گزیده خبر های 8 آبان - 89
حاشیه دیدار هیات دولت با رهبر انقلاب+ عکس
http://www.fararu.com/vdcb50bs.rhb9gpiuur.html
مگر جایگاه ثابت استقرار و سکونت ولی وقیح جماران در تهران نمی باشد؟ مگر وی نمی تواند اعضای دولت نامشروع را در تهران ملاقات کند؟ اگر این سفر ولی وقیح به قم تشریفاتی و نمایشی نیست و توطئه ی طراحی شده از سوی پاسداران کودتاگر و اطلاعاتی امنیتی ها و اعضای بیت رهبری علیه ی مردم معترض و رقیب مغلوب و روحانیون مخالف ولی وقیح نبوده است . برای چه اعضای دولت نامشروع به قم اعزام شدند تا پشت سر وی نماز بخوانند که دزدان میلیاردی همچون پاسدار محمد صادق محصولی هم جزوشان بوده است ؟ مگر اینان نمی توانند نمازشان را درون خانه یا نماز خانه های وزارتخانه ها به خوانند که حتماً باید با صرف هزینه ی سنگین به قم سفر کنند و در آنجا نماز جماعتپشت سر ولی وقیح بخوانند؟ مهمتر اینکه چرا پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران و معاونان وی در این سفر ودیدار ونماز جماعت حضور نداشتند؟
هيأت دولت روز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامي در قم ديدار كردند، پايگاه اطلاع‌رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله خامنه‌اي گزارشي از حاشيه اين ديدار با عنوان «مهماني نماز و خورش سيب» منتشر كرده است
در آخرين شب اقامت در شهر قم؛رهبر انقلاب با 3 خانواده شهيد در قم ديدار كردند.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي در آخرين شب سفر به شهر مقدس قم به منزل سه خانواده شهيد رفته و با آنها ديدار و گفت‌وگو كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908070736
از ولی وقیح دجال و رمال و برنامه ریزان پشت پرده ی سفر تشریفاتی و نمایشی به قم سئوال است که آیا قم فقط 3 کشته ی جنگی دارد؟. اگر ولی وقیح یک ارزن صداقت و یک جو شهامت دارد. باید پاسخ دهد چرا با تبعیض آشکار قائل شدن به جای به دیدار این 3 خانواده کشته شدگان جنگ ونه همه خانواده های کشته شدگان جنگ خانمان بر انانداز ایران و عراق نرفته است؟
اصلاحي// استقبال ايران از بازگشت 1+5 به ميز گفت‌وگوانجام گفتگوها بر مبناي نامه جليلي به اشتون.خبرگزاري فارس: در نامه روز جمعه رئيس دفتر دبير شوراي عالي امنيت ملي، از بازگشت ‌1+5 به ميز گفت‌وگوها استقبال شده است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908070407
در این مورد هم سئوال است که چند سال است که اینگونه بازی موش و گذربه نامه پرانی ها ادامه داشته است و چند سال دیگر هم باید ادامه یابد تا که اتحادیه ی کشورهای اروپا از خود به خواب عمیق زدن بدر آیند که نظاره گر داشتن بمب اتمی حاکمان تهران باشند ؟ به خصوص اکنون که اسناد و مدارک 400 هزار مستند ویکی لیکس هم فاش شده است که حاصل بخشی از چنین سیاست مماشات گرایانه و خائنانه ی غرب با رژیم ضد بشری بوده است؟
به گزارش خبرگزاري فارس، در نامه روز جمعه رئيس دفتر دبير شورايعالي امنيت ملي، از بازگشت ‌1+5 به ميز گفت‌وگوها استقبال شده است. در اين نامه، بر انجام گفت‌وگوها بر مبناي نامه مورخ ‌15 /‌4 /‌89 ( ‌6 ژولاي ‌2010) دكتر جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي به اشتون، از ‌19 آبان (‌10 نوامبر) به بعد، در زمان و مكان مورد توافق طرفين، تأكيد شده است
هشدار الله‌کرم: حزب اللهی‌ها دوباره شروع می‌کنند
http://www.fararu.com/vdcb80bs.rhb98piuur.html
هشدار تکرار قتل های زنجیره ای است . زیرا که رژیم بحران زده در بن بست گیر کرده هیچ راهی جز تخته گاز بسوی سرکوب و ترور و خفقان ندارد.
الله کرم گفت، اگر مسئولان ساز و کار لازم را برای ظهور و بروز انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به وجود نیاورند ما به زودی شاهد یک حرکت آنارشیستی مجدد از سوی جریان های حزب اللهی در جامعه خواهیم بود. حسین الله کرم در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه، گفت: «ما با لایه های مختلفی از پدیده بدحجابی در داخل کشور روبرو هستیم که یکی از این لایه ها لایه ای است که از سوی دشمن خارجی در قالب گروه ها و مانکن ها فرهنگ مبتذل غربی را در جامعه ترویج می کنند که باید نیروهای اطلاعاتی و انتظامی با آنها برخورد شدید و قاطع کنند».
