گزیده خبر های اول آبان - 89
دختر آمريكايي كه در اسرائيل كشته شد-12حضور قاتل راشل كوري در دادگاه با روخواني متن عبري از پيش‌ تنظيم‌شده.خبرگزاري فارس: جلسه دوم دادگاه بررسي پرونده قتل راشل كوري در حالي برگزار شد كه راننده بلدوزري كه راشل كوري را به قتل رسانده است به صورت ناشناس در دادگاه حاضر شده و از روي برگه حاوي متن عبري كه از قبل به او داده شده بود شهادت داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907300605
بهتر است به جای گزارش ماراتونی این سناریوی ضد اسرائیلی پاسخ داده شود که چرا خداد دادی وزنه بر دار رژیم ضد بشری زیر دست قهرمان وزنه برداری اسرائیلی برروی سکو رفت تا نظاره گر بالاتر قرار گرفتن پرچم اسرائیلی نسبت به پرچم رژیم ضد بشری باشد . همچنین گوش به شنیدن سرود این کشور به جای نا بود کردنش بدهد؟ حال بماند که جای سئوال هم هست که چرا سارا شورد دختر متهم به جاسوسی آمریکائی ، وی به جای محاکمه شدن که قولش هم داده شده بود ولی ناگهان آزاد شد؟
خبرگزاري فرانسه:موفقيت‌هاي ديپلماتيك ايران با وجود فشار غرب افزايش مي‌يابد.خبرگزاري فارس: خبرگزاري فرانسه از تهران گزارش داد كه موفقيت‌هاي ديپلماتيك ايران با وجود فشار غرب افزايش مي‌يابد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907300176
پیکار وزنه بردار ایرانی با حریف اسرائیلی
http://www.fararu.com/vdcjmyei.uqehyzsffu.html
لابد جدید ترین موفقیت دیپلماتیک رژیم ضد بشری منزوی در منطقه و جهان، قرار گرفتن وزشکار وزنه برداری اش در زیر دست سکوی قهرمان وزنه بر داری اسرائیل است . چون که اینگونه اسرائیل نابوده شده است؟
شئونات الهي نصيبم شد؛عليرضا افتخاري: خوشحالم كه خود را نباختم .خبرگزاري فارس: استاد عليرضا افتخاري گفت: خوشحالم در حوادثي كه در چند وقت گذشته براي من و خانواده‌ام به وجود آمد، خود را نباختم و آنچه شامل حال من شد، شئونات الهي بود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8907300097
اینگونه نوحه و مرثیه ها خوانان در بار ولایت وقیح و بوسه زنندگان بر صورتک و در آغوش گیرنده منفور ترین مترسک زشت روی و زشت خوی انسان نما را که افتخار به نباختن خود کرده است . یعنی اعتراف به جدا نشدن از آلوده گان جرثومه های فساد و پلیدی و زشتی ها نموده است که ادعای هنر مند ی هم دارد . حال مقایسه کنید با جایگاه بر تر بانوی آواز ایران مرضیه که یک زن هنر مند بود که با حفظ عقیده خود که جدا از مردم ایران نبود و مقابل حاکمان زن ستیز و دشمن هنر ایستاد . اکنون در بستر هنر آسان می توان جایگاه دو هنر مندر و ضد آن را قضاوت نمود.
سعيدلو: یکی از رتبه‌های پنجم تا هشتم در گوانگجو از آن ماست
http://fardanews.com/fa/news/123536/
عجب اعطا ء کننده ی بازو بند پهلوانی به پاسدار مترسک و گماشته احمدی نژاد و مقام جایگاه مهمی در مورد بازی های آسیائی گانگجو برای رژیم ضد بشری پیش بینی نموده است . اکنون مشخص می شود که چرا با زدن زیرآب شعار های اسرائیل نا بود با ید گردد برای چه در قرار گرفتن سکوی پائین تر از قهرمان وزنه بر داری اسرائیل این رتبه ی وزنه برداری حفظ و از دست داده نشده است . زیرا که این مقام بالاتر ز جایگاه رد هشتم ورزشی در آسیا برای رژیم ضد بشری نمی تواند پیش بیی نماید؟
این امر محقق می شود در صورتیکه تلاش‌های انجام شده مثبت باشد و نسبت به دیگران بیشتر کار کرده باشیم.مهر: رئیس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه کاروان ورزش ایران می تواند یکی از رتبه‌های پنجم تا هشتم بازی‌های آسیایی 2010 را از آن خود کند، گفت: این امر محقق می شود در صورتیکه تلاش‌های انجام شده مثبت باشد و نسبت به دیگران بیشتر کار کرده باشیم
الله‌کرم: خاتمی و موسوی به دنبال اسلام منهای روحانیت هستند
http://www.fararu.com/vdccioqp.2bq4o8laa2.html
همینکه پاسدار حزب اللهی چماقدار یا شعبان بی مخ مکتبی اصول گر ا حسین الله کرم از ولی وقیح و روحانیت همقطار وی همچون آخوند متحجر که تئوری پرداز تحجر و مرگ و دروغ مصباح یزدی انگلیسی است که در کنار شیخ محمد یزدی و ... امثالهم دفاع می کند . مشخص است که نه باید اینگونه روحانیت از حکومت دینی بر کنار شود، بلکه اساساً حکومت دمکراتیک غیر دینی می بایست در ایران حاکم شود . زیرا که تجربه ی ننگین و خونین و.. بیش از 31 ساله ثابت کرده است که دیگر جای هیچگونه دفاعی از آخوند های حکومتی و شرکایش به خصوص پاسداران وجود ندارد .
