جوانی خویش را سپری کرده و هر آن با خطر اخراج روبرو هستند و حتی باید برای حقوق خود از قبل برگ سفید امضاء بدهند امنیت شغلی در نظر گرفته شده است
افزایش واردات بنزین پس از اعلام خودكفایی
مگر می توان انتظاری غیر از این از رژیم ضد بشری عوامفریب وارونه گوی داشت؟ زیرا که الگو برداری شده از پیام نوروزی شکوفائی اقتصادی و نوآوری ولی وقیح در دو سال پیش در راستای خود کفائی اقتصادی است که موجب شده است واردات کا لا ها چندین برابر صادرات شود.
آینده : با وجود اعلام خودكفایی بنزین ایران در اواخر مردادماه امسال، در شهریور ماه بیش از 141 هزار تن بنزین با ارزش 106 میلیون دلار وارد كشور شده كه از نظر ارزش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار برابر شده است