عماد افروغ: آینده از آن اصولگرایان منتقد است
http://www.fararu.com/vdccseqp.2bqoi8laa2.html
تصویر: عماد افروغ عصا به دست شد
http://fardanews.com/fa/news/124153/
پس از سپری شدن 31 سال تجربه از حکومت مداری مدعیان گوناگون خط امام و اصلاح طلب و اصول گرا و ولی وقیح و پاسداران آزمون پس داده و شکست خورده اند که دیگر هیچگونه آینده ای دیگر برای شان متصور نیست . زیرا که گفته می شود آزموده را آزمودن خطاست .
مبدع نظریه نقد درون گفتمانی با انتقاد از آنچه مصلحت سنجی‌های ناروا و کاذب در عرصه سیاسی کشور خواند، گفت: «بدون تردید آینده از آن اصولگرایان منتقد، مستقل و متصل واقعی به انقلاب اسلامی خواهد بود.»عماد افروغ در گفتگو با مهر درباره کنار کشیدنش از عرصه سیاست توضیح داد سیاست دو وجه رسمی و مدنی دارد، من از سیاست رسمی کشورخود را کنار کشیدم ودر سیاست مدنی فعالم زیرا سیاست رسمی با مصلحت سنجی های ناروا و کاذب همراه شد و فکر کردم که سیاست کشور به وجه مدنی و نظارت و روشنفکری نیاز دارد. وی ادامه داد در حال حاضر می‌نویسم، رصد می‌کنم، تذکر می‌دهم و در حد خودم نظریه پردازی می‌کنم.
دستگیری 336 زن در فرودگاه‌ها
http://www.fararu.com/vdcftvdt.w6d1yagiiw.html

وقتی که ایران بالاترین مصرف کننده ی مواد مخدر در جهان باشد . هنگامی که ایران مرکز ترانزیت ورود و خروج مواد مخدر شده باشد . یعنی از مرز افغانستان و پاکستان و اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل جنوب کشور بطور 24 ساعته انواع و اقسام مواد مخدر وارد کشور می شود که نه در سراسر کشور وبیت رهبری که بدرون زندان ها برده و توزیع می گرد د. می بایست که مازاد هم از طریق زمینی به ترکیه و هوائی به سراسر جهان صادر شود . حال این تعداد زن قاچاقچی زن دستگیر شده است . داشته باشید چه تعداد خودی ها دستگیر نمی شوند؟ به خصوص مدل مرد ها چه میزان است؟
سردار حیدری، رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در طول 7 ماه سال جاری 336 زن قاچاقچی و حامل مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور دستگیر شدند. سردار نبی‌الله حیدری با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: در طول 7 ماهه سال جاری 20 میلیون مسافر داخلی و 5 میلیون 700 هزار مسافر خارجی در فرودگاه‌های سطح کشور تردد کردند. وی اظهار داشت: یکی از وظایف پلیس مبارزه با مواد مخدر است، در واقع مبارزه با افرادی که از صنعت هوانوردی برای ترانزیت مواد مخدر به سایر کشورها استفاده می‌کنند.
دولت> سهم هر ایرانی از درآمد نفت
http://www.fararu.com/vdci3qaw.t1a3u2bcct.html
خوب پرسش است که مگر نفت متعلق به همه ایرانیان نمی باشد . ارث پدری و قباله مهریه ی مادری کسی هم نیست . مگر خمینی شیاد نگفته بود که پول سهم نفت درب خانه ها داده می شود؟ مگر قول حکومت مستضعفان و پا برهنگان را نداد؟ پس چرا سهم نفت مردم ملا و پاسدار خور شده است؟ اختلاف پرداخت ناشده به کیسه ی چه کسان دیگر واریز می شود؟ چرا باید اقلیتی سهم نفتی اکثریت را بالا بکشند تا که جامعه هر روز بیش از گذشته به سمت شکاف عمیق طبقاتی سوق داده شود؟ چرا گفته نمی شود عامل این شکاف عمیق طبقاتی و بالا کشی سهم دیگران چیست و مقصر کیست یا کیستند؟
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: اگر مبلغ حاصل از صادرات نفت کشور به طور مساوی بین همه ایرانیان تقسیم شود، سهم هر ایرانی در هر ماه از آن چه مقدار خواهد بود؟ پاسخ اغلب افراد، ارقامی بالاتر از یک‌میلیون تومان در ماه است، حال آنکه مطابق با بودجه سال 1389، سهم هر نفر از صادرات نفت کمتر از 50 هزار تومان (48535) می‌شود که با تصور جاری در کشور بسیار متفاوت است. تصور از کل بودجه عمومی دولت نیز بسیار فراتر از واقعیت است. در حقیقت کل درآمدهای عمومی کشور در بودجه سال 1389 حدود 142 هزار تومان به ازای هر نفر در هر ماه است و دولت باید با این بودجه امور کشور را اداره کند