حسين الله كرم گفت، اسلام منهاي روحانيت همان اسلام آمريكايي است كه بازرگان، بني‌صدر، موسوي، كروبي و خاتمي به دنبال آن هستند. حسين الله كرم در گفتگو با خبرگزاری «فارس» با اشاره به هشدارهای رهبر انقلاب درباره توطئه «اسلام منهاي روحانيت»، گفت: «دشمن و برخي فتنه‌سازان قصد دارند جريان روشنفكري را حاكم كنند، در حالي‌كه دين ما دين خاتم‌الانبيا است و روحانيت طبيب، نگهبان و نگهدارنده معارف اسلام ناب محمدي (ص) اين دين است.
اوباما سقوط کرد
http://www.fararu.com/vdcb89bs.rhbw9piuur.html
مگر داستان چائچسشکو در رومانی فراموش شده است که چگونه پس از باز دید و باز گشت وی از ایران به چه سر نوشت شومی دچار شد؟ یا اینکه نامزد ریاست جمهوری حزب رئیس جمهور برزیل چرا نتوانست در دوره ی اول انتخابات پیروز شود و به دور دوم کشیده شده است . همچنین رأی دهندگان به سیاست چاوز چگونه کاهش یافته است . طوریکه در یک انتخابات داخلی شکست از رقبا خورده است . یا اینکه چگونه نوری مالکی منفور و بد نام و مسخره شده است . زیرا که مشخص است در جهان سیاست هر مقامی که تلاش کند که به سیاست مماشات گری به حاکمان رژیم ضد بشری منفوذر نزدیک شود ترکش بد نامی و شکست نصیبش می شود.
نظرسنجي‌ جديد يك موسسه آمريكايي نشان مي‌دهد كه بيش از 50 درصد از مردم آمريكا بر اين باورند كه باراك اوباما صلاحيت باقي ماندن در سمت رياست‌جمهوري اين كشور را ندارد. به گزارش شبكه خبري «سي‌ان‌ان »، نظرسنجي جديدي كه توسط مؤسسه نظرسنجي «گالوپ» انجام شد، نشان مي‌دهد در حالي كه باراك اوباما رئيس‌جمهور آمريكا بشدت مشغول تلاش براي متقاعد كردن رأي‌دهندگان آمريكايي به رأي دادن به كانديداهاي دموكرات است، اكثريت مردم آمريكا بر اين باورند كه شخص اوباما نيز صلاحيت باقي ماندن در مقام خود را ندارد. بر اساس اين نظرسنجي، حدود 54 درصد از مردم آمريكا معتقدند كه اوباما صلاحيت رئيس‌جمهور بودن را ندارد و نبايد براي دور دوم رياست‌جمهوري آمريكا كانديد شود.
چرا به‌لبنان‌و فلسطین‌و عراق‌کمک‌می‌کنیم؟
http://fardanews.com/fa/news/123538/
وزیر اطلاعات بد نام اطلاعات رژیم ضد بشری آخوند صدیقی ابله لو داده است که سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران وجنگ افروزی به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و منطقه است که زیر پوشش کمک و خدمت دنبال می شود ناشی از خطر و دفع کردن خطر در راستای اهداف ترسیم شده می باشد.
هرکجا که در این کشورهای منطقه ما کوتاه بیائیم، رقبا یا دشمنان جای ما را خواهند گرفت و آن را به پایگاهی علیه نفوذ فرهنگی و اقتصادی ما تبدیل خواهند کرد. ایران دیپلماتیک: وزیر سابق اطلاعات از عراق، فلسطین،لبنان و افغانستان به عنوان محلی برای رقابت های منطقه ای و بین المللی نام برد و گفت: تاکنون آمریکا هرجا که وارد جنگ در منطقه شده نتایج آن به نفع کشور ما تمام شده است و خوشبختانه جمهوری اسلامی دست برتر را دارد
كمترين آمار طلاق مربوط به ازدواج‌هاي دانشجويي است

http://fardanews.com/fa/news/123534/
گذشته از نقش فقر و اعتیاد و بیکاری و خرافت اما با گزارش این خبر بطور روشن ثابت شده است که میزان تحصیل و ارتقای فکری و شناخت و آگاهی در بقای تضمین زندگی مشترک تأثیر دارد.
در حال حاضر 607 نفر از دانشجوياني كه قصد ازدواج با هم دارند در راستاي شركت در برنامه جشن دانشجويي روز ازدواج در دانشگاه‌هاي استان نام‌نويسي كرده‌اند
رونمایی از کیک تولد احمدي نژاد در عید قربان
http://fardanews.com/fa/news/123553/
مگر پاسدار گماشته مترسک احمدی نژاد مدعی نیست که با کسب حقوق استاد دانشگاهی زندگی می کند؟ مگر ادعای ساده زیست بودن دولت نمی کند؟ پس راه اندازی کیک پزی که چاشنی کیک زرد است این تشر یفات تولد بازی زیر چتر مددکاری و همکاری و نکو کارس مسخره با برچسب دینی کردن و عنوان رو نمائی برای چیست؟
در این مراسم که برای دومین سال پیاپی برگزار می شود برای هموطنان نیکوکار، مددکار، همیار و خانواده های تحت حمایت این بنیاد که تاریخ تولدشان یکی از روزهای آبان است جشن تولد گرفته می شود مسئول دبیرخانه جشنواره تولد شیرین از پخت کیک نمادین به مناسبت سالروز تولد دکتر احمدی نژاد برای دومین سال متوالی و نمایش آن در عید سعید قربان خبر